Geloof niet over de Revo nee. Er is goed DS nieuws, maar verder zijn de lippen gesealed daaro.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef EricG het volgende:
Dus er is helemaal niks nieuws aangekondigd in die hele toespraak?
Volgende keer is het dat + ban.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ze gewoon wissen en het topic weer openen. Irritant figuur.
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
Volgende keer is het dat + ban.
De speculaties raken hier zo langzamerhand op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Sorry hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgende keer is het dat + ban.
GDC. 20 maart.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!
Maargoed. Geen info dus, zoals verwacht!Geeft niks... hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Ik maak alleen Revolution topics als Roy me dwingt, en ik kan de OP heel makkelijk aanpassen, was alleen niets mis met de vorige.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry hoor.Ik wilde voorkomen dat er een bepaalde figuur weer een Revolution topic maakte met een bepaalde troll TT...
Je wordt met de dag cynischer, P-Style.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!
Maargoed. Geen info dus, zoals verwacht!Geeft niks... hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Ach stel je niet aan man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry hoor.Ik wilde voorkomen dat er een bepaalde figuur weer een Revolution topic maakte met een bepaalde troll TT...
Klopt. We hebben bijna alles gehad. De graphics, gameplay verzinsels, geluid, Wifi, backward compatibility, de prijs, concurrenten, USB-poorten... We hebben het alleen nog niet gehad over hoe je nou zo'n 8cm DVD in dat 12cm slot krijgt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef King_of_cubes het volgende:
De speculaties raken hier zo langzamerhand op.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef P-Style het volgende:
We hebben het alleen nog niet gehad over hoe je nou zo'n 8cm DVD in dat 12cm slot krijgt!
Hè! Het is tenminste on-topic!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
Oeh ja, laten we ons gaan verdiepen in het geweldige disc slot mechanisme.
Ik begin het me eigenlijk ook serieus af te vragen.quote:
Je bent lui vandaag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga het eens uitzoeken en dan hier duidelijk uitleggen.
Goed meneer de moderator.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef peristilius het volgende:
Eigenlijk kunnen zulk soort dingen best in 1 post.
http://www.globalsources.(...)76/sm/1001145951.htmquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik begin het me eigenlijk ook serieus af te vragen.
Ga het eens uitzoeken en dan hier duidelijk uitleggen.
Het is misschien een voorbeeld van een slot-in drive, maar hoe het nou werkt is nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef H.Flick het volgende:
http://www.globalsources.(...)76/sm/1001145951.htm
Zoiets?
Dat weet ik, maar het kan dus welquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is misschien een voorbeeld van een slot-in drive, maar hoe het nou werkt is nog steeds niet helemaal duidelijk.
Hebben ze dat gedaan? Deze bron laat toch duidelijk zien dat het gewoon al bestaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef peristilius het volgende:
Oh ja, weer zo'n geweldige "Nintendo uitvinding".
En eerst in zo'n interview nog patsen met hun slot system.
Nou ja patsen, ze benadrukten wel hun ingenieuze systeem ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hebben ze dat gedaan? Deze bron laat toch duidelijk zien dat het gewoon al bestaat.
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moetquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja patsen, ze benadrukten wel hun ingenieuze systeem ja.
Dat zeg ik ook niet, maar zo komt het wel een beetje over.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moet
En die dus kan afbreken, en als je een "all family console" maakt....wil je niet dat je 3 jarige peuter leunt op de lade en m afbreekt
En ik heb idd nergens gezien dat ze claimen dat zij t bedacht hebben
Wel de analoge sticks die wij nu kennenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar zo komt het wel een beetje over.
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Nintendo de analoge stick uit heeft gevonden.
Nog even een jaar geduld. Dan weet je er alles over.quote:
Met slot systemen kunnen er ook erge dingen gebeuren met het schijfje veroorzaak door een 3-jarige peuterquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moet
En die dus kan afbreken, en als je een "all family console" maakt....wil je niet dat je 3 jarige peuter leunt op de lade en m afbreekt
En ik heb idd nergens gezien dat ze claimen dat zij t bedacht hebben
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wel de analoge sticks die wij nu kennen
Nintendo vindt ook niks uit, maar past nieuwe dingen toe waar andere bedrijven of mensen nooit aan gedacht zouden hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef peristilius het volgende:
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Nintendo de analoge stick uit heeft gevonden.
Niet alleen nintendo doet dat hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo vindt ook niks uit, maar past nieuwe dingen toe waar andere bedrijven of mensen nooit aan gedacht zouden hebben.
idd, ik volg het al niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:32 schreef BMH het volgende:
Deze revolution topics gaan helemaal nergens meer over met de komst van sommige personen. Vroeger kon je hier je informatie in kwijt & nieuwe informatie tot je toe nemen. Nu is het een onvolgbare puinhoop zonder eind.
Mod, doe er NU wat aan!
idd, maar helaas is het al vanaf het 1e topic heen en weer bashen en is er gewoon een gebrek aan (concrete) informatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:32 schreef BMH het volgende:
Deze revolution topics gaan helemaal nergens meer over met de komst van sommige personen. Vroeger kon je hier je informatie in kwijt & nieuwe informatie tot je toe nemen. Nu is het een onvolgbare puinhoop zonder eind.
Mod, doe er NU wat aan!
Nintendo heeft de 4 punts toets voor het eerst geimplementeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |