wat een goede reden zegquote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.
Views die met een paar honderd per minuut omhoog gaan is niet iemand die zit te F5-en. Daar is een progammaatje opgezet. Denk even na zeg,quote:Op maandag 20 februari 2006 01:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee maar nu geef je dus wel het signaal af dat als een topic je niet aan staat je maar flink op F5 moet gaan rammen, dan 'verwijderd' een mod het wel... Nice!
Kan zijn, maar dan kunnen users die dat proggie hebben dus een topic laten sluiten.... Gaan jullie nog effe het IP natrekken en bannen dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Views die met een paar honderd per minuut omhoog gaan is niet iemand die zit te F5-en. Daar is een progammaatje opgezet. Denk even na zeg,
Ik heb alles achter de schermen doorgegeven. Daar wordt het vanzelf opgepikt en de juiste actie op ondernomen.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan zijn, maar dan kunnen users die dat proggie hebben dus een topic laten sluiten.... Gaan jullie nog effe het IP natrekken en bannen dan?
Top! Biertje?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb alles achter de schermen doorgegeven. Daar wordt het vanzelf opgepikt en de juiste actie op ondernomen.
zullen we dan samen iets moois er van gaan maken?quote:
Wij samen niet, ik heb het nu even druk en ben dus zeer illegaal op FOK nuquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef EL_REY het volgende:
[..]
zullen we dan samen iets moois er van gaan maken?
![]()
ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij samen niet, ik heb het nu even druk en ben dus zeer illegaal op FOK nu. Maar als je een OP wil maken naar onze tevredenheid, zou ik je zeer erkentelijk zijn.
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, maar, maar... Hij was nog open en toen deed ik 'm dicht en toen zag ik jouw post staan en toen wist ik niet of jij gewoon gepost had of 'm gesloten had en toen moest ik twijfelen en toen wist ik niet goed wat ik moest doen en toen bedacht ik me dat het misschien wel slim was om voor de zekerheid toch een sluitpost te plaatsen en toen twijfelde ik weer en toen wist ik niet meer wat ik moest doen en nou voel ik me een beetje dom
In een andere versie hebben de twee o's van Pool een SS-band. Dus de eer valt wel mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
Crea Bea.
Komt niet vaak voor denk ik Pool, dat iemand een tekening voor je maakt
wegquote:Op maandag 20 februari 2006 23:34 schreef NJ het volgende:
[..]
In een andere versie hebben de twee o's van Pool een SS-band. Dus de eer valt wel mee..
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En dan post ik nog geen eens die erge![]()
sorry![]()
ik hoop niet dat ik onschuldige beren gekwetst heb
Ik kan TR's lezen, ik heb alles al gezien dat je geplaatst hebt, remember?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.
Beren, niet Pool in het bijzonderquote:Op maandag 20 februari 2006 23:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je bang bent dat je Pool kwetst met zulke tekeningen, is echt van een stompzinnig laag niveau van heb ik jou daar. Echt, té zielig voor woorden.
Ah, geen excuses, ik weet voldoende.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beren, niet Pool in het bijzonder![]()
Ja die stond hierboven, totdat jij het weghaalden, zo'n 2 minuten geldenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik kan TR's lezen, ik heb alles al gezien dat je geplaatst hebt, remember?
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij deze wil ik dus wel even mijn excuses aanbieden, als ik iemand gekwets heb wat niet de bedoeling was![]()
Ik neem toch aan dat je hersens in je kop hebt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Bij deze wil ik dus wel even mijn excuses aanbieden, als ik iemand gekwets heb wat niet de bedoeling was![]()
True, daar zat ik fout had beter moeten nadenken.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.
Deja-vu gevoel. Dit is echt de 5e of 6e keer, vandaag, dat ik vrijwel tegelijk hetzelfde zei als een andere modquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Excuses voor mijzelf aanvaard , maar wat betreft het posten van dergelijke tekeningen op fok! hebben we gewoon duidelijk beleid. Dat mag niet, dus ik denk niet dat er voor jou een uitzondering gemaakt zal worden. Maar dat is aan de FA's.
Pas excuses maken als het woord 'ban' valt. Kutkneus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat je hersens in je kop hebt?. Dan snap je toch wel dat dat soort "grappige" tekeningen niet getolereerd worden op dit forum? We accepteren ook geen cartoons met de profeet. En ook geen verwijzingen naar WO II. Dus zijn tekeningen met SS-tekens en hakenkruizen niet grappig. Nooit niet. En je komt nu wel zó laat met je excuses, nadat je er nog een geintje mee maakte ook, dat ik je nog een ban gun ook, maar goed, dat is aan de FA's.
Wij modereren niet op TS, maar op topics an sich. Stel nou dat:{probleem} wat doen ze dan met {gevolg} ? is wél leuk, de gesloten topics niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:11 schreef Oversight het volgende:
YAK !!!!!
YAKKIE !!
TABGIRL !!!!!!
Neuspeuteren en risico's! (waarschuwing foto!!!)
Verzoek ook hier een Slotje!
en tot over een tijdje weer!
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wij modereren niet op TS, maar op topics an sich. Stel nou dat:{probleem} wat doen ze dan met {gevolg} ? is wél leuk, de gesloten topics niet.
Sorry, can't do.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand ?
Ik ben slecht TS, en verzoek een slotje....
We doen hier niet aan slotjes op verzoek op goede topics.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ik beschuldig toch niemand ?
Ik ben slecht TS, en verzoek een slotje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |