Geitenwollensok?quote:
Ter verduidelijking voor deze randgroepjosti:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef longinus het volgende:
En de humor is ....... ?
De kampbewakerstoren dus, snap je em?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef longinus het volgende:
En de humor is ....... ?
Ter verduidelijking aan de topicstartnazi:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ter verduidelijking voor deze randgroepjosti:
[afbeelding]
Ook van een toren gevallen??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ter verduidelijking aan de topicstartnazi:
Mijn opa is overleden in een concentratiekamp![]()
Ook van de toren gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:02 schreef longinus het volgende:
[..]
Ter verduidelijking aan de topicstartnazi:
Mijn opa is overleden in een concentratiekamp![]()
waren zeker aan ,t oefenen voor het kamptoernooi lijkstapelen.quote:
Dude, heb je zojuist een joint gerookt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen intelligente humor
Doe beter je best...misschien word je nog wat
Ligt het aan mij of is dit afval
Ik ben veel-eisend dus, en dit is gewoon afval.
Je denkt misschien kwaliteit aan te bieden in onzin, maar het is geen kwaliteit.
Kwaliteit is meer voor nodig.
Nee, hij liep langs een wachttoren en heeft iemands opa op z,n harses gekregen denk ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:06 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dude, heb je zojuist een joint gerookt?![]()
Whehe, du hast es nicht gewust.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:57 schreef longinus het volgende:
En de humor is ....... ?
Vlieglesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef BrAuN het volgende:
Wat deed jouw opa in die toren joh, gekkie?
Dank jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
RIP. Je opa was een echte held, waren er maar meer zoals hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |