quote:op dinsdag 29 november 2005 15:50 schreef reloaded het volgende:
hans en grietje lopen door het bos.
ineens roept hans: grietje, ik moet zeiken!
grietje: dan ga je toch achter die boom!
hans loopt naar de boom gevolgt door grietje.
grietje: omg hans! wat is dat voor een ding?
hans: dat is mijn penis.
grietje: mag ik hem aanraken?
hans: nou vooruit dan maar.
grietje pakt hem vast en hij wordt steeds harder dikker en langer.
hans schud z'n salamander eens flink uit en ze lopen verder.
plotseling zegt grietje: potdulle hans, nu moet ik ook zeiken!
hans: nou grietje, dan ga jij toch ook achter een boom!
grietje loopt naar een boom en hans volgt haar.
hans: mag ik jouw ding ook aanraken?
grietje: oke
hans grijpt grietje eens lekker tussen haar benen en het wordt steeds harder, dikker en langer!
hans: omg! je hebt dezelfde als ik!
grietje: nee hoer, ik zit te schijten!
![]()
![]()
![]()
geniaal. ik kende hem al, maar hij blijft goedquote:op woensdag 30 november 2005 10:41 schreef dreuzel het volgende:
jantje ( 11 jaar ) loopt op straat met een dood hondje aan een touw. hij loopt de hoerenstraat in en vraagt aan een pooier ik wil een hoer neuken met een geslachtsziekte. de pooier roept een hoertje: hey jenette je hebt een klant !! dus ze gaan het kamertje in en na 15 minuten komt jantje eruit. de pooier ropet hem en vraagt: waarom wil je dat hoertje neuken met een geslachtsziekte ? jantje zegt: nou dat ga ik je uitleggen. vanavond gaan me ouders weg en dan komt de babysitter van 16 op me passen, ze gaat me een beurt geven want ze houd van kleine jongens, dus zij krijgt van mij de geslachtsziekte. als me ouders terug komen brengt mijn vader haar met de auto naar huis, hij geeft haar dan een beurt, ik ken hem dus hij krijgt van haar de geslachtsziekte. als hij thuis komt geeft hij mijn moeder nog een beurt voor het slapen gaan en zij krijgt dan dus van hem de geslachtsziekte. en morgenochtend als mijn vader weg is komt de melkboer die geeft mijn moeder een beurt op de keukentafel en die klootzak moet ik hebben want hij heeft mijn hondje dood gereden !!!
![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 08:46 schreef miesjel het volgende:
laatst liep er een varkentje bij ons naar binnen. hij liep naar een stopcontact en zei: "ah... hebben ze jouw ingemetselt?"
de versie in boondock saints is leuker.quote:op woensdag 30 november 2005 08:51 schreef scorpie het volgende:
vooruit, een mopje dan maar.
een turk, een marrokaan en een blanke lopen in scheveningen op het strand.
ze vinden een oude olielamp, en besluiten hem schoon te maken. bij het schoonmaken verschijnt de geest die zegt "jullie mogen allemaal 1 wens doen!"
dus die turk begint en zegt "ik wil graag dat alle turken in nederland gelukkig in turkije kunnen wonen!" dus de geest voert de wens uit.
nu de marrokaan, hij zegt "ik wil graag dat al mijn broeders in dit land gelukkig in marokko kunnen gaan wonen!" dus de geest zegt oke en voert ook deze wens uit.
de blanke zegt: "dus alle marrokanen en turken zijn het land uit? doe dan maar een cola!"![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:
[..]
de versie in boondock saints is leuker.
quote:op woensdag 30 november 2005 08:06 schreef balthar het volgende:
een vrouw staat bij de kassa in de supermarkt.
ze legt haar boodschappen op de lopende band.
een heel brood
1 kilo kaas
1 pak wasmiddel
1 kilo gehakt
de man die achter haar staat, kijkt dit allemaal aan en zegt: jij bent een alleenstaande vrouw.
de vrouw bekijkt haar boodschappen en begrijpt niet hoe de man dit kon weten. zou die helderziend zijn?
ze vraagt hem: hoe wist u dat?
hij: je bent een lelijk wijf.
quote:op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef stupide het volgende:
[..]
de versie in boondock saints is leuker.
quote:yakavetta: i'm having a shitty day. i'm depressed. tell me a funny joke.
rocco: uh, ok. there's these three guys walking on the beach, a spic, a white guy, and a black guy.
yakavetta: nigger.
rocco: yeah, right. so they find this pot, rub it, and a genie comes out. the genie says, "you can wish for whatever you want." so he asks the mexican what he wants, and he says "i want all my people in america to be happy and free, and in mexico." so the genie goes poof. it's done. then he says to the black guy...
vincenzo lipazzi: nigger.
rocco: yeah, right, he says to the nigger "what do you want?" and the nigger says, "i want all my nigger brothers to be back in africa, and happy and free and everything." so the genie goes poof. and they're all back in africa. so... i'm not funny today, really, this joke sucks, i know...
yakavetta: continue the joke.
rocco: uh, so he says to the white guy, "what's your one wish?" and the white guy says, "wait, you mean to tell me that all the spics and niggers are out of america?" the genie goes yeah, and the white guy says, uh, "i'll have a coke, then."
whehehe! wel leuk, maar ó zo veel spelfoutenquote:op woensdag 30 november 2005 13:55 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
een man zit met zijn hoogzwangere vrouw thuis, als ze ineens begint te zeuren over water en vliezen enzo. dus hij wilt een taxi bellen maar zijn vrouw heeft liever dat ze hem zelf brengt, dus hij strijkt met zijn hand over zijn hard. eenmaal in het ziekenhuis stapt de man op de verloskundige af en zegt: ja hardstikke leuk dat ik vader word enzo, maar ik hoef er echt niet bij te zijn. ik wil daar later nog van genieten weet je wel. kan je me af en toe een beetje op de hoogte houden?
de dokter zegt, dat dat wel vaker voorkomt en zegt hem toe hem op de hoogte te houden.
dus die man zit in de wachtkamer, af en toe steekt de dokter zijn hoofd door de deur: ja zoveel ontsluiting zoveel zus en zo alles gaat goed. na een tijdje komt de dokter naar buiten, met een baby'tje op zijn arm, en de man staat blij op. maar, de dokter laat het baby'tje vallen!
de man kijkt verschrikt toe, terwijl de dokter het baby'tje opraapt, en hem nog een keer op de grond gooit, tegen de muur slaat, bij elkaar veegt en aan de man geeft.
de man zegt: dokter! wat heeft u gedaan!
zegt de dokter: geintje toch, hij was al dood
teringquote:op woensdag 30 november 2005 14:16 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
nog eentje dan.
komt een marokkaan bij het arbeidsbureau. ik zoek werk, zegt hij.
de man achter de balie zegt: nou, je komt precies op tijd. ik heb iemand nodig die op het huis van een miljonair kan passen. ook moet je op zijn nymphomane dochter passen. zolang de eigenaar afwezig is, is bezoek geen probleem. drie keer per week komt de schoonmaakster langs, en ook de auto's uit de garage mag je gebruiken. het betaald 5000 bruto per maand.
dus die marokkaan: u maakt een grapje?
man achter de balie: jij begon!
een dom blondje ligt op een bankje in het park. dan komt er ineens een zwerver aan en die zegt tegen dat domme blondje: "hé wil je neuken?"quote:op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef m.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je nog kan slapen vanavond
haha die zijn vet jahquote:op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef s-two het volgende:
http://bakkersmoppen.blogspot.com/
die bakkersmoppen zijn best grappig
quote:komt een marokkaan bij de bakker...
marokkaan: doe mij die ene broodje, ja toch.
bakker: ga je er voor betalen?
marokkaan: ja.
bakker: leugens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef iamredleader het volgende:
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?sjezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef reloaded het volgende:
vorige deel: moppentrommel, deel 4
laatste mop:
[..]
![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef iamredleader het volgende:
weten jullie wat de tegenhanger is van de jodenkoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef kopieermachine het volgende:
hoe komt een marrokaan aan nieuwe schoenen ?jatten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:op vrijdag 2 december 2005 20:01 schreef kopieermachine het volgende:
hoe komt een marrokaan aan nieuwe schoenen ?goeie man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:bakker: wat kan ik voor je doen?
man: hahahaha, ik heb je moeder geneukt!!!
bakker: rot op pa, ik ben aan het werk.
herhalingquote:op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef cheqy het volgende:
een belg en een nederlander zitten samen in een auto op een snelweg en rijden achter een vrachtwagen vol met negerzoenen bestuurd door twee negers. op een gegeven moment krijgt de vrachtauto een klapband, begint te slingeren en komt op zijn kant terecht met als gevolg een grote ravage. de twee negers liggen zwaargewond op de asfalt en de weg ligt bezaaid met negerzoenen. de nederlander trapt op zijn rem en zegt tegen de belg, kom op, we moeten helpen. de belg springt uit de auto, rent er naar toe en begint als een bezetene al die negerzoenen stuk te trappen. de nederlander ziet dat en vraagt wat ie in hemelsnaam aan het doen is. waarop de belg antwoord: schiet nou op man, er zijn er al twee uitgekomen, help me om die dingen stuk te trappen voor de rest ook uit komt.
quote:op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef cheqy het volgende:
een belg en een nederlander zitten samen in een auto op een snelweg en rijden achter een vrachtwagen vol met negerzoenen bestuurd door twee negers. op een gegeven moment krijgt de vrachtauto een klapband, begint te slingeren en komt op zijn kant terecht met als gevolg een grote ravage. de twee negers liggen zwaargewond op de asfalt en de weg ligt bezaaid met negerzoenen. de nederlander trapt op zijn rem en zegt tegen de belg, kom op, we moeten helpen. de belg springt uit de auto, rent er naar toe en begint als een bezetene al die negerzoenen stuk te trappen. de nederlander ziet dat en vraagt wat ie in hemelsnaam aan het doen is. waarop de belg antwoord: schiet nou op man, er zijn er al twee uitgekomen, help me om die dingen stuk te trappen voor de rest ook uit komt.
mwoah, met geert wilders en rita verdonk was hij nog wel redelijkquote:op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef slimshady het volgende:
[..]
herhaling![]()
en ik vind 'm nog steeds niet grappig.
quote:op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef edje34 het volgende:
wetenschappelijk onderzoek naar de kerstman
[..]
moraal van dit verhaal: indien de kerstman ooit presentjes heeft rondgebracht met kerstmis, dan is hij nu morsdood. geheel wetenschappelijk vastgesteld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
quote:op woensdag 7 december 2005 20:32 schreef mistertata het volgende:
waarvan worden rolstoelen gemaakt?en wandelstokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat staat er op de rolstoel van een turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-1 origineelquote:op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef edje34 een heel verhaal over de kerstman
is ook niet echt een mop he![]()
een nederlander en een belg werken al jaren op het zelfde kantoor, in dezelfde kamer met hun bureau's tegenover elkaar, en al die jaren spelen ze allebei mee met de lotto.
ze hadden wel eens wat kleine prijsjes gewonnen, maar op een dag was het raak: de nederlander had de hoofdprijs van vijfentwintig miljoen euro gewonnen!
euforisch liep hij naar het bureau van zijn baas toe, haalde zijn leuter uit zijn broek, pist het hele bureau onder, en roept: ik neem ontslag!
de belg, gesterkt door de winst van de nederlander, en jawel, een paar maanden later wint de belg een paar ton! hij loopt naar het bureau van zijn baas toe, pist het onder en roept: vanaf nu werk ik nog maar halve dagen!![]()
er komt een geboortegolf aan; durex is met prikacties begonnen
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.![]()
ok flauw
man komt kroeg in en bestelt een dubbele whiskey. als ie die naar binnen heeft geklokt bestelt ie er nog een. en nog een. vervolgens bestelt ie een kopstoot en nog een dubbele whiskey en zegt tegen de barman: "eigenlijk moet ik dit met mijn gebrek niet drinken." waarop de barman vraagt: "wat voor gebrek heb je dan?" de man: "geldgebrek".![]()
komt een pessimist een optimist tegen, zegt de optimist tegen de pessimist:
'zullen we een biertje drinken?
pessimist: 'okee'
zo gezegd zogedaan.
zijn ze aan het drinken, zegt die pessimist: 'wat is het ook duur he, dat bier, en zulke kleine glazen, m'n glas is nu al half leeg
zegt de optimist: 'nee, het is half vol!'
![]()
De status 'bagger-user' voorbij![]()
je hebt een huis waarvan alle ramen (voor, achter, links en rechts) uitkijken op het zuiden. welke kleur heeft de beer die voor het raam langs loopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.![]()
ik zou "de status 'bagger-user' voorbij" niet te hard roepen. alhoewel ik wel van deze trieste moppen hou, herinner met net een topic in onz over grappen en grollen die je met bejaardenquote:op donderdag 8 december 2005 19:01 schreef sterke_yerke het volgende:
komt een pessimist een optimist tegen, zegt de optimist tegen de pessimist:
'zullen we een biertje drinken?
pessimist: 'okee'
zo gezegd zogedaan.
zijn ze aan het drinken, zegt die pessimist: 'wat is het ook duur he, dat bier, en zulke kleine glazen, m'n glas is nu al half leeg
zegt de optimist: 'nee, het is half vol!'
![]()
![]()
kunt uithalen... was ook lachen!![]()
quote:op donderdag 8 december 2005 19:17 schreef thatsme het volgende:
je hebt een huis waarvan alle ramen (voor, achter, links en rechts) uitkijken op het zuiden. welke kleur heeft de beer die voor het raam langs loopt?en ik had 'm nog geraden ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar blijven de echte moppen? of zijn ze op? mop = op![]()
moeten wij al het werk doen? verzin er zelf een!quote:op donderdag 8 december 2005 19:29 schreef slimshady het volgende:
[..]
en ik had 'm nog geraden ook![]()
waar blijven de echte moppen? of zijn ze op? mop = opI never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.![]()
quote:op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef s-two het volgende:
http://bakkersmoppen.blogspot.com/
die bakkersmoppen zijn best grappig![]()
.
quote:staat een vrouw voor de spiegel:
"jezus, wat zie ik eruit! ik ben echt toe aan een complimentje!"
zegt haar man die achter haar staat:
"je hebt hele goeie ogen..."![]()
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?![]()
man: eén brood please.
bakker: excuse me?
man: one brood please.
bakker: i don't understand.
man: i just want one brood, all you sell is brood, the thing you can eat and put peanutbutter and chocolatepaste on you know?!?
bakker: hahaha geintje ik spreek ook nederlands, mn moeder komt uit haarlem.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
ben ik de enige die hem niet snapt
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.![]()
blijkbaar, en vrouwen moeten eigenlijk ook geen moppen vertellen blijkt nuquote:
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.![]()
welk soort koffie drinkt een detective?
oploskoffie![]()
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^![]()
komt een man bij de bakker...
bakker: wat kan ik voor je doen?
man: hahahaha, ik heb je moeder geneukt!!!
bakker: rot op pa, ik ben aan het werk.![]()
![]()
*flauwe mop*
joost woont z'n leven lang al bij z'n opa en oma.
met wat kameraden willen ze met de auto naar de kroeg heen maar joost wil de auto mee.
joost: opa mag ik de auto mee?
opa: dan moet je me eerst een keer pijpen.
dus joost pijpt z'n opa en nadat alles is doorgeslikt vraagt joost:
joost: opa waarom smaakt je lul zo vreselijk naar stront?
opa: oja helemaal vergeten, oma heeft de auto mee
Almelo paupers dat zie je zo!![]()
die ken ik met een familie in ede, maar dan heeft zijn zus de auto meegekregen van papaquote:op vrijdag 9 december 2005 15:25 schreef thunderice het volgende:
*flauwe mop*
joost woont z'n leven lang al bij z'n opa en oma.
met wat kameraden willen ze met de auto naar de kroeg heen maar joost wil de auto mee.
joost: opa mag ik de auto mee?
opa: dan moet je me eerst een keer pijpen.
dus joost pijpt z'n opa en nadat alles is doorgeslikt vraagt joost:
joost: opa waarom smaakt je lul zo vreselijk naar stront?
opa: oja helemaal vergeten, oma heeft de auto mee![]()
![]()
![]()
terwijl jantje zn zusje neukt zegt zn zusje: broer je neukt zelfs beter dan papa. zegt jantje ja dat zei mama ook al.![]()
hoe krenk je een supermacho??
een vrouw heeft haar ex-echtgenoot uitgenodigd op haar huwelijk.
tijdens het feest gaat de ex naar de nieuwe bruidegom en vraagt hem op een arrogante manier :
" hoe voelt het om in een gebruikt kanaal binnen te komen?"
de nieuwe bruidegom kijkt de ex recht in de ogen en antwoordt onverstoorbaar :
" 't is ongelofelijk,.............eens voorbij de eerste zes centimeter is alles splinternieuw !!!!!"
Geen commentaar![]()
het hangt aan de muur, geeft de tijd aan en menstrueert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.![]()
gedroomd over de kerstboom
een vrouw biecht tegen haar man het volgende op: "schat, ik heb toch zo raar gedroomd. het was kerst en in de woonkamer was onze boom versierd met allemaal penissen. blanke en zwarte, grote en kleine, dikke en dunne, besneden en onbesneden exemplaren en als piek fungeerde wat ik de perfecte penis zou willen noemen."
"die van mij, hè ... ?" jubelt de man.
"nee schat, helaas, niet die van jou," antwoordt de vrouw.
dan biecht de man op zijn beurt het volgende op: "weet je, ik heb bijna dezelfde droom als jij gehad. in onze woonkamer stond een kerstboom, versierd met allemaal kutjes. geschoren en ongeschoren, groot en klein, met gesloten en open lipjes en als piek fungeerde wat ik het perfecte kutje zou willen noemen."
"die van mij, hè ... ?" jubelt de vrouw.
"nee schat, helaas... in die van jou stond de boom."
kerst bij de maffia
een zoon van een leider van de maffia gaat achter zijn bureau zitten om een kerstwens te schrijven aan jezus. hij schrijft: "lief kindeke jezus, ik ben het hele jaar een lieve jongen geweest, dus wil ik een nieuwe...." hij kijkt ernaar en verfrommelt het dan tot een bal en gooit het weg. hij pakt een nieuw stuk papier en begint opnieuw te schrijven: "lief kindeke jezus, ik ben het grootste deel van het jaar een lieve jongen geweest, dus wil ik een nieuwe......" hij kijkt er weer met afgrijzen naar en gooit het weer weg.
dan krijgt hij een idee. hij gaat naar de kamer van zijn moeder en pakt het beeld van de maagd maria, zet het op het toilet en doet de deur op slot. hij pakt een nieuw stuk papier en schrijft: "lief kindeke jezus. als je ooit je moeder nog terug wilt zien...."Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
weet je wie ik vanmorgen aan de lijn had???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet, dan toch...![]()
quote:op maandag 12 december 2005 12:15 schreef topmaat het volgende:
weet je wie ik vanmorgen aan de lijn had???en had hij nog wat zinnigs te meldenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)![]()
het is roze en geel en wijst je de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
komt een patient rond 10 uur smorgens bij de dokter...
dokter: ik heb goed en ik heb slecht nieuws.
patient: begin voor de verandering maar eens bij het goede nieuws.
dokter: het labo heeft me de resultaten van uw bloedonderzoek meegedeeld. ze zeiden dat u maar vierentwintig uur meer te leven heeft.
patient: 24 uur !!!???en dat noem je verdomme goed nieuws !!! het kan niet slechter
wat is dan het slechte nieuws !!??!!??
dokter: ik probeer u al sinds gisterenmiddag te bereiken
Zo niet, dan toch...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: