Grouupphuugugggggquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
Vooral mijn eigen schuld dat ik bijna de volledige run een paar banddiktes achter lag.
Eigen schuld.
Nou goed?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:03 schreef FemaleRebbel het volgende:
Heren, morgen is het pas vrijdag heh![]()
You're my manquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:16 schreef hicham het volgende:
Rebbel, de perfecte ER-6n voor jou [afbeelding]
[afbeelding]
Klik
quote:
Zonde... vond dit geëditte plaatje nog op me PCquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb die regenjas niet meer volgens mij![]()
Nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt ... hoe laat heb jij je wekker gezet vanochtend?quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:54 schreef Roderick2085 het volgende:
ik zou het eigenlijk niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de motor op 1 van de beurzen te zien is, kan ik 'm eerst passen
intuition will take you further than logics will ever do
de wekker stond nog redelijk netjes op half 11, en toen heb ik me nog ff omgedraaitquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Nu de vraag die alle andere vragen overbodig maakt ... hoe laat heb jij je wekker gezet vanochtend?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 is een nakomertje met alle gevolgen van dien
Ojee.. nog meer overeenkomstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn jongste zus is 9 jaar ouder![]()
Werd je goed verwend door je zusquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ojee.. nog meer overeenkomsten
Mijn jongste zus is 9 jaar ouder [afbeelding]
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:50 schreef Worldbeater het volgende:
Voor mij zijn het geen smoesjes, maar beleving.![]()
Ik reageerde te traag, durfde de koppeling niet te laten staan wegens gladheid, wilde wel (redelijk) vol door de volgende bocht knallen. Daar had ik het zelfvertrouwen wel voor. Zie ook de heenweg.![]()
Maar de Beemert was van nul naar honderd gewoon echt wel iets sneller dan de VFR.
Niet veel, schatte het toen al tijdens het nakaarten in een gezellig restaurantje al op 5%.
Ik liep stapvoets in op Martie en wilde hem net inhalen toen hij gas los liet.![]()
Vooral mijn eigen schuld dat ik bijna de volledige run een paar banddiktes achter lag.
Eigen schuld.
Nou goed?![]()
Kan me verder ook geen reet schelen, maar dat was en is mijn visie.![]()
Neequote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Werd je goed verwend door je zus![]()
Edit:
Dan had jij waarschijnlijk meer dan 1 moeder, ik had 3 vaders![]()
![]()
@ Mercy:
baaidewee, trok je die nauwsluitende rode regenjas aan omdat rode regenjassen sneller zijn?![]()
![]()
![]()
Een verwend nest ?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
* R2-D2 is een nakomertje met alle gevolgen van dien![]()
[
Welterustenquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:44 schreef Rausdouwer het volgende:
TVP, ik ben nog ergens verdwaald in het vorige topic.![]()
En erg moe nu --> pitten.![]()
Wtf? 3 vaders?quote:Op donderdag 9 februari 2006 23:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Werd je goed verwend door je zus![]()
Edit:
Dan had jij waarschijnlijk meer dan 1 moeder, ik had 3 vaders![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |