abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34975436
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Index > Choppers
Index > Actieve Onderwerpen
pi_34977163
Godverdetering

Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen )

Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af

Bòòòòòòòòòòh

Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.

Kom ik thuis is er ook nog eens niets te schafte.
pi_34978095
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef dunc het volgende:
Zo, 21 maart pas afrijden Daarvoor was er geen mogelijkheid, stomme drukke werkschema's enzo
Da's laat
Maar de kans op beter weer is dan wel groter
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:46 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nee, want dan is het net of je zo'n smerige kutsjonnie bent die in een golf rijdt en denkt dat ie goed kan rijden en een ubersnelle machine heeft. Van die kutsjonnies die gaan zitten bumperkleven, zoals die ene kutsjonnie in een zwarte golf die mijn taartschep bijna likte door op minder dan 1 meter afstand te gaan rijden van mij, terwijl ik op een rotonde afreed. Van die kutsjonnies met hun patserwagens, die denken dat ze een mooie auto hebben, terwijl dat ding zo lelijk als de pest is. Van die kutsjonnies met van die snollige anita wijven ernaast, van die boerenlui die hersenen hebben ter grootte van een pinda. Die kutsjonnies met van die dikke vette stoere flashy hippe stoere stoere tribals op hun kutauto's, omdat dat zo stoer is. Domme kutsjonnies met hun lelijke baggerauto's, flikker toch een eind op met die rotzooi
Vanwaar deze alles-over-een-kam mening?
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hoi btw

Vanavond bowlen
Weekend
Zoipen

jaaaaaaaaaaaa

Ik wil motorrijden
Alle Friezen bowlen op zaterdagavond, zijn blij als het weekend is, zoipen en kunnen niet motorrijden

quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Je moet ook geen tribal nemen omdat je mee wilt lopen met de trend, maar omdat je het mooi vind.

En voorlopig zijn juist de dames hier in de meerderheid qua tatoeages.

Maar hier buiten het Frîske kan je beter bijna vragen wie er geen handtekening op zijn arm heeft. i
Wijze woorden
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
Godverdetering

Ohmen-wat-heb-ik-spijt-van-m'n-actie-verhaal
quote:
intuition will take you further than logics will ever do
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:32:15 #254
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_34978245
da's ff balen mazzel dat je geen deuken heb,heb wel eens een moter op een paaltje zien vallen met zijn tank ,die zag er niet zo mooi meer uit
je mag wel een broodje komen halen
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_34978442
quote:
Godverdetering

Na mijn werk ga ik even langs de pomp en poets ik mijn hele motor bling bling (behalve dan die kenkervelgen, die neem ik 1 maal af en doe geen moeite me handen weer helemaal in het kettingvet te dopen om die hoerendingen schoon te krijgen )

Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af

Bòòòòòòòòòòh

Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.

mooi klote, zijn wel dure spiegeltjes zo.
Valt wel op dat het altijd groen is wat valt
pi_34978539
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Neehoor
Mijn rood-witte XT ligt in de weekenden ook regelmatig op de zijkant
pi_34978556
quote:
Godverdetering

Bòòòòòòòòòòh

Dat is pech hebben. Gelukkig was het niet het eerste krasje dus dan doet het minder pijn.

Maar echt wel rot van je spiegel.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_34978614
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Neehoor
Met jou er naast ?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:46:34 #259
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_34978792
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:28 schreef R2-D2 het volgende:
Vanwaar deze alles-over-een-kam mening?
[..]
jaloezie, omdat zij wel wat te neuken hebben dit weekend
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 11 februari 2006 @ 20:47:58 #260
19297 stinkie
pi_34978837
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:40 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Neehoor
Maar dat is een XT, die zijn niet zo zwaar. Ik tufte vorige week zaterdag een dijk op (offroad, vrij steil) en kwam een halve meter te kort. Dan is die 200 kilo van die Alp best een hoop
pi_34979009
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:41 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Met jou er naast ?
De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het nu niet meer zo vaak meer voorkomt , in het begin moest ik wennen aan de andere techniek en aan het landen

Weleens een pijnlijke sleutelbeen overgehouden aan een goede landing maar door een euforisch gevoel niet meer geconcentreerd verder rijden en een stronk te laat gezien

quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:47 schreef stinkie het volgende:

[..]

Maar dat is een XT, die zijn niet zo zwaar. Ik tufte vorige week zaterdag een dijk op (offroad, vrij steil) en kwam een halve meter te kort. Dan is die 200 kilo van die Alp best een hoop

Ik heb het stukje van Mirjam Pol gelezen, die tilt volgens mij een olifant op z'n rug nog op de poten

[ Bericht 29% gewijzigd door R2-D2 op 11-02-2006 20:59:57 ]
pi_34979358
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:52 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat het nu niet meer zo vaak meer voorkomt , in het begin moest ik wennen aan de andere techniek en aan het landen

Weleens een pijnlijke sleutelbeen overgehouden aan een goede landing maar door een euforisch gevoel niet meer geconcentreerd verder rijden en een stronk te laat gezien

Aha ik begrijp dat je er nu langer op zit dan er naast ligt ?
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:03:23 #263
19297 stinkie
pi_34979410
pi_34979615
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:03 schreef stinkie het volgende:
http://koopjes.marktplaat(...)honda/21715291.html?

zou die passen op een 87 model
Staat ook nog een andere te koop en daar staat bij vanaf 94 dus ik neem aan dat ze toen van pasvorm (bij de bevestiging) veranderd zijn.
pi_34979720
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:01 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Aha ik begrijp dat je er nu langer op zit dan er naast ligt ?
Een speelcrossfietsje is leuk betaalbaar en genoeg onderdelen op de motorsloop
De XT is niet kapot te krijgen

quote:

Zijn de beugels niet bepalend?

Mooie helm voor beginnende motorrijders:

50 Euro
pi_34979830
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[afbeelding]

50 Euro
Heb ook een XT gehad en inderdaad het blok is onverwoestbaar.

Is zo'n helm wel gekeurd voor op de motor
pi_34979953
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:15 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Heb ook een XT gehad en inderdaad het blok is onverwoestbaar.
Leuk he
quote:
Is zo'n helm wel gekeurd voor op de motor
Kweenie Je kan info aanvragen

zaterdag 11 februari 2006 @ 21:31:01 #268
19297 stinkie
pi_34980365
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:09 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Staat ook nog een andere te koop en daar staat bij vanaf 94 dus ik neem aan dat ze toen van pasvorm (bij de bevestiging) veranderd zijn.
modellen zijn wel iets veranderd, maar wellicht is het passend te maken? Kanme ook niet indenken dat de bevestigingen erg veranderd zijn
  zaterdag 11 februari 2006 @ 21:31:32 #269
19297 stinkie
pi_34980382
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:12 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

[..]

Zijn de beugels niet bepalend?

[afbeelding]

50 Euro
duurder dan de Lidl helm van BE
pi_34980462
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:19 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Leuk he
[..]
Yep XT is fun, heb er nooit wat mee gehad en het ding deed het altijd alleen vond ik het niks om echt mee door het terrein te raggen. Als je een sprong maakte klapte hij zo door de vering heen
Wel ging het hill climbing leuk met zo'n ding, onder aan het tallud bij een viaduct gaan staan en dan met een aanloop van 3 meter recht omhoog. We deden dat zo vaak dat ze (ergens hier langs de A2) bovenaan een hek plaatsten
Ook nog een keer in een grasgedeelte in een tractor spoor binnen 0,0000001 seconde tot stilstand gekomen ...zonder remparachute | Mijn pols knakt nu nog als ik hem draai >:O
quote:
Kweenie Je kan info aanvragen

heb al een goede helm
pi_34981164
Tnx voor mental support

Vooral Gawaine
pi_34981391
quote:
Godverdetering

Bòòòòòòòòòòh

dat is balen

ben moe
i
pi_34981467
quote:

Ik hoop het niet. Alsjeblieft heej, je hebt toch nog een beetje zelfrespect of niet??
quote:
Godverdetering

Bòòòòòòòòòòh

quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 20:37 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Je komt hier duidelijk nog niet lang genoeg
pi_34981504
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor mental support

Vooral Gawaine
Ik was al aan het kijken naar ander pimpmateriaal voor jou fiets
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:03:56 #275
19297 stinkie
pi_34981507
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef hicham het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Alsjeblieft heej, je hebt toch nog een beetje zelfrespect of niet??
[..]
dat lage ruitje met dat opschroef geval dat ik nu heb is het ook niet echt he

en zoveel is er niet om aan een Alp te pimpen he, dan maar een ouwe-lullen-hoge-ruit-voor-in-de-winter
pi_34981577
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:54 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor mental support

Vooral Gawaine
Graag gedaan hoor

Volgende keer wel aan de kant van je standaard gaan staan
pi_34981624
quote:
[afbeelding]
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef R2-D2 het volgende:

Ik was al aan het kijken naar ander pimpmateriaal voor jou fiets
Hehe, ja, die zaten er dus al op... Maar gelukkig niets mee gebeurd behalve dat spiegeltje. Zeg maar links de radiateur en een beetje kap waren beschadigd. Raus style

Koppelingshendel moet ik nu ook maar een kleurtje kopen, want die is zo krom als een mongool
pi_34981659
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Gawaine het volgende:
Graag gedaan hoor

Volgende keer wel aan de kant van je standaard gaan staan
Het is nog erger zelfs Ik heb meestal zoveel vertrouwen in mijn zijstandaard dat ik hem soms heen en weer schuif en daarna heel hard van me weggooi Dat is vanzelf uit de veren stuitert omdat de jiffy toch uit staat
pi_34981681
quote:

Je komt hier duidelijk nog niet lang genoeg
hmm valt er dan ook blauw hier ?
pi_34981694
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Yep XT is fun, heb er nooit wat mee gehad en het ding deed het altijd alleen vond ik het niks om echt mee door het terrein te raggen. Als je een sprong maakte klapte hij zo door de vering heen
Wel ging het hill climbing leuk met zo'n ding, onder aan het tallud bij een viaduct gaan staan en dan met een aanloop van 3 meter recht omhoog. We deden dat zo vaak dat ze (ergens hier langs de A2) bovenaan een hek plaatsten
Ook nog een keer in een grasgedeelte in een tractor spoor binnen 0,0000001 seconde tot stilstand gekomen ...zonder remparachute | Mijn pols knakt nu nog als ik hem draai >:O
Ik heb met vallen & opstaan geleerd dat je naar voren moet, richting tank als je omhoog gaat, anders sla je achterover
pi_34981793
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Youssef het volgende:

[..]

Het is nog erger zelfs Ik heb meestal zoveel vertrouwen in mijn zijstandaard dat ik hem soms heen en weer schuif en daarna heel hard van me weggooi Dat is vanzelf uit de veren stuitert omdat de jiffy toch uit staat
Heb ik maar 1 keer gedaan, ik dacht dat de standaard uitgeklapt stond dus zet de motor neer bleek dat de standaard niet helemaal tot voorin geklikt was .....het was even pijn in de rug maar ik kon hem nog net terug overeind trekken. Ik sta dus nooit meer aan de foute kant
pi_34981865
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Heb ik maar 1 keer gedaan, ik dacht dat de standaard uitgeklapt stond dus zet de motor neer bleek dat de standaard niet helemaal tot voorin geklikt was .....het was even pijn in de rug maar ik kon hem nog net terug overeind trekken. Ik sta dus nooit meer aan de foute kant
Oud manneke

Volgens mij kon ik hem ook nog wel houden, maar ik dacht meer van "hmm, nee... dat kan toch niet, jiffy weg?" *langzaam helt*
pi_34981914
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Ik heb met vallen & opstaan geleerd dat je naar voren moet, richting tank als je omhoog gaat, anders sla je achterover
Klopt maar als je te ver naar voren gaat heeft je achterwiel geen grip meer.........en als je dan al 15 meter tegen zo'n tallut zit ziet het er zo lullig uit als je weer achteruit naar beneden komt
pi_34981962
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:08 schreef Gawaine het volgende:

[..]

hmm valt er dan ook blauw hier ?
Nee, rood. Al twee keer
pi_34981982
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Oud manneke

Volgens mij kon ik hem ook nog wel houden, maar ik dacht meer van "hmm, nee... dat kan toch niet, jiffy weg?" *langzaam helt*

* R2-D2 doet altijd netjes standaard uit en dan afstappen
pi_34982170
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:16 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Klopt maar als je te ver naar voren gaat heeft je achterwiel geen grip meer.........en als je dan al 15 meter tegen zo'n tallut zit ziet het er zo lullig uit als je weer achteruit naar beneden komt
Dan val ik , dat is echt mijn valmoment

Dan motor laten glijden. Als ie stilligt dan trek ik aan de voorvork om deze naar beneden te laten wijzen en dan komt het opstap-rij-naar-beneden-truukje

pi_34982188
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Nee, rood. Al twee keer
oeffff laat dan het hebjejemotorweleensuitjepotenlatenvallenkleurenschema maar komen.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 22:31:49 #288
19297 stinkie
pi_34982369
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:18 schreef hicham het volgende:

[..]

Nee, rood. Al twee keer
Geel ook een keer trouwens
pi_34982413
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Dan motor laten glijden. Als ie stilligt dan trek ik aan de voorvork om deze naar beneden te laten wijzen en dan komt het opstap-rij-naar-beneden-truukje
De avonturen van R2-D2 Kun je nou onderhand al gecontroleerde wheelies of niet? Motorrijden leer je toch het best op een crosser?
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:

[..]

oeffff laat dan het hebjejemotorweleensuitjepotenlatenvallenkleurenschema maar komen.
Ik weet iig dat rode motoren alleen maar half omvallen 1 keer tegen een benzinepomp aan en 1 keer tegen het schuurtje de berging van Raus & Mercy (don't ask )
pi_34982492
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:31 schreef stinkie het volgende:
Geel ook een keer trouwens
Die was toch wit?

Wel lullig als je inene achteruit steile helling afrolt. Niet echt controle meer enzo
pi_34982611
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:25 schreef R2-D2 het volgende:

[..]

Kan inderdaad ook ja, gewoon het ding rechtop laten hellen en met de beweging van de motor meegaan
pi_34982630

Er is er hier een echt fantastisch pimpmateriaal aan het maken.Het wordt gigantisch mooi.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
pi_34982806
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:39 schreef Rausdouwer het volgende:

Er is er hier een echt fantastisch pimpmateriaal aan het maken.Het wordt gigantisch mooi.
Fotootjes
pi_34982923
quote:

Make him an offer he can't refuse.
pi_34982981
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 22:36 schreef Youssef het volgende:

[..]

Die was toch wit?

Wel lullig als je inene achteruit steile helling afrolt. Niet echt controle meer enzo
neej, de voorrem inknijpen, met gestrekte benen op je tenen staand tegen je stuur gaan hangen, alles overeind proberen te houden. Dat alles voorzien van de jel .... oooohhhh shit g#dver de g#dver.
pi_34983038
quote:

pics willen we zien
pi_34983076
even bijna
pi_34983083
vol maken
pi_34983090
pi_34983111
Niet helemaal dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: