Ja!quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:12 schreef descendent1 het volgende:
Mijn mooie zontopic...:(
Jaloers op die mooie zon die wel bij mij scheen?![]()
al was het maar 3 seconden...
Users of mods?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
ennnnnnnnn wie gaat die maken cq. verzinnen?
STFUquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:16 schreef NJ het volgende:
Ik stel het account 'Dribbel_' voor.
[url=chrome://forumtools/content/edit_prefs.html]Forum Tools[/url]
Succes.
Grrrrquote:Op woensdag 15 februari 2006 22:31 schreef NJ het volgende:
Dat is geen baggertopic, dat is een waarschuwing.
En wat betreft de vriendjespolitiek: "What else is new?".
Het is zeker een leuk topic, maar geen TTT.quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:36 schreef Kurk het volgende:
Eventueel een kandidaat voor een TTT?![]()
[[meedoetopic]] FOK! Reclameraden
quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is zeker een leuk topic, maar geen TTT.
quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik heb het plaatje gefixt NJ! mag die weer open?
Ik ook.quote:
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:24 schreef kLowJow het volgende:
JapyDooge, kan een weekje niet baggeren in ONZ.
Het daagt alleen maar uit tot het plaatsen van dit soort linkjes, zoals je ziet. Blijft dicht dus.quote:Op donderdag 16 februari 2006 10:38 schreef Tobbes het volgende:
De vrouw achter tubgirl
Waar slaat dat op? Die onwenselijke links zijn niet het gevolg van het topic, maar van de users. Opschonen, bannen en openen dus.
^^ In het funny links en pics...quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:37 schreef YoshiBignose het volgende:
http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Plsdsdayer=wm&speed=_med![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2006 21:31 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
^^ In het funny links en pics...
Link hier werkt al niet meer, maar daar wel..
doodverwensing, banquote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:33 schreef NJ het volgende:
Sterf.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarschuwing voor alle fokkers !!
wat zijn dat voor grappen, het is wel zo
Je weet in ieder geval dat het banbaar is, dus je hoeft niet aan te komen met "ik wist het niet".quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb wel gelijk he NJ , ik moest gewoon ff mn medefokkertjes waarschuwen omdat het zo'n rage aan het worden is !
Ja maar ik heb het gehoord via een crewlid, maar niemand weet het nog op fok !!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 01:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat het banbaar is, dus je hoeft niet aan te komen met "ik wist het niet".
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.quote:
Havoc, Havoc,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:53 schreef Havoc het volgende:
[..]
Moge ze allen aan de bloederige gevolgen, zoals het spontaan openbarsten van hals, krans en andere slagaderen, van ebola ten onder gaan en rottend hun kist in kruipen.
btw, je bent aardig opgedroogd Snakey. Had nooit verwacht dit nog eens tegen je te zeggen maar je bent wel degelijk mod materiaal.quote:
Thanks Havoc.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
btw, je bent aardig opgedroogd Snakey. Had nooit verwacht dit nog eens tegen je te zeggen maar je bent wel degelijk mod materiaal.
Sure, kutmodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:10 schreef Snakey het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon tegen elkaar schelden?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |