Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.quote:
Spannend!! Alvast succes voor je eerste les vrijdag.quote:Op maandag 13 februari 2006 12:54 schreef Faithy het volgende:
woei!
tvp
Ik heb laarzen![]()
lang leve marktplaats etc.
en vrijdag eerste les![]()
zo, dat was even een vrolijke tvp
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.![]()
Was een aanbieding. Nijntje trommol + nijntje drinkbekur + rood regenjasje.quote:Op maandag 13 februari 2006 13:08 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Is toch net zo schattig als zijn nijntje trommol
Volgens mij is die allang weggesmetenquote:Op maandag 13 februari 2006 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Tip, als je met de meiden gaat flirten dan kun je beter die lelijke regenjas nooit meer aan doen.![]()
Oh, hallo allemaal![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 13:09 schreef Rausdouwer het volgende:
Was een aanbieding. Nijntje trommol + nijntje drinkbekur + rood regenjasje.![]()
quote:
R2D2 kan 't hebbenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hey Riet
hebben we eindelijk wat vrouwen in de MCga jij ze wegjagen
![]()
Ik zie in het filmpje geen bewijs dat stunten op de openbare weg niet kan. Dit had allemaal net zo goed op een afgesloten stuk asfalt kunnen gebeurenquote:Op maandag 13 februari 2006 12:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Damn wat een klappers, dat bewijst toch maar weer dat je niet moet stunten op de openbare weg
![]()
One hell of a tuned cowquote:Op maandag 13 februari 2006 13:35 schreef R2-D2 het volgende:
[fast-tuning mode]
Dees is ok gefaarluk heur![]()
[/fast-tuning mode]
die Flayabutsa die onderuit ging was gewoon op een redelijke drukke weg hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 13:28 schreef hicham het volgende:
[..]
R2D2 kan 't hebben
[..]
Ik zie in het filmpje geen bewijs dat stunten op de openbare weg niet kan. Dit had allemaal net zo goed op een afgesloten stuk asfalt kunnen gebeuren
maar de reden dat ie onderuit ging was niet het verkeer op de weg...quote:Op maandag 13 februari 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
die Flayabutsa die onderuit ging was gewoon op een redelijke drukke weg hoor![]()
dat heb ik ook helemaal niet gezegdquote:Op maandag 13 februari 2006 14:17 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar de reden dat ie onderuit ging was niet het verkeer op de weg...
ff pauze![]()
ok... ben ik het mee eens, ik kreeg alleen de indruk uit jou reactie met die quote van hicham dat je niet snapte waarom het volgens hicham ook op een afgelegen stuk asfalt had kunnen gebeuren....quote:Op maandag 13 februari 2006 14:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat heb ik ook helemaal niet gezegdik vind dat je dat soort dingen niet op een weg moet doen waar nog meer verkeer rijd
![]()
Auw die eerste is echt niet lekkerquote:
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:43 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 denkt dat er sprake is van een generatiekloof![]()
Mercy met z'n jaaaaaaaaren ervaring kent het klappen van de zweep![]()
Hicham bekijkt het geheel enkel vanuit een technisch perspectief en door de jeugdige overmoed worden de (extra) gevaren over het hoofd gezien![]()
Of Bert wil rellen![]()
![]()
sinds ik een keer met de fiets bijna aangereden was door een bus heb ik me wel aangepast hoorquote:Op maandag 13 februari 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]wij hebben nog geleerd om met medeweggebruikers rekening te houden
de jeugd van tegenwoordig vinden dat net andersom
de medeweggebruikers moeten rekening houden met hun
![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hallo lieverdjes van me, schatteboutjes![]()
![]()
Mijn pluizige teddybeertjes [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |