..zegt de dokter: "Goeiedag mevrouw, wat zijn de klachten".
Mevrouw: "Er is een druif in mijn aarsch achtergebleven".
* Dokter kijkt verbaasd op en vraagt enigzins genegeerd waarom de vrouw een kers in dr aarsch heeftMevrouw: "Naja dokter, omdat mijn man graag mijn anus schoonlikt ivm met de hogeprijs van toiletpapier was, clysmaliseer(ofzoiets, wat Brard doet met zo'n rietje en een vergiet) ik mezelf eens per week. En dan gebruik ik druiven omdat de bacterien door het druivensap beter opgenomen worden dan door water!"
Dokter: "Ow...maar waarom ging dat nu niet goed dan?"
Mevrouw: "Nou, zegt mevrouw, ik ben een beetje slecht bij oog enne, ik ben mijn kunstgebied kwijt, enne, ik heb lichtgroene, druifkleurige kunstgebit reinigingsmiddel dussuh ik denk dat ik mijn kunstgebit per ongeluk in mijn aarsch heb gedaan.
Dokter: "Ow, dat weten we snel genoeg, bukt u maar even"
"Maar dokter, wat doet u nu?"
![]()
Dokter "Ik steek mijn wandelstok in uw aarsch mevrouw"
Mevrouw "Waarom?"
Dokter: "Als hij schraal wordt, is het uw kunstgebit".
Na 10 min als de dokter zichzel tot 3 keer toe in de door rimpels en cellu gedomineerde reet heeft leeggespoten en hij zijn lul uit de grot des doods haalt en aan mevrouw laat zien zegt mevrouw:
"Maar hij is niet schraal"
Dokter: Nee dat klopt maar ik dacht ik Clysmaliseer (je weet wel wat Brard altijd met een gieter en een vergiet doet) u even met mijn zaad.
Vrouw: "maar...maar...maar..en die druif dan"
Dokter: "Rustig maar, er zat helemaal niks, u was gewoon uw medicijnen vergeten".
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2005 19:11:47 ]