Geloof niet over de Revo nee. Er is goed DS nieuws, maar verder zijn de lippen gesealed daaro.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:35 schreef EricG het volgende:
Dus er is helemaal niks nieuws aangekondigd in die hele toespraak?
Volgende keer is het dat + ban.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou ze gewoon wissen en het topic weer openen. Irritant figuur.
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
Volgende keer is het dat + ban.
De speculaties raken hier zo langzamerhand op.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Sorry hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgende keer is het dat + ban.
GDC. 20 maart.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!
Maargoed. Geen info dus, zoals verwacht!Geeft niks... hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Ik maak alleen Revolution topics als Roy me dwingt, en ik kan de OP heel makkelijk aanpassen, was alleen niets mis met de vorige.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry hoor.Ik wilde voorkomen dat er een bepaalde figuur weer een Revolution topic maakte met een bepaalde troll TT...
Je wordt met de dag cynischer, P-Style.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:52 schreef P-Style het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaan de Revo topics tenminste langer dan een dag mee!
Maargoed. Geen info dus, zoals verwacht!Geeft niks... hebben we nog genoeg om over te speculeren!
Ach stel je niet aan man.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Sorry hoor.Ik wilde voorkomen dat er een bepaalde figuur weer een Revolution topic maakte met een bepaalde troll TT...
Klopt. We hebben bijna alles gehad. De graphics, gameplay verzinsels, geluid, Wifi, backward compatibility, de prijs, concurrenten, USB-poorten... We hebben het alleen nog niet gehad over hoe je nou zo'n 8cm DVD in dat 12cm slot krijgt!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:54 schreef King_of_cubes het volgende:
De speculaties raken hier zo langzamerhand op.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef P-Style het volgende:
We hebben het alleen nog niet gehad over hoe je nou zo'n 8cm DVD in dat 12cm slot krijgt!
Hè! Het is tenminste on-topic!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
Oeh ja, laten we ons gaan verdiepen in het geweldige disc slot mechanisme.
Ik begin het me eigenlijk ook serieus af te vragen.quote:
Je bent lui vandaag?quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga het eens uitzoeken en dan hier duidelijk uitleggen.
Goed meneer de moderator.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:29 schreef peristilius het volgende:
Eigenlijk kunnen zulk soort dingen best in 1 post.
http://www.globalsources.(...)76/sm/1001145951.htmquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik begin het me eigenlijk ook serieus af te vragen.
Ga het eens uitzoeken en dan hier duidelijk uitleggen.
Het is misschien een voorbeeld van een slot-in drive, maar hoe het nou werkt is nog steeds niet helemaal duidelijk.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:32 schreef H.Flick het volgende:
http://www.globalsources.(...)76/sm/1001145951.htm
Zoiets?
Dat weet ik, maar het kan dus welquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is misschien een voorbeeld van een slot-in drive, maar hoe het nou werkt is nog steeds niet helemaal duidelijk.
Hebben ze dat gedaan? Deze bron laat toch duidelijk zien dat het gewoon al bestaat.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:36 schreef peristilius het volgende:
Oh ja, weer zo'n geweldige "Nintendo uitvinding".
En eerst in zo'n interview nog patsen met hun slot system.
Nou ja patsen, ze benadrukten wel hun ingenieuze systeem ja.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hebben ze dat gedaan? Deze bron laat toch duidelijk zien dat het gewoon al bestaat.
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moetquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja patsen, ze benadrukten wel hun ingenieuze systeem ja.
Dat zeg ik ook niet, maar zo komt het wel een beetje over.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moet
En die dus kan afbreken, en als je een "all family console" maakt....wil je niet dat je 3 jarige peuter leunt op de lade en m afbreekt
En ik heb idd nergens gezien dat ze claimen dat zij t bedacht hebben
Wel de analoge sticks die wij nu kennenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar zo komt het wel een beetje over.
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Nintendo de analoge stick uit heeft gevonden.
Nog even een jaar geduld. Dan weet je er alles over.quote:
Met slot systemen kunnen er ook erge dingen gebeuren met het schijfje veroorzaak door een 3-jarige peuterquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:57 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Het scheelt ook weer een lade die open/dicht moet
En die dus kan afbreken, en als je een "all family console" maakt....wil je niet dat je 3 jarige peuter leunt op de lade en m afbreekt
En ik heb idd nergens gezien dat ze claimen dat zij t bedacht hebben
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:03 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Wel de analoge sticks die wij nu kennen
Nintendo vindt ook niks uit, maar past nieuwe dingen toe waar andere bedrijven of mensen nooit aan gedacht zouden hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:00 schreef peristilius het volgende:
Zo zijn er ook genoeg mensen die denken dat Nintendo de analoge stick uit heeft gevonden.
Niet alleen nintendo doet dat hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Nintendo vindt ook niks uit, maar past nieuwe dingen toe waar andere bedrijven of mensen nooit aan gedacht zouden hebben.
idd, ik volg het al niet meerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:32 schreef BMH het volgende:
Deze revolution topics gaan helemaal nergens meer over met de komst van sommige personen. Vroeger kon je hier je informatie in kwijt & nieuwe informatie tot je toe nemen. Nu is het een onvolgbare puinhoop zonder eind.
Mod, doe er NU wat aan!
idd, maar helaas is het al vanaf het 1e topic heen en weer bashen en is er gewoon een gebrek aan (concrete) informatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:32 schreef BMH het volgende:
Deze revolution topics gaan helemaal nergens meer over met de komst van sommige personen. Vroeger kon je hier je informatie in kwijt & nieuwe informatie tot je toe nemen. Nu is het een onvolgbare puinhoop zonder eind.
Mod, doe er NU wat aan!
Nintendo heeft de 4 punts toets voor het eerst geimplementeerd.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:30 schreef Ruzbeh het volgende:
http://blogs.mercurynews.com/aei/2006/02/a_conversation_.html
Reggie zegt dat GDC belangerijk gaat worden voor Revolution, daar krijgen we dus eindelijk wat nieuwe info.
Nog 38 dagen...
Mensen wachten hier op info en speculeren/discussieren wat. Als een bedrijf zegt met iets revolutionairs te komen en vervolgens gewoon ontzettend lang geen info geeft is het toch helemaal niet zo vreemd dat mensen benieuwd zijn (en weer teleurgesteld worden door een of andere toespraakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:40 schreef BMH het volgende:
[..]
![]()
Het enige dat jij doet is aftellen. Koop aub een console en ga erop spelen. Dan hoeften wij geen firefox te installen voor fokblock.
quote:
Die sticks kun je toch niet vergelijken met hoe de analoge besturing nu wordt toegepast in games?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?
Edit: Of deze
[afbeelding]
Maar die is een beetje kut.
Er is natuurlijk niets mis mee dat zij deze dingen niet uitgevonden hebben, maar altijd dat ophemelen.
Het feit dat ze games als Super Mario Bros., Kirby's Adventure, Super Mario Kart en Zelda bedacht hebben maakt ze voor mij in ieder geval een stuk toffer.
Beetje lastig als de mod zelf zo'n persoon is....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 07:32 schreef BMH het volgende:
Deze revolution topics gaan helemaal nergens meer over met de komst van sommige personen. Vroeger kon je hier je informatie in kwijt & nieuwe informatie tot je toe nemen. Nu is het een onvolgbare puinhoop zonder eind.
Mod, doe er NU wat aan!
quote:"It's a challenge," he admitted. The booths are laid out and designed now, although he didn't give specifics. But they are prepared to give playable demos of Nintendo's next-generation console, the Revolution. The innovative controllers will be secrued against theft, and the monitor-mounted technology that lets gamers point at images onscreen will be shielded so that attendees won't accidentally set off events on their neighbors' screens. I think it's safe to say that they've also thought of how to control the enormous lines of eager gamers, too.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die sticks kun je toch niet vergelijken met hoe de analoge besturing nu wordt toegepast in games?
Zo'n persoon.quote:[..]
Beetje lastig als de mod zelf zo'n persoon is....![]()
Ik vind het meestal erger dat menen de hele tijd zitten te zeiken dat ze alles op tafel moeten gooien. Zeggen ze gister geheel wat de revo gaat doen en dan...? Dan zit je nog maanden te wachten tot je ermee kan spelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo moeilijk? Vinden jullie het dan niet irritant dat ze helemaal niets bekend maken en telkens maar weer dezelfde toespraken herhalen?
Klopt. Dat zijn gewoon eenvoudige digitale sticks die slechts 8 richtingen kunnen registreren. Niet echt te vergelijken met de analoge sticks van nu. Dan zijn ze nog beter te vergelijken met de 4-punts toetsen die in princiepe onder deze digitale sticks zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef BroesWillems het volgende:
Die sticks kun je toch niet vergelijken met hoe de analoge besturing nu wordt toegepast in games?
Die van de Vectrex wel, dat is precies hetzelfde principequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:12 schreef BroesWillems het volgende:
Die sticks kun je toch niet vergelijken met hoe de analoge besturing nu wordt toegepast in games?
Vectrex heeft een analoge stickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn gewoon eenvoudige digitale sticks die slechts 8 richtingen kunnen registreren. Niet echt te vergelijken met de analoge sticks van nu. Dan zijn ze nog beter te vergelijken met de 4-punts toetsen die in princiepe onder deze digitale sticks zitten.
Serieus?quote:
Erg cool idd, hoe richtingsgevoelig weet ik niet precies (heb er nooit op gespeeld). Maar het is iig voor zover ik weet het eerste gameapparaat met een analoge stickquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Serieus?Da's wel cool dan voor zo'n prehistorisch apparaat! Hoe richtingsgevoelig is dat ding eigenlijk?
Hoezo 'analoge'? Het is gewoon het eerste gameapparaat met een echte analoge stick zoals ze nu ook zitten op controllers voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb er wel eens op gespeeld, maar ik was vergeten dat er een 'analoge' stick op zat.
Dàt willen we vaker horen!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Ok jij je zin
Capcomquote:PRESS RELEASE: Future reveals Official Nintendo Magazine
Press release supplied by Games Press 15:00 10/02/2006
10/02/06
Future and Nintendo UK launch the all-new Official Nintendo Magazine with a bang from February 16th, when the magazine hits news stands uncovering exclusive information on the DS Lite and a world first hands-on session with the Revolution controller.
As an exciting new era for Nintendo magazines begins, issue one of Official Nintendo Magazine takes a look at how the company is revolutionising the way we play games. Showcasing Nintendo's innovation the DS handheld grabs the front cover of the premier issue and comes enclosed in an attention grabbing card wallet, showcasing the Nintendo Revolution and its amazing new controller. Inside, the magazine has a 12-page feature revealing Nintendo's plan for the Revolution and uncovers the 30% smaller Nintendo DS Lite, with tantalising information and images of both consoles.
Designed with a fresh contemporary look and feel and offering premium production values, the all-new Official Nintendo Magazine promises to appeal to a broader range of Nintendo gamers. The magazine will provide something for everyone, from long-term hardcore fans, through to those who have recently picked up a Nintendo console for the very first time.
Driving Future's vision for Official Nintendo Magazine is company veteran, Group Senior Editor Steve Jarratt, who was launch editor for respected games title, Edge. The magazine will be edited by Lee Nutter, formerly of PSW, joined by Associate Editor Chandra Nair, who joins Future from Highbury's unofficial Nintendo title, Cube. Official Nintendo Magazine will also include contributions from a wealth of respected games journalists including Margaret Robertson, Jes Bickham, Mark Green and Tim Weaver.
Boosting interactivity with readers of the magazine, Future will soon be launching a brand-new website for Official Nintendo Magazine, to be located at www.officialnintendomagazine.co.uk (*link doesn't work yet) enabling fans to react and discuss the latest news from Nintendo as it happens, under the watchful eye of Online Editor, Tom East, former editor of Nintendo GameCube magazine NGC.
With unrivalled access to the biggest Nintendo-related stories, Official Nintendo Magazine speaks exclusively with the creators of Resident Evil: Deadly Silence, Megaman and Street Fighter, Capcom about their plans for Revolution. The four-page feature reveals what games will be coming to the new system and just how the company hopes to utilise the cutting-edge controller. Alongside the definitive preview of Legend of Zelda: Twilight Princess, the launch issue of Official Nintendo Magazine has 32-pages of previews, showcasing the very best in forthcoming Nintendo DS, Game Boy Advance and Nintendo GameCube titles.
The first issue of Official Nintendo Magazine comes with an exclusive set of high-quality vinyl decals, featuring top games; Animal Crossing, Mario Kart DS and Nintendogs, allowing gamers to personalise their DS.
Group Publisher for Official Nintendo Magazine, James Binns said:
"Future is delighted to be working with Nintendo UK on the Official Nintendo Magazine, having already enjoyed a longstanding relationship with the company in France and Italy. Creating a magazine Nintendo fans can be proud of has been a labour of love for the experienced editorial team led by Steve Jarratt and Lee Nutter. There's always been a hardcore base of Nintendo gamers and with the remodelled DS and hotly-tipped Revolution the firm is likely to open things up even more to a wider audience of gamers, all looking for new ways to play."
Dawn Paine, Marketing Director, Nintendo UK, said:
"As Nintendo continues to revolutionise the world of gaming, 2006 is shaping up to be a great for Nintendo and we are very pleased to have Future on board with us to create a truly unique magazine for Nintendo fans of all ages."
Issue one of Official Nintendo Magazine goes on sale Thursday, 16th February, with a coverprice of £3.99.
Vast al gepost, dan herhaal ik het maarquote:Op de D.I.C.E.-summit heeft een klein groepje journalisten Reggie Fils-Aime tijdens de lunch wat vragen gesteld over de Revolution. Fils-Aime zweeg tijdens zijn officiële toespraak in alle talen over het apparaat, dus grepen de journalisten onder het genot van een natje en een droogje hun kans.
Het smaakte Reggie waarschijnlijk allemaal nogal goed, want hij bevestigde dat Nintendo al helemaal klaar is voor de E3. Nu al. Alle planningen en opstellingen zijn voorbereid en, hou je vast, er zullen demopods zijn met speelbare Revolutions!!!
Om te voorkomen dat een stel door de genialiteit bevangen journo's de controllers meenemen zullen ze vastgemaakt zijn. Ook zal er voor gezorgd zijn dat je niet met jouw controller per ongeluk de game bij je buurman bestuurt. De E3 dit jaar wordt volgens Reggie een uitdaging.
Goh, echt? Wat raar voor een console die datzelfde jaar nog uit moet komen.quote:en, hou je vast, er zullen demopods zijn met speelbare Revolutions!!!
Ik verwacht dat na de eerste dag alle controllers gejat zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Goh, echt? Wat raar voor een console die datzelfde jaar nog uit moet komen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Goh, echt? Wat raar voor een console die datzelfde jaar nog uit moet komen.
Nintendo maakt die dingen ongetwijfeld goed vast met kettingen ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik verwacht dat na de eerste dag alle controller gejat zijn.
Dan zijn er tientallen gewonden omdat die kettingen tegen hoofden aan geslagen wordenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo maakt die dingen ongetwijfeld goed vast met kettingen ofzo
En ik betwijfel of veel journalisten slijptollen ofzo op zak zullen hebben
Nu kunnen ze er dus rekening mee houden!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nintendo maakt die dingen ongetwijfeld goed vast met kettingen ofzo
En ik betwijfel of veel journalisten slijptollen ofzo op zak zullen hebben
Nee daarom hebben ze de nunchakus controllerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:16 schreef Retuobak het volgende:
Heeft ook z'n voordelen, nu die dingen draadloos zijn kun je er niet meer goed mee wurgen wanneer je verliest, hang er een ketting aan en bam, je kunt weer wurgen.
Goed nieuws ja, maar eigenlijk ook totaal geen verrassing. De eerste publiekelijk gemaakte speelbare Revo's zullen deze topicreeks goed doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:56 schreef Tomasso het volgende:
Maar het is iig goed te horen dat er speelbare Revolutions aanwezig zullen zijn
"Nintendo Revolution deel 225: Eindelijk de eerste beelden!!"quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goed nieuws ja, maar eigenlijk ook totaal geen verrassing. De eerste publiekelijk gemaakte speelbare Revo's zullen deze topicreeks goed doen.
*kuch* 360quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:04 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Goh, echt? Wat raar voor een console die datzelfde jaar nog uit moet komen.
Dus wie weetquote:Yeah, Revolution will launch 'soon after' E3, but that doesn't mean May. It means worldwide during the 10-week period from mid-July - early Sept.
En van die LCD/Plasma is niet eens alles HDquote:"Tv In Nederland 2005, Ontwikkelingen In Tv Bezit En Tv Gebruik, Establishment Survey" van kijkonderzoek.nl en Intomart
Op welk type scherm kijkt Nederland;
Beeldbuis: 89,9%
Plasma beeldscherm: 2,5%
LCD beeldscherm: 3,3%
Projector: 0,2%
Ik hoor bij de 2.5%. Minderheden unite!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Op Gaming-Age zit een medewerker van dat nieuwe officiele UK Nintendo magazine. Info over het magazine, klinkt goedGeen screens, zoals verwacht.
Maar anyway, iemand heeft z'n post history gecheckt, en daar kwam het volgende in voor:
[..]
Dus wie weet
/edit
Kwam deze cijfers overigens tegen op tweakers:
[..]
En van die LCD/Plasma is niet eens alles HD
Wat is het nut van die lijstjes? Heb je ook een lijstje van de VS en Japan?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:47 schreef Xrenity het volgende:
Op Gaming-Age zit een medewerker van dat nieuwe officiele UK Nintendo magazine. Info over het magazine, klinkt goedGeen screens, zoals verwacht.
Maar anyway, iemand heeft z'n post history gecheckt, en daar kwam het volgende in voor:
[..]
Dus wie weet
/edit
Kwam deze cijfers overigens tegen op tweakers:
[..]
En van die LCD/Plasma is niet eens alles HD
Ik ookquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoor bij de 2.5%. Minderheden unite!![]()
En nu weer ontopic!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:16 schreef Xrenity het volgende:
Is gewoon een lijstje van TV's in NL
Zoek er nou niet te veel achter
bronquote:Nintendo: geen beelden voor E3
Nintendo heeft in het Britse Nintendo Official Magazine aangegeven dat er geen beelden van Nintendo Revolution games vrijgegeven zullen gaan worden voor de E3 2006. Nintendo zelf heeft al eerder aangegeven dat op dit event, dat elk jaar in mei plaats vindt, de Revolution speelbaar zal zijn.
Hmz, dat zou erg dom zijn. Of juist slim?quote:
Als je een nieuw magazine begint is het voor de verkoopcijfers natuurlijk wel heel leuk als je de eerste revo beelden hebt.quote:Op zondag 12 februari 2006 12:49 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Hmz, dat zou erg dom zijn. Of juist slim?![]()
Understatements ftwquote:Op zondag 12 februari 2006 12:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als je een nieuw magazine begint is het voor de verkoopcijfers natuurlijk wel heel leuk als je de eerste revo beelden hebt.
Klopt geen reet van dat nieuwsquote:
86quote:Op zondag 12 februari 2006 13:38 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel dagen tot de E3 nog?
Ik irriteer mij aan de letters.. Ze staan niet paralel met de revolution zelfquote:
blame "marckuiper"quote:Op zondag 12 februari 2006 13:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik irriteer mij aan de letters.. Ze staan niet paralel met de revolution zelf![]()
Waarschijnlijk had de cube dus al de Rev moeten zijn:quote:SEGA ON COMPETITION
April 28, 2000
Apparently, when it comes to Dolphin, Sega knows more than we do. In a recent interview with MCV Magazine, Sega of America's VP of Development, Greg Thomas, says that Dolphin is a bigger threat to them than PS2 or X-Box.
"I don't care how many polygons X-Box can put out," Thomas said. "It's all about who can deliver the next great gameplay experience. I'm not nervous about X-Box or PlayStation2, because we think we can make better games. No one will have head-to-head Internet play but us. What does worry me is Dolphin's sensory controllers [which are rumored to include microphones and headphone jacks] because there's an example of someone thinking about something different."
We're well aware that Nintendo has patents on sensory technology to be "used in future controllers." A benefit of this technology would be communicating in real-time voice with other players in a online game. Voice-over-IP, which would make this benefit possible, has already made it onto Nintendo's to-do list, and will likely be used by an incorporated microphone in the controller. Anything more about the top-secret Dolphin controller is mere speculation.
Of course, Sega's input comes as no surprise. The two game companies seem to be focusing on each other, while the two more than game companies are also focusing on each other. It depends on whether gamers want just games or more than just games as to how well this strategy pans out (and to who is more successful in the long run).
Dus de cube zou dan een soort 'tussenstation' zijn voor Revolution.quote:I think the Rev controller was supposed to launch the GC actually. Look at Luigi's Mansion and Mario Sunshine - why were this "mini-game" game and a gimmicky Mario supposed to launch a Nintendo system?
Why do both feature similar pointing devices? water gun and vaccuum. Can we imagine playing those with the Revmote? Would've been more fun?
I think thats the kind of thing we can expect from some Rev launch games.
/wacky theory
quote:No one will have head-to-head Internet play but us
En dat was het dus uiteindelijk ook niet, want Sega was de productie van de dreamcast al gestopt voordat de Xbox er was (in Europa in ieder geval)quote:
Iedere console kun je als "tof" beschouwen... als je maar wilt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terwijl de Dreamcast toch echt een toffe console was/is
Eender platform met een game van Quantic Dream is tof, dus de DC ookquote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Terwijl de Dreamcast toch echt een toffe console was/is
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.quote:Op 12-02-2006 @ 14:44 schreef P-Style:
Maar bij de PS2 hoefje dus geen nieuwe controller te kopen (/kon je je ouwe PS1 controller blijven gebruiken) omdat de PS2 dezelfde aansluitingen had. Nou krijgt de Revo ook dezelfde aansluitingen als de Cube...
Daar ga ik eigenlijk ook wel vanuit.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.
Het sluit in ieder geval aan op het nieuws dat Revolution spellen niet met de Gamecube controller te spelen zullen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Je vergeet dat de lay-out van Playstation controllers niet veranderde, laat het nou zijn dat de classic controller shell voor de Revolution een andere lay-out en/of minder/meer knoppen heeft dan de Gamecube controller... Ik ga daar in ieder geval van uit, aangezien de Gamecube controller wel wat foutjes heeft.
Hey! Don't go their buddyquote:Op zondag 12 februari 2006 15:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Iedere console kun je als "tof" beschouwen... als je maar wilt.![]()
En zijn al die controllers nou draadloos of kan je ze ook met draad kopenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over de "standaard" controller voor de Revo hebben... Wat verwacht je ervan?
Meer knoppen als de Cube controller? Minder knoppen dan de Cube controller? Verglijkbaar met de Cube controller? Een knoppen layout die vergelijkbaar is met de Xbox 360 en PS3 controller? (Handig voor multiplatform games)
Ik denk gewoon exact hetzelfde alleen dan met een ingang voor de afstandbediening.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over de "standaard" controller voor de Revo hebben... Wat verwacht je ervan?
Meer knoppen als de Cube controller? Minder knoppen dan de Cube controller? Verglijkbaar met de Cube controller? Een knoppen layout die vergelijkbaar is met de Xbox 360 en PS3 controller? (Handig voor multiplatform games)
Xbox 360 heeft twee versies. Een met en een zonder draad (waarbij je degene zonder draad ook weer mèt draad-tussenstuk aan je console kan knopen). De PS3 krijgt waarschijnlijk alleen draadloos, maar dan kun je dan weer een standaard USB-kabeltje in prikken als je wilt.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef Steve-O het volgende:
En zijn al die controllers nou draadloos of kan je ze ook met draad kopen
Volgens mij was dat een of ander fan-made plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:15 schreef piet_pelle het volgende:
Ik denk gewoon exact hetzelfde alleen dan met een ingang voor de afstandbediening.
Een tijdje terug was er toch zo'n plaatje van zo'n controller in het blauw, heeft iemand die?
van IGN.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een of ander fan-made plaatje.
http://img157.imageshack.us/my.php?image=revolution16ij8rt.jpgquote:Op zondag 12 februari 2006 16:13 schreef P-Style het volgende:
Nu we het toch over de "standaard" controller voor de Revo hebben... Wat verwacht je ervan?
Meer knoppen als de Cube controller? Minder knoppen dan de Cube controller? Verglijkbaar met de Cube controller? Een knoppen layout die vergelijkbaar is met de Xbox 360 en PS3 controller? (Handig voor multiplatform games)
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
http://img157.imageshack.us/my.php?image=revolution16ij8rt.jpg
Mijn ervaring is heel anders: ik vind dat de controller robuust aanvoelt en prettig in de hand ligt. De analoge sticks werken prima, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik erg slim: dan hoef je tenminste niet naar de controller te kijken als je niet weet waar A, B, X of Y zit. Zeker voor beginners lijkt dit mij erg handig. Het enige minpunt vind ik de plaats van de Z-knop.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
En om de Z knop in te drukken moest je praktisch je wijsvinger uit de kom trekken.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickjetepeltje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
Het beste kopiëren ze gewoon de Xbox360 controller, dat is de perfecte controller.
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zitquote:Op zondag 12 februari 2006 16:42 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mijn ervaring is heel anders: ik vind dat de controller robuust aanvoelt en prettig in de hand ligt. De analoge sticks werken prima, en de verschillende vormen van de knoppen vind ik erg slim: dan hoef je tenminste niet naar de controller te kijken als je niet weet waar A, B, X of Y zit. Zeker voor beginners lijkt dit mij erg handig. Het enige minpunt vind ik de plaats van de Z-knop.
Dat heb ik nou met de ps controller, irritant als bedrijven zonodig anders moeten zijn en er een kruisje, rondje en driehoekje op gaan zetten of de A, B, X en Y knoppen in andere volgorde gaan zetten.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zit![]()
Dat ligt meer aan jou dan aan de controller.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Gek genoeg moet ik telkens naar de controller kijken en weet ik nu nog niet waar de X en waar de Y zit![]()
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou dan aan de controller.
Japans ftw.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.![]()
A en B zijn inderdaad ook omgekeerd, maar daar is het verschil nog wel goed te merken omdat die ene zo gigantisch groot is.quote:
Oneens. Prima, goedwerkende, nauwkeurige, stevige controller. En de C stick & Z-knop gebruik je toch sporadisch. Die waren trouwens wel aardig kut. Nouja, alleen de Z-knop eik.quote:Op zondag 12 februari 2006 16:35 schreef H.Flick het volgende:
Er mag wel flink wat gebeuren aan de 'standaard' controller. De GC-controller was echt een drama. Het voelde allemaal gammel aan, de knoppen hadden allemaal een andere vorm, de analoge stick was echte en drama en dat suffe gele C-stickje was helemaal niks. Alleen de triggers waren goed.
Het beste kopiëren ze gewoon de Xbox360 controller, dat is de perfecte controller.
En bij gebrek aan triggers ook essentiëel bij nauwkeurige acceleratie/deceleratie in racegames.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef H.Flick het volgende:
Een tweede analoge stick is (was) essentieel bij FPS-games.
R & L zijn tenminste logisch!quote:Op zondag 12 februari 2006 17:33 schreef mordradead het volgende:
x en o... r en l
Bij de cube zie ik dat altijd als Y/X-asquote:Op zondag 12 februari 2006 16:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is gewoon enorm onlogisch dat de Y eerst komt en dan de X. Het alfabet gaat toch exact andersom.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |