quote:op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef reloaded het volgende:
hans en grietje lopen door het bos.
ineens roept hans: grietje, ik moet zeiken!
grietje: dan ga je toch achter die boom!
hans loopt naar de boom gevolgt door grietje.
grietje: omg hans! wat is dat voor een ding?
hans: dat is mijn penis.
grietje: mag ik hem aanraken?
hans: nou vooruit dan maar.
grietje pakt hem vast en hij wordt steeds harder dikker en langer.
hans schud z'n salamander eens flink uit en ze lopen verder.
plotseling zegt grietje: potdulle hans, nu moet ik ook zeiken!
hans: nou grietje, dan ga jij toch ook achter een boom!
grietje loopt naar een boom en hans volgt haar.
hans: mag ik jouw ding ook aanraken?
grietje: oke
hans grijpt grietje eens lekker tussen haar benen en het wordt steeds harder, dikker en langer!
hans: omg! je hebt dezelfde als ik!
grietje: nee hoer, ik zit te schijten!
![]()
![]()
![]()
geniaal. ik kende hem al, maar hij blijft goedquote:op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef dreuzel het volgende:
jantje ( 11 jaar ) loopt op straat met een dood hondje aan een touw. hij loopt de hoerenstraat in en vraagt aan een pooier ik wil een hoer neuken met een geslachtsziekte. de pooier roept een hoertje: hey jenette je hebt een klant !! dus ze gaan het kamertje in en na 15 minuten komt jantje eruit. de pooier ropet hem en vraagt: waarom wil je dat hoertje neuken met een geslachtsziekte ? jantje zegt: nou dat ga ik je uitleggen. vanavond gaan me ouders weg en dan komt de babysitter van 16 op me passen, ze gaat me een beurt geven want ze houd van kleine jongens, dus zij krijgt van mij de geslachtsziekte. als me ouders terug komen brengt mijn vader haar met de auto naar huis, hij geeft haar dan een beurt, ik ken hem dus hij krijgt van haar de geslachtsziekte. als hij thuis komt geeft hij mijn moeder nog een beurt voor het slapen gaan en zij krijgt dan dus van hem de geslachtsziekte. en morgenochtend als mijn vader weg is komt de melkboer die geeft mijn moeder een beurt op de keukentafel en die klootzak moet ik hebben want hij heeft mijn hondje dood gereden !!!
![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 08:46 schreef miesjel het volgende:
laatst liep er een varkentje bij ons naar binnen. hij liep naar een stopcontact en zei: "ah... hebben ze jouw ingemetselt?"
de versie in boondock saints is leuker.quote:op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef scorpie het volgende:
vooruit, een mopje dan maar.
een turk, een marrokaan en een blanke lopen in scheveningen op het strand.
ze vinden een oude olielamp, en besluiten hem schoon te maken. bij het schoonmaken verschijnt de geest die zegt "jullie mogen allemaal 1 wens doen!"
dus die turk begint en zegt "ik wil graag dat alle turken in nederland gelukkig in turkije kunnen wonen!" dus de geest voert de wens uit.
nu de marrokaan, hij zegt "ik wil graag dat al mijn broeders in dit land gelukkig in marokko kunnen gaan wonen!" dus de geest zegt oke en voert ook deze wens uit.
de blanke zegt: "dus alle marrokanen en turken zijn het land uit? doe dan maar een cola!"![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:
[..]
de versie in boondock saints is leuker.
quote:op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef balthar het volgende:
een vrouw staat bij de kassa in de supermarkt.
ze legt haar boodschappen op de lopende band.
een heel brood
1 kilo kaas
1 pak wasmiddel
1 kilo gehakt
de man die achter haar staat, kijkt dit allemaal aan en zegt: jij bent een alleenstaande vrouw.
de vrouw bekijkt haar boodschappen en begrijpt niet hoe de man dit kon weten. zou die helderziend zijn?
ze vraagt hem: hoe wist u dat?
hij: je bent een lelijk wijf.
quote:op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:
[..]
de versie in boondock saints is leuker.
quote:yakavetta: i'm having a shitty day. i'm depressed. tell me a funny joke.
rocco: uh, ok. there's these three guys walking on the beach, a spic, a white guy, and a black guy.
yakavetta: nigger.
rocco: yeah, right. so they find this pot, rub it, and a genie comes out. the genie says, "you can wish for whatever you want." so he asks the mexican what he wants, and he says "i want all my people in america to be happy and free, and in mexico." so the genie goes poof. it's done. then he says to the black guy...
vincenzo lipazzi: nigger.
rocco: yeah, right, he says to the nigger "what do you want?" and the nigger says, "i want all my nigger brothers to be back in africa, and happy and free and everything." so the genie goes poof. and they're all back in africa. so... i'm not funny today, really, this joke sucks, i know...
yakavetta: continue the joke.
rocco: uh, so he says to the white guy, "what's your one wish?" and the white guy says, "wait, you mean to tell me that all the spics and niggers are out of america?" the genie goes yeah, and the white guy says, uh, "i'll have a coke, then."
whehehe! wel leuk, maar ó zo veel spelfoutenquote:op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
een man zit met zijn hoogzwangere vrouw thuis, als ze ineens begint te zeuren over water en vliezen enzo. dus hij wilt een taxi bellen maar zijn vrouw heeft liever dat ze hem zelf brengt, dus hij strijkt met zijn hand over zijn hard. eenmaal in het ziekenhuis stapt de man op de verloskundige af en zegt: ja hardstikke leuk dat ik vader word enzo, maar ik hoef er echt niet bij te zijn. ik wil daar later nog van genieten weet je wel. kan je me af en toe een beetje op de hoogte houden?
de dokter zegt, dat dat wel vaker voorkomt en zegt hem toe hem op de hoogte te houden.
dus die man zit in de wachtkamer, af en toe steekt de dokter zijn hoofd door de deur: ja zoveel ontsluiting zoveel zus en zo alles gaat goed. na een tijdje komt de dokter naar buiten, met een baby'tje op zijn arm, en de man staat blij op. maar, de dokter laat het baby'tje vallen!
de man kijkt verschrikt toe, terwijl de dokter het baby'tje opraapt, en hem nog een keer op de grond gooit, tegen de muur slaat, bij elkaar veegt en aan de man geeft.
de man zegt: dokter! wat heeft u gedaan!
zegt de dokter: geintje toch, hij was al dood
teringquote:op woensdag 30 november 2005 14:16 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
nog eentje dan.
komt een marokkaan bij het arbeidsbureau. ik zoek werk, zegt hij.
de man achter de balie zegt: nou, je komt precies op tijd. ik heb iemand nodig die op het huis van een miljonair kan passen. ook moet je op zijn nymphomane dochter passen. zolang de eigenaar afwezig is, is bezoek geen probleem. drie keer per week komt de schoonmaakster langs, en ook de auto's uit de garage mag je gebruiken. het betaald 5000 bruto per maand.
dus die marokkaan: u maakt een grapje?
man achter de balie: jij begon!
een dom blondje ligt op een bankje in het park. dan komt er ineens een zwerver aan en die zegt tegen dat domme blondje: "hé wil je neuken?"quote:op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je nog kan slapen vanavond
haha die zijn vet jahquote:op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef s-two het volgende:
http://bakkersmoppen.blogspot.com/
die bakkersmoppen zijn best grappig
quote:komt een marokkaan bij de bakker...
marokkaan: doe mij die ene broodje, ja toch.
bakker: ga je er voor betalen?
marokkaan: ja.
bakker: leugens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef iamredleader het volgende:
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |