Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons wasquote:
TL1000S en TL1000R hebben verschillende frames.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:20 schreef worldpimber het volgende:
Hoorde dat die TL beetje zwak frame had, geen wheelies voor jou dus
quote:![]()
Nee.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons was
Deze edit maakt het nog erger.quote:Want dat was ie tenslotte niet, hij was gewoon onze touroperator![]()
jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:32 schreef hicham het volgende:
Roderick, heb jij ook een (ansicht)kaartje gehad van www.gratisnaardubai.nl?
[..]
Volgens mij was de essentie van het stukje dat hij uberhaupt reed, niet dat hij sneller dan ons was
Want dat was ie tenslotte niet, hij was gewoon onze touroperator![]()
Mên, grote bekquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
En we hebben 3 stoplichtsprints gehouden waarbij ik letterlijk oppermachtig was.![]()
Duh, maar echt niet omdat er snelheid in zit ofzo. Gewoon lekker ragfietsjequote:Jullie hadden die dag echt wel respect mee naar huis gekregen voor een CR500.![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deze edit maakt het nog erger.![]()
![]()
Ik weet het allemaal niet zo gedetailleerd maar weet wel dat je bij een bepaalde bochtencombinatie ineens wegstoofquote:Maar volgens mij hadden jullie niets te klagen, bij het opdraaien naar de snelweg waren jullie na een links rechts combinatie nergens te bekennen, en toen gaf mijn bougie de geest.
Duurde nog heel lang voordat jullie in beeld waren. Waren jullie een plasstop aan het houden ofzo.![]()
![]()
Vond het ook al raar, denk dat ze ons dan bij elektrotechniek zouden indelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
jaen als je op die site wat klikt... kom je er vervolgens achter dat het eigenlijk helemaal niet voor informatica studenten is
![]()
Ik moet weg dus korte reply:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:42 schreef Youssef het volgende:
Mên, grote bek![]()
Alsmje guts heb rag ik je eruit deze zondag. Nix stijve nek smoesjes, ik hoor ze nu al aankomen nadat je zoek bent gereden.
Dus alle 25 Kw fietsen zijn gewoon echt zielig? Ik voel met jullie mee.quote:Duh, maar echt niet omdat er snelheid in zit ofzo. Gewoon lekker ragfietsje
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
Ik moet weg dus korte reply:
Ik pak je van de zomer wel met 2 minuten op de ring.![]()
Als je de sensatie van de eerste maand niet meetelt, jaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 19:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus alle 25 Kw fietsen zijn gewoon echt zielig? Ik voel met jullie mee.![]()
Was een goeie tip MOTO73, staan de juiste motoren inquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
zie ik toch weer een hoop testosteroni post hiero hoor![]()
en weer is Peposteroni erbij![]()
Als die Kl*teK*tcollega maar achteruit meeloopt anders mis je je korting ook nogquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
Je kent ze wel, die leuke collega's waar je vol trots tegen zegt dat je een bepaalde motor hebt gekocht en ze dan zegge: "Ja, zo'n ouwe fiets zoek ik ook nog, een pekeleendje, gewoon voor erbij"...mag je die afschieten??
Zijn eigen fiets is net 2 jaar jonger dan de mijne en dan doet ie zo...de homo...maar ik heb mooi een fiets waar ik zo trots op ben als een hond met 7 lullen, dus hij kan me an de pijp hangen, irritante homo...mijn kortingskaarten voor de motorbeurs kan die ook in ze hol douwe
Ehm, ík had kortingskaarten voor hém...daar kan ie naar fluiten (wellicht beetje onduidelijk geformuleerd)..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:51 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Als die Kl*teK*tcollega maar achteruit meeloopt anders mis je je korting ook nog![]()
Dan zou ik 'm evengoed met de kaartjes in z'n gat achteruit laten lopenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ehm, ík had kortingskaarten voor hém...daar kan ie naar fluiten (wellicht beetje onduidelijk geformuleerd)..
Gewoon lekkah latuh lulluhquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
Je kent ze wel, die leuke collega's waar je vol trots tegen zegt dat je een bepaalde motor hebt gekocht en ze dan zegge: "Ja, zo'n ouwe fiets zoek ik ook nog, een pekeleendje, gewoon voor erbij"...mag je die afschieten??
Zijn eigen fiets is net 2 jaar jonger dan de mijne en dan doet ie zo...de homo...maar ik heb mooi een fiets waar ik zo trots op ben als een hond met 7 lullen, dus hij kan me an de pijp hangen, irritante homo...mijn kortingskaarten voor de motorbeurs kan die ook in ze hol douwe
Bij welke sociale werkplaats ben je nu weer aangenomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:47 schreef hollander172 het volgende:
Contract getekend.
Alleen vergeten te vragen of ik gewoon kan internetten op de werkplek.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:48 schreef dribbel79 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Gewoon lekkah latuh lulluh, je laat je enthousiasme door zo'n kringspiermusketier toch zeker niet om zeep helpen
![]()
Misschien handig om dit topic in de gaten te houden als je geen slaande ruzie wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm evengoed met de kaartjes in z'n gat achteruit laten lopen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:59 schreef Youssef het volgende:
Sorry, inkoppertje die ik niet kon laten liggen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien handig om dit topic in de gaten te houden als je geen slaande ruzie wil.
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Gizmo112 het volgende:
wat is de extra voorlichting die je zou moeten hebben voor anaal dan ?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |