Volgens mij van de site van omroep Groningen, of anders via Google - afbeeldingen zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
he peter, ff voor dat ik ga roken, hoe kwam je aan die fotoos van rooie rinus en pe daalemmer?
Exactemundo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Fiorenza het volgende:
Hee Tanja, Leuk dat je FOK! gevonden hebt.
Goed dat je hier zelf eens wat terug kan zeggen op dingen die over je gezegd zijn!
Je hebt al eens gezegd dat de bewoners je, zeker nadat je uit het huis was, erg tegengevallen zijn.
Wie heeft je het meest teleurgesteld?
Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld het dekseltje niet op de boter doen even heel naar is, maar dat gaat wel snel weer over(waarmee ik Nathalie
overigens niet wil verdedigen...tis gewoon een voorbeeld)
kweet et niet van de andere bewoner, ik had wel de kinderkamer gekregen waar ik heel blij mee was, ik had ook alles al maar dat geeft niet, de comode en spiegel bewaar ik voor Jos later, de andere dingen geef ik ooit weg als ik iemand tegen het lijf loop die in net zoon *** situatie zit als ik toen die tijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef crazymamma het volgende:
Tann, hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehad uit het huis? De foto's bv.
Menno zou toen graag zo'n tric trac spel hebben. Of is alles gewoon bij Talpa in de container gegaan.
Hoi meissie!quote:
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
[..]
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef tann het volgende:
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maar![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te worden.
o god die fotoo.......quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ralph=Leugenaar!![]()
En ik dan Peter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Rica was toen trouwens ook positief, nu ik het zo teruglees
Laat doorgegaan met Menno?quote:
Denk het wel, dat is de tijd dat ik de pc voor mezelf heb meestal hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef tann het volgende:
[..]
sorry anitra, ben je er vanavond?? uurtje of 23?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:52 schreef tann het volgende:
nee hoor viel mee, ik werd ook steeds gestoord op msn
grapje![]()
??? doie (dooie) tann.....wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Scarabee het volgende:
DSoei doie Tann
hihiquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Scarabee het volgende:
Haha ja las het. Dat komt er van als je te snel wilt haha, Op nieuw.
Doei doei Tann tot vanaaf
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
Er waren maar 2 echte die-hard Tanja-fans en dat waren peter6000 en LekkerSimpel.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Er waren maar 2 echte die-hard Tanja-fans en dat waren peter6000 en LekkerSimpel.![]()
uhhhhhh, Chantal zelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?
Geen idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?
Het werd direct na de bevalling al stukken minder leuk op de streams, Tanja kwam amper de kamer uit omdat Jos niet op tv mocht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
Al kregen ze na Tanja`s exit wel door, dat het ineens een stuk minder leuk was op de streams
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Annelies-G het volgende:
Nog een paar leuke kiekjes van Tanja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stik in de screenshotsheb der ongeveer 2000 gemaakt geloof ik
wat een hobby he? hahahahahaha
Dat is volgens mij geen reden om dan maar nauwelijks nog uit de kamer te komen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd direct na de bevalling al stukken minder leuk op de streams, Tanja kwam amper de kamer uit omdat Jos niet op tv mocht.
Even terugschakelen Peet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
En de rest is nu ineens fan geworden![]()
En dat bedoelde ik dus met 'geschiedenis' eerder vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:12 schreef TanjaFan het volgende:
Maar het was meer om als FOK!ker het huis in te komen. En dat weet Geesje en Tanja ook, maar die vonden het een beetje een lage aktie van mij.
Eensch...quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
[..]
ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn *knip*
Ok, daar heb je helemaal gelijk in en zal me ook nergens over die punten over verdedigen. Maar het hoort allemaal wel bij het BB-spel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik dus met 'geschiedenis' eerder vandaag.
1. Een lulverhaal over je buurman.
2. Omdat je Hummie wilde voorliegen.
3. Omdat je Chantal wilde voorliegen.
Dat maakt je in mijn ogen nou niet de meest betrouwbare persoon. Want als je bereid bent om iedereen voor te liegen om als FOK!ker het huis in te komen ben je ook wel in staat om een 'tann' kloon te verzinnen.
Vandaar.
Dat bedoel ik dus.. jij zegt 'iedereen', maar ik ken iemand die nog steeds geen fan is.quote:
Dat hoeft wmb ook niet. Ik wilde straks gewoon even sorry zeggen, niet die discussie opnieuw aanzwengelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef TanjaFan het volgende:
Ok, daar heb je helemaal gelijk in en zal me ook nergens over die punten over verdedigen.
<..>
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in een 'tv studio' vol met mensen die je niet lagen en vice versaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen reden om dan maar nauwelijks nog uit de kamer te komen hoor.
Toen ik net vader was geworden zaten mijn vrouw of ik ook niet 23 uur per dag naast haar bedje.
Precies. Ik kan me dat beeld toen ze in de DBK zat nog heel goed herinneren. Dat ze 24 uur had gekregen om er over na te denken (vrijwillige exit)quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in een 'tv studio' vol met mensen die je niet lagen en vice versa![]()
Haha dat is niet waar, ik ben ook een die-hard fan. Al fan vanaf het begin van BBquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Al kregen ze na Tanja`s exit wel door, dat het ineens een stuk minder leuk was op de streams
Dat zeg ik, het is een spel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef milagro het volgende:
[..]
BB ís een spel, dat gewonnen moet worden, dus boeien of iemand "zichzelf" is.
En bovendien, wat ís 'jezelf zijn' nu helemaal, en hoe beoordelen wij of iemand die we nog nooit gezien of gesproken hebben, zichzelf is?
Hier ben ik tegen jou al een keer op ingegaan, dus ga ik niet veel over zeggen, dat staat nog ergens te lezenquote:Ms waarderen sommigen Tanja wel niet zo, omdát ze zo zichzelf is
Zou zomaar kunnen dat juist Tanja die helemaal zichzelf is, haar een minder sympathiek iemand maakt, hè, in de ogen van die sommigen.
Niet iedereen kan waarderen als iemand 24/7 over zichzelf praat , wekenlang geen enkele belangstelling toont voor anderen, nooit eens een belangstellende tegenvraag stelt en waar je vooral van hoort wat ze niet wil, geen zin aan heeft, idioot vindt, niet lust, niet boeiend vindt, wat de andere fout doet, wat de ander niet wil snappen etc. Het ligt vrijwel nooit aan Tanja, en de enkele keer dat er een kleine mea culpa verschijnt, is er altijd weer een "maar zij.....".
Je hebt in principe gelijk, maar laat mij haar nou lekker uitzonderlijk vindenquote:En kom op, zeg, laten we nu niet doen alsof het hier een uitzonderlijk iemand betreft, het is gewoon een dame die in een BB huis zat, en waarbij BB een programma is wat valt en staat bij kijkers die er plezier aan hebben recht zo die gaat de bewoners en wat zich daar afspeelt
te beoordelen en te veroordelen, zonder al te veel nuancering of relativering, effe lekker los, gaat gewoon nergens over.
En dat waardeer ik dan weer in jouquote:De Tanja die ik hier zie, verschilt wmb ook niets van de Tanja in het huis, soms kan ik om haar lachen, maar meestal heel erg niet![]()
Ik snap de plotselinge omslag van enkelen hier dan ook niet zo
Ja inderdaad ze zat extra vast in die baby kamer. De camera's hadden ook inderdaad de andere kant op gedraaid kunnen worden, zodat Tan even naar buiten kon met Jos.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:30 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Precies. Ik kan me dat beeld toen ze in de DBK zat nog heel goed herinneren. Dat ze 24 uur had gekregen om er over na te denken (vrijwillige exit)
En ze koos om weg te gaan. Ze kunnen de streams wel op logo's zetten etc. Waarom mocht ze dan niet blijven?
Dus dat hele verhaal van de arbeidsinspectie is naar mijn mening een smoes. Jos was geboren en van Talpa mocht ze oprotten. Bij de regie zijn er ontelbare camera's. Dus als Tanja de babykamer uitkwam, konden ze die toch ook op iets anders richten.
Ik denk dat je in dat huis al opgesloten zit, en Tanja nog eens extra. Ik zag het als een isoleerkamer waar ze in zat.
Want het Nederlandse publiek kreeg te veek simpatie voor haar. Dus ze moesten wel een smoes verzinnen, want anders kon Joost niet winnen.
Bummerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:00 schreef tann het volgende:
ik weer ff, heb alles weer aandachtig terug gelezen, hier wat reacties
PC sorry maar ik trouw niet voor mn 40e![]()
goed bedoeld misschien wel ....maar niet echt ff nagedacht dat dit zo een kraamperiode kan verpesten ...dat is een tijd dat je ff lekker mag bijkomen en genieten .....en je niet alweer zorgen moet gaan maken over hoe en wat .....quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef MissJ. het volgende:
Ik blijf zeggen dat Ing het nomineren van jouw goed bedoelde. Ik begrijl jouw gevoelwel maar zij dacht op dat moment dat dat voor jouw en Jos het beste was. Haar tranen waren echt.
Dat is zeker, hahahahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
pssssst PC eend
het is site beheerdSTER ikke is echt een vrouw haha
Maar over 13 jaar geld het ook nog wel hoor, dan maak ik hem over 13 jaar wel;-)
Ik niet hoor Peter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef Danaa het volgende:
Ja inderdaad ze zat extra vast in die baby kamer. De camera's hadden ook inderdaad de andere kant op gedraaid kunnen worden, zodat Tan even naar buiten kon met Jos.
Speciaal voor jou dan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik niet hoor Peter..
Ik ben een Viola fan/.![]()
![]()
ik was van niemand echt fanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Pracht mens die gaat daar gewoon mediteren en schijt aan de camera's hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan....
[afbeelding]
Voor die ene bewoner lag er een sanctie boven het hoofd van de arbeidsinspectie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.
En ik weet niet of je BB verder een beetje hebt gevolgd, maar het idee is dat de camera's 24/7 aan staan, niet dat ze weggedraaid worden omdat dat voor één bewoner even wat beter uitkomt.
Het zal dan wel aan mij liggen, ik vind Tanja nog dezelfde als toen ze zwanger was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik was een Menno & Lieske fan![]()
Ik was absoluut geen fan van Tanja, maar het was mooie tvEn we zullen het allemaal maar op de hormoontjes gooien
![]()
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef TanjaFan het volgende:
Voor die ene bewoner lag er een sanctie boven het hoofd van de arbeidsinspectie.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
ff hand in eigen boezem steken. maar volgens mij was LekkerSimpel dat. Die heeft haar op FOK! gekregenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar jij, Peter, was de
Allergrootste Fan!
![]()
Van begin af aan en letterlijk door dik en dun!!!![]()
![]()
![]()
Normale ouders zitten niet opgesloten. Ok, Tanja koos zelf voor BB5. Maar dan toch (gesprek DBK) is haar reden voor vrijwillige exit te begrijpen. Ik geloof meer haar verhaal dat Joost gewoon moest winnen. Roddel of niet. Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen met een pasgeboren baby. Als de winaar toch al bekend is....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.
Daar koos ze zelf voor dus.
Ze wou zolang mogelijk bij haar baby zijn. En ja ik heb bb vanaf het begin alleen maar elke keer gevolgd als het ff kon zat ik 8er de computer naar de streams te kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.
En ik weet niet of je BB verder een beetje hebt gevolgd, maar het idee is dat de camera's 24/7 aan staan, niet dat ze weggedraaid worden omdat dat voor één bewoner even wat beter uitkomt.
ben ik wel met je eens hoor,quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.
Daar koos ze zelf voor dus.
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Danaa het volgende:
Ze wou zolang mogelijk bij haar baby zijn. <..>
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.
OOk zo grapig dat wel allemaal voor Tanja spreken, ik weet niet wat ze nu wel of niet vond, heet geen Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]![]()
Ik denk dat ze binnen de kortste keren mod zou zijn!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef PC eend het volgende:
<..>
Denk alleen wel, dat als tann hier niet had gemeld dat ze Tanja was, maar hier gewoon anoniem mee ging zitten kleppen, dat het binnen de kortste keren een gewaardeerd fokster zou zijn
<..>
Nee, daarvoor moet je nog een beetje botter kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat ze binnen de kortste keren mod zou zijn!
Handje geeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbengeloof mij Tanja was en is een rasechte groninger , zijn stijfkoppen , recht doorzee en bot
ik kan het weten, ben der ook een
![]()
Ja egt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Danaa het volgende:
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]![]()
Ik denk dat ze een belangrijke internetprijs zou hebben gewonnen op Fokquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat; ' enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebt
-- En je nominatie-motivaties zijn echt geniaal![]()
![]()
-- En ook leuk dat je zo lief ben over Lieske![]()
Staat in mijn agendaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
pssssst PC eend
het is site beheerdSTER ikke is echt een vrouw haha
Maar over 13 jaar geld het ook nog wel hoor, dan maak ik hem over 13 jaar wel;-)
Als Tanja iets niet is dan is het botquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbengeloof mij Tanja was en is een rasechte groninger , zijn stijfkoppen , recht doorzee en bot
ik kan het weten, ben der ook een
![]()
Precies...af en toe moet er ook gewoon een post in staan met iets dergelijks als...........quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.![]()
Daarom is het juist zo grappig, dat ze hier nu zelf ook verteld wat ze wel en niet vondquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
OOk zo grapig dat wel allemaal voor Tanja spreken, ik weet niet wat ze nu wel of niet vond, heet geen Tanja
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo grappig, dat ze hier nu zelf ook verteld wat ze wel en niet vond
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
En ze is zo slim!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebt
-- En je nominatie-motivaties zijn echt geniaal![]()
![]()
-- En ook leuk dat je zo lief ben over Lieske![]()
Tanja IS NIET BOTquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je nog een beetje botter kunnen zijn.![]()
Scherp, ze zei juist het sfeertje op fok wel leuk te vinden, voor je het weet is ze wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.![]()
En daar kan ze dan nog om lachen ook, dat is nou het mooie van tannquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...af en toe moet er ook gewoon een post in staan met iets dergelijks als...........
Tanja...ik vond je niet leuk in het huis....en daarbuiten al evenmin.......niets persoonlijks verder...is gewoon mijn eerste en tweede indruk![]()
![]()
Mag jij Tann zeggen ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daar kan ze dan nog om lachen ook, dat is nou het mooie van tann![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook een van haar minpunten.![]()
Heel fok, want dat is haar usernamequote:
Ow...owkee...dat zal dan welquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heel fok, want dat is haar username![]()
Dat is nu ze hier user is nog zo'n beetje het enige wat je over haar mag zeggen.quote:
En ja hoor, daar hebben we PLAEquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef PLAE@ het volgende:
Tanja waar leef je op dit moment van? Een uitkering, liggend op je rug of heb je misschien een rijke vent aan de haak geslagen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow...owkee...dat zal dan wel
Let verder niet op mij...ik was aan het teruglezen vandaag of ik misschien nog iets ergs had gezegd over Tanja, maar ik kon weinig terugvinden...kwestie van de schade een beetje inhalen dus...
Moet zijn 'de verwekker', ik weet niet of daar in de policy ook melding van wordt gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nu ze hier user is nog zo'n beetje het enige wat je over haar mag zeggen.
En ik weet niet eens of devadervanhetkindje nog wel mag, want partners zijn tegenwoordig gratis meeverzekerd..![]()
Indien "tann"quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ja hoor, daar hebben we PLAE
Tan, dankzij PLAE ben je geen Groninger van het Jaar geworden, ik zou je willen adviseren hem volledig te negeren
What did I do wrongquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan, dankzij PLAE ben je geen Groninger van het Jaar geworden, ik zou je willen adviseren hem volledig te negeren
Ze vroeg vanmiddag idd waar ik die foto van Rooie Rinus en Pé Daalemmer vandaan had.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
Indien "tann"over een klein beetje mensenkennis beschikt zal ze hem dat alles behalve kwalijk nemen....de gedachte alleen al....
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Een discussie om wie de grootste Tanja-fan was/is
Kom op jongens er waren er zat met een grote bek toen ze in het huis zat, toen ze eruit was wou iedereen haar er weer in hebben omdat het zo verdomde saai was geworden en nu ze hier op Fok! is word ze aanbeden door degene met de grootste bek
En als ik zei dat ik haar zo begreep en het psies deed zoals ik het gedaan zou hebben dan kon ik me hier een week niet meer vertonen.
Een stel schatten zijn jullie
We vinden het allemaal geweldig dat ze hier op Fok! is!
Ik bleef ook en las lekker door alle kritiek heenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Toch een klein puntje van kritiek, jij zei altijd dat je veel van jezelf in Tanja 'terugzag', maar Tanja zou zich niet door kritiek een week niet laten zien hoor
Het zou vooral veel over de kwaliteit van de Groningers zeggen, als meedoen aan Big Brother het beste is wat er in dat jaar is gepresteerd door de noorderlingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Indien "tann"over een klein beetje zelfkennis beschikt zal ze hem dat alles behalve kwalijk nemen....de gedachte alleen al....
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik bleef ook en las lekker door alle kritiek heen
Inderdaad, anders was ze hier pas in 2712 weer gesignaleerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
![]()
Toch een klein puntje van kritiek, jij zei altijd dat je veel van jezelf in Tanja 'terugzag', maar Tanja zou zich niet door kritiek een week niet laten zien hoor
Nou, waarom zou ze de Groninger van het jaar moeten zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar in september al lief.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Een discussie om wie de grootste Tanja-fan was/is
<..>
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Pinball het volgende:
![]()
![]()
Nee sorry, ik volg het niet zo, maar ik vind Tanja zo lief![]()
* Pinball kruipt weer op z´n stoel, huilend van het lachen
Heb je Tanja ook al voor mij gewaarschuwd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gammaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, anders was ze hier pas in 2712 weer gesignaleerd.
Huhquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Tanja hoeft nu natuurlijk niet heilig verklaart te worden omdat ze Fok! heeft ontdekt.![]()
Ze was in het huis bij tijd en wijle onuitstaanbaar egoistisch bezig, zwangere hormoonbaal of niet.![]()
Maar zoals ze momenteel met de kritiek en de commentaren op Fok! omgaat en zoals ze op msn is, heeft mijn beeld over haar wel wat bij doen trekken.
Ze heeft in ieder geval een prima gevoel voor humor, heb ik gemerkt.
Ja, ik vind de manier waarop sommige users hier haast amechtig aan Tann haar lippen hangen, een beetje sneu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Tanja hoeft nu natuurlijk niet heilig verklaart te worden omdat ze Fok! heeft ontdekt.![]()
Ze was in het huis bij tijd en wijle onuitstaanbaar egoistisch bezig, zwangere hormoonbaal of niet.![]()
Maar zoals ze momenteel met de kritiek en de commentaren op Fok! omgaat en zoals ze op msn is, heeft mijn beeld over haar wel wat bij doen trekken.
Ze heeft in ieder geval een prima gevoel voor humor, heb ik gemerkt.
Zo`n soort tekst kan alleen maar van de echte Tann komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor mij is het nog niet zeker dat het één en dezelfde persoon is
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
Soms ben je dan ook wel weer scherpquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik vind de manier waarop sommige users hier haast amechtig aan Tann haar lippen hangen, een beetje sneu.
Tanja was in het huis grotendeels een soort asobig en dat waren velen met mij eens. Voor mij is het nog niet zeker dat het één en dezelfde persoon is. De Tann die hier post is een hele andere dan ik op tv heb gezien. Ze komt op mij ook véél symphatieker over, en zeker met gevoel voor humor, maar voor mij blijft ze gewoon een user op Fok, ik ben niet zo'n fan van al dat idoliseren![]()
Je zit er al klaar voor?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Tanja komt rond 23:00uur weer begreep ik?
Ja, iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Tanja komt rond 23:00uur weer begreep ik?
[Henk Krol mode]quote:
Ben benieuwd wat ze hebben gegetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja Tanja komt na 23.00 weer , ze is eten bij haar ouders
doet ze meestal elke woensdag
Oh kom op zeg, Peterquote:
Het heeft wel iets sneu's, jaquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
hahahaha peter ga je dan morgen hetzelfde eten ;-)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n soort tekst kan alleen maar van de echte Tann komen![]()
[..]
Niet vanaf nu gerekend, maar ik wil je om 22.57 best ff helpen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nou nooit mensen op mij te wachten als ik zeg dat ik om 23:00 kom
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh kom op zeg, Peter![]()
* Isabeau geeft Peter een knuffel, hij is duidelijk in Het Adoreerstadium
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nlquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had dat al gelezen hoor Peter, maar zulke uitspraken halen mij niet over de streep.
Ik ga meer, voor aantoonbare feiten![]()
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nou nooit mensen op mij te wachten als ik zeg dat ik om 23:00 kom
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
Niet vanaf nu gerekend, maar ik wil je om 22.57 best ff helpen hoor.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms ben je dan ook wel weer scherp![]()
Maar dan geloof je weer nog steeds niet dat ze het is![]()
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Anitra het volgende:
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
En mongoolnoemer: Tan vond mijn tekst over haar weigering om friet met Joost te eten helemaal top
Ik heb WLMquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben! [afbeelding] Ik vergeet het steeds![]()
Dat zijn moderators, Admins hebben een rode kleur en Forum Admins (FA's) zijn darkbluequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik dacht dat het nou toch echt wel duidelijk was dat Tann echt Tanja was , het is een aantal malen in eerdere TanjaTopics duidelijk gemaakt ook door de admins .
Pff...sorry hoorquote:
......met de nadruk op "even" ....quote:Jappie, Ik hou juist van risico's nemen Beetje op de rand balanceren, is juist spannend.
.....jammer dat je soms op je bek gaat, maar dat toch liever, dan maar een beetje voort kabbellen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nl
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef DanielleNaomi het volgende:
o nou ja Bong4002 hahaha je begreep wel wat ik bedoelde ;-)
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk
Maar ik geloof dat het Tanja is, alleen niet iedereen, is ook logisch, er word zovaak gekloot met clones en nep users etc.Ik kan me ook wel als Bill Gates ofzo voordoen, dat kan iedereen
![]()
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk Anita Meijer.
Ik mocht niet eens meedoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Hier is zien vaak pas gelovenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
De slet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
En Country Wilma mocht wel komen "zingen"![]()
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoor
Ik geloof het ook 99,998% zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.
Nog afgezien van de IP-check.
Het is Tanja wel. Ze zat gisteravond nota bene met Menno thuis en hebben ze samen berichten geschreven op fok. Dan wordt de kans op een kloon toch wel aardig 0.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Als het Tanja niet is dan vind ik het een verdomd goede imitator
Maar ik geloof liever dat het gewoon Tanja uit BB is![]()
Ik doe op mijn manier mijn echtheids onderzoekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Dan hoop ik voor jullie dat ze komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemd![]()
Mij hoor je er niet over hoorquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over hoor![]()
De user Tann, vind ik een leuk mens PC, en wie het ook is, ze brengt veel vertier hier![]()
En kun je daar dan ook allemaal nog niet eerder op internet geplaatste foto's van Lieske en haar familie op zetten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef cuall het volgende:
Ik kan binnen een uur een site online hebben waarin ik zeg dat ik eigenlijk Lieske ben![]()
Een een of ander nederlandtalige D-artiest stond te zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
Heej dit is de SC nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
Lekker toch die nederlandstalige muziek??
Niets mis mee hoor
Maar ik heb ook geen positieve dingen over Lieske. Omdat Tanja wel positief over Lieske denkt, wil niet zeggen dat ik dat over neem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Lekker Simpel is het in ieder geval niet, want die gaat nog liever dood dan dat hij die positieve dingen over Lieske schrijft op fok
Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die is wel héél vermakelijk
Dan heb ik 3 uur de tijd nodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En kun je daar dan ook allemaal nog niet eerder op internet geplaatste foto's van Lieske en haar familie op zetten?
Niet alleen de tenen. Echt ALLES trekt er krom vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Tenenkrommend vaak, DanielleNaomi
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.
Ik blijf me hier verbazen, echt waar. Van Peter en LS begrijp ik het nog, maar dat de rest ook zo poeslief is snap ik niet helemaal. Maar misschien is het ook nergens goed voor om nu nog kritiek te gaan zitten leveren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.
NL-talige muziek scoort best wel goed, ik weet het. Daar kan ik wel een verklaring voor geven, maar laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef DanielleNaomi het volgende:
o je mag je mond wel open doen hoor scanman haha ik kan er wel tegen.
Ik werk zelf met nederlandstalige artiesten hahahaha
En het is maar goed dat niet iedereen natuurlijk van dezelfde soort muziek houd ;-)
Daarom! Reden genoeg om dat zo te houden toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef DanielleNaomi het volgende:
hahah nou ik vond het best wel gezellig al hoor
Best wel sneu ... het gaat al zover dat er reikhalzend gewacht wordt tot 23:00 uur. Nou maar hopen dat ze komt ... anders hebben we te maken met verdrietige volwassen mannenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
Ach kom op Scan...wat is er nou lekkerder dan zalig onderuitgezakt op "de bank" naar een onvervalste smartlap te luisteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL-talige muziek scoort best wel goed, ik weet het. Daar kan ik wel een verklaring voor geven, maar laten we het gezellig houden
Mij maakt het niet veel uit hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Best wel sneu ... het gaat al zover dat er reikhalzend gewacht wordt tot 23:00 uur. Nou maar hopen dat ze komt ... anders hebben we te maken met verdrietige volwassen mannen![]()
Natuurlijk mag je kritiek hebben, alleen ietsjes genuanceerder als de meeste toen deden, omdat ze nu user isquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf me hier verbazen, echt waar. Van Peter en LS begrijp ik het nog, maar dat de rest ook zo poeslief is snap ik niet helemaal. Maar misschien is het ook nergens goed voor om nu nog kritiek te gaan zitten leveren.
das niet te bedoelingquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit hoor
Vind het zo ook gezellig hier, tis net een 2de SC
Weer over die bank die 15 jaar oud wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach kom op Scan...wat is er nou lekkerder dan zalig onderuitgezakt op "de bank" naar een onvervalste smartlap te luisteren.![]()
Hee...wat is dat nouquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer over die bank die 15 jaar oud was.... Dat gaat vast nog 5 jaar zo door.
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
we kunnen ook een verslag maken van wat ze allemaal gemist heeft hoeft ze niet zoveel terug te lezen hahahahahhahah
Klopt... rekenfoutje... Kwam ik ook achter. Snel veranderd, voordat er weer commentaar op kwam.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...wat is dat nou...je hebt er tijdens het reageren 5 jaar vanaf gepikt...
![]()
Dan zit ze er niet eens zo ver naastquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Ze zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen niets na te lezen en er vanuit te gaan dat er eigenlijk niets zinnigs hier gepost wordt.
Speak for yourselfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat ze al dat oeverloze ge-slowchat heeft doorgelezen in de afgelopen topics is het alweer te laat voor haar om zelf nog even hier te kunnen reageren.
Ze zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen niets na te lezen en er vanuit te gaan dat er eigenlijk niets zinnigs hier gepost wordt.
Alsof jij geen onzinnige topics bijleest die over jou gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit ze er niet eens zo ver naast
haha =quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef DanielleNaomi het volgende:
ja het laatste lijkt me de beste optie Golfer hahahah
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef snetje het volgende:
tann !! ik heb nog een vraag !
nadat het bekend was gemaakt dat het een meisje zou worden ..iets wat jij dus duidelijk nog niet wou weten....en wat bijna iedere vrouw bij haar eerste zwangerschap niet wil weten !!!.was je dagen van slag .......volkomen begrijpbaar in mijn ogen .......maar niet in die van de medebewonersheb je al hun commentaar toen meegekregen of heb je dat later pas terug gezien
en wat vind je ervan
![]()
Ik lees ALLESquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof jij geen onzinnige topics bijleest die over jou gaan![]()
Dan heb je mijn posts niet goed gelezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...
Maar zal wel aan de hormonen hebben gelegen
Sorry Tanja, maar dat was ook iets waar ik helemaal niets van begrepen heb
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhhhhhhh euhhh euh okee![]()
![]()
![]()
jeetje maar met snelreageren zie je die dingen helemaal niet pffffff
nou moet ik weer een handeling meer doen
ik ben helemaal niet zo in de smilies hahahaha onee sorry moestzijn
Wat hebben jouw posts daar mee te maken dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts niet goed gelezen![]()
Sowieso al niet omdat ze vooraf wel degelijk ermee accoord was gegaan dat het in de uitzending bekend zou worden gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Snelle leerling ben je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik ben helemaal niet zo in de smilies hahahaha onee sorry moestzijn
Bye byequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik kom straks wel weer ff spieken hier
moet nou ff het eten voor mijn huspup maken die komt net thuis van zijn werk..
laterssssss
![]()
![]()
Ik heb haar veel verdedigd, a4tjes vol (niet zo erg als jij met Lieske deed, maar het kwam in de buurt), omdat ik haar dacht te begrijpen, ook hier heb ik het over gehad, dan kan je wel zeggen: ja jij, maar jij bent Tanja niet, maar in alles wat ze tot nu toe heeft uitgelegd blijkt dat ik er niet veel naast zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts daar mee te maken dan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
ja volkomen begrijpelijk !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...
Maar zal wel aan de hormonen hebben gelegen
Het moet ook in het officiele FoK-woordenboekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Of wat dacht je van de "FOK! wiki"quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef doka het volgende:
[..]
Het moet ook in het officiele FoK-woordenboek![]()
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stondquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso al niet omdat ze vooraf wel degelijk ermee accoord was gegaan dat het in de uitzending bekend zou worden gemaakt.
Dus hoe diep zat die wens om het niet te willen weten dan.
OK, je kan van mening veranderen, en BB had daar respectvoller mee om moeten gaan.
Maar om er dan nog wéken over door te gaan en dingen te zeggen als "Het allermooiste wat ik had is van me afgepakt", dat vond ik bizar.
Ze komt zeker net online op MSN?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat ze zo haar gezicht weer even komt laten zien hier.![]()
quote:
In je profielquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef snetje het volgende:
OT ......waar zit die avater knop hier ???
En heb jij dan ook geen zin meer in de zwangerschap en verrheug je je niet meer op de komst van de baby?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
ja volkomen begrijpelijk !!
als een gynacoloog aan mij vraagt tijdens de echo "wil je het weten ?" en ik zeg NEE !!!
en hij/zij zegt het alsnog ........kan diegene een goeie knal voor zijn kop verwachten !
Volgens mij is het onzin dat in haar contract zou hebben gestaan dat BB dit niet bekend zou mogen maken. Het is dacht ik eerder andersom: Tanja had juist aanvankelijk gezegd dat ze er geen problemen mee had, maar is daar later op teruggekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stond
cuall?? Et tu?????quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ben om
![]()
![]()
![]()
Tanja en Tann is één en dezelfde persoon![]()
![]()
Sherlock Cuall heeft haar onderzoek gedaan en Tanja is geslaagd.
Ik Wil bij deze aangeven dat ik haar dus NIET goed heb beoordeeld.Het is wel een sociaal persoon en met gevoel voor humor en begrip voor de ander.
.........gaat zich schamen in een hoekje![]()
Nu nog vriendjes worden met Peter6000 en je kunt met een gerust hart naar de hemelpoort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Ik Wil bij deze aangeven dat ik haar dus NIET goed heb beoordeeld.Het is wel een sociaal persoon en met gevoel voor humor en begrip voor de ander.
Ze mochten het wel aan de kijkers vertellen, vond Tanja toen. Later realiseerde Tanja zich opeens dat het misschien wel over de schutting zou worden geroepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stond
* BONG4002 troost Cuallquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ben om
![]()
![]()
![]()
Tanja en Tann is één en dezelfde persoon![]()
![]()
Sherlock Cuall heeft haar onderzoek gedaan en Tanja is geslaagd.
Zo begreep ik het ook ja?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is het onzin dat in haar contract zou hebben gestaan dat BB dit niet bekend zou mogen maken. Het is dacht ik eerder andersom: Tanja had juist aanvankelijk gezegd dat ze er geen problemen mee had, maar is daar later op teruggekomen.
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijdequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Hmmmmmmmm zal daar maar niet opin gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou vooral veel over de kwaliteit van de Groningers zeggen, als meedoen aan Big Brother het beste is wat er in dat jaar is gepresteerd door de noorderlingen.
FC Groningen staat trouwens achter.
haar kraamverzorgster is een nichtje van de tante schoonzussie , beetje ingewikkeld maar wist al wel dat ze in het huis ging en ze was heeeeeeeeel positief over Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij vond Tan het geen bezwaar dat de kijkers het wisten, maar ze had er geen rekening mee gehouden dat het over het hek geschreeuwd kon worden.
Toen ze van gedachte veranderde werd dat niet gerespecteerd door de makers.
Die kraamverzorgster mag wel trots zijn op haar beroepsgeheim
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu nog vriendjes worden met Peter6000 en je kunt met een gerust hart naar de hemelpoort.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijde
Zoals ik al zei, ik doe altijd graag mijn eigen onderzoek en ik heb inmiddels Tanja persoonlijk gesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Mabelle het volgende:
Nu Cuall om is .... is echt het end zoek![]()
Echt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik doe altijd graag mijn eigen onderzoek en ik heb inmiddels Tanja persoonlijk gesproken![]()
Ze heeft contact met mij gezocht, Scan, dat zegt toch wel watquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijde
Ik heb haar geschreven en naar aanleiding van mijn brief heeft ze contact met mij opgenomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:
En hoezo ben je om cuall?? Heb je haar gesproken, msn, gezien, wat???
Goh, dat was nog niet duidelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik doe altijd graag mijn eigen onderzoek en ik heb inmiddels Tanja persoonlijk gesproken![]()
De volgende staat al klaarquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wacht mooi tot dit topic vol is denk ik.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat was nog niet duidelijk.![]()
Je was natuurlijk helemaal vereerd, maar erg veel fiducie heb ik niet in je onderzoek, als je naar aanleiding van één gesprekje al als een blad aan een boom omslaat en iemand ineens sociaal vindt.![]()
Er is tegenwoordig een heel handig tooltje op internet. Het heet e-mail.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:39 schreef Anitra het volgende:gaan mensen echt zover om huisadressen op te zoeken om te schrijven en om te kijken of ze echt is?
mensen ik lees alles ff door en moet nog ff wat doen, maar ik MOET hier ff op reageren want dit hierboven vind ik zoon goeie!!begin dat gevoel ook te krijgen nu ik dat van Joost hoorde, kvind et in 1 keer razend vreemd idd dat bij HBB de cams wel uitkunnen zo nu en dan en bij mij niet, BB mochten jullie dit lezen sorry, maar kbegin steeds meer mn twijfels te krijgenquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:30 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Precies. Ik kan me dat beeld toen ze in de DBK zat nog heel goed herinneren. Dat ze 24 uur had gekregen om er over na te denken (vrijwillige exit)
En ze koos om weg te gaan. Ze kunnen de streams wel op logo's zetten etc. Waarom mocht ze dan niet blijven?
Dus dat hele verhaal van de arbeidsinspectie is naar mijn mening een smoes. Jos was geboren en van Talpa mocht ze oprotten. Bij de regie zijn er ontelbare camera's. Dus als Tanja de babykamer uitkwam, konden ze die toch ook op iets anders richten.
Ik denk dat je in dat huis al opgesloten zit, en Tanja nog eens extra. Ik zag het als een isoleerkamer waar ze in zat.
Want het Nederlandse publiek kreeg te veek simpatie voor haar. Dus ze moesten wel een smoes verzinnen, want anders kon Joost niet winnen.
Heb ik vorige week ook ontdekt ja. Is donders handigquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een heel handig tooltje op internet. Het heet e-mail.
Het is eigenlijk net als waar iedereen zich zo aan ergerde in het BB huis. Kwaad spreken over mensen als ze er niet zijn en poeslief en slijmen als ze er wel zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh, dat was nog niet duidelijk.![]()
Je was natuurlijk helemaal vereerd, maar erg veel fiducie heb ik niet in je onderzoek, als je naar aanleiding van één gesprekje al als een blad aan een boom omslaat en iemand ineens sociaal vindt.![]()
Tja, wat zal ik daar eens op zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
Meteen al een ijzersterke analyse van Tan, dat belooft wat
hoi, ken je me nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net als waar iedereen zich zo aan ergerde in het BB huis. Kwaad spreken over mensen als ze er niet zijn en poeslief en slijmen als ze er wel zijn.
Ja dan nogquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een heel handig tooltje op internet. Het heet e-mail.
ik ben offtopic nog wel benieuwd naar jou oordeel over de streamverslagen van vandaagquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik daar eens op zeggen.
Ik zeg maar niets
Die zal ik dan even moeten lezen, want ik volg HBB echt niet. Ik zal meteen even kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
ik ben offtopic nog wel benieuwd naar jou oordeel over de streamverslagen van vandaag
HBB is een totaal ander programma dan BB, onvergelijkbaar. En sowieso moet je niet klagen, als er voor iemand alle regels van het BB concept gebroken zijn is het wel voor jou.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:42 schreef tann het volgende:
kvind et in 1 keer razend vreemd idd dat bij HBB de cams wel uitkunnen zo nu en dan en bij mij niet, BB mochten jullie dit lezen sorry, maar kbegin steeds meer mn twijfels te krijgen
Ja natuurijk ken ik je nog. Ik heb immers nog punten van je tegoed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
hoi, ken je me nog
We waren toen samen in het Tanja supporttopic
Misschien vertrekken die allemaal als we haar wegjagen?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:46 schreef APK het volgende:
Jezus, wat een volk heeft Tanja in haar kielzog meegetrokken.![]()
Er liepen ook nog andere verhaallijnen tijdens BB5, die zouden onmogelijk gevolgd kunnen worden als de streams steeds uit moesten als Tanja met baby door het beeld liep natuurlijk....quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:48 schreef Anitra het volgende:
Waarom Scanman?
Als er discussies waren in het huis die wij niet mochten horen gooide ze toch ook het geluid uit en de streams op de tuin net als nu in HBB?
hhheeee hahahaha goed idee hahaa hiiiii gajij ff probere?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien vertrekken die allemaal als we haar wegjagen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |