quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:44 schreef _BR_ het volgende:
Je komt gewoon niet tussen een man en zijn computer. Een laboratoriumrat zou het inmiddels al wel door hebben.
He bah!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef nietzman het volgende:
Daar ging je eerste Amerikaanse internetvriendinnetje..
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:45 schreef iamredleader het volgende:
Gebruik anders ff m'n user-icon
Ik ga lekker stappen dalijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef Fokkedop het volgende:
Nu lach je, straks in bed voel je je kut joh.
Ik bedoel, dan wilde ze wel heel erg graag van je af.
Game belangrijker dan je girl...
F5 is load game. Moet ie zn leven wel gesaved hebben!quote:
ICQ. Vanuit het immer koude Bulgarije.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:47 schreef PrinceLu het volgende:
Ik vind Pro Evolution Soccer 4 ook leuker dan jouw vriendin.Sorry, ex-vriendin.
![]()
Ze is de frustratie niet waard, gast. Lekker laten gaan.Trouwens, maakte ze het uit over MSN?
![]()
Waarom zou je moeten kiezen? Zij kan hem toch best even laten gamen, alsof dat heel erg is. Wat een takkewijf zeg.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:46 schreef Fokkedop het volgende:
Nu lach je, straks in bed voel je je kut joh.
Ik bedoel, dan wilde ze wel heel erg graag van je af.
Game belangrijker dan je girl...
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen? Zij kan hem toch best even laten gamen, alsof dat heel erg is. Wat een takkewijf zeg.
Das ook wel waar. Volgens mij weet ik nu al hoe ze in elkaar zit. Echt hoor, zulke wijven kan je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:48 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ga lekker stappen dalijk.Sorry hoor, maar ik wilde net beginnen met dat spel en toen kwam ze online.
En na 90 minuten ouwehoeren wil een man ook wel eens wat anders.
Anderhalf uur bedoel je, neem ik aan.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.
Dan kan je die vakantiedagen mooi indelen voor PES4.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ICQ. Vanuit het immer koude Bulgarije.En dan te bedenken dat ik er over een paar weken weer heen zou gaan.
Nu was het anderhalf uur voordat ik klaar was met haar. En dan nog offline gaan en je telefoon uitzetten zonder iets te zeggen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:49 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het had niet langer dan anderhalf uur geduurd en dan was ik klaar geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |