abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 november 2005 @ 23:41:53 #26
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_32714114
quote:
op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef reloaded het volgende:
vorige deel: moppentrommel, deel 4

laatste mop:
[..]

woensdag 30 november 2005 @ 23:51:49 #27
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_32714430
quote:
op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef iamredleader het volgende:
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_32719447
een belgische boer staat peinzend naar zijn 2 schapen te kijken.
zijn buurman komt langs en vraagt wat er aan de hand is.

tja, zegt de boer. ik heb altijd moeite om ze uit elkaar te houden.
de buurman kijkt nu ook lange tijd peinzend naar de 2 schapen.
na een tijdje zegt die:

weet je, volgens mij is die zwarte groter dan die witte.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:08:16 #29
125047 Lamme_Sterfkanarie
tweet tweet en dan ineens niet
pi_32724101
zitten er 2 apen in bad
zegt de ene: oe oe oe aa aa
zegt de ander: dan doe ik d'r toch wat koud water bij
Ik heb het godverdomme gehad met die onkunde van je!
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:24:39 #30
136124 Bonkey
Free your mind
pi_32759762
een mop van najib amhali

een marjokaan komt in de hemel terecht voor een grote deur en klopt aan.
deur gaat open en maria komt tevoorschijn, zegt de marokaan : "ik moet allah hebben"
zegt maria, allah, nee die is hier niet. die is hierboven. dus de marokaan naar boven met de trap.
komt ie voor een andere deur, klop klop. de deur gaat open, en staat er boedha voor zijn neus, zegt de marokaan : "ik moet allah hebben", en ook de boedha zegt: "allah, nee, die is hierboven.
dus de marokaan weer naar boven en klopt aan bij een hele grote deur. deur gaat open en uit de opening komt god, de marokaan zegt, "ah allah is zeker hierboven", waarop god antwoord "nee, kom binnen, allah.. 2 coffe hier."

vrijdag 2 december 2005 @ 20:01:23 #31
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_32763389
hoe komt een marrokaan aan nieuwe schoenen ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
pi_32763640
staat een vrouw voor de spiegel:
"jezus, wat zie ik eruit! ik ben echt toe aan een complimentje!"

zegt haar man die achter haar staat:
"je hebt hele goeie ogen..."

vrijdag 2 december 2005 @ 20:16:58 #33
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32763766
quote:
op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef kopieermachine het volgende:
SPOILER
jatten???
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:41:45 #34
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_32764400
quote:
op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef kopieermachine het volgende:
SPOILER
goeie man!

pi_32774468
hoe gaat het laatste deel van harry potter heten?
harry potter en de heilige inquisitie...
pi_32774480
hoe noem je een neger die een vliegtuig bestuurt
SPOILER
pi_32775452
een journalist heeft een interview met de directeur van een psychiatrische inrichting.

journalist: en hoe bepaalt u nu of iemand opgenomen moet worden?
directeur: we sturen de persoon naar de badkamer, waar een vol bad staat.

journalist: oh? en dan?
directeur: dan geven we de persoon een theelepeltje, een pollepel en een emmer.
vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leeg te maken.

journalist: aha, ik begrijp het. een normaal persoon gebruikt natuurlijk de emmer, want daar kan het meeste water in.

directeur: nou nee, een normaal persoon trekt de stop er uit....
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_32776375
quote:
op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef camplo het volgende:

[..]

haha die zijn vet jah
[..]
quote:
bakker: wat kan ik voor je doen?
man: hahahaha, ik heb je moeder geneukt!!!
bakker: rot op pa, ik ben aan het werk.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:17:40 #39
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_32779861
een belg en een nederlander zitten samen in een auto op een snelweg en rijden achter een vrachtwagen vol met negerzoenen bestuurd door twee negers. op een gegeven moment krijgt de vrachtauto een klapband, begint te slingeren en komt op zijn kant terecht met als gevolg een grote ravage. de twee negers liggen zwaargewond op de asfalt en de weg ligt bezaaid met negerzoenen. de nederlander trapt op zijn rem en zegt tegen de belg, kom op, we moeten helpen. de belg springt uit de auto, rent er naar toe en begint als een bezetene al die negerzoenen stuk te trappen. de nederlander ziet dat en vraagt wat ie in hemelsnaam aan het doen is. waarop de belg antwoord: schiet nou op man, er zijn er al twee uitgekomen, help me om die dingen stuk te trappen voor de rest ook uit komt.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_32781338
quote:
op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef cheqy het volgende:
een belg en een nederlander zitten samen in een auto op een snelweg en rijden achter een vrachtwagen vol met negerzoenen bestuurd door twee negers. op een gegeven moment krijgt de vrachtauto een klapband, begint te slingeren en komt op zijn kant terecht met als gevolg een grote ravage. de twee negers liggen zwaargewond op de asfalt en de weg ligt bezaaid met negerzoenen. de nederlander trapt op zijn rem en zegt tegen de belg, kom op, we moeten helpen. de belg springt uit de auto, rent er naar toe en begint als een bezetene al die negerzoenen stuk te trappen. de nederlander ziet dat en vraagt wat ie in hemelsnaam aan het doen is. waarop de belg antwoord: schiet nou op man, er zijn er al twee uitgekomen, help me om die dingen stuk te trappen voor de rest ook uit komt.
herhaling
en ik vind 'm nog steeds niet grappig .
pi_32781922
quote:
op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef cheqy het volgende:
pi_32784281
belgische mop:

komt een loodgieter bij een grote flat in antwerpen.
belt aan, fatima met hoofddoek doet open.
"alleej mevrouw, ik kom voor dah schijthuis dat niet werkt".
fatima draait zich om: "achmed, voor jou! sociale dienst!".
-= Rogue lvl 66 =- -= Warrior lvl 70 =- -= Warlock lvl 70 =-
----------============= Nordrassil =============----------
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:43:26 #43
82589 S-Two
barba macacu
pi_32784712
quote:
op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef slimshady het volgende:

[..]

herhaling
en ik vind 'm nog steeds niet grappig .
mwoah, met geert wilders en rita verdonk was hij nog wel redelijk
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:44:56 #44
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_32787785
mms

er komt een man bij de dokter en zegt: "mijn seksleven draait heel mijn huwelijk al om mms, namelijk de eerste jaren deden we het in de morgen, middag en 's avonds, later deden we het in maart, mei en september en nu is het misschien met sinterklaas!"
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_32820224
2 mensen gaan naar de jungle, een belg en een nederlander. als ze in de jungle rondlopen, worden ze gevangen genomen door kanibalen. de kanibalen willen hun op eten, ze geven hun een kans om de ketel te ontlopen. de belg en de nederlander moeten 100 bessen in hun reet duwen zonder te lachen..
de nederlander begint.. bij de laatste bes begint hij te lachen. voordat hij in de ketel wordt geduwt vraagt een kanibaal aan hem: 'waarom moest je nou bij de laatste bes lachen?' nederlander: 'de belg kwam met kokosnoten aanlopen.

woensdag 7 december 2005 @ 11:04:54 #46
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_32885686
wetenschappelijk onderzoek naar de kerstman
dankzij de hulp van het nieuwe amerikaanse tijdschrift spy magazine kan ik jullie de nieuwe conclusies rondom het wetenschappelijke kerstman onderzoek mededelen.
voor zover bekend zijn er geen rendiersoorten die kunnen vliegen. maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat er nog ca. 300.000 soorten van levende organismen onderzocht en geklassificeerd moeten worden, en alhoewel de meesten daarvan behoren tot de insekten en bacteriën, sluit dit natuurlijk niet geheel uit dat er vliegende rendieren zouden kunnen bestaan, die de kerstman uitsluitend gezien heeft.

er zijn ca. 2 miljard kinderen op deze wereld (jonger dan 18). maar aangezien de kerstman een hekel heeft aan moslims, hindoes, joden en boeddhisten wordt zijn werklast tot 15% gereduceerd. volgens het centraal bureau voor de statistiek zijn dat dan 378 miljoen kinderen. bij een optimistisch gemiddelde van 3,5 kind per huis, zijn dat dan 91,8 miljoen huizen. we gaan er hier van uit dat er in elk huis minstens 1 kind te vinden is dat een kado van de kerstman verdient.
de kerstman kan op kerstmis 31 uur werken, dankzij de verschillende tijdzones en de rotatie van de aarde, aannemende dat hij van oost naar west reist (wat mij logisch lijkt voor de kerstman). dit resulteert in 822,6 huisbezoeken per seconde. bij elk westers huis met een oppassend kind heeft de kerstman dus 1/1000-ste van een seconde om te parkeren, uit de slee te springen, door de schoorsteen te springen, de sokken te vullen, de presentjes onder de kerstboom te leggen, op te eten wat men goedbedoeld heeft gereedgelegd, terug door de schoorsteen naar buiten te gaan, terug op zijn slee stappen en te rijden naar het volgende huis. aannemende dat die 91,8 miljoen huizen gelijkelijk verdeeld zijn over de aarde (ik weet dat dit niet geheel klopt, maar voor ons wetenschappelijk onderzoek is dit toch voldoende). dan praten we over 1240 meter per huisbezoek. de totale af te leggen afstand wordt dan 120,8 miljoen kilometer. en dan heb ik nog geen rekening gehouden met eventuele pauzes (om te doen wat we allemaal moeten doen indien we 31 uur zouden werken ) en ook nog geen tijd voor een maaltijd etc. dit betekent dat de slee van de kerstman zich moet voortbewegen met een snelheid van 1.040.000 meter per seconde. dat is dus zo'n 3000 keer sneller dan de geluidssnelheid. en om nu een goede indruk te krijgen: het snelste door de mens gemaakte voertuig dat we kennen, de ulysses ruimtesonde, beweegt met een armzalige snelheid van 44000 meter per seconde. daarbij kan een conventioneel rendier maximaal ca. 24 meter per seconde halen.
een ander interessant aspect is het vrachtgewicht. indien we er van uitgaan dat elk kind minimaal een klein lego-doosje krijgt dat ca. 1 kg weegt, dan moet de slee 321 miljoen kilo voortsjouwen. en dan hebben we de kerstman nog niet meegeteld en we weten dat ook die nooit magertjes wordt afgebeeld. ons conventioneel rendier kan op land hooguit 150 kg trekken. zelfs indien we aannemen dat we alsnog een bijzonder vliegend rendier vinden (zie 1), dat bv. 10 maal zoveel vracht zou kunnen trekken als ons conventionele rendier, dan nog hebben we niet voldoende aan enkele van die rendieren. nee, in dat geval hebben we 214.200 van die rendieren nodig. dit verhoogt het vrachtgewicht nog eens tot zo'n 353.430 ton. en wederom ter oriëntatie, dit is 4 maal het gewicht van het grote cruiseschip the queen elizabeth.

onze vracht van 353.430 ton die zich met een snelheid van 1.040.000 meter per seconde beweegt, zal een enorme luchtweerstand ondervinden. dit zal de rendieren zoveel opwarmen als vergelijkbaar is met een spaceshuttle die de dampkring binnenkomt. de voorste 2 rendieren moeten een energie van 14,3 quintillion joule aan energie kunnen verwerken. en dat per seconde. daar krijg je het toch even benauwd van. om een lang verhaal kort te houden, deze rendieren zullen spontaan in vlammen opgaan. vervolgens zullen de volgende rendieren aan de beurt zijn. het resultaat zal een oorverdovend torpedo effect zijn. het gehele rendierteam zal in 4,26 duizendste van een seconde verdampt zijn. en in de tussentijd staat onze kerstman bloot aan versnellingen van zo'n 15.500,06 g. een 125 kg wegende kerstman (en dan schatten we hem bespottelijke laag) zal dan tegen de achterkant van de slee gedrukt worden met een kracht van 4.315.015 nm.

moraal van dit verhaal: indien de kerstman ooit presentjes heeft rondgebracht met kerstmis, dan is hij nu morsdood. geheel wetenschappelijk vastgesteld!

Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_32885960
hijs fijn
  woensdag 7 december 2005 @ 12:10:57 #48
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_32887307
quote:
op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef edje34 het volgende:
wetenschappelijk onderzoek naar de kerstman

[..]

moraal van dit verhaal: indien de kerstman ooit presentjes heeft rondgebracht met kerstmis, dan is hij nu morsdood. geheel wetenschappelijk vastgesteld!
niet!

de kerstman maak handig gebruik van de zgn. 'lorentz contractie'. zie ook relativiteit in de praktijk: een reis naar orion
  woensdag 7 december 2005 @ 20:30:58 #49
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_32900483
een nederlander, een belg en een nigeriaan zitten bij het zwembad. op een gegeven moment loopt de nederlander naar het zwembad toe, trekt zijn leuter uit zijn zwembroek en hangt hem zo in het zwembad. vervolgens zegt ie: 'ik denk dat het water ongeveer 22 graden is'. vervolgens doet de beld precies hetzelfde maar die denkt dat het water 21 graden is. als laatste van de drie gaat de nigeriaan naar het zwembad toe, haalt zijn leuter uit zijn zwembroek en hangt 'em erin. nigeriaan: 'ik weet niet hoe warm het water is maar het is wel 1,20 meter diep!"
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  woensdag 7 december 2005 @ 20:32:22 #50
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_32900514
waarvan worden rolstoelen gemaakt?
SPOILER
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')