Vuile MSN sletquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Youssef het volgende:
[..]
[afbeelding] Oh, ik heb weer stom gedaan [afbeelding] [afbeelding]
Geen verhaaltje erbij van deze blunder? [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
BPM op nieuwe motoren, en omdat ze die niet hebben zijn de tweedehands motoren ook goedkoper.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:39 schreef R2-D2 het volgende:
Kan je uitleggen waarom de motoren zoveel goedkoper zin in Duitsland![]()
Shure, een mening hebben is helemaal niet verkeerd.quote:
Okay, dan zoek ik ook wat meer richting Duitslandquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
BPM op nieuwe motoren, en omdat ze die niet hebben zijn de tweedehands motoren ook goedkoper.
Vaak is een nieuwe motor daar net zo "goedkoop" als een model van 2-3 jaar oud hier.![]()
Verder helpt het ook nog iets dat het een groter land is.
(gaat niet op voor Belgie, is vaak ook goedkoper dan NL)
En prijzen zijn in andere landen wel eens meer verschillend, zie kleding met prijskaartjes voor de verschillende naties.
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpenquote:[..]
Shure, een mening hebben is helemaal niet verkeerd.![]()
Jij zou dus ook geen tatoeage met een tribal nemen?![]()
![]()
Geen verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 23:44 schreef Youssef het volgende:
[..]Oh, ik heb weer stom gedaan
![]()
Geen verhaaltje erbij van deze blunder?
Tof,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpen![]()
Het is geen echte tribal, meer iets van een Maori-teken met een betekenisKleintje, op m'n linkerschouder; Geluk, Vrijheid en Kracht
![]()
Alleen weet ik niet of ik 'm wel laat zetten![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:16 schreef bwt het volgende:
[..]
Tof,
Maori (en tribal ook wel een beetje) zijn wel de tatoo's die mij het meeste aanspreken.
De tekening is meer, tsja, ik weet niet hoe ik het moet zeggen, meer sprekend.
ehh, dat plaatje spreekt teveelquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maori genoeg?pitjeskaas
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:22 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maori genoeg?pitjeskaas
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Youssef het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
quote:
Sounds nice.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
Ik heb 2 weken geleden een opdracht gegeven om een tribal voor mij te ontwerpen![]()
Het is geen echte tribal, meer iets van een Maori-teken met een betekenisKleintje, op m'n linkerschouder; Geluk, Vrijheid en Kracht
![]()
Is er ook lol aan zonder geluid?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 01:12 schreef Youssef het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/02/alle_gekheid_op_een_stickje.php
Heb je meer van die poes?quote:
Gewóón doenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 00:03 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*I'll do what I want, cuz I can*
Ik had er gewoon geluid bij hoor.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is er ook lol aan zonder geluid?
Leg eens uit.![]()
Of is die lachende LPF'er met die generaal wel genoeg.![]()
[..]
Heb je meer van die poes?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Nee, nieuw hardware.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:00 schreef bwt het volgende:
Ik had er gewoon geluid bij hoor.
Misschien heb je macromedia flash 8 nodig?
Pass the news.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 12:22 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Ik had gisteren deze nog gevonden voor de 25Kw -fappers
Wie wilt er een GSX-R1000 25 Kw?
[afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |