Nee want kijk he, met een brommer kan je naar nieuwe plekken rijde, met een liedje niet :xquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:42 schreef Agiath het volgende:
Of mensen die elke dag op dezelfde brommer rijden...Ik bedoel, verbreed je horizon is!
De logica!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee want kijk he, met een brommer kan je naar nieuwe plekken rijde, met een liedje niet :x
En een liedje in de auto dan?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee want kijk he, met een brommer kan je naar nieuwe plekken rijde, met een liedje niet :x
Die kun je toch ook op verschillende plekken luisteren?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En als de autoradio opeens verbrand ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En een liedje in de auto dan?
Vooral doenquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou kenker ziek worden
Ja oke maar je mag helemaal niet vaak naar dezelfde muziek luisteren :/quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En een liedje in de auto dan?
Ja maar jij rijd ook in een oude bmw dus wtfquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:46 schreef Rydell het volgende:
E-craig Vs. Ratty - Call It A Sunrise!Zekers 100 x gedraaid vandaag! En ik ben er trots op!
![]()
Normaal gesproken zou ik me beledigd voelen, maar jij mag zoiets gerust zeggen, whahaha!quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar jij rijd ook in een oude bmw dus wtf
Nee want daar draaien ze ook 6x per uur hetzelfde.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:48 schreef Canisfire het volgende:
Maikuuuul bedoelt met het verbreden van je horizon zeker tmf kijken![]()
Jeh gek kijk he, als ik thuiskom zet ik gewoon tmf op, als daar een gaar liedje op is switch ik naar mtv, als daar gare shit op is ga ik naar The Box. En ik luister ook gewoon naar vanallemaal soorten muziek op me pc van 50cent tot hardstylequote:Op donderdag 16 februari 2006 22:49 schreef Agiath het volgende:
En wat luister jij dan nu, maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul?
Ja, ik wilde er eigenlijk overheen slippen in m'n ouwe BMW, maar ik was nieuwsgierig naar de klacht.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:54 schreef most_wanted het volgende:
Zoeen sjieke topic weer, eh...
Ben jij ook zo iemand die in principe jeh kijk he: hij staat te wachten bij de rotonde, en dan als hij mij ziet aankomen blijftie stilstaan ?quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:55 schreef Rydell het volgende:
[..]
Ja, ik wilde er eigenlijk overheen slippen in m'n ouwe BMW, maar ik was nieuwsgierig naar de klacht.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |