abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:01:11 #1
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_32673582
vorige deel: moppentrommel, deel 4

laatste mop:
quote:
op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef reloaded het volgende:
hans en grietje lopen door het bos.

ineens roept hans: grietje, ik moet zeiken!
grietje: dan ga je toch achter die boom!
hans loopt naar de boom gevolgt door grietje.

grietje: omg hans! wat is dat voor een ding?
hans: dat is mijn penis.
grietje: mag ik hem aanraken?
hans: nou vooruit dan maar.
grietje pakt hem vast en hij wordt steeds harder dikker en langer.
hans schud z'n salamander eens flink uit en ze lopen verder.

plotseling zegt grietje: potdulle hans, nu moet ik ook zeiken!
hans: nou grietje, dan ga jij toch ook achter een boom!
grietje loopt naar een boom en hans volgt haar.

hans: mag ik jouw ding ook aanraken?
grietje: oke
hans grijpt grietje eens lekker tussen haar benen en het wordt steeds harder, dikker en langer!
hans: omg! je hebt dezelfde als ik!
grietje: nee hoer, ik zit te schijten!

Laat die shit een les zijn
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:17:13 #2
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32673989
er is een winkel met vijf verdiepingen waar vrouwen een man kunnen uitzoeken. hoe hoger je in deze winkel komt, hoe beter de kwaliteit van de aangeboden mannen wordt. de winkel kent maar één belangrijke regel: je mag alleen naar een hogere verdieping, anders moet je de winkel verlaten.

twee vriendinnen besluiten om bij deze winkel een man te gaan kopen. op de eerste etage staat een bordje: "mannen op deze etage hebben een baan en zijn gek op kinderen".
de dames vinden dit niet slecht, werkeloze mannen die een hekel aan kinderen hebben zijn immers niets. tóch besluiten ze een verdieping hoger te gaan kijken.

op de tweede etage staat een bordje: "mannen op deze etage hebben een baan met een hoog salaris, zijn knap en zijn dol op kinderen". de dames vinden dit inderdaad beter dan de mannen op de eerste etage maar besluiten, puur uit nieuwsgierigheid, om tóch maar een etage hoger te gaan kijken.

op de derde etage staat een bordje: "mannen op deze etage hebben een baan met een hoog salaris, zijn knap, helpen in het huishouden en zijn dol op kinderen". inmiddels raken de dames enthousiast en gaan met gezwinde spoed nóg een etage hoger kijken. hoe mooi kan het worden?

op de vierde etage staat een bordje: "mannen op deze etage hebben een baan met een hoog salaris, zijn knap, helpen in het huishouden, zijn geweldige minnaars en zijn dol op kinderen". de dames houden het niet meer en springen snel weer in de lift, nóg hoger!

op de vijfde etage staat een bordje: "deze etage bestaat alleen maar om aan te tonen dat het onmogelijk is om vrouwen tevreden te stellen. u wordt verzocht naar de uitgang te gaan, nog een prettige dag verder"
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:05:15 #3
86072 thatsme
and That's you!
pi_32682295
3 jongens drinken elke dag 3 pilsjs(ieder 1)in een bar. op een dag gaan 2 jongens dood en het dom blondje is nu alleen en besluit naar de bar te gaan.hij besteld 3 pilsjes want hij doet alsof z'n 2 vriendjes er nog zijn. hij doet dit 2 weken lang en de derde week besteld hij maar 2 pilsjes. de barkeeper vraagt waarom hij maar 2 besteld waarop het dom blondje antwoordt:"ik ben gestopt met drinken."
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_32689125
een vrouw staat bij de kassa in de supermarkt.
ze legt haar boodschappen op de lopende band.

een heel brood
1 kilo kaas
1 pak wasmiddel
1 kilo gehakt

de man die achter haar staat, kijkt dit allemaal aan en zegt: jij bent een alleenstaande vrouw.

de vrouw bekijkt haar boodschappen en begrijpt niet hoe de man dit kon weten. zou die helderziend zijn?
ze vraagt hem: hoe wist u dat?

hij: je bent een lelijk wijf.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_32689394
laatst liep er een varkentje bij ons naar binnen. hij liep naar een stopcontact en zei: "ah... hebben ze jouw ingemetselt?"
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_32689450
vooruit, een mopje dan maar.

een turk, een marrokaan en een blanke lopen in scheveningen op het strand.
ze vinden een oude olielamp, en besluiten hem schoon te maken. bij het schoonmaken verschijnt de geest die zegt "jullie mogen allemaal 1 wens doen!"

dus die turk begint en zegt "ik wil graag dat alle turken in nederland gelukkig in turkije kunnen wonen!" dus de geest voert de wens uit.

nu de marrokaan, hij zegt "ik wil graag dat al mijn broeders in dit land gelukkig in marokko kunnen gaan wonen!" dus de geest zegt oke en voert ook deze wens uit.

de blanke zegt: "dus alle marrokanen en turken zijn het land uit? doe dan maar een cola!"

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2005 08:52:11 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 10:04:15 #7
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_32690505
opa kan niet meer

loopt een oud mannetje op de amsterdamse wallen.
vraagt een hoer: "hee opa, zullen we het nog eens proberen?"
zegt opa: "nee meid, dat gaat niet meer."
zegt die hoer: "kom kom, we gaan het gewoon proberen."
hij naar binnen, en gaat er op als een jonge vent, wel 5x achter elkaar.
"pfff", zegt die hoer, "je zei nog wel dat het niet meer gaat!"
zegt opa: "ja, dat kan ik nog wel, maar betalen gaat niet meer."

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  woensdag 30 november 2005 @ 10:33:16 #8
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_32690976
in een overvolle bar ziet een man een vreselijk te gek mooi wijf zitten. hij stapt op haar af en vraagt "kan ik je wat te drinken aanbieden?". de vrouw kijkt hem aan en roept keihard, zodat de hele kroeg het kan horen "wat?..., me in mijn kont neuken?". de hele kroeg barst in lachen uit en de man trekt zich met een kop als een boei terug tot achter in de zaak. even later komt de vrouw naar hem toe, "het spijt me", zegt ze "ik ben studente psychologie en ik wilde eens kijken hoe je zou reageren, en dat drankje sla ik niet af". waarop de man schreeuwt:" wat?...., 500 gulden ?????".

woensdag 30 november 2005 @ 10:41:29 #9
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_32691148
jantje ( 11 jaar ) loopt op straat met een dood hondje aan een touw. hij loopt de hoerenstraat in en vraagt aan een pooier ik wil een hoer neuken met een geslachtsziekte. de pooier roept een hoertje: hey jenette je hebt een klant !! dus ze gaan het kamertje in en na 15 minuten komt jantje eruit. de pooier ropet hem en vraagt: waarom wil je dat hoertje neuken met een geslachtsziekte ? jantje zegt: nou dat ga ik je uitleggen. vanavond gaan me ouders weg en dan komt de babysitter van 16 op me passen, ze gaat me een beurt geven want ze houd van kleine jongens, dus zij krijgt van mij de geslachtsziekte. als me ouders terug komen brengt mijn vader haar met de auto naar huis, hij geeft haar dan een beurt, ik ken hem dus hij krijgt van haar de geslachtsziekte. als hij thuis komt geeft hij mijn moeder nog een beurt voor het slapen gaan en zij krijgt dan dus van hem de geslachtsziekte. en morgenochtend als mijn vader weg is komt de melkboer die geeft mijn moeder een beurt op de keukentafel en die klootzak moet ik hebben want hij heeft mijn hondje dood gereden !!!

pi_32691224
quote:
op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef dreuzel het volgende:
jantje ( 11 jaar ) loopt op straat met een dood hondje aan een touw. hij loopt de hoerenstraat in en vraagt aan een pooier ik wil een hoer neuken met een geslachtsziekte. de pooier roept een hoertje: hey jenette je hebt een klant !! dus ze gaan het kamertje in en na 15 minuten komt jantje eruit. de pooier ropet hem en vraagt: waarom wil je dat hoertje neuken met een geslachtsziekte ? jantje zegt: nou dat ga ik je uitleggen. vanavond gaan me ouders weg en dan komt de babysitter van 16 op me passen, ze gaat me een beurt geven want ze houd van kleine jongens, dus zij krijgt van mij de geslachtsziekte. als me ouders terug komen brengt mijn vader haar met de auto naar huis, hij geeft haar dan een beurt, ik ken hem dus hij krijgt van haar de geslachtsziekte. als hij thuis komt geeft hij mijn moeder nog een beurt voor het slapen gaan en zij krijgt dan dus van hem de geslachtsziekte. en morgenochtend als mijn vader weg is komt de melkboer die geeft mijn moeder een beurt op de keukentafel en die klootzak moet ik hebben want hij heeft mijn hondje dood gereden !!!

geniaal. ik kende hem al, maar hij blijft goed
pi_32691512
quote:
op woensdag 30 november 2005 08:46 schreef miesjel het volgende:
laatst liep er een varkentje bij ons naar binnen. hij liep naar een stopcontact en zei: "ah... hebben ze jouw ingemetselt?"

die is wel heel ver gezocht
Trots van het Noorden!
pi_32691539
quote:
op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef scorpie het volgende:
vooruit, een mopje dan maar.

een turk, een marrokaan en een blanke lopen in scheveningen op het strand.
ze vinden een oude olielamp, en besluiten hem schoon te maken. bij het schoonmaken verschijnt de geest die zegt "jullie mogen allemaal 1 wens doen!"

dus die turk begint en zegt "ik wil graag dat alle turken in nederland gelukkig in turkije kunnen wonen!" dus de geest voert de wens uit.

nu de marrokaan, hij zegt "ik wil graag dat al mijn broeders in dit land gelukkig in marokko kunnen gaan wonen!" dus de geest zegt oke en voert ook deze wens uit.

de blanke zegt: "dus alle marrokanen en turken zijn het land uit? doe dan maar een cola!"

de versie in boondock saints is leuker.
pi_32691667
quote:
op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:

[..]

maar dan heb je het ook wel over de meester der aller films...
pi_32692290
quote:
op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef balthar het volgende:
een vrouw staat bij de kassa in de supermarkt.
ze legt haar boodschappen op de lopende band.

een heel brood
1 kilo kaas
1 pak wasmiddel
1 kilo gehakt

de man die achter haar staat, kijkt dit allemaal aan en zegt: jij bent een alleenstaande vrouw.

de vrouw bekijkt haar boodschappen en begrijpt niet hoe de man dit kon weten. zou die helderziend zijn?
ze vraagt hem: hoe wist u dat?

hij: je bent een lelijk wijf.
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_32692485
quote:
op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:

[..]

quote:
yakavetta: i'm having a shitty day. i'm depressed. tell me a funny joke.
rocco: uh, ok. there's these three guys walking on the beach, a spic, a white guy, and a black guy.
yakavetta: nigger.
rocco: yeah, right. so they find this pot, rub it, and a genie comes out. the genie says, "you can wish for whatever you want." so he asks the mexican what he wants, and he says "i want all my people in america to be happy and free, and in mexico." so the genie goes poof. it's done. then he says to the black guy...
vincenzo lipazzi: nigger.
rocco: yeah, right, he says to the nigger "what do you want?" and the nigger says, "i want all my nigger brothers to be back in africa, and happy and free and everything." so the genie goes poof. and they're all back in africa. so... i'm not funny today, really, this joke sucks, i know...
yakavetta: continue the joke.
rocco: uh, so he says to the white guy, "what's your one wish?" and the white guy says, "wait, you mean to tell me that all the spics and niggers are out of america?" the genie goes yeah, and the white guy says, uh, "i'll have a coke, then."
  woensdag 30 november 2005 @ 12:59:32 #16
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32694026
een taxichauffeur heeft twee homo's op de achterbank. een van hen laat een zacht windje pfffft waarop ze allebei beginnen te giechelen. dan laat de ander een zacht windje pfffft waarop ze weer allebei beginnent te giechelen.

de chauffeur ergert zich hier een beetje aan en denkt 'ik zal ze eens wat laten horen'. hij laat een gigantische scheet prrrrrrrrrrplof!!. zegt de ene homo tegen de andere 'hoor je dat, meid? een maagd!'
pi_32695484
een man zit met zijn hoogzwangere vrouw thuis, als ze ineens begint te zeuren over water en vliezen enzo. dus hij wilt een taxi bellen maar zijn vrouw heeft liever dat ze hem zelf brengt, dus hij strijkt met zijn hand over zijn hard. eenmaal in het ziekenhuis stapt de man op de verloskundige af en zegt: ja hardstikke leuk dat ik vader word enzo, maar ik hoef er echt niet bij te zijn. ik wil daar later nog van genieten weet je wel. kan je me af en toe een beetje op de hoogte houden?
de dokter zegt, dat dat wel vaker voorkomt en zegt hem toe hem op de hoogte te houden.

dus die man zit in de wachtkamer, af en toe steekt de dokter zijn hoofd door de deur: ja zoveel ontsluiting zoveel zus en zo alles gaat goed. na een tijdje komt de dokter naar buiten, met een baby'tje op zijn arm, en de man staat blij op. maar, de dokter laat het baby'tje vallen!
de man kijkt verschrikt toe, terwijl de dokter het baby'tje opraapt, en hem nog een keer op de grond gooit, tegen de muur slaat, bij elkaar veegt en aan de man geeft.
de man zegt: dokter! wat heeft u gedaan!
zegt de dokter: geintje toch, hij was al dood
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_32695665
quote:
op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
een man zit met zijn hoogzwangere vrouw thuis, als ze ineens begint te zeuren over water en vliezen enzo. dus hij wilt een taxi bellen maar zijn vrouw heeft liever dat ze hem zelf brengt, dus hij strijkt met zijn hand over zijn hard. eenmaal in het ziekenhuis stapt de man op de verloskundige af en zegt: ja hardstikke leuk dat ik vader word enzo, maar ik hoef er echt niet bij te zijn. ik wil daar later nog van genieten weet je wel. kan je me af en toe een beetje op de hoogte houden?
de dokter zegt, dat dat wel vaker voorkomt en zegt hem toe hem op de hoogte te houden.

dus die man zit in de wachtkamer, af en toe steekt de dokter zijn hoofd door de deur: ja zoveel ontsluiting zoveel zus en zo alles gaat goed. na een tijdje komt de dokter naar buiten, met een baby'tje op zijn arm, en de man staat blij op. maar, de dokter laat het baby'tje vallen!
de man kijkt verschrikt toe, terwijl de dokter het baby'tje opraapt, en hem nog een keer op de grond gooit, tegen de muur slaat, bij elkaar veegt en aan de man geeft.
de man zegt: dokter! wat heeft u gedaan!
zegt de dokter: geintje toch, hij was al dood
whehehe! wel leuk, maar ó zo veel spelfouten
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
pi_32695969
nog eentje dan.

komt een marokkaan bij het arbeidsbureau. ik zoek werk, zegt hij.
de man achter de balie zegt: nou, je komt precies op tijd. ik heb iemand nodig die op het huis van een miljonair kan passen. ook moet je op zijn nymphomane dochter passen. zolang de eigenaar afwezig is, is bezoek geen probleem. drie keer per week komt de schoonmaakster langs, en ook de auto's uit de garage mag je gebruiken. het betaald 5000 bruto per maand.
dus die marokkaan: u maakt een grapje?
man achter de balie: jij begon!
Ever noticed how people who believe in creationism look really unevolved
Misleidende TT"s
Mooie auto!
pi_32696053
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:16 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
nog eentje dan.

komt een marokkaan bij het arbeidsbureau. ik zoek werk, zegt hij.
de man achter de balie zegt: nou, je komt precies op tijd. ik heb iemand nodig die op het huis van een miljonair kan passen. ook moet je op zijn nymphomane dochter passen. zolang de eigenaar afwezig is, is bezoek geen probleem. drie keer per week komt de schoonmaakster langs, en ook de auto's uit de garage mag je gebruiken. het betaald 5000 bruto per maand.
dus die marokkaan: u maakt een grapje?
man achter de balie: jij begon!
tering
pi_32696088
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:

[..]

ik hoop maar dat je nog kan slapen vanavond
een dom blondje ligt op een bankje in het park. dan komt er ineens een zwerver aan en die zegt tegen dat domme blondje: "hé wil je neuken?"
waarop het domme blondje antwoordt: "nee natuurlijk niet!"
zegt de zwerver: "ga dan van mijn bed af!"
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
  woensdag 30 november 2005 @ 14:21:57 #22
82589 S-Two
barba macacu
pi_32696104
http://bakkersmoppen.blogspot.com/

die bakkersmoppen zijn best grappig
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_32703660
quote:
op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef s-two het volgende:
http://bakkersmoppen.blogspot.com/

die bakkersmoppen zijn best grappig
haha die zijn vet jah
quote:
komt een marokkaan bij de bakker...
marokkaan: doe mij die ene broodje, ja toch.
bakker: ga je er voor betalen?
marokkaan: ja.
bakker: leugens.
JOHNNY HEITINGA
pi_32705566
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32707062
quote:
op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef iamredleader het volgende:
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')