quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Hij is de foto's aan het ontwikkelen vermoed ik![]()
Geen idee, ik dacht dat dat moestquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:15 schreef hicham het volgende:
Alweer een TT met PI ervoor. Wat moet dat voorstellen?
hij is toch ook wel hendigquote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
pimpin'quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Twee foto´s staan nu in de OP![]()
en nu weer achter de laptop vandaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik zat al naar die lullige uitlaatbeugel te kijken!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
metalen boutje in uitlaat steun vervangen door een RVS boutje & moer![]()
Moet Pimber voortaan ook maar laten doenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:50 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Moet Pimber voortaan ook maar laten doen![]()
Kan een motor "Total Loss" verklaard worden door de reinigginskosten![]()
![]()
Niet gek, tegen die tijd rijden we op Harley Davidsons en dat zijn poetsmasjienes toch?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:57 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
Ik bling je eruit op een meet.
Ergens in 2043 dan.
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef R2-D2 het volgende:
2043
Hicham & Youssef heten voortaan:
Bert & Kees
[afbeelding]
* R2-D2 zorgt voor het eten van Bert & Kees
[afbeelding]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.quote:
Iedereen krijgt waar hij recht op heeftquote:Op zondag 12 februari 2006 12:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Wil je niet van die vieze dingen zeggen, nu is het hier, die vieze natte sneeuw van jou.![]()
![]()
de voorspelling
Zal wel ergens vandaag gebeuren ...... dit is pas 34993818quote:
Hey langslaperquote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/wp_zx6r.jpg]afbeelding][/url]
Promo-filmpjes voor de liefhebbers van Groen [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En niet alleen groen![]()
![]()
Jammer dat er geen geluid bij zit![]()
Ja ikke, ben net terug.quote:Op zondag 12 februari 2006 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
http://www.nationalemotorbeurs.nl/
is er nog iemand geweest of gaat er nog iemandis het de moeite waarde
heb op zich wel zin om ff te kijken
Jakkesquote:Op zondag 12 februari 2006 13:17 schreef R2-D2 het volgende:
[[url=http://i18.photobucket.com/albums/b115/Moontje80/wp_zx6r.jpg]afbeelding][/url]
Promo-filmpjes voor de liefhebbers van Groen [afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 13:27 schreef Gawaine het volgende:
Ja ikke, ben net terug.
Heb een paar handschoenen gekocht in de aanbieding. Voor de rest vond ik alles niet echt goedkoop, er staan nagenoeg geen K6 modellen wel heel veel 2e hands, veel GSX-R 750's en CBR 600 RR gezien waar imo ook de hoofdprijs voor betaald moet worden.
Pimpspul heb ik ook nog na gekeken maar ik vond dat nou ook niet in de aanbieding, setje blauwe suzuki handvatten bijna 20 euri. Blauwe stuurgewichtjes 13 tot 16 euri en dan zit er nog zo'n lelijke zwarte inbusbout bij om hem vast te zetten![]()
Helmen zijn aan het begin van de hal net zoveel afgeprijs als aan het eind van de andere hal![]()
Ook een ZX10R gezien.....is wel kwijlen zo'n ding.
En op elke opel R6 zat een vrouw![]()
quote:Een ander aspect dat De Nationale MOTORbeurs zo aantrekkelijk maakt zijn de enorme stuntaanbiedingen.
Stuntprijzen ? Zeker niet met motoren, wel onbekende kleding en helm merken. Kompleet textiel pak voor 80 euro zag ik hangen (dan moeten ze nog wel je maat hebben) merk onbekend.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2006 00:12 schreef R2-D2 het volgende:
2043
Hicham & Youssef heten voortaan:
Bert & Kees
[afbeelding]
* R2-D2 zorgt voor het eten van Bert & Kees
[afbeelding]
hier is het inmiddels natte sneeuwquote:Op zondag 12 februari 2006 14:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmmm zelfs hier regent het
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:13 schreef Roderick2085 het volgende:
hier is het inmiddels natte sneeuw![]()
word dus vandaag weer geen olie vervangen![]()
klopt, maar ik heb geen zin om met dit weer op de grond onder m'n motor te kruipen om dat schroefje los te draaienquote:Op zondag 12 februari 2006 14:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]Zolang het vloeibaar is, geen probleem...
*gooit olie op het vuur riching popijn.
Utreg it isquote:Op zondag 12 februari 2006 13:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Stuntprijzen ? Zeker niet met motoren, wel onbekende kleding en helm merken. Kompleet textiel pak voor 80 euro zag ik hangen (dan moeten ze nog wel je maat hebben) merk onbekend.
Dempers van verschillende beroemde fabrikaten die je net zo duur gewoon in de winkel kan gaan halen. Zag ook weinig mensen met spullen naar buiten lopen moet ik toegeven.
De enigste die goede zaken gedaan hebben is de Brabant Hallen organisatie![]()
Parkeerplaatst (4000 plaatsen) stond nagenoeg vol toen ik vertrok. Neem voor elke auto gemiddeld 3 personen x 12,50
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?quote:Op zondag 12 februari 2006 14:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb al 2 klanten die ook een uitlaatsteun willen hebben van mij
![]()
misschien maar grote aantallen gaan produceren ?![]()
alleen materiaal is het probleem![]()
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?
FokMC vs R**@*&vaer@er.
Echt perfecte beeldvorming, het blaffende hondje dat vervolgens piepend wegrent
quote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk het werk dan wat je erin hebt gestopt? Heb je die boggies erin geramd of heb je die erin gebogen ofzo?
FokMC vs R**@*&vaer@er.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:07 schreef Youssef het volgende:
[...]
Rij ik hem ietwat naar voren, klapt de zijstandaard in en klettert ie zo van me af![]()
Bòòòòòòòòòòh
Mjah, wat kleine krasjes hier en daar, niet zo erg. Maar wel mijn fucking nieuwe spiegel die ik net een week erop heb zitten ofzo kapot. Kost me weer 100 euro om nieuwe te bestellen en weer wachten e.d. Had nog niet eens de kans gehad die knippers in de spiegels aan te sluiten.
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:33 schreef Herr.Flick het volgende:
Ik zat al naar die lullige uitlaatbeugel te kijken!!![]()
![]()
Gebogen dmv handopleggingquote:Op zondag 12 februari 2006 14:33 schreef Youssef het volgende:
[..]
FokMC vs R**@*&vaer@er.
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
kut zeg.. ik ben te laat met spammen
10,- bij MP.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:59 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gebogen dmv handoplegging![]()
Er lagen trouwens ook nog kolletjes op de beurs op de ene stand 9 euro en op de andere 16. Wat is een normale prijs voor een kol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |