Die is echt niet goed bij zijn hoofd...quote:
Die zijn echt heerlijk bruutquote:Op zondag 19 februari 2006 01:03 schreef mien-moeke het volgende:
"First I was affraid. I was petrified...." I will survive????"
Ja, oud. Maar heel goed
Hilarische 'mime'-act op Torn van Natalie Imbrughlia (ofzo)
![]()
Ernstig Owned #4 [Niet echt shocking. Wel vaak pijnlijk]
Owned door een verkeersbord.
Die act van Natalie Imbrughlia is echt lachuh , oud. maar lachuhquote:Op zondag 19 februari 2006 01:03 schreef mien-moeke het volgende:
Ja, oud. Maar heel goed
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 01:03 schreef mien-moeke het volgende:
Sexy, zeg....quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!
Die kan de komende dagen niet meer slapen![]()
![]()
!!!!
Volgens mij omdat zijn aldi-pc niet schnell genüg istquote:Op zondag 19 februari 2006 21:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
M'n duits is niet zo sterk, waarom is hij nou boos ?
Och, dat maak ik zo vaak mee.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:36 schreef rudedeltadude het volgende:
nog even terugkomend op OMFG!!! Die gast is rijp voor het gesticht _O- : 6 minuten van mijn leven verspeeld aan een kansloos figuur
Waar zijn die anderen van gisteren gebleven?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:03 schreef mien-moeke het volgende:
Ja, oud. Maar heel goed
![]()
was iets te schokkend denk ik... en dat was het ook wel; sommige beelden waren iets te realistisch...quote:Op maandag 20 februari 2006 17:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Waar zijn die anderen van gisteren gebleven?
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef Mainframe139 het volgende:
http://www.chumfm.com/MorningShow/bits/march24.swf
![]()
Jammer....(is hier dan een policy voorquote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
was iets te schokkend denk ik... en dat was het ook wel; sommige beelden waren iets te realistisch...![]()
Helaasquote:Op maandag 20 februari 2006 18:58 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Jammer....(is hier dan een policy voor)
Het was net over het grensje inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2006 18:51 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
was iets te schokkend denk ik... en dat was het ook wel; sommige beelden waren iets te realistisch...![]()
Dit soort filmpjes heb ik wel vaker op t forum en weblog gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was net over het grensje inderdaad.
En, ja daar is een policy voor/over kanaiken. Schokkende filmpjes of foto's van (bv) Rotten of dergelijke sites zijn zelfs verboden.
Kijk eens wat posts boven jequote:Op maandag 20 februari 2006 23:57 schreef Gloeidoos het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Der_echte_Gangster_am_PC_68497.html
![]()
![]()
hey die zocht ik man!!quote:Op maandag 20 februari 2006 18:40 schreef Mainframe139 het volgende:
http://www.chumfm.com/MorningShow/bits/march24.swf
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |