ik vind je heel lief dat je dit schreef en zo. maar naar mijn bescheiden mening is het meer een leuke onz dan een volwaardige ttt.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
'verpron hier usernamen' is het een TTT? Er wordt echt actief meegedaan!
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Er wordt echt actief meegedaan!
Lijkt mij dat je toch wel hardop moet kunnen lachen om iets als het een TTT is, uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk maar toch..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:54 schreef iamredleader het volgende:
'verpron hier usernamen' is het een TTT? Er wordt echt actief meegedaan!
Want?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:08 schreef Stofje het volgende:
TT had beter "Ze zeggen dat ik een kutuser ben..." kunnen zijn. Dan zou het een goed topic geweest zijn.
Ja, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm. Je hebt gelijk. Aan een topic met alleen maar "Eens"-posts is niet zo leuk.
Wat niet hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je nou genieten van iets dat je niet hebt?
Ik zie anders genoeg users die het niet kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Dirktator het volgende:
Bupatih...mijn topique, wat doe je?? M'n opa is overleden in het concentratiekamp ...is op 't randje, maar de users kunnen het wel waarderen!
Tubgirl posten?quote:Op zondag 19 februari 2006 03:03 schreef iamredleader het volgende:
Zal ik het doen? Zal ik het doen?
Ik doe het.
Wellus
quote:
Er staat nog nergens dat het verboden is.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:19 schreef Oversight het volgende:
[..]
Zelfs Tabgirl is blijkbaar verboden......
TABGIRL !!!!!!
Mag dat echt niet meer?
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat nog nergens dat het verboden is.
Lezen is moeilijk, hè?
Er staat toch duidelijk vermeld in de sluitpost wat het 'probleem' is?quote:Op zondag 19 februari 2006 13:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
Je hebt mijn edit niet gekwoot....
Géén tabgirl....
Waar gaat Onzin naartoe dan.... ?
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er staat toch duidelijk vermeld in de sluitpost wat het 'probleem' is?
Het is uitgemolken. Oude grap. Gedateerd. Onorigineel. Etcetera... En daarom is het gesloten.
Ik had geen zin om ze zelf te kijken, maar ik heb de drie die "shocking" schenen te zijn weggehaald.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:57 schreef Marruk het volgende:
Funny links, pics en clips topic. Deel 14
kweet niet echt of we zitten te wachten op beeldmateriaal van mensen die dood gaan
Daar ga ik niet over.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
Is dit een leuke nieuwe smiley? [afbeelding]
Nee, voegt niets toe aan het reeds ebstaande ingevoerde assortiment, dezelfde sentimenten kan je ook uitdrukken met dequote:Op zondag 19 februari 2006 21:38 schreef Kurk het volgende:
Is dit een leuke nieuwe smiley? [afbeelding]
Done.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:10 schreef Frutsel het volgende:
Ken iemand ff TT aanpassen in Enschede 324 - Weerzien met oude Pluskutters
Effe " weerzien" aan elkaar zetten?
Thx
In zulke gevallen zou het handig zijn, maar over het algemeen zou het kut werken.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dank u... blijft jammer dat je de titel nog nie binnen bijv. een uur ff kunt wijzigen![]()
Tja..zitten voor- en nadelen aan...quote:Op zondag 19 februari 2006 22:13 schreef NJ het volgende:
[..]
In zulke gevallen zou het handig zijn, maar over het algemeen zou het kut werken..
Zoals ik al aankondigde heb ik dat topic gedelete.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:56 schreef remlof het volgende:
Waar is Swooshdocksaints is jarig !!! gebleven?
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet wie er als een gek liep te F5en, maar met die paar duizend extra pageviews zouden de servers toch echt geen probleem moeten hebben op dit tijdstip van de dag
nou lekker topics deletenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoals ik al aankondigde heb ik dat topic gedelete.
Nee maar nu geef je dus wel het signaal af dat als een topic je niet aan staat je maar flink op F5 moet gaan rammen, dan 'verwijderd' een mod het wel... Nice!quote:Op maandag 20 februari 2006 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom om diegene die zoiets doet niet de kans te geven zulke dingen te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |