kom met wat nieuws.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik las gister wel dat sommige meisjes zich wel anaal laten nemen, maar niet gewoon vaginaal. Kunnen ze nog altijd zeggen dat ze maagd zijn.
Daar zijn Katholieke meisjes goed in, vooral de Portugesequote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef T1andonly het volgende:
Ik las gister wel dat sommige meisjes zich wel anaal laten nemen, maar niet gewoon vaginaal. Kunnen ze nog altijd zeggen dat ze maagd zijn.
Klinkt niet heel erg alsof je daar iets aan hebt!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef T1andonly het volgende:
Spugen voor gebruikquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Gizmo112 het volgende:
wat is de extra voorlichting die je zou moeten hebben voor anaal dan ?
Da's waar natuurlijk, maar zij doen dat toch ook voor het geloof? Dan is het toch ook 'n beetje dubbel vaginaal maagd te blijven, maar anaal niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt wel voor bij islamitische meisjes geloof ik. Zo behouden ze hun 'maagdenvlies' en dus hun 'waarde'.
Ik denk dat ze het eerder voor hun vaders doen. Als ze bij het huwelijk geen maagd meer blijken te zijn, dan betekent dat schande voor de familie (en dus mogelijk verstoting).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Da's waar natuurlijk, maar zij doen dat toch ook voor het geloof? Dan is het toch ook 'n beetje dubbel vaginaal maagd te blijven, maar anaal niet?
Ik bedoel dan denk ik ook bij mezelf: blijf dan ook echt maagd, en dus niet alleen vaginaal maagd.. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk..
De defenitie van maagd-zijn is voor gelovigen dat het maagdenvlies in tact is.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:35 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Da's waar natuurlijk, maar zij doen dat toch ook voor het geloof? Dan is het toch ook 'n beetje dubbel vaginaal maagd te blijven, maar anaal niet?
Ik bedoel dan denk ik ook bij mezelf: blijf dan ook echt maagd, en dus niet alleen vaginaal maagd.. Maar dat verschilt per persoon natuurlijk..
Ja, weet ik. Maar het is zo krom, als ze niet bloeden bij hun ontmaagding wordt er ook meteen vanuit gegaan dat ze geen maagd meer zijn, terwijl allang algemenen bekend is dat lang niet iedereen per definitie bloedt bij z'n ontmaagding..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het eerder voor hun vaders doen. Als ze bij het huwelijk geen maagd meer blijken te zijn, dan betekent dat schande voor de familie (en dus mogelijk verstoting).
Dat je 'n beetje voorzichtig moet doen..quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:49 schreef Gizmo112 het volgende:
wat is de extra voorlichting die je zou moeten hebben voor anaal dan ?
Volgens mij dachten ze vroeger ook niet echt aan anale sexquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
De defenitie van maagd-zijn is voor gelovigen dat het maagdenvlies in tact is.
Dat je anus tot onwerkelijke proporties wordt uitgerekt; daarover staat niets in de literatuur![]()
niet vergeten een dikker/steviger rubbertje omdoenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dat je 'n beetje voorzichtig moet doen..
Dat is toch een manke van godsdiensten he; het gebrek aan vernieuwingquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef truStie het volgende:
[..]
Volgens mij dachten ze vroeger ook niet echt aan anale sex
Vandaar dat ze zakjes bloed in hun vagina inbrengen en dergelijke.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:39 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ja, weet ik. Maar het is zo krom, als ze niet bloeden bij hun ontmaagding wordt er ook meteen vanuit gegaan dat ze geen maagd meer zijn, terwijl allang algemenen bekend is dat lang niet iedereen per definitie bloedt bij z'n ontmaagding..![]()
Ja idd, dat bedoel ik. Beetje veel gedoe voor iets wat het (in mijn ogen) niet waard is...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vandaar dat ze zakjes bloed in hun vagina inbrengen en dergelijke.
Ik wou het niet in m'n mond nemen.. Maar bedoelde het natuurlijk wel.. Nu deed jij het voor mequote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:Achterlijke cultuur enzo...
Goh, dan mag jij mij vertellen waar ik ze kan vinden?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:26 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Daar zijn Katholieke meisjes goed in, vooral de Portugese![]()
In Portugalquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:23 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Goh, dan mag jij mij vertellen waar ik ze kan vinden?![]()
En je hebt ze allemaal gehad?quote:Ga er mijn hele leven mee om, maar geen van allen doet eerder aan anaal dan vaginaal hoor
Praten is toch even wat anders dan in de kont neuken.. en daarover praten doe je niet zo snel, zeker niet met mannelijke vrienden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:03 schreef P0rt0 het volgende:
Goh, raad eens waar ik vandaan kom?
En nee, ik heb ze geen van allen geneukt (heb een lief nederlandse vriendin). Echter praten we wel eens
Praten deed ik dus met de vrouwelijke groep. Weet niet waarom jij der mannelijk van maakt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:08 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Praten is toch even wat anders dan in de kont neuken.. en daarover praten doe je niet zo snel, zeker niet met mannelijke vrienden.
Hij bedoelt dat hij denkt dat die dames jou niet zo gauw hun intieme gedachten zouden vertellen omdat jij een man bent.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:20 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Praten deed ik dus met de vrouwelijke groep. Weet niet waarom jij der mannelijk van maakt?
juist wel toch? ik had eerder al eens ergers op fok gelezen dat het in de tijd van de romeinen al erg populair wasquote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:40 schreef truStie het volgende:
Volgens mij dachten ze vroeger ook niet echt aan anale sex
Dat is al zo oud! Waarom denk je dat het ook wel "Grieks" genoemd wordt?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:47 schreef T1andonly het volgende:
maar dat heb je altijd.. ik wist iig al (van)alles over sex toen ze er op school ook maar eens mee aan kwamen zetten.. wat dat betreft is het logisch dat school vooral de biologische kant van het verhaal behandeld (en SOA's), en op de sex zelf wat dat betreft niet diep in gaatquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:07 schreef Modus het volgende:
Nou, krijgen ze het niet op school, dan lezen ze het wel met 13 in de Breakout..
Doe mij d'r zo een!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:01 schreef SeLang het volgende:
Nu door de instroom van mediterrane cultuur anale sex sterk opgekomen is zou het onderwijs daarop aangepast moeten worden.
À la John Cleese in The Meaning of Life.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:42 schreef frankium het volgende:
Bukken juf!
Meen je dat nou...? Van wie kregen jullie dat dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:19 schreef Geqxon het volgende:
Bij ons wel. Anaal, vaginaal, oraal, rukken, vingeren, alles werd welk besproken. Ook hoe je de prostaat moet melken (dus anaal vingeren).
Bij ons was dat niet het geval, maar dat was omdat we op een gegeven moment een homoseksuele pedoseksuele zoöseksuele biologieleraar kregen. Het ging over alle soorten seks, behalve tussen man en vrouwquote:Op vrijdag 10 februari 2006 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Op de meeste scholen bestaat de seksuele voorlichting puur uit de biologische feitjes helaas.
quote:
spreek voor jezelf.. ik kwam er pas in de 5e achter dat ik niet uit een bloemkool komquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:25 schreef Geqxon het volgende:
Dat meen ik ja, en achteraf gezien ben ik er best blij mee. Het was pas in de 2e hoor, toen wist iedereen het al
Jawel, maar toen was dat nog voorbehouden aan de priester en zn misdienaartjesquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:56 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij bestond die vorm van seks nog niet toen ik voorlichting kreeg op school
Whaha...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:01 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Jawel, maar toen was dat nog voorbehouden aan de priester en zn misdienaartjes![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |