quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is de foto's aan het ontwikkelen vermoed ik![]()
Geen idee, ik dacht dat dat moestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
Alweer een TT met PI ervoor. Wat moet dat voorstellen?
hij is toch ook wel hendigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
pimpin'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik zat al naar die lullige uitlaatbeugel te kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
metalen boutje in uitlaat steun vervangen door een RVS boutje & moer![]()
Moet Pimber voortaan ook maar laten doenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet Pimber voortaan ook maar laten doen![]()
Kan een motor "Total Loss" verklaard worden door de reinigginskosten![]()
![]()
Niet gek, tegen die tijd rijden we op Harley Davidsons en dat zijn poetsmasjienes toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Ik bling je eruit op een meet.
Ergens in 2043 dan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef R2-D2 het volgende:
2043
Hicham & Youssef heten voortaan:
Bert & Kees
[afbeelding]
* R2-D2 zorgt voor het eten van Bert & Kees
[afbeelding]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.quote:
Iedereen krijgt waar hij recht op heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.![]()
![]()
de voorspelling
Zal wel ergens vandaag gebeuren ...... dit is pas 34993818quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |