Grouupphuugugggggquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vooral mijn eigen schuld dat ik bijna de volledige run een paar banddiktes achter lag.
Eigen schuld.
Nou goed?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heren, morgen is het pas vrijdag heh![]()
You're my manquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef hicham het volgende:
Rebbel, de perfecte ER-6n voor jou [afbeelding]
[afbeelding]
Klik
quote:
Zonde... vond dit geëditte plaatje nog op me PCquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb die regenjas niet meer volgens mij![]()
Nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt ... hoe laat heb jij je wekker gezet vanochtend?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zou het eigenlijk niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de motor op 1 van de beurzen te zien is, kan ik 'm eerst passen
intuition will take you further than logics will ever do
de wekker stond nog redelijk netjes op half 11, en toen heb ik me nog ff omgedraaitquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt ... hoe laat heb jij je wekker gezet vanochtend?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 is een nakomertje met alle gevolgen van dien
Ojee.. nog meer overeenkomstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn jongste zus is 9 jaar ouder![]()
Werd je goed verwend door je zusquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ojee.. nog meer overeenkomsten
Mijn jongste zus is 9 jaar ouder [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
Voor mij zijn het geen smoesjes, maar beleving.![]()
Ik reageerde te traag, durfde de koppeling niet te laten staan wegens gladheid, wilde wel (redelijk) vol door de volgende bocht knallen. Daar had ik het zelfvertrouwen wel voor. Zie ook de heenweg.![]()
Maar de Beemert was van nul naar honderd gewoon echt wel iets sneller dan de VFR.
Niet veel, schatte het toen al tijdens het nakaarten in een gezellig restaurantje al op 5%.
Ik liep stapvoets in op Martie en wilde hem net inhalen toen hij gas los liet.![]()
Vooral mijn eigen schuld dat ik bijna de volledige run een paar banddiktes achter lag.
Eigen schuld.
Nou goed?![]()
Kan me verder ook geen reet schelen, maar dat was en is mijn visie.![]()
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Werd je goed verwend door je zus![]()
Edit:
Dan had jij waarschijnlijk meer dan 1 moeder, ik had 3 vaders![]()
![]()
@ Mercy:
baaidewee, trok je die nauwsluitende rode regenjas aan omdat rode regenjassen sneller zijn?![]()
![]()
![]()
Een verwend nest ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
* R2-D2 is een nakomertje met alle gevolgen van dien![]()
[
Welterustenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Rausdouwer het volgende:
TVP, ik ben nog ergens verdwaald in het vorige topic.![]()
En erg moe nu --> pitten.![]()
Wtf? 3 vaders?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Werd je goed verwend door je zus![]()
Edit:
Dan had jij waarschijnlijk meer dan 1 moeder, ik had 3 vaders![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wtf? 3 vaders?![]()
Nein ik heb wel maar één moeder (en vader)
Mogguh btw![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:00 schreef bwt het volgende:
Hey, mercy, nieuwe avatar gevonden?
Aangezien het aantal studenten hier redelijk hoog is en het weer bijna weekend is...quote:Vaak zoenen vergroot kans op hersenvliesontsteking
Uitgegeven: 10 februari 2006 11:43
Laatst gewijzigd: 10 februari 2006 11:44
LONDEN - Jongeren die intensief met verschillende partners kussen, lopen een groter risico op meningitis (hersenvliesontsteking) dan leeftijdsgenoten die terughoudender zijn.
...
...
Het team van Booy kwam tot de conclusie dat jongeren die binnen twee weken intensief kussen met meerdere partners, student zijn en kort daarvoor ziek zijn geweest een ruim drie keer zo groot risico op een hersenvliestontsteking lopen als tieners met een rustiger levensstijl
...
"Maar de bacterie kan makkelijk via speeksel van de ene persoon naar de ander worden overgebracht", aldus Booy. "Ik denk dat jongeren hun gedrag zouden moeten veranderen."
en jij?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
blijkbaar nieter zal wel gewerkt worden
![]()
Kan het niet openenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef dunc het volgende:
Lees dan deze erna:
Zoenen is gezond voor gebit
Veel succes alvast, al een motor op het oog?quote:Morgen weer lessen, dan hoor ik waarschijnlijk wanneer ik af kan rijden. About time!
Met 3 vaders bedoel ik dat ik naast m'n biologische vader ook nog 2 broers heb die over me wakenquote:
Meerdere Gixxers 750 zien staan voor leuke prijsjesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:28 schreef R2-D2 het volgende:
Veel succes alvast, al een motor op het oog?![]()
zolang je jezelf kan inhouden kan je prima op een GSX-R 750 beginnen... al zou ik persoonlijk eerder voor een 600 gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef dunc het volgende:
[..]
Meerdere Gixxers 750 zien staan voor leuke prijsjesVolgende week bij de Motorbeurs langs om een en ander te passen en inspiratie op te doen natuurlijk, maar met een beetje geluk haal ik gewoon die 750. Een goed begin is het halve werk toch
![]()
Niet begrensd dusquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef dunc het volgende:
[..]
Meerdere Gixxers 750 zien staan voor leuke prijsjesVolgende week bij de Motorbeurs langs om een en ander te passen en inspiratie op te doen natuurlijk, maar met een beetje geluk haal ik gewoon die 750. Een goed begin is het halve werk toch
![]()
Natuurlijk niet, heb me expres ingehouden en ben pas laat op m'n 20e gaan lessen.quote:
Ik zag 2 weken terug 4 mooie staan op marktplaats (vereisten: < 3500 euro, zo zwart mogelijk, goede staat). Weet niet of ze er nogsteeds staan, wegens geldgebrek ben ik even gestopt met motor-kijken voordat ik mezelf gek maakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:42 schreef R2-D2 het volgende:
Wat we hier altijd doen is dat we onze eventuele aankopen/advertenties met elkaar delen. Aangezien jij het hebt over Meerdere Gixxers 750 zien staan voor leuke prijsjes zouden we het zeer op prijs stellen als je die informatie met ons zou willen delen![]()
...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:36 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Met 3 vaders bedoel ik dat ik naast m'n biologische vader ook nog 2 broers heb die over me waken![]()
Toch lief dat sullige en onschuldige![]()
![]()
Ik bezig de stelling dat je weerstand verbetert met het uitwisseling van vloeistoffen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
En deze waarschuwing geld ook voor Beater![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:27 schreef omegaproject het volgende:
Ik sprint jullie er allemaal uit met mijn Divje
Die BMW van Herr Flick is trouwens wel erg stoer voor een BMWWist niet dat ze ook racers bouwen....
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik zag 2 weken terug 4 mooie staan op marktplaats (vereisten: < 3500 euro, zo zwart mogelijk, goede staat). Weet niet of ze er nogsteeds staan, wegens geldgebrek ben ik even gestopt met motor-kijken voordat ik mezelf gek maak![]()
Deze nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:20 schreef dunc het volgende:
Lees dan deze erna:
Zoenen is gezond voor gebit
Morgen weer lessen, dan hoor ik waarschijnlijk wanneer ik af kan rijden. About time!
Slaaptekort: Neequote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik bezig de stelling dat je weerstand verbetert met het uitwisseling van vloeistoffen.![]()
Rapporten waarbij ik niet gekend ben in de overkoepelende conclusie en uitslag van het onderzoek wijs ik bij voorbaat af. Maar ik wil mijzelf wel als proefkandidaat opgeven, al moet ik dan al die studentes zoenen.
Fullcrum wil vast meehelpen bij dit belangrijke onderzoek.![]()
Blijft de vraag naar de echte oorzaak, zijn deze uit het onderzoek gestigmatiseerde mensen niet louter vatbaar door de wisselende contacten maar door het leven wat zij leiden, waar slaaptekort ze juist gevoeliger maakt voor een hersenvliesonsteking?
Dus een aanvullend onderzoek waarbij fysisch een derde groep met workaholics zonder sex wordt getest is misschien een optie. This is where you come in.![]()
De 1equote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:55 schreef dunc het volgende:
GSX-R 750 SRAD
GSX-R 750 zwart grijs
GSX-R 750 w (Geel)
GSX-R 750 Streetfighter
![]()
![]()
Er stonden eerst mooiere.. maar die SRAD, damnz![]()
Vraagje, is de Motorbeurs van Den Bosch de moeite waard om te gaan, of staat er alleen oude troepquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]ik ben ook beetje aan het werk
![]()
Je zoent je ouders toch niet op de mondquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus mocht je ooit kinderen krijgen:
Voor de gezondheid van het gebid van je opgroeiende kinderen: niet zoenen.![]()
![]()
ik ga er iig niet naar toequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De 1e![]()
[..]
Vraagje, is de Motorbeurs van Den Bosch de moeite waard om te gaan, of staat er alleen oude troep![]()
Ik vond die beurs best aardig hoor. Het viel me qua omvang enorm mee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:06 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De 1e![]()
[..]
Vraagje, is de Motorbeurs van Den Bosch de moeite waard om te gaan, of staat er alleen oude troep![]()
Dat dacht ik dus eigenlijk ook... Omdat het nu niet druk is dacht ik hier eerder weg te gaan en eventjes langs de beurs te wandelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik vond die beurs best aardig hoor. Het viel me qua omvang enorm mee.Het vervelende aan vorig jaar was dat het weer op dat moment stormachtig was en ze een groot deel van de beurs in tenten hadden opgesteld. Vanwege de wind hebben ze die tenten toen moeten sluiten. We werden heel lomp weggestuurd en zonder enige uitleg.
![]()
We gaan toch al naar Utrecht, dus ik vind eigenlijk 1 beurs in de maand meer dan genoeg. Ik ben niet echt op zoek naar iets, dus dan hoef ik ook niet alle beurzen na te lopen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik bezig de stelling dat je weerstand verbetert met het uitwisseling van vloeistoffen.![]()
Rapporten waarbij ik niet gekend ben in de overkoepelende conclusie en uitslag van het onderzoek wijs ik bij voorbaat af. Maar ik wil mijzelf wel als proefkandidaat opgeven, al moet ik dan al die studentes zoenen.
Fullcrum wil vast meehelpen bij dit belangrijke onderzoek.![]()
Blijft de vraag naar de echte oorzaak, zijn deze uit het onderzoek gestigmatiseerde mensen niet louter vatbaar door de wisselende contacten maar door het leven wat zij leiden, waar slaaptekort ze juist gevoeliger maakt voor een hersenvliesonsteking?
Dus een aanvullend onderzoek waarbij fysisch een derde groep met workaholics zonder sex wordt getest is misschien een optie. This is where you come in.![]()
Dat was aardig wetenschappelijk van Pepijn ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40
schreef Youssef het volgende:
Zondag droog,Was peps’ idee toch om te meeten dit weekend met droog weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet toch studeren![]()
Weet ik niet? Wel goed idee, ik was zijn TL weer vergetenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Was peps’ idee toch om te meeten dit weekend met droog weer
Boeien, ik ook. Gaan we dit nu elke zondag krijgen?quote:Maar ik moet toch studeren
Moet je op Vrijdag gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:55 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eigenlijk ook... Omdat het nu niet druk is dacht ik hier eerder weg te gaan en eventjes langs de beurs te wandelenMaar kost me toch weer een paar uurtjes en waarschijnlijk kom ik dan met stickers, sleutelhangertjes en weet-ik-veel wat voor promomateriaal thuis...
Dan kan ik beter volgende week een paar uurtjes opnemen en naar de beurs gaan![]()
Tnx!![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat was aardig wetenschappelijk van Pepijn ja.![]()
Zondag droog,wel goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan moet ik voor zondag nog mijn motor in elkaar gezet hebben
![]()
Martiequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel goed plandan moet ik voor zondag nog mijn motor in elkaar gezet hebben
![]()
Coole avatarquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
wel goed plandan moet ik voor zondag nog mijn motor in elkaar gezet hebben
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef Youssef het volgende:
Weet ik niet? Wel goed idee, ik was zijn TL weer vergeten![]()
Boeien, jaquote:Boeien, ik ook. Gaan we dit nu elke zondag krijgen?
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zondag droog,Ik wil ook rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:10 schreef Youssef het volgende:
[..]
Martie
Zet maar in elkaar, heb je zaterdag voor
![]()
Het kontje en de uitlaat liggen er nu alleen af ofzo?
Doen danquote:
Mijn laatste hoop ... verlorenquote:
Heb mijn latex pak nog niet terugquote:
Ik ga zaterdagquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Moet je op Vrijdag gaandan zijn wij er ook
![]()
Met stom ^^quote:
Za-ochtend college, ’s middags studerenquote:Mijn laatste hoop ... verloren
Wat dan, je kan zaterdag toch leren? En doordeweeks![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Za-ochtend college, ’s middags studerenhopelijk kom ik dan ver genoeg zodat ik zondag kan meeten als het droog is…doordeweeks geen tijd met colleges en trainen.
Waarom jij niet? Vanwege die hand (wat zei de dokterquote:
Ga me best doen, zal vanavond al een begin makenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
Met wie moeten we dan lol hebben,
de rest van de Fok!MC'ers zijn ouwe lullen of gedragen zich als zodanig
Wat denk je, de rest is getrouwd of woont samen, die doen dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:59 schreef R2-D2 het volgende:
Opmerkelijk:
[..]
Aangezien het aantal studenten hier redelijk hoog is en het weer bijna weekend is... [afbeelding]
En deze waarschuwing geld ook voor Beater![]()
't komt door die Alp hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
Weekend
[..]
[..]
olie en filter moet ik ook nog doen... maar ik bedoelde vanwege m'n hand....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
Weekend
[..]
[..]
Waarom jij niet? Vanwege die hand (wat zei de dokter) of vanwege olie(filter) ver(versen|vangen)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:08 schreef hicham het volgende:
Weekend
[..]
[..]
Waarom jij niet? Vanwege die hand (wat zei de dokter) of vanwege olie(filter) ver(versen|vangen)
De rest valt niet onder de term 'jongeren', waar het artikel dus over gingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat denk je, de rest is getrouwd of woont samen, die doen dat soort dingen niet
Neuh, jij hebt jezelf nog niet kunnen bewijzen op de meetsquote:
Gewrichtsontstekingen ontstaan niet zomaar toch, wat heb je gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
olie en filter moet ik ook nog doen... maar ik bedoelde vanwege m'n hand....
dokter zei, dat lijkt op een gewrichtsontsteking, ga maar bloed laten prikken... als het nog weer meer pijn ging doen kon ik een pijnstiller nemen....
over 2 weken kan ik bellen voor de uitslag....
oftewel... komende 2 weken is het iig nog maar ff kijken wat ik kan en wat ik beter kan laten![]()
En dat van de enige waar ik ooit mee gereden hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
Neuh, jij hebt jezelf nog niet kunnen bewijzen op de meets
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij bent wel bezig de laatste tijd he ?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
En dat van de enige waar ik ooit mee gereden hebMijn hartje breekt..
Beater weet helemaal niet hoe een CR500 rijdt, hij weet alleen hoe...quote:Aan de andere kant, ik trok het wel om op een soes een CR500 bij te blijven, en Beatertje weet hoe ie rijd
dat lijkt me ook niet... maar ik heb dus serieus geen idee wat ik gedaan hebquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Gewrichtsontstekingen ontstaan niet zomaar toch, wat heb je gedaan
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Regenachtig, niet al te schone dijk en jij een slechte voorband. Dat is in het voordeel van jou, overmachtOverigens is het heel normaal dat je eerst met mij meet, want ik ben tenslotte El Presidente, toch R2D2
[..]
Beater weet helemaal niet hoe een CR500 rijdt, hij weet alleen hoe...
1) ... je hem aankickt
2) ... hoe die uitvalt
3) ... hoe je de bougie eruit haalt
4) ... hoe je de bougie droogmaakt
5) ... hoe je de bougie er weer in zet
6) ... ga naar stap 1
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Regenachtig, niet al te schone dijk en jij een slechte voorband. Dat is in het voordeel van jou, overmachtOverigens is het heel normaal dat je eerst met mij meet, want ik ben tenslotte El Presidente, toch R2D2
[..]
1) ... je hem aankickt
2) ... hoe die uitvalt
6) ... ga naar stap 1
maar dan met 2 bougiesquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dat word straks herhaald met een TL1000R![]()
Heeft het misschien iets met te intensief doen aan <insert jouw kungfupencaksilatcapoeirajapansechinesetaiwanesesport> te maken?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:47 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
dat lijkt me ook niet... maar ik heb dus serieus geen idee wat ik gedaan heb
Heeft zo een twin toch wel een voordeel, anders waren het vier bougies geweestquote:
jiu-jitsuquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft het misschien iets met te intensief doen aan <insert jouw kungfupencaksilatcapoeirajapansechinesetaiwanesesport> te maken?
Wat is dat eigenlijk voor gezeik in dat incest-dorp waar je woont?quote:
Nee hij ligt bij een bekende van mijn pa, en die is schoenmaker. Die wou er wel even naar kijken, is ook zeer professionele schoenmakerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor gezeik in dat incest-dorp waar je woont?Je hebt al maanden geleden je leren pak afgeleverd om de rits te laten maken en je hebt je pak nu nog steeds niet terug?
Of was het een vriendendienstje hij kan er toch niets aan verdienen en blijft het daarom steeds liggen![]()
Minder rukken dus, na je stage had je kennelijk tijd over en heb je je hand overbelastquote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar volgens mij niet.. het is zo ongeveer op woensdag begonnen.... sporten doe ik op vrijdagavond (vanavond nog maar een keertje overslaan)
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:44 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee hij ligt bij een bekende van mijn pa, en die is schoenmaker. Die wou er wel even naar kijken, is ook zeer professionele schoenmaker![]()
Alleen hij heeft het heel erg druk deze maanden, dus vandaar dat het wat langer duurt (rits zit ook nog op elastisch gedeelte vast, dat schijnt lastig te zijn). Hij is er al wel mee bezig hoor ik net![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[blonde moment]
damn en ik trap er nog in ook
![]()
![]()
[/blonde moment]
damn... ik had wel eens gehoord dat je er doof van werd... maar dat je er je hand mee kan overbelasten wist ik nietquote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Minder rukken dus, na je stage had je kennelijk tijd over en heb je je hand overbelast
[..]
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Was peps’ idee toch om te meeten dit weekend met droog weer
Maar ik moet toch studeren
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:05 schreef Youssef het volgende:
Weet ik niet? Wel goed idee, ik was zijn TL weer vergeten![]()
Ow, dat lees ik voor het eerst.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb gisteren aluminium plaat opgehaald bij Gawainedus kan ermee aan de slag
![]()
Even letterlijk genomen....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef hicham het volgende:
1) ... je hem aankickt
2) ... hoe die uitvalt
6) ... ga naar stap 1
Wel goed voor je triceps.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:04 schreef Roderick2085 het volgende:
damn... ik had wel eens gehoord dat je er doof van werd... maar dat je er je hand mee kan overbelasten wist ik niet![]()
quote:
quote:Even letterlijk genomen....
Ik meen dat ik bij een meet toch niet alleen voorop reed omdat jullie netjes achter wilden blijven.![]()
Hoorde dat die TL beetje zwak frame had, geen wheelies voor jou dusquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
Alle sportnoobs
Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons wasquote:
TL1000S en TL1000R hebben verschillende frames.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
Hoorde dat die TL beetje zwak frame had, geen wheelies voor jou dus
quote:![]()
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons was
Deze edit maakt het nog erger.quote:Want dat was ie tenslotte niet, hij was gewoon onze touroperator![]()
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Roderick, heb jij ook een (ansicht)kaartje gehad van www.gratisnaardubai.nl?
[..]
Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons was
Want dat was ie tenslotte niet, hij was gewoon onze touroperator![]()
Mên, grote bekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
En we hebben 3 stoplichtsprints gehouden waarbij ik letterlijk oppermachtig was.![]()
Duh, maar echt niet omdat er snelheid in zit ofzo. Gewoon lekker ragfietsjequote:Jullie hadden die dag echt wel respect mee naar huis gekregen voor een CR500.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze edit maakt het nog erger.![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet zo gedetailleerd maar weet wel dat je bij een bepaalde bochtencombinatie ineens wegstoofquote:Maar volgens mij hadden jullie niets te klagen, bij het opdraaien naar de snelweg waren jullie na een links rechts combinatie nergens te bekennen, en toen gaf mijn bougie de geest.
Duurde nog heel lang voordat jullie in beeld waren. Waren jullie een plasstop aan het houden ofzo.![]()
![]()
Vond het ook al raar, denk dat ze ons dan bij elektrotechniek zouden indelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jaen als je op die site wat klikt... kom je er vervolgens achter dat het eigenlijk helemaal niet voor informatica studenten is
![]()
Ik moet weg dus korte reply:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:42 schreef Youssef het volgende:
Mên, grote bek![]()
Alsmje guts heb rag ik je eruit deze zondag. Nix stijve nek smoesjes, ik hoor ze nu al aankomen nadat je zoek bent gereden.
Dus alle 25 Kw fietsen zijn gewoon echt zielig? Ik voel met jullie mee.quote:Duh, maar echt niet omdat er snelheid in zit ofzo. Gewoon lekker ragfietsje
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet weg dus korte reply:
Ik pak je van de zomer wel met 2 minuten op de ring.![]()
Als je de sensatie van de eerste maand niet meetelt, jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus alle 25 Kw fietsen zijn gewoon echt zielig? Ik voel met jullie mee.![]()
Was een goeie tip MOTO73, staan de juiste motoren inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie ik toch weer een hoop testosteroni post hiero hoor![]()
en weer is Peposteroni erbij![]()
Als die Kl*teK*tcollega maar achteruit meeloopt anders mis je je korting ook nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
Je kent ze wel, die leuke collega's waar je vol trots tegen zegt dat je een bepaalde motor hebt gekocht en ze dan zegge: "Ja, zo'n ouwe fiets zoek ik ook nog, een pekeleendje, gewoon voor erbij"...mag je die afschieten??
Zijn eigen fiets is net 2 jaar jonger dan de mijne en dan doet ie zo...de homo...maar ik heb mooi een fiets waar ik zo trots op ben als een hond met 7 lullen, dus hij kan me an de pijp hangen, irritante homo...mijn kortingskaarten voor de motorbeurs kan die ook in ze hol douwe
Ehm, ík had kortingskaarten voor hém...daar kan ie naar fluiten (wellicht beetje onduidelijk geformuleerd)..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als die Kl*teK*tcollega maar achteruit meeloopt anders mis je je korting ook nog![]()
Dan zou ik 'm evengoed met de kaartjes in z'n gat achteruit laten lopenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ehm, ík had kortingskaarten voor hém...daar kan ie naar fluiten (wellicht beetje onduidelijk geformuleerd)..
Gewoon lekkah latuh lulluhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
Je kent ze wel, die leuke collega's waar je vol trots tegen zegt dat je een bepaalde motor hebt gekocht en ze dan zegge: "Ja, zo'n ouwe fiets zoek ik ook nog, een pekeleendje, gewoon voor erbij"...mag je die afschieten??
Zijn eigen fiets is net 2 jaar jonger dan de mijne en dan doet ie zo...de homo...maar ik heb mooi een fiets waar ik zo trots op ben als een hond met 7 lullen, dus hij kan me an de pijp hangen, irritante homo...mijn kortingskaarten voor de motorbeurs kan die ook in ze hol douwe
Bij welke sociale werkplaats ben je nu weer aangenomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef hollander172 het volgende:
Contract getekend.
Alleen vergeten te vragen of ik gewoon kan internetten op de werkplek.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon lekkah latuh lulluh, je laat je enthousiasme door zo'n kringspiermusketier toch zeker niet om zeep helpen
![]()
Misschien handig om dit topic in de gaten te houden als je geen slaande ruzie wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm evengoed met de kaartjes in z'n gat achteruit laten lopen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef Youssef het volgende:
Sorry, inkoppertje die ik niet kon laten liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien handig om dit topic in de gaten te houden als je geen slaande ruzie wil.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Gizmo112 het volgende:
wat is de extra voorlichting die je zou moeten hebben voor anaal dan ?
quote:
Mja, we zeiden nog zo. Geen Honda kopen ehquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
Kom ook weleens buiten de MC, sorry.quote:
getekend dus...feli danquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:16 schreef hollander172 het volgende:
Kom ook weleens buiten de MC, sorry.
Front office bij een onderdeel van LHV. Weet verder niet exact wat de bedoeling is maar er is me uitdrukkelijk gevraagd hoe mijn leidinggevende capaciteiten zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
getekend dus...feli dangeloof ik
voor wat voor baan eigenlijk
Graag gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Was een goeie tip MOTO73, staan de juiste motoren in![]()
En de duurtest van de ZX-6R 636quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Graag gedaan2x Suzuki GSX-R staat erin
![]()
Nog ff en jij en Rausje rijden allebei op een Suzuki, dat moge duidelijk zijnquote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff en jij en Rausje rijden allebei op een Suzuki, dat moge duidelijk zijn
Linkje voor jou
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:44 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Merk: SUZUKI
Type: GSX R 750
Bouwjaar: 1991
Teller: 67200 Km
Kleur: BLAUW/WIT
Prijs: ¤ 2.990,00
Garantie: Ja
Hier, vraagprijs beetje aan de hoge kant, wel garantieen de juiste kleuren
![]()
Ik was aan het zoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Nog ff en jij en Rausje rijden allebei op een Suzuki, dat moge duidelijk zijn
Linkje voor jou
Die is nog eens cool.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik had het over Suzuki'squote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
Die is nog eens cool.![]()
ik moet echt achter die computer vandaan, ik kan niet eens meer normaal Nederlands en ik begin R2-D2 voor Worldpimber aan te zien.Ik ben nogal gaar vandag.
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:07 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Die is nog eens cool.![]()
ik moet echt achter die computer vandaan, ik kan niet eens meer normaal Nederlands en ik begin R2-D2 voor Worldpimber aan te zien.Ik ben nogal gaar vandag.
![]()
Sta je er zelf ook tussen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:10 schreef stinkie het volgende:
@RD
foto's van de demo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ten koste van wie gaat deze liefdebetuiging?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:11 schreef R2-D2 het volgende:
Beater is veel knapper, sociaal en vooral veel sneller![]()
Hij is zo sociaal dat hij anderen laat winnen![]()
Die dikkequote:
Op de tweede en derde foto is hij de gene met de stok in z'n handen denk ik, en op de laatste foto staat BE helemaal rechts tegen een muur aan met d'r bruine trui jasje aan ofzoquote:
2100 euroquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:17 schreef R2-D2 het volgende:
Mooie foto's![]()
Suzuki![]()
[afbeelding]
BPM mag je zelf uitrekenen![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:20 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ten koste van wie gaat deze liefdebetuiging?
[..]
Die dikkelinks op 2de en 3de foto
![]()
14.838 kmquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef hicham het volgende:
2100 euroW'rom staat er nergens een kilomterstand of kijk ik daar helemaal overheen
![]()
Wat een pimp machine..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:02 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Waarom is dat ding zo goedkoopquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:23 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@Hiesj
Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 14.838 km
1000 ccm, 131 kW (178 PS), Benzin,
EZ: 10/01,
silber-metallic,
Waarom is dat ding zo goedkoopquote:
Toch is groen mooierquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Wat een pimp machine..
I like it![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Op de tweede en derde foto is hij de gene met de stok in z'n handen denk ik, en op de laatste foto staat BE helemaal rechts tegen een muur aan met d'r bruine trui jasje aan ofzo
Sneller dan 1092 FPS?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alleen heeft BE de foto gemaakt. En aan de blurr te zien ben ik best snel voor zo'n dikzak
Ik zie geen dikzakquote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Alleen heeft BE de foto gemaakt. En aan de blurr te zien ben ik best snel voor zo'n dikzak
quote:
check againquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:18 schreef Worldbeater het volgende:
Gave fiets.![]()
Waarom doen die foto's van Stinkie het niet meer?![]()
Ik wel maar bij mij vergeleken is iedereen een dikzak.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:46 schreef Youssef het volgende:
Maar verder zie ik geen dikzak hoor, tenminste niet op die foto's
Wat is er met de bovenste 2 dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:19 schreef stinkie het volgende:
check again
edit bovenste twee toch maar even weg
Wmb niks, op een ervan sta ik niet eens, maar ik weet niet of een van die knapen wel zo graag op Internet wil met z'n gezichtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is er met de bovenste 2 dan?
Altijd leuk jezelf op een foto.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:27 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wmb niks, op een ervan sta ik niet eens, maar ik weet niet of een van die knapen wel zo graag op Internet wil met z'n gezicht
Omdat hij een f*kking tilburger isquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:29 schreef Worldbeater het volgende:
In tweede instantie.
![]()
Waarom mailt die gast met het bloedmooie motorpak op Marktplaats nou niet terug.
Ik wilde het morgen ophalen.![]()
Fokking telefoonnummer staat er ook niet bij.
Mooie borsttekeningquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts.![]()
[..]
![]()
Normaal heb ik he-le-maal niks te zoeken in die regio nee.![]()
Meer in de buurt......
![]()
![]()
Ook leuk.. al vind ik die tribals persoonlijk wat minderquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
My thoughts.![]()
[..]
![]()
Normaal heb ik he-le-maal niks te zoeken in die regio nee.![]()
Meer in de buurt......
![]()
![]()
quote:
Zolang jij het maar mooi vindtquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben al eens over de prijs via de mail, 25 euro meer dan die andere.
Maar scheelt weer in de benzine.![]()
En die tribal was me nog niet opgevallen dit keer.![]()
![]()
Van de week wel, en toen vond ik het wel mooi.![]()
Nodig naar mijn bedje toe dus, net in de war als Rausje.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:41 schreef Worldbeater het volgende:
Ben al eens over de prijs via de mail, 25 euro meer dan die andere.
Maar scheelt weer in de benzine.![]()
Alleen jammer dat er relatief veel zwart inzit.![]()
En die tribal was me nog niet opgevallen dit keer.![]()
![]()
Van de week wel, en toen vond ik het wel mooi.![]()
Nodig naar mijn bedje toe dus, net in de war als Rausje.![]()
Vuile MSN sletquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Oh, ik heb weer stom gedaan [afbeelding] [afbeelding]
Geen verhaaltje erbij van deze blunder? [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
BPM op nieuwe motoren, en omdat ze die niet hebben zijn de tweedehands motoren ook goedkoper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef R2-D2 het volgende:
Kan je uitleggen waarom de motoren zoveel goedkoper zin in Duitsland![]()
Shure, een mening hebben is helemaal niet verkeerd.quote:
Okay, dan zoek ik ook wat meer richting Duitslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BPM op nieuwe motoren, en omdat ze die niet hebben zijn de tweedehands motoren ook goedkoper.
Vaak is een nieuwe motor daar net zo "goedkoop" als een model van 2-3 jaar oud hier.![]()
Verder helpt het ook nog iets dat het een groter land is.
(gaat niet op voor Belgie, is vaak ook goedkoper dan NL)
En prijzen zijn in andere landen wel eens meer verschillend, zie kleding met prijskaartjes voor de verschillende naties.
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpenquote:[..]
Shure, een mening hebben is helemaal niet verkeerd.![]()
Jij zou dus ook geen tatoeage met een tribal nemen?![]()
![]()
Geen verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Youssef het volgende:
[..]Oh, ik heb weer stom gedaan
![]()
Geen verhaaltje erbij van deze blunder?
Tof,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpen![]()
Het is geen echte tribal, meer iets van een Maori-teken met een betekenisKleintje, op m'n linkerschouder; Geluk, Vrijheid en Kracht
![]()
Alleen weet ik niet of ik 'm wel laat zetten![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Tof,
Maori (en tribal ook wel een beetje) zijn wel de tatoo's die mij het meeste aanspreken.
De tekening is meer, tsja, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, meer sprekend.
ehh, dat plaatje spreekt teveelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maori genoeg?pitjeskaas
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maori genoeg?pitjeskaas
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Youssef het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
quote:
Sounds nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpen![]()
Het is geen echte tribal, meer iets van een Maori-teken met een betekenisKleintje, op m'n linkerschouder; Geluk, Vrijheid en Kracht
![]()
Is er ook lol aan zonder geluid?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Youssef het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Heb je meer van die poes?quote:
Gewóón doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik had er gewoon geluid bij hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is er ook lol aan zonder geluid?
Leg eens uit.![]()
Of is die lachende LPF'er met die generaal wel genoeg.![]()
[..]
Heb je meer van die poes?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Nee, nieuw hardware.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:00 schreef bwt het volgende:
Ik had er gewoon geluid bij hoor.
Misschien heb je macromedia flash 8 nodig?
Pass the news.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ik had gisteren deze nog gevonden voor de 25Kw -fappers
Wie wilt er een GSX-R1000 25 Kw?
[afbeelding]![]()
Oops...quote:
Zo zielig keek Kim ook bij haar wasbeurtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:20 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]
En voor de liefhebbers http://www.assass.be
Daar heb je echt niks aan in je 25 Kw periodequote:
Niet voor nu maar volgend jaar mischienquote:Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 14.500 km
919 ccm, 94 kW (128 PS), Benzin,
EZ: 01/00, HU: 01/08,
Blau, Kette,
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Daar heb je echt niks aan in je 25 Kw periodeDaarna is het blazen
![]()
* R2-D2 gaat iets nuttigs doen![]()
Nog even dit voor Raus:
[afbeelding]
[..]
Niet voor nu maar volgend jaar mischien![]()
![]()
![]()
Nope, maar wel stoer om te hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:52 schreef R2-D2 het volgende:
Daar heb je echt niks aan in je 25 Kw periodeDaarna is het blazen
![]()
Maandag hebben we een meet om iemands huis te verbouwen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:46 schreef Makster het volgende:
Middag
Straks kartenen nog wat crap. Nog spannende dingen gebeurd?
Kom een week later met zijn alle want dan gaat de draagmuur eruitquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maandag hebben we een meet om iemands huis te verbouwen.
Die afspraak heb je zeker gemist?
Ik zou de benzine meenemen.![]()
Verder: whatskabeurt hier eigenlijk de afgelopen week.![]()
En ik heb zin om de TL uit te laten, maar het lijkt me niet verstandig met mijn nek en schouder.
De motorzaak heb ik al afgebeld voor het oliebeurtje, achter het leren pak ga ik vandaag ook niet meer aan.
Waarschijnlijk krijg ik de motor niet eens over de drempel geduwd hier, even geduld en volgende week weer knallen.![]()
Wel grappig dat het topic nu reageert als zijnde gesloten, editten van een bericht gaat ook niet meer.
Edit: en soms weer wel.![]()
Affijn, ik moet ook eens wat gaan doen als de derdeop is.
Ah, dacht al dat het aan mij lachquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wel grappig dat het topic nu reageert als zijnde gesloten, editten van een bericht gaat ook niet meer.
Edit: en soms weer wel.![]()
Moet niet hoorquote:Affijn, ik moet ook eens wat gaan doen als de derdeop is.
Thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Ah, dacht al dat het aan mij lach
[..]
Moet niet hoor
Succes met karten Makster, laat ze maar een poepie ruikeuh![]()
Ik denk een nachtje verkrampt geslapen heb nadat ik zondag bij FS in haar nieuwe huis ben wezen kijken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:25 schreef Makster het volgende:
Wat heb jij met je schouden enzo gedaan dan
Jawel, ondermeer het eten komt niet zoals bij jou vanzelf in de koelkast.quote:
Ik hoop dat je die foto al gemaild hebt, hebben ze vast wat schrik vooraf.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 13:32 schreef Makster het volgende:
Thanks
Moet alleen ook tegen 3 gasten die een pirve kart hebben![]()
Zo wel ff mijn EIGEN helm ophalen, is toch net wat stoerder heh![]()
hij licht dubbel van het laggenquote:
WTFquote:
Vond je eerste ingeving toch beterquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef dunc het volgende:
Zo, 21 maart pas afrijdenDaarvoor was er geen mogelijkheid, stomme drukke werkschema's enzo
![]()
Wel weer een leuke les vandaag, kom je fijn aanrijden met 90, stapt er een oude vrouw met fiets de weg opMoest meteen denken aan de verhalen van "gas geven als er katten of honden op de weg springen", maar bedacht me optijd dat uitwijken ook nog wel kon. Weer een aanslag op mijn gezondheid overleeft
![]()
Ok.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shure, een mening hebben is helemaal niet verkeerd.![]()
Nee, want dan is het net of je zo'n smerige kutsjonnie bent die in een golf rijdt en denkt dat ie goed kan rijden en een ubersnelle machine heeft. Van die kutsjonnies die gaan zitten bumperkleven, zoals die ene kutsjonnie in een zwarte golf die mijn taartschep bijna likte door op minder dan 1 meter afstand te gaan rijden van mij, terwijl ik op een rotonde afreed. Van die kutsjonnies met hun patserwagens, die denken dat ze een mooie auto hebben, terwijl dat ding zo lelijk als de pest is. Van die kutsjonnies met van die snollige anita wijven ernaast, van die boerenlui die hersenen hebben ter grootte van een pinda. Die kutsjonnies met van die dikke vette stoere flashy hippe stoere stoere tribals op hun kutauto's, omdat dat zo stoer is. Domme kutsjonnies met hun lelijke baggerauto's, flikker toch een eind op met die rotzooiquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij zou dus ook geen tatoeage met een tribal nemen?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, want dan is het net of je zo'n smerige kutsjonnie bent die in een golf rijdt en denkt dat ie goed kan rijden en een ubersnelle machine heeft.
quote:Van die kutsjonnies die gaan zitten bumperkleven, zoals die ene kutsjonnie in een zwarte golf die mijn taartschep bijna likte door op minder dan 1 meter afstand te gaan rijden van mij, terwijl ik op een rotonde afreed.
quote:Van die kutsjonnies met hun patserwagens, die denken dat ze een mooie auto hebben, terwijl dat ding zo lelijk als de pest is.
quote:Van die kutsjonnies met van die snollige anita wijven ernaast, van die boerenlui die hersenen hebben ter grootte van een pinda.
quote:Die kutsjonnies met van die dikke vette stoere flashy hippe stoere stoere tribals op hun kutauto's, omdat dat zo stoer is.
quote:Domme kutsjonnies met hun lelijke baggerauto's, flikker toch een eind op met die rotzooi
quote:Nee dus.
Je moet ook geen tribal nemen omdat je mee wilt lopen met de trend, maar omdat je het mooi vind.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
<grappig verzonnen generaliserend verhaal>
Nee dus.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:09 schreef dr.Bral het volgende:
Geheel indachtig de huidige "choppermode" om alles te voorzien van kogels etc. heeft een kennis zich het onneuzele idee in het hoofd gehaald om , jawel, een .50 granaat te ontmantelen en de achterkant als dop op zijn olietank te zetten...
"Nee jonge , niks aan de hand, hij is helemaal leeg, kan niks gebeuren.."
Okee, hij rijdt een hele zomer met dat ding en besluit vanmorgen toch dat er een dipstick aan moest komen om de olie te kunnen peilen.....so far, so good, zou je denken.........
Dus boortol erbij, ff gaatje boren om de dipstick in te lijmen en...........
BBBOOOOOEEEEEMMMMMM....
Ik heb van mijn leven nog nooit zo'n tyfusklap gehoord....ik stond zeker 6 meter verderop maar ik waaide nog zowat om van de luchtdruk....
Ik zal er niet helemaal op in gaan maar de kennis in kwestie is met zeer zware hoofd en beenwonden door de ambu afgevoerd naar het hospitaal...tot op dit moment weet ik niet hoe het met hem is.....
Gelukkig waren de hulpdiensten allemaal binnen een paar minuten ter plekke, wat een ravage man.....als je bedenkt hoe het ook af had kunnen lopen, brrrrr....zelfs de bankschroef ,een echt grote Heuer, was helemaal ontploft...
Bij navraag aan de TR blijkt dus nu dat alleen al een .50 slaghoedje genoeg kracht heeft om een auto op te tillen.....
Moraal van dit verhaal, toch ff wat verder kijken dan je neus lang is als je met zogenaamd ontmantelde "live ammo" aan de gang gaat, ze zeggen dan wel dat het veilig is maar ik weet dus nu van niet....wat een klerezooi.....
M. en T. en P. , sterkte....
ik moet het ff van me af schrijven, ik ben me echt de touwtyfus geschrokken namelijk, vandaar ook dit verhaal...
Generaliserend verhaal? T'is gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook geen tribal nemen omdat je mee wilt lopen met de trend, maar omdat je het mooi vind.
En voorlopig zijn juist de dames hier in de meerderheid qua tatoeages.![]()
Maar hier buiten het Frîske kan je beter bijna vragen wie er geen handtekening op zijn arm heeft.![]()
Je hebt de hele dag gehad om te kunnen sturen sufk*t!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi btw![]()
Vanavond bowlen![]()
Weekend![]()
Zoipen![]()
jaaaaaaaaaaaa![]()
Ik wil motorrijden![]()
Da's laatquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef dunc het volgende:
Zo, 21 maart pas afrijdenDaarvoor was er geen mogelijkheid, stomme drukke werkschema's enzo
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee, want dan is het net of je zo'n smerige kutsjonnie bent die in een golf rijdt en denkt dat ie goed kan rijden en een ubersnelle machine heeft. Van die kutsjonnies die gaan zitten bumperkleven, zoals die ene kutsjonnie in een zwarte golf die mijn taartschep bijna likte door op minder dan 1 meter afstand te gaan rijden van mij, terwijl ik op een rotonde afreed. Van die kutsjonnies met hun patserwagens, die denken dat ze een mooie auto hebben, terwijl dat ding zo lelijk als de pest is. Van die kutsjonnies met van die snollige anita wijven ernaast, van die boerenlui die hersenen hebben ter grootte van een pinda. Die kutsjonnies met van die dikke vette stoere flashy hippe stoere stoere tribals op hun kutauto's, omdat dat zo stoer is. Domme kutsjonnies met hun lelijke baggerauto's, flikker toch een eind op met die rotzooi
Alle Friezen bowlen op zaterdagavond, zijn blij als het weekend is, zoipen en kunnen niet motorrijdenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi btw![]()
Vanavond bowlen![]()
Weekend![]()
Zoipen![]()
jaaaaaaaaaaaa![]()
Ik wil motorrijden![]()
Wijze woordenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je moet ook geen tribal nemen omdat je mee wilt lopen met de trend, maar omdat je het mooi vind.
En voorlopig zijn juist de dames hier in de meerderheid qua tatoeages.![]()
Maar hier buiten het Frîske kan je beter bijna vragen wie er geen handtekening op zijn arm heeft.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Ohmen-wat-heb-ik-spijt-van-m'n-actie-verhaal
quote:Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
mooi klote, zijn wel dure spiegeltjes zo.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen)
Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af![]()
Bòòòòòòòòòòh
Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.
Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
Neehoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mooi klote, zijn wel dure spiegeltjes zo.
Valt wel op dat het altijd groen is wat valt![]()
Dat is pech hebben.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen)
Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af![]()
Bòòòòòòòòòòh
Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.
Met jou er naast ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Mijn rood-witte XT ligt in de weekenden ook regelmatig op de zijkant![]()
jaloezie, omdat zij wel wat te neuken hebben dit weekendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef R2-D2 het volgende:
Vanwaar deze alles-over-een-kam mening?
[..]
Maar dat is een XT, die zijn niet zo zwaar. Ik tufte vorige week zaterdag een dijk op (offroad, vrij steil) en kwam een halve meter te kort. Dan is die 200 kilo van die Alp best een hoopquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Neehoor![]()
Mijn rood-witte XT ligt in de weekenden ook regelmatig op de zijkant![]()
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het nu niet meer zo vaak meer voorkomtquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar dat is een XT, die zijn niet zo zwaar. Ik tufte vorige week zaterdag een dijk op (offroad, vrij steil) en kwam een halve meter te kort. Dan is die 200 kilo van die Alp best een hoop
Aha ik begrijp dat je er nu langer op zit dan er naast ligt ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het nu niet meer zo vaak meer voorkomt, in het begin moest ik wennen aan de andere techniek en aan het landen
![]()
Weleens een pijnlijke sleutelbeen overgehouden aan een goede landing maar door een euforisch gevoel niet meer geconcentreerd verder rijden en een stronk te laat gezien![]()
![]()
Staat ook nog een andere te koop en daar staat bij vanaf 94 dus ik neem aan dat ze toen van pasvorm (bij de bevestiging) veranderd zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)honda/21715291.html?
zou die passen op een 87 model
Een speelcrossfietsje is leukquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Aha ik begrijp dat je er nu langer op zit dan er naast ligt ?![]()
Zijn de beugels niet bepalend?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef stinkie het volgende:
Heb ook een XT gehadquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een speelcrossfietsje is leukbetaalbaar en genoeg onderdelen op de motorsloop
![]()
De XT is niet kapot te krijgen![]()
Mooie helm voor beginnende motorrijders:
[afbeelding]
50 Euro![]()
Leuk hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ook een XT gehaden inderdaad het blok is onverwoestbaar.
Kweeniequote:Is zo'n helm wel gekeurd voor op de motor![]()
modellen zijn wel iets veranderd, maar wellicht is het passend te maken? Kanme ook niet indenken dat de bevestigingen erg veranderd zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Staat ook nog een andere te koop en daar staat bij vanaf 94 dus ik neem aan dat ze toen van pasvorm (bij de bevestiging) veranderd zijn.
duurder dan de Lidl helm van BEquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Een speelcrossfietsje is leukbetaalbaar en genoeg onderdelen op de motorsloop
![]()
De XT is niet kapot te krijgen![]()
![]()
[..]
Zijn de beugels niet bepalend?![]()
Mooie helm voor beginnende motorrijders:
[afbeelding]
50 Euro![]()
Yep XT is fun, heb er nooit wat mee gehad en het ding deed het altijd alleen vond ik het niks om echt mee door het terrein te raggen. Als je een sprong maakte klapte hij zo door de vering heenquote:
heb al een goede helmquote:KweenieJe kan info aanvragen
![]()
![]()
dat is balenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Bòòòòòòòòòòh
Ik hoop het niet. Alsjeblieft heej, je hebt toch nog een beetje zelfrespect of niet??quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef stinkie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering![]()
![]()
![]()
Bòòòòòòòòòòh
Je komt hier duidelijk nog niet lang genoegquote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
mooi klote, zijn wel dure spiegeltjes zo.
Valt wel op dat het altijd groen is wat valt![]()
Ik was al aan het kijken naar ander pimpmateriaal voor jou fietsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor mental support![]()
Vooral Gawaine![]()
dat lage ruitje met dat opschroef geval dat ik nu heb is het ook niet echt hequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Alsjeblieft heej, je hebt toch nog een beetje zelfrespect of niet??
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor mental support![]()
Vooral Gawaine![]()
quote:
Hehe, ja, die zaten er dus al op...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:
Ik was al aan het kijken naar ander pimpmateriaal voor jou fiets![]()
Het is nog erger zelfsquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
Graag gedaan hoor![]()
Volgende keer wel aan de kant van je standaard gaan staan![]()
hmm valt er dan ook blauw hier ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef hicham het volgende:
Je komt hier duidelijk nog niet lang genoeg
Ik heb met vallen & opstaan geleerd dat je naar voren moet, richting tank als je omhoog gaat, anders sla je achteroverquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Yep XT is fun, heb er nooit wat mee gehad en het ding deed het altijd alleen vond ik het niks om echt mee door het terrein te raggen. Als je een sprong maakte klapte hij zo door de vering heen![]()
Wel ging het hill climbing leuk met zo'n ding, onder aan het tallud bij een viaduct gaan staan en dan met een aanloop van 3 meterrecht omhoog. We deden dat zo vaak dat ze (ergens hier langs de A2) bovenaan een hek plaatsten
![]()
Ook nog een keer in een grasgedeelte in een tractor spoor binnen 0,0000001 seconde tot stilstand gekomen ...zonder remparachute| Mijn pols knakt nu nog als ik hem draai >:O
Heb ik maar 1 keer gedaan, ik dacht dat de standaard uitgeklapt stond dus zet de motor neer bleek dat de standaard niet helemaal tot voorin geklikt was .....het was even pijn in de rug maar ik kon hem nog net terug overeind trekken. Ik sta dus nooit meer aan de foute kantquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfsIk heb meestal zoveel vertrouwen in mijn zijstandaard dat ik hem soms heen en weer schuif en daarna heel hard van me weggooi
Dat is vanzelf uit de veren stuitert omdat de jiffy toch uit staat
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heb ik maar 1 keer gedaan, ik dacht dat de standaard uitgeklapt stond dus zet de motor neer bleek dat de standaard niet helemaal tot voorin geklikt was .....het was even pijn in de rug maar ik kon hem nog net terug overeind trekken. Ik sta dus nooit meer aan de foute kant![]()
Klopt maar als je te ver naar voren gaat heeft je achterwiel geen grip meer.........en als je dan al 15 meter tegen zo'n tallut zit ziet het er zo lullig uit als je weer achteruit naar beneden komtquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb met vallen & opstaan geleerd dat je naar voren moet, richting tank als je omhoog gaat, anders sla je achterover![]()
Nee, rood. Al twee keerquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Gawaine het volgende:
[..]
hmm valt er dan ook blauw hier ?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Oud manneke
Volgens mij kon ik hem ook nog wel houden, maar ik dacht meer van "hmm, nee... dat kan toch niet, jiffy weg?" *langzaam helt*
Dan val ikquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Klopt maar als je te ver naar voren gaat heeft je achterwiel geen grip meer.........en als je dan al 15 meter tegen zo'n tallut zit ziet het er zo lullig uit als je weer achteruit naar beneden komt![]()
Geel ook een keer trouwensquote:
De avonturen van R2-D2quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan val ik, dat is echt mijn valmoment
![]()
Dan motor laten glijden. Als ie stilligt dan trek ik aan de voorvork om deze naar beneden te laten wijzen en dan komt het opstap-rij-naar-beneden-truukje![]()
Ik weet iig dat rode motoren alleen maar half omvallenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oeffff laat dan het hebjejemotorweleensuitjepotenlatenvallenkleurenschema maar komen.
Die was toch wit?quote:
Kan inderdaad ook ja, gewoon het ding rechtop laten hellen en met de beweging van de motor meegaanquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan val ik, dat is echt mijn valmoment
![]()
Dan motor laten glijden. Als ie stilligt dan trek ik aan de voorvork om deze naar beneden te laten wijzen en dan komt het opstap-rij-naar-beneden-truukje![]()
![]()
Fotootjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is er hier een echt fantastisch pimpmateriaal aan het maken.Het wordt gigantisch mooi.![]()
![]()
Make him an offer he can't refuse.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er is er hier een echt fantastisch pimpmateriaal aan het maken.Het wordt gigantisch mooi.![]()
![]()
neej, de voorrem inknijpen, met gestrekte benen op je tenen staand tegen je stuur gaan hangen, alles overeind proberen te houden. Dat alles voorzien van de jel .... oooohhhh shit g#dver de g#dver.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die was toch wit?
Wel lullig als je inene achteruit steile helling afrolt.Niet echt controle meer enzo
pics willen we zienquote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |