quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is de foto's aan het ontwikkelen vermoed ik![]()
Geen idee, ik dacht dat dat moestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
Alweer een TT met PI ervoor. Wat moet dat voorstellen?
hij is toch ook wel hendigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
pimpin'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik zat al naar die lullige uitlaatbeugel te kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
metalen boutje in uitlaat steun vervangen door een RVS boutje & moer![]()
Moet Pimber voortaan ook maar laten doenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet Pimber voortaan ook maar laten doen![]()
Kan een motor "Total Loss" verklaard worden door de reinigginskosten![]()
![]()
Niet gek, tegen die tijd rijden we op Harley Davidsons en dat zijn poetsmasjienes toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Ik bling je eruit op een meet.
Ergens in 2043 dan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef R2-D2 het volgende:
2043
Hicham & Youssef heten voortaan:
Bert & Kees
[afbeelding]
* R2-D2 zorgt voor het eten van Bert & Kees
[afbeelding]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.quote:
Iedereen krijgt waar hij recht op heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.![]()
![]()
de voorspelling
Zal wel ergens vandaag gebeuren ...... dit is pas 34993818quote:
Hey langslaperquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/wp_zx6r.jpg]afbeelding][/url]
Promo-filmpjes voor de liefhebbers van Groen [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En niet alleen groen![]()
![]()
Jammer dat er geen geluid bij zit![]()
Ja ikke, ben net terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.nationalemotorbeurs.nl/
is er nog iemand geweest of gaat er nog iemandis het de moeite waarde
heb op zich wel zin om ff te kijken
Jakkesquote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/wp_zx6r.jpg]afbeelding][/url]
Promo-filmpjes voor de liefhebbers van Groen [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Gawaine het volgende:
Ja ikke, ben net terug.
Heb een paar handschoenen gekocht in de aanbieding. Voor de rest vond ik alles niet echt goedkoop, er staan nagenoeg geen K6 modellen wel heel veel 2e hands, veel GSX-R 750's en CBR 600 RR gezien waar imo ook de hoofdprijs voor betaald moet worden.
Pimpspul heb ik ook nog na gekeken maar ik vond dat nou ook niet in de aanbieding, setje blauwe suzuki handvatten bijna 20 euri. Blauwe stuurgewichtjes 13 tot 16 euri en dan zit er nog zo'n lelijke zwarte inbusbout bij om hem vast te zetten![]()
Helmen zijn aan het begin van de hal net zoveel afgeprijs als aan het eind van de andere hal![]()
Ook een ZX10R gezien.....is wel kwijlen zo'n ding.
En op elke opel R6 zat een vrouw![]()
quote:Een ander aspect dat De Nationale MOTORbeurs zo aantrekkelijk maakt zijn de enorme stuntaanbiedingen.
Stuntprijzen ? Zeker niet met motoren, wel onbekende kleding en helm merken. Kompleet textiel pak voor 80 euro zag ik hangen (dan moeten ze nog wel je maat hebben) merk onbekend.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef R2-D2 het volgende:
2043
Hicham & Youssef heten voortaan:
Bert & Kees
[afbeelding]
* R2-D2 zorgt voor het eten van Bert & Kees
[afbeelding]
hier is het inmiddels natte sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm zelfs hier regent het
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
hier is het inmiddels natte sneeuw![]()
word dus vandaag weer geen olie vervangen![]()
klopt, maar ik heb geen zin om met dit weer op de grond onder m'n motor te kruipen om dat schroefje los te draaienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zolang het vloeibaar is, geen probleem...
*gooit olie op het vuur riching popijn.
Utreg it isquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stuntprijzen ? Zeker niet met motoren, wel onbekende kleding en helm merken. Kompleet textiel pak voor 80 euro zag ik hangen (dan moeten ze nog wel je maat hebben) merk onbekend.
Dempers van verschillende beroemde fabrikaten die je net zo duur gewoon in de winkel kan gaan halen. Zag ook weinig mensen met spullen naar buiten lopen moet ik toegeven.
De enigste die goede zaken gedaan hebben is de Brabant Hallen organisatie![]()
Parkeerplaatst (4000 plaatsen) stond nagenoeg vol toen ik vertrok. Neem voor elke auto gemiddeld 3 personen x 12,50
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb al 2 klanten die ook een uitlaatsteun willen hebben van mij
![]()
misschien maar grote aantallen gaan produceren ?![]()
alleen materiaal is het probleem![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?
FokMC vs R**@*&vaer@er.
Echt perfecte beeldvorming, het blaffende hondje dat vervolgens piepend wegrent
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?
FokMC vs R**@*&vaer@er.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
[...]
Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af![]()
Bòòòòòòòòòòh
Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zat al naar die lullige uitlaatbeugel te kijken!!![]()
![]()
Gebogen dmv handopleggingquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
FokMC vs R**@*&vaer@er.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
kut zeg.. ik ben te laat met spammen
10,- bij MP.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gebogen dmv handoplegging![]()
Er lagen trouwens ook nog kolletjes op de beurs op de ene stand 9 euro en op de andere 16. Wat is een normale prijs voor een kol![]()
quote:
Rooie kol, witte kol, bloemkol, boerenkol of broccoli?quote:Er lagen trouwens ook nog kolletjes op de beurs op de ene stand 9 euro en op de andere 16. Wat is een normale prijs voor een kol![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist![]()
Das wel kut zeg..![]()
thx ja die bedoel ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
10,- bij MP.Je bedoelt toch zo'n kolletje met van die flappen voor de voor- en achterkant?
En je zocht zo lang naar een èchte mooie ZX6R.quote:
Wanneer neem jij weer eens een normale avatar? oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ongeveer zo:quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het geluid is.![]()
Doet het je teveel denken aan je ex?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer eens een normale avatar? oO<
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bentquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Het einde van twee TL1000R machines.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
En je zocht zo lang naar een èchte mooie ZX6R.![]()
kuDfilmpjequote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
* Youssef denkt terug aan een dijkje in de buurt van Amsterdam en de reden dat hichams koplamp vervangen is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Gawaine het volgende:
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bent![]()
Ah, tnx voor de vertaling.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
Ongeveer zo:
bbrrrrrrrrrrrrrr bbbrwwooooooooooooohmmmm bbrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrr bwoooooooooo, en dat net zo lang tot het bewuste bochtje. Dan is het "skkriieeep pieeep"
Beetje veel.quote:Doet het je teveel denken aan je ex?
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Gawaine het volgende:
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bent![]()
Trek er lering uit.quote:
quote:Geluid is niet echt bijzonder, had wel een aftermath willen zien.![]()
bij gebrek aan een bankschroefquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
Hoe heb je dat zo netjes gebogen dan Mercy
Ik wil ook mijn koplampoortje buigen maar heb hier geen werkbank waar ik het tussen kan klemmen. Of moet ik pimber vragen om het tussen z'n tanden te klemmen?
Ik zit nog steeds in het hartquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
FokMC vs R**@*&vaer@er.
Lekker ding die linkse EX van jequote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, tnx voor de vertaling.![]()
[..]
Beetje veel.![]()
[..]
Klopt.
Ik hoor en zie ze al denken.![]()
Maar waarom de achterste niet goed anticipeerd. Paniek?![]()
[..]
Trek er lering uit.![]()
[..]
![]()
Ook wel "netjes" van die andere gasten om pas na de wegontbreking te wachten.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:
Rooie kol, witte kol, bloemkol, boerenkol of broccoli?
Dus als je op haar buik drukt "ploppen" d'r ogenquote:
maar zit bij jou nog in je temp files. Show usquote:
Okay, bij gebrek aan inspiratie maar even aangepastquote:
Het is toch een mooie vrouwquote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist dat het ging komen. Maar ja wegpoetsen is ook weer zo wat.![]()
Waarom zouden ze betalen voor de kleur rood?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Okay, bij gebrek aan inspiratie maar even aangepast(check ook m'n uploadicon
![]()
)
Vraag me af wat Ferrari heeft moeten betalen voor deze reclameactie @ opening van Olympische Spelen. Of zou de organisatie juist Ferrari betalen om zoiets te doen
Wij hebben de kerstboom nog steeds staanquote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef Gawaine het volgende:
Ik keek net naar buiten en kreeg het gevoel om de kerstboom weer op te tuigen![]()
wat een weer
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zouden ze betalen voor de kleur rood?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat Ferrari er niet per se wat mee te maken heeft.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:50 schreef -Eddow- het volgende:
Ben wel aardig geslaagd op de beurs
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210530960-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210523667-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210515936-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Moet alleen nog een pak hebben ga daarvoor denk ik naar utrecht
iemand nog ideen ?!
Ik geloof toch dat ik er meer machines zie liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
ik twijfelde ook al, volgens mij liggen ze er allemaal af toch ?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat ik er meer machines zie liggen
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:50 schreef -Eddow- het volgende:
Ben wel aardig geslaagd op de beurs
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210530960-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210523667-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210515936-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Moet alleen nog een pak hebben ga daarvoor denk ik naar utrecht
iemand nog ideen ?!
zwart ? ik krijg gewoon koppijn van al die mooie kleuren hierquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef R2-D2 het volgende:
Net bij de chinees [afbeelding] eten gehaald, tv aan voor motorXperience is de zender zwart...
Alleen ned1, 2, en 3 doen hetWel Ireen Wust gehuldigd zien worden
![]()
Je hebt weinig gemist hoor, ze lieten oa. BMW's zienquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef R2-D2 het volgende:
Net bij de chinees [afbeelding] eten gehaald, tv aan voor motorXperience is de zender zwart...
Alleen ned1, 2, en 3 doen hetWel Ireen Wust gehuldigd zien worden
![]()
en voor de kawa freaks de nieuwe zx10Rquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist hoor, ze lieten oa. BMW's zien![]()
Ok ok en de nieuwe gixxers![]()
Oh nou dat gedeelte heb ik net gemist oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en voor de kawa freaks de nieuwe zx10R
Was ook de bedoelingquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef bwt het volgende:
jammer trouwens dat die fèrrraarrrie niet olymische circels heeft gemaakt
leek er ff op dat dat de bedoeling was
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
Ik heb homevideo's van R2D2 gevonden, en ze geeft zelf commentaar bij de filmpjes
Ik hoor alleen irritant gerommelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
Ik heb homevideo's van R2D2 gevonden, en ze geeft zelf commentaar bij de filmpjes
Wat een gekkenwerk zeg, dat hillclimbing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ziet er best wel vet uit zoquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]hehe, die had ik ook ff niet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
plannen hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaa eindelijk klaar met het maken van mijn circulaire.. voortaan toch maar eerder aan mijn huiswerk beginnen
Kruip zo ook maar in mijn bedje denk ik, morgen weer nach schule [afbeelding]
![]()
Mietje.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
Slapen lijkt me ook niet een slecht plan, vooral omdat de wekker 4:45 weer gaat
Hier ga ik morgen spijt van krijgen
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:28 schreef Worldbeater het volgende:
Prive, maar god wat zou ik mezelf graag klonen, I want them all.![]()
Ben je gigolo?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Gisteren leuk uit met iemand die bleef slapen, vanavond leuk uit met een ander.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef Youssef het volgende:
Ben je gigolo?
Je moet naar iets vasts zoeken Pepijn, op een gegeven moment krijg je hem toch niet meer omhoog en dan is het wel handig als je nog iemand hebt die de afwas voor je doet en je een glas water brengt
Lijkt me verstandig ja. Al ben je nog aardig helder.quote:Pitten
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je moet naar iets vasts zoeken Pepijn, op een gegeven moment krijg je hem toch niet meer omhoog en dan is het wel handig als je nog iemand hebt die de afwas voor je doet en je een glas water brengt
Hij vliegt, net of dat ie de hele dag aan de red-bull zitquote:Op maandag 13 februari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Jij zult lekker aanwezig zijn op het werk vandaag
Of heb je stiekem vrij genomen
[..]
Ik ben niet vrij nee, no pain no gain on the office.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Jij zult lekker aanwezig zijn op het werk vandaag
Of heb je stiekem vrij genomen
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij nee, no pain no gain on the office.
BikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh-oooooohhhhhhhhhquote:Op maandag 13 februari 2006 10:10 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
en weer zwaaien met het handje!!
Moet je m'n zoontje hier eens po horen roepen!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:17 schreef R2-D2 het volgende:
Die video's...![]()
En het drukke weekend van Beater![]()
Die is blij dat het maandag is, heeft 'tie tenminste tijd voor zichzelf![]()
![]()
[..]
Uh-oooooohhhhhhhhh
![]()
kijk eens, speciaal voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 10:17 schreef R2-D2 het volgende:
Die video's...![]()
En het drukke weekend van Beater![]()
Die is blij dat het maandag is, heeft 'tie tenminste tijd voor zichzelf![]()
![]()
[..]
Uh-oooooohhhhhhhhh
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Moet je m'n zoontje hier eens po horen roepen!(zit op schoot)
![]()
Ja, maak me gekquote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijk eens, speciaal voor jou![]()
is daar nog veel voor nodig danquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is daar nog veel voor nodig dan
De "Pest R2-D2-week" is gestartquote:Hicham heeft gisteren de 1e aanzet gegeven
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
De "Pest R2-D2-week" is gestartHicham heeft gisteren de 1e aanzet gegeven
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Oh Mercy... Je maakt me gek ...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
pest ik jou met die link posten![]()
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Sylvie is de hoer van Peej Es Veej
R2 is de hoer van Fok! Em CeeejjjjjHey RietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben we eindelijk wat vrouwen in de MCga jij ze wegjagen
![]()
Auw....quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Sylvie is de hoer van Peej Es Veej
R2 is de hoer van Fok! Em CeeejjjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Op zich gaan filmpje 1 en 3 nog wel, bij nummertje 2 schuif je op je longsleeve en spijkerbroekie met 120 over 't asfalt...filmpje 1 zie je de voortse een wheelie maken, geen richting aangeven, de achterste is net met z'n wheelie klaar als ie bij de voorste naar binnen schuift, stoppie stijl...vage shit...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Auw....![]()
zeker 't eerste fimpje....een inschattingsfoutjevan een ander....
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
lang leve marktplaats etc.
en vrijdag eerste les![]()
zo, dat was even een vrolijke tvp
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
Gewoon zorgen dat je leer aan hebt bij zo'n aktie, je all-weather-pakkie is meteen afgeschreven.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Op zich gaan filmpje 1 en 3 nog wel, bij nummertje 2 schuif je op je longsleeve en spijkerbroekie met 120 over 't asfalt...filmpje 1 zie je de voortse een wheelie maken, geen richting aangeven, de achterste is net met z'n wheelie klaar als ie bij de voorste naar binnen schuift, stoppie stijl...vage shit...
Goe gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
Die heb ik echt zo vaak gezien, maar toch blijft die erg hard. Eigenlijk is geen van beide fout, of allebei fout. Wel erg lullig.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
Auw....![]()
zeker 't eerste fimpje....een inschattingsfoutjevan een ander....
![]()
Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.quote:
Spannend!! Alvast succes voor je eerste les vrijdag.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.![]()
Was een aanbieding. Nijntje trommol + nijntje drinkbekur + rood regenjasje.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Is toch net zo schattig als zijn nijntje trommol
Volgens mij is die allang weggesmetenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.![]()
Oh, hallo allemaal![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Was een aanbieding. Nijntje trommol + nijntje drinkbekur + rood regenjasje.![]()
quote:
R2D2 kan 't hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Riet
hebben we eindelijk wat vrouwen in de MCga jij ze wegjagen
![]()
Ik zie in het filmpje geen bewijs dat stunten op de openbare weg niet kan. Dit had allemaal net zo goed op een afgesloten stuk asfalt kunnen gebeurenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn wat een klappers, dat bewijst toch maar weer dat je niet moet stunten op de openbare weg
![]()
One hell of a tuned cowquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[fast-tuning mode]
Dees is ok gefaarluk heur![]()
[/fast-tuning mode]
die Flayabutsa die onderuit ging was gewoon op een redelijke drukke weg hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 kan 't hebben
[..]
Ik zie in het filmpje geen bewijs dat stunten op de openbare weg niet kan. Dit had allemaal net zo goed op een afgesloten stuk asfalt kunnen gebeuren
maar de reden dat ie onderuit ging was niet het verkeer op de weg...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Flayabutsa die onderuit ging was gewoon op een redelijke drukke weg hoor![]()
dat heb ik ook helemaal niet gezegdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar de reden dat ie onderuit ging was niet het verkeer op de weg...
ff pauze![]()
ok... ben ik het mee eens, ik kreeg alleen de indruk uit jou reactie met die quote van hicham dat je niet snapte waarom het volgens hicham ook op een afgelegen stuk asfalt had kunnen gebeuren....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik ook helemaal niet gezegdik vind dat je dat soort dingen niet op een weg moet doen waar nog meer verkeer rijd
![]()
Auw die eerste is echt niet lekkerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 denkt dat er sprake is van een generatiekloof![]()
Mercy met z'n jaaaaaaaaren ervaring kent het klappen van de zweep![]()
Hicham bekijkt het geheel enkel vanuit een technisch perspectief en door de jeugdige overmoed worden de (extra) gevaren over het hoofd gezien![]()
Of Bert wil rellen![]()
![]()
sinds ik een keer met de fiets bijna aangereden was door een bus heb ik me wel aangepast hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wij hebben nog geleerd om met medeweggebruikers rekening te houden
de jeugd van tegenwoordig vinden dat net andersom
de medeweggebruikers moeten rekening houden met hun
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hallo lieverdjes van me, schatteboutjes![]()
![]()
Mijn pluizige teddybeertjes [afbeelding]
Heeft die geen flexibele werktijden?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef R2-D2 het volgende:
Wanneer mag de "FOK! Em Seej Prostitueeeeeeej" uit d'r kamertje![]()
Was het maar waar...quote:
flexi·bel (bn.)quote:Op maandag 13 februari 2006 16:58 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heeft die geen flexibele werktijden?![]()
Hoeveel heb je verdiend vandaag ?quote:Op maandag 13 februari 2006 16:55 schreef R2-D2 het volgende:
Wanneer mag de "FOK! Em Seej Prostitueeeeeeej" uit d'r kamertje![]()
Even kijken.. 12 uur maal 50 euro = 600 euro. Heb niemand anders gezien voor of na de tijdquote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoeveel heb je verdiend vandaag ?![]()
Weet ik niet, moet je aan EL Presidente vragen:quote:Op maandag 13 februari 2006 17:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoeveel heb je verdiend vandaag ?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Even kijken.. 12 uur maal 50 euro = 600 euro. Heb niemand anders gezien voor of na de tijd![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan EL Presidente vragen:
Héél véél, E-J had er zin in vandaagquote:Op maandag 13 februari 2006 17:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Weet ik niet, moet je aan EL Presidente vragen:
Miscommunicatiequote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Flayabutsa die onderuit ging was gewoon op een redelijke drukke weg hoor![]()
De achterste is altijd fout hèH.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:05 schreef Youssef het volgende:
Die heb ik echt zo vaak gezien, maar toch blijft die erg hard. Eigenlijk is geen van beide fout, of allebei fout. Wel erg lullig.
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:33 schreef hicham het volgende:
K'wa
[afbeelding]
Toffe sig trouwens beater
quote:Die mannen van dat filmpje zijn de mannne van Fast Bikes Magazine.
Des te stommerquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
Weten jullie die crashes met de TL1000R's gisteren?
Waren geen shappies, maar ervaren motorrijders.
[..]
Dat was niet echt te zien op het eind van het filmpje.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Worldbeater het volgende:
Weten jullie die crashes met de TL1000R's gisteren?
Waren geen shappies, maar ervaren motorrijders.
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Des te stommer![]()
Edit/ Ik vind "ervaren" wel een heel groot woord. Als ze ervaren waren geweest hadden ze niet zo door blinde de bochten gejakkerd.
Dan komt het woord wijs er nog bij![]()
Blinde bocht, hoge snelheid druk auto verkeer, onbekende weg.....stel dat jij van tegenovergestelde richting kwam. Of ik op de fiets met de kids.
Neejjjj stelletje oetlullen waren het ipv ervaren motorrijders.
Wjize woorden. En ik ben het er helemaal mee eensquote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Des te stommer![]()
Edit/ Ik vind "ervaren" wel een heel groot woord. Als ze ervaren waren geweest hadden ze niet zo door blinde de bochten gejakkerd.
Blinde bocht, hoge snelheid druk auto verkeer, onbekende weg.....stel dat jij van tegenovergestelde richting kwam. Of ik op de fiets met de kids.
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:11 schreef Gawaine het volgende:
CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zaterdag nog naar Najib Amhali zitten kijken. Erg goed.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu Jochem Myjer nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik er tijd voor hebquote:
ghe, ghequote:Op maandag 13 februari 2006 20:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk sprintje bij het verkeerslicht
ligt al tijden in mijn auto oO<quote:Op maandag 13 februari 2006 20:28 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
ghe, ghe![]()
@ Gawaine: hoe staat ut met m'n kleine kuikentje oO<![]()
Die hard met een beetje wraak
Spannnnnnennnnnd, ik ga meteen een schatkaart makenquote:Op maandag 13 februari 2006 20:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Leg 'm halverwege onder een boom >:O , pik ik 'm wel op![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:35 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Spannnnnnennnnnd, ik ga meteen een schatkaart maken![]()
nee hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 20:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je heb over mijn spoiler heen gelezen
![]()
Ben Theo Maassen maar gaan kijken.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:32 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik ben StarTrek aan het kijken.![]()
Tofquote:Op maandag 13 februari 2006 23:00 schreef bwt het volgende:
zodadelijk op ned.3 najib amhali - freefighter
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]Ik ook, maar dat doet er niet toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor allen die gaan slapen:![]()
Al blijf ik ook niet lang meer op waarschijnlijk![]()
Das wel een goed idee ja. Al wacht ik nog wel even op een dagje waarbij het iets warmer is en het zonnetje erbij schijnt (en ik een vrije dag heb). Lekker buiten in het zonnetje zetten en poetsen maarquote:Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef ikookhier het volgende:
Alweer ?! maar hij blijft wel leuk hoor![]()
Ga morgen maar eens mijn motor poetsen hij staat hier een beetje stof te vangen![]()
volgens mij is het een stof magneet nergens stof behalve op mijn moto![]()
kijk, dat zijn goede berichtenquote:Op maandag 13 februari 2006 22:54 schreef Makster het volgende:
Avond
Eerste klus avond achter de rug, en de eerste tekenen van spierpijn zijn in de ontwikkelingen
Vandaag om 11:00 naar de notaris gegaan en daarna 3,5 uur in de Ikea rond gehangen om wat stuff te bestellen. Vervolgens was mijn schoonpa al aan de gang gegaan. Resultaat van deze dag:
Boven bijna alles al geschuurd (moet nog wel zat gebeuren maar toch)
Beneden de vloer er al uit en de keuken er bijna helemaal uit inclusief wat muren enzo![]()
Dit tempo is prima, moet alleen benende VEEEEEL gebeuren qua omleggen van leidingen enzo maar als dat allemaal gebeurd is kan het snel gaan![]()
En nu neer
quote:Op maandag 13 februari 2006 23:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Das wel een goed idee ja. Al wacht ik nog wel even op een dagje waarbij het iets warmer is en het zonnetje erbij schijnt (en ik een vrije dag heb). Lekker buiten in het zonnetje zetten en poetsen maar![]()
Martie dus ook?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:wij hebben nog geleerd om met medeweggebruikers rekening te houden
de jeugd van tegenwoordig vinden dat net andersom
de medeweggebruikers moeten rekening houden met hun
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Gawaine het volgende:
Des te stommer![]()
hij kan iig niet zeggen dat niemand kwam helpenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:26 schreef Youssef het volgende:
Was deze hier al gepost?
http://www.ridebehindvideos.com/videos/Accident20060210.wmv
Interessante beelden
Je moet inderdaad gaanquote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hij kan iig niet zeggen dat niemand kwam helpen![]()
![]()
De beugels voor de kuip, bedoel je dat wasrekje die vele supersports rond de cockpit hebben?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:09 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm.. staat een ZXR-750 H1 te koop op MF
Hij is grijs met oranje velgen![]()
[afbeelding]
Weet niet wat ik er van moet denken... hij heeft een ZXR 400 radiateur en een ander motorblok. Dan kan het beste toch even een originele ZXR-750 radiateur gezocht worden omdat anders de kuip aangepast moet worden. Ook moeten er nog beugels bij voor de kuip.. zit anders de kuip niet (goed) vast ofzo?
Zou best eens schade gehad kunnen hebben in het verleden.. deze kleurstelling heb ik ook nog niet eerder gezien. Maja, hij is ook niet duur (1650 euro vraagprijs)
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 01:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je moet inderdaad gaan, tis een zij.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Rausdouwer het volgende:
hihi het is weer zwaaiochtend?![]()
Ik heb al flink gezwoegd bij fitness.En nu heb ik even pauze totdat de vertaalopdracht binnen is.
zo vroeg alquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Rausdouwer het volgende:
hihi het is weer zwaaiochtend?![]()
Ik heb al flink gezwoegd bij fitness.En nu heb ik even pauze totdat de vertaalopdracht binnen is.
Ik had de laatste keer 5 dagen spierpijn dus ik ben al lang blij als het er nu maar 3 zijn.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
straks dus weer 3 dagen spierpijn
Ja, ik vond het ook erg vroegquote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo vroeg al![]()
ik zit op school wakker te worden... handig, als er een les gegeven zou moeten worden.... vooral als de leraar ook nog een andere les heeft op dezelfde tijdoftewel... weer tot 12 uur niksen hier
![]()
ja, het zijn 'racelaarzen'quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Spannend!! Alvast succes voor je eerste les vrijdag.![]()
En gefeliciteerd met je aankoop! Heb je foto's?![]()
Nou dat is zeker een schappelijke prijs.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:01 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, het zijn 'racelaarzen'![]()
Dus dat belooft wat voor de eerste les
IXS laarsen, blijkbaar. Zwart met wit en grijs.
[afbeelding]
Dit zijn ze, voor een schappelijke 30 euridus iig voor de lessen kan ik ermee vooruit
nog 3 nachtjes!
ff volspammen dan maar?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:22 schreef bwt het volgende:
Nog 7 en topic is weer vol......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:28 schreef Herr.Flick het volgende:
Aangezien we toch modepopperig gaan doen hier doe ik maar een keertje mee met de dames.
Ik ga deze bestellen,
[afbeelding]
Arai Signet/GT XXXL
Alleen leverbaar in 4 kleuren, wit, alu zilver, zilver of zwart.ziet er netjes uit... maar wat een geld heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:30 schreef Faithy het volgende:
*spam*
Per 4kante centimeter hoofd is ie denk ik net zo duur als jou helm!quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ziet er netjes uit... maar wat een geld he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |