quote:Op zondag 12 februari 2006 15:07 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist![]()
Das wel kut zeg..![]()
thx ja die bedoel ik.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
10,- bij MP.Je bedoelt toch zo'n kolletje met van die flappen voor de voor- en achterkant?
En je zocht zo lang naar een èchte mooie ZX6R.quote:
Wanneer neem jij weer eens een normale avatar? oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ongeveer zo:quote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het geluid is.![]()
Doet het je teveel denken aan je ex?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer eens een normale avatar? oO<
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bentquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Het einde van twee TL1000R machines.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
En je zocht zo lang naar een èchte mooie ZX6R.![]()
kuDfilmpjequote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
* Youssef denkt terug aan een dijkje in de buurt van Amsterdam en de reden dat hichams koplamp vervangen is.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Gawaine het volgende:
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bent![]()
Ah, tnx voor de vertaling.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
Ongeveer zo:
bbrrrrrrrrrrrrrr bbbrwwooooooooooooohmmmm bbrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrr bwoooooooooo, en dat net zo lang tot het bewuste bochtje. Dan is het "skkriieeep pieeep"
Beetje veel.quote:Doet het je teveel denken aan je ex?
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2006 15:34 schreef Gawaine het volgende:
Lig je ook mooi voor schut voor al die auto's die je net voorbij geschoten bent![]()
Trek er lering uit.quote:
quote:Geluid is niet echt bijzonder, had wel een aftermath willen zien.![]()
bij gebrek aan een bankschroefquote:Op zondag 12 februari 2006 15:17 schreef hicham het volgende:
Hoe heb je dat zo netjes gebogen dan Mercy
Ik wil ook mijn koplampoortje buigen maar heb hier geen werkbank waar ik het tussen kan klemmen. Of moet ik pimber vragen om het tussen z'n tanden te klemmen?
Ik zit nog steeds in het hartquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?
FokMC vs R**@*&vaer@er.
Echt perfecte beeldvorming, het blaffende hondje dat vervolgens piepend wegrent
Lekker ding die linkse EX van jequote:Op zondag 12 februari 2006 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, tnx voor de vertaling.![]()
[..]
Beetje veel.![]()
[..]
Klopt.
Ik hoor en zie ze al denken.![]()
Maar waarom de achterste niet goed anticipeerd. Paniek?![]()
[..]
Trek er lering uit.![]()
[..]
![]()
Ook wel "netjes" van die andere gasten om pas na de wegontbreking te wachten.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:
Rooie kol, witte kol, bloemkol, boerenkol of broccoli?
Dus als je op haar buik drukt "ploppen" d'r ogenquote:
maar zit bij jou nog in je temp files. Show usquote:
Okay, bij gebrek aan inspiratie maar even aangepastquote:
Het is toch een mooie vrouwquote:Op zondag 12 februari 2006 16:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wist dat het ging komen. Maar ja wegpoetsen is ook weer zo wat.![]()
Waarom zouden ze betalen voor de kleur rood?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Okay, bij gebrek aan inspiratie maar even aangepast(check ook m'n uploadicon
![]()
)
Vraag me af wat Ferrari heeft moeten betalen voor deze reclameactie @ opening van Olympische Spelen. Of zou de organisatie juist Ferrari betalen om zoiets te doen
Wij hebben de kerstboom nog steeds staanquote:Op zondag 12 februari 2006 16:51 schreef Gawaine het volgende:
Ik keek net naar buiten en kreeg het gevoel om de kerstboom weer op te tuigen![]()
wat een weer
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zondag 12 februari 2006 16:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waarom zouden ze betalen voor de kleur rood?
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Dat Ferrari er niet per se wat mee te maken heeft.
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:50 schreef -Eddow- het volgende:
Ben wel aardig geslaagd op de beurs
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210530960-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210523667-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210515936-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Moet alleen nog een pak hebben ga daarvoor denk ik naar utrecht
iemand nog ideen ?!
Ik geloof toch dat ik er meer machines zie liggenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
ik twijfelde ook al, volgens mij liggen ze er allemaal af toch ?quote:Op zondag 12 februari 2006 18:19 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik geloof toch dat ik er meer machines zie liggen
quote:Op zondag 12 februari 2006 17:50 schreef -Eddow- het volgende:
Ben wel aardig geslaagd op de beurs
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210530960-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210523667-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://x7.putfile.com/2/4210515936-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Moet alleen nog een pak hebben ga daarvoor denk ik naar utrecht
iemand nog ideen ?!
zwart ? ik krijg gewoon koppijn van al die mooie kleuren hierquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef R2-D2 het volgende:
Net bij de chinees [afbeelding] eten gehaald, tv aan voor motorXperience is de zender zwart...
Alleen ned1, 2, en 3 doen hetWel Ireen Wust gehuldigd zien worden
![]()
Je hebt weinig gemist hoor, ze lieten oa. BMW's zienquote:Op zondag 12 februari 2006 19:19 schreef R2-D2 het volgende:
Net bij de chinees [afbeelding] eten gehaald, tv aan voor motorXperience is de zender zwart...
Alleen ned1, 2, en 3 doen hetWel Ireen Wust gehuldigd zien worden
![]()
en voor de kawa freaks de nieuwe zx10Rquote:Op zondag 12 februari 2006 19:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Je hebt weinig gemist hoor, ze lieten oa. BMW's zien![]()
Ok ok en de nieuwe gixxers![]()
Oh nou dat gedeelte heb ik net gemist oO<quote:Op zondag 12 februari 2006 19:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
en voor de kawa freaks de nieuwe zx10R
Was ook de bedoelingquote:Op zondag 12 februari 2006 20:46 schreef bwt het volgende:
jammer trouwens dat die fèrrraarrrie niet olymische circels heeft gemaakt
leek er ff op dat dat de bedoeling was
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
Ik heb homevideo's van R2D2 gevonden, en ze geeft zelf commentaar bij de filmpjes
Ik hoor alleen irritant gerommelquote:Op zondag 12 februari 2006 22:08 schreef hicham het volgende:
Ik heb homevideo's van R2D2 gevonden, en ze geeft zelf commentaar bij de filmpjes
Wat een gekkenwerk zeg, dat hillclimbing
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ziet er best wel vet uit zoquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 22:21 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]hehe, die had ik ook ff niet doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
plannen hequote:Op zondag 12 februari 2006 23:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
Jaaaaaaaa eindelijk klaar met het maken van mijn circulaire.. voortaan toch maar eerder aan mijn huiswerk beginnen
Kruip zo ook maar in mijn bedje denk ik, morgen weer nach schule [afbeelding]
![]()
Mietje.quote:Op maandag 13 februari 2006 00:18 schreef hicham het volgende:
Slapen lijkt me ook niet een slecht plan, vooral omdat de wekker 4:45 weer gaat
Hier ga ik morgen spijt van krijgen
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:28 schreef Worldbeater het volgende:
Prive, maar god wat zou ik mezelf graag klonen, I want them all.![]()
Ben je gigolo?quote:Op maandag 13 februari 2006 01:29 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Gisteren leuk uit met iemand die bleef slapen, vanavond leuk uit met een ander.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef Youssef het volgende:
Ben je gigolo?
Je moet naar iets vasts zoeken Pepijn, op een gegeven moment krijg je hem toch niet meer omhoog en dan is het wel handig als je nog iemand hebt die de afwas voor je doet en je een glas water brengt
Lijkt me verstandig ja. Al ben je nog aardig helder.quote:Pitten
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 01:31 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je moet naar iets vasts zoeken Pepijn, op een gegeven moment krijg je hem toch niet meer omhoog en dan is het wel handig als je nog iemand hebt die de afwas voor je doet en je een glas water brengt
Hij vliegt, net of dat ie de hele dag aan de red-bull zitquote:Op maandag 13 februari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
Mogguh
[..]
Jij zult lekker aanwezig zijn op het werk vandaag
Of heb je stiekem vrij genomen
[..]
Ik ben niet vrij nee, no pain no gain on the office.quote:Op maandag 13 februari 2006 07:27 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Jij zult lekker aanwezig zijn op het werk vandaag
Of heb je stiekem vrij genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2006 08:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben niet vrij nee, no pain no gain on the office.
BikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uh-oooooohhhhhhhhhquote:Op maandag 13 februari 2006 10:10 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
en weer zwaaien met het handje!!
Moet je m'n zoontje hier eens po horen roepen!quote:Op maandag 13 februari 2006 10:17 schreef R2-D2 het volgende:
Die video's...![]()
En het drukke weekend van Beater![]()
Die is blij dat het maandag is, heeft 'tie tenminste tijd voor zichzelf![]()
![]()
[..]
Uh-oooooohhhhhhhhh
![]()
kijk eens, speciaal voor jouquote:Op maandag 13 februari 2006 10:17 schreef R2-D2 het volgende:
Die video's...![]()
En het drukke weekend van Beater![]()
Die is blij dat het maandag is, heeft 'tie tenminste tijd voor zichzelf![]()
![]()
[..]
Uh-oooooohhhhhhhhh
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 10:38 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Moet je m'n zoontje hier eens po horen roepen!(zit op schoot)
![]()
Ja, maak me gekquote:Op maandag 13 februari 2006 10:43 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kijk eens, speciaal voor jou![]()
is daar nog veel voor nodig danquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
is daar nog veel voor nodig dan
De "Pest R2-D2-week" is gestartquote:Hicham heeft gisteren de 1e aanzet gegeven
![]()
intuition will take you further than logics will ever do
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:15 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
[..]
De "Pest R2-D2-week" is gestartHicham heeft gisteren de 1e aanzet gegeven
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
Oh Mercy... Je maakt me gek ...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:33 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
pest ik jou met die link posten![]()
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Sylvie is de hoer van Peej Es Veej
R2 is de hoer van Fok! Em CeeejjjjjHey RietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben we eindelijk wat vrouwen in de MCga jij ze wegjagen
![]()
Auw....quote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Sylvie is de hoer van Peej Es Veej
R2 is de hoer van Fok! Em CeeejjjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intuition will take you further than logics will ever do
Op zich gaan filmpje 1 en 3 nog wel, bij nummertje 2 schuif je op je longsleeve en spijkerbroekie met 120 over 't asfalt...filmpje 1 zie je de voortse een wheelie maken, geen richting aangeven, de achterste is net met z'n wheelie klaar als ie bij de voorste naar binnen schuift, stoppie stijl...vage shit...quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Auw....![]()
zeker 't eerste fimpje....een inschattingsfoutjevan een ander....
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
lang leve marktplaats etc.
en vrijdag eerste les![]()
zo, dat was even een vrolijke tvp
Gefeliciteerdquote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
Gewoon zorgen dat je leer aan hebt bij zo'n aktie, je all-weather-pakkie is meteen afgeschreven.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:51 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Op zich gaan filmpje 1 en 3 nog wel, bij nummertje 2 schuif je op je longsleeve en spijkerbroekie met 120 over 't asfalt...filmpje 1 zie je de voortse een wheelie maken, geen richting aangeven, de achterste is net met z'n wheelie klaar als ie bij de voorste naar binnen schuift, stoppie stijl...vage shit...
Goe gedaanquote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
Die heb ik echt zo vaak gezien, maar toch blijft die erg hard. Eigenlijk is geen van beide fout, of allebei fout. Wel erg lullig.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:38 schreef FemaleRebbel het volgende:
Auw....![]()
zeker 't eerste fimpje....een inschattingsfoutjevan een ander....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |