Volgens mij van de site van omroep Groningen, of anders via Google - afbeeldingen zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef tann het volgende:
he peter, ff voor dat ik ga roken, hoe kwam je aan die fotoos van rooie rinus en pe daalemmer?
Exactemundo.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maarquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:32 schreef Falco het volgende:
Tann: In het begin van BB is er door APK ontmaskerd dat bij de voorfilmpjes tijdens de kick-off-uitzending Ralph een hoger selectienummer dan jij had. Terwijl er voor jou werd gezegd door Talpa: "de selectie is rond, we zoeken alleen nog een zwangere deelnemer!" Ralph dacht toen vast niet: "Snel me nog even opgeven voor BB!".
Duidelijk was dus dat Ralph gevraagd is, tis nog bij RTL Boulevard gekomen geloof ik.
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:34 schreef Fiorenza het volgende:
Hee Tanja, Leuk dat je FOK! gevonden hebt.
Goed dat je hier zelf eens wat terug kan zeggen op dingen die over je gezegd zijn!
Je hebt al eens gezegd dat de bewoners je, zeker nadat je uit het huis was, erg tegengevallen zijn.
Wie heeft je het meest teleurgesteld?
Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld het dekseltje niet op de boter doen even heel naar is, maar dat gaat wel snel weer over(waarmee ik Nathalie
overigens niet wil verdedigen...tis gewoon een voorbeeld)
kweet et niet van de andere bewoner, ik had wel de kinderkamer gekregen waar ik heel blij mee was, ik had ook alles al maar dat geeft niet, de comode en spiegel bewaar ik voor Jos later, de andere dingen geef ik ooit weg als ik iemand tegen het lijf loop die in net zoon *** situatie zit als ik toen die tijdquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:39 schreef crazymamma het volgende:
Tann, hebben jullie trouwens nog wel eens iets gehad uit het huis? De foto's bv.
Menno zou toen graag zo'n tric trac spel hebben. Of is alles gewoon bij Talpa in de container gegaan.
Hoi meissie!quote:
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te wordenquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
[..]
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:36 schreef tann het volgende:
joh dat wist ik niet, scherp gezien met die nummers, zo zie je dus maar![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Bij die extra nominatie, die jij live in de uitzending mocht doen, dacht iedereen dat je Lieske toen zou nomineren. Bleek het Nathalie te worden.
o god die fotoo.......quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ralph=Leugenaar!![]()
En ik dan Peter?quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:08 schreef Peter6000 het volgende:
Rica was toen trouwens ook positief, nu ik het zo teruglees
Laat doorgegaan met Menno?quote:
Denk het wel, dat is de tijd dat ik de pc voor mezelf heb meestal hierquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:53 schreef tann het volgende:
[..]
sorry anitra, ben je er vanavond?? uurtje of 23?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:52 schreef tann het volgende:
nee hoor viel mee, ik werd ook steeds gestoord op msn
grapje![]()
??? doie (dooie) tann.....wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:54 schreef Scarabee het volgende:
DSoei doie Tann
hihiquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:59 schreef Scarabee het volgende:
Haha ja las het. Dat komt er van als je te snel wilt haha, Op nieuw.
Doei doei Tann tot vanaaf
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
Er waren maar 2 echte die-hard Tanja-fans en dat waren peter6000 en LekkerSimpel.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Er waren maar 2 echte die-hard Tanja-fans en dat waren peter6000 en LekkerSimpel.![]()
uhhhhhh, Chantal zelfquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?
Geen idee.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie was de ene Chantal fan ook alweer?
Het werd direct na de bevalling al stukken minder leuk op de streams, Tanja kwam amper de kamer uit omdat Jos niet op tv mocht.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
Al kregen ze na Tanja`s exit wel door, dat het ineens een stuk minder leuk was op de streams
Mooiquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:23 schreef Annelies-G het volgende:
Nog een paar leuke kiekjes van Tanja
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
stik in de screenshotsheb der ongeveer 2000 gemaakt geloof ik
wat een hobby he? hahahahahaha
Dat is volgens mij geen reden om dan maar nauwelijks nog uit de kamer te komen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd direct na de bevalling al stukken minder leuk op de streams, Tanja kwam amper de kamer uit omdat Jos niet op tv mocht.
Even terugschakelen Peet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
En de rest is nu ineens fan geworden![]()
En dat bedoelde ik dus met 'geschiedenis' eerder vandaag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:12 schreef TanjaFan het volgende:
Maar het was meer om als FOK!ker het huis in te komen. En dat weet Geesje en Tanja ook, maar die vonden het een beetje een lage aktie van mij.
Eensch...quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
[..]
ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn *knip*
Ok, daar heb je helemaal gelijk in en zal me ook nergens over die punten over verdedigen. Maar het hoort allemaal wel bij het BB-spel.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik dus met 'geschiedenis' eerder vandaag.
1. Een lulverhaal over je buurman.
2. Omdat je Hummie wilde voorliegen.
3. Omdat je Chantal wilde voorliegen.
Dat maakt je in mijn ogen nou niet de meest betrouwbare persoon. Want als je bereid bent om iedereen voor te liegen om als FOK!ker het huis in te komen ben je ook wel in staat om een 'tann' kloon te verzinnen.
Vandaar.
Dat bedoel ik dus.. jij zegt 'iedereen', maar ik ken iemand die nog steeds geen fan is.quote:
Dat hoeft wmb ook niet. Ik wilde straks gewoon even sorry zeggen, niet die discussie opnieuw aanzwengelen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:58 schreef TanjaFan het volgende:
Ok, daar heb je helemaal gelijk in en zal me ook nergens over die punten over verdedigen.
<..>
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in een 'tv studio' vol met mensen die je niet lagen en vice versaquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen reden om dan maar nauwelijks nog uit de kamer te komen hoor.
Toen ik net vader was geworden zaten mijn vrouw of ik ook niet 23 uur per dag naast haar bedje.
Precies. Ik kan me dat beeld toen ze in de DBK zat nog heel goed herinneren. Dat ze 24 uur had gekregen om er over na te denken (vrijwillige exit)quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar jij zat dan ook niet in een 'tv studio' vol met mensen die je niet lagen en vice versa![]()
Haha dat is niet waar, ik ben ook een die-hard fan. Al fan vanaf het begin van BBquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Al kregen ze na Tanja`s exit wel door, dat het ineens een stuk minder leuk was op de streams
Dat zeg ik, het is een spel...quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:02 schreef milagro het volgende:
[..]
BB ís een spel, dat gewonnen moet worden, dus boeien of iemand "zichzelf" is.
En bovendien, wat ís 'jezelf zijn' nu helemaal, en hoe beoordelen wij of iemand die we nog nooit gezien of gesproken hebben, zichzelf is?
Hier ben ik tegen jou al een keer op ingegaan, dus ga ik niet veel over zeggen, dat staat nog ergens te lezenquote:Ms waarderen sommigen Tanja wel niet zo, omdát ze zo zichzelf is
Zou zomaar kunnen dat juist Tanja die helemaal zichzelf is, haar een minder sympathiek iemand maakt, hè, in de ogen van die sommigen.
Niet iedereen kan waarderen als iemand 24/7 over zichzelf praat , wekenlang geen enkele belangstelling toont voor anderen, nooit eens een belangstellende tegenvraag stelt en waar je vooral van hoort wat ze niet wil, geen zin aan heeft, idioot vindt, niet lust, niet boeiend vindt, wat de andere fout doet, wat de ander niet wil snappen etc. Het ligt vrijwel nooit aan Tanja, en de enkele keer dat er een kleine mea culpa verschijnt, is er altijd weer een "maar zij.....".
Je hebt in principe gelijk, maar laat mij haar nou lekker uitzonderlijk vindenquote:En kom op, zeg, laten we nu niet doen alsof het hier een uitzonderlijk iemand betreft, het is gewoon een dame die in een BB huis zat, en waarbij BB een programma is wat valt en staat bij kijkers die er plezier aan hebben recht zo die gaat de bewoners en wat zich daar afspeelt
te beoordelen en te veroordelen, zonder al te veel nuancering of relativering, effe lekker los, gaat gewoon nergens over.
En dat waardeer ik dan weer in jouquote:De Tanja die ik hier zie, verschilt wmb ook niets van de Tanja in het huis, soms kan ik om haar lachen, maar meestal heel erg niet![]()
Ik snap de plotselinge omslag van enkelen hier dan ook niet zo
Ja inderdaad ze zat extra vast in die baby kamer. De camera's hadden ook inderdaad de andere kant op gedraaid kunnen worden, zodat Tan even naar buiten kon met Jos.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:30 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Precies. Ik kan me dat beeld toen ze in de DBK zat nog heel goed herinneren. Dat ze 24 uur had gekregen om er over na te denken (vrijwillige exit)
En ze koos om weg te gaan. Ze kunnen de streams wel op logo's zetten etc. Waarom mocht ze dan niet blijven?
Dus dat hele verhaal van de arbeidsinspectie is naar mijn mening een smoes. Jos was geboren en van Talpa mocht ze oprotten. Bij de regie zijn er ontelbare camera's. Dus als Tanja de babykamer uitkwam, konden ze die toch ook op iets anders richten.
Ik denk dat je in dat huis al opgesloten zit, en Tanja nog eens extra. Ik zag het als een isoleerkamer waar ze in zat.
Want het Nederlandse publiek kreeg te veek simpatie voor haar. Dus ze moesten wel een smoes verzinnen, want anders kon Joost niet winnen.
Bummerquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:00 schreef tann het volgende:
ik weer ff, heb alles weer aandachtig terug gelezen, hier wat reacties
PC sorry maar ik trouw niet voor mn 40e![]()
goed bedoeld misschien wel ....maar niet echt ff nagedacht dat dit zo een kraamperiode kan verpesten ...dat is een tijd dat je ff lekker mag bijkomen en genieten .....en je niet alweer zorgen moet gaan maken over hoe en wat .....quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:46 schreef MissJ. het volgende:
Ik blijf zeggen dat Ing het nomineren van jouw goed bedoelde. Ik begrijl jouw gevoelwel maar zij dacht op dat moment dat dat voor jouw en Jos het beste was. Haar tranen waren echt.
Dat is zeker, hahahahahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
pssssst PC eend
het is site beheerdSTER ikke is echt een vrouw haha
Maar over 13 jaar geld het ook nog wel hoor, dan maak ik hem over 13 jaar wel;-)
Ik niet hoor Peter.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef Danaa het volgende:
Ja inderdaad ze zat extra vast in die baby kamer. De camera's hadden ook inderdaad de andere kant op gedraaid kunnen worden, zodat Tan even naar buiten kon met Jos.
Speciaal voor jou dan....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef berney het volgende:
[..]
Ik niet hoor Peter..
Ik ben een Viola fan/.![]()
![]()
ik was van niemand echt fanquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Pracht mens die gaat daar gewoon mediteren en schijt aan de camera's hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:37 schreef TanjaFan het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan....
[afbeelding]
Voor die ene bewoner lag er een sanctie boven het hoofd van de arbeidsinspectie.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.
En ik weet niet of je BB verder een beetje hebt gevolgd, maar het idee is dat de camera's 24/7 aan staan, niet dat ze weggedraaid worden omdat dat voor één bewoner even wat beter uitkomt.
Het zal dan wel aan mij liggen, ik vind Tanja nog dezelfde als toen ze zwanger was.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik was een Menno & Lieske fan![]()
Ik was absoluut geen fan van Tanja, maar het was mooie tvEn we zullen het allemaal maar op de hormoontjes gooien
![]()
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef TanjaFan het volgende:
Voor die ene bewoner lag er een sanctie boven het hoofd van de arbeidsinspectie.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
ff hand in eigen boezem steken. maar volgens mij was LekkerSimpel dat. Die heeft haar op FOK! gekregenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar jij, Peter, was de
Allergrootste Fan!
![]()
Van begin af aan en letterlijk door dik en dun!!!![]()
![]()
![]()
Normale ouders zitten niet opgesloten. Ok, Tanja koos zelf voor BB5. Maar dan toch (gesprek DBK) is haar reden voor vrijwillige exit te begrijpen. Ik geloof meer haar verhaal dat Joost gewoon moest winnen. Roddel of niet. Dan zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen met een pasgeboren baby. Als de winaar toch al bekend is....quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.
Daar koos ze zelf voor dus.
Ze wou zolang mogelijk bij haar baby zijn. En ja ik heb bb vanaf het begin alleen maar elke keer gevolgd als het ff kon zat ik 8er de computer naar de streams te kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ze koos er zelf voor om in die babykamer te zitten.
En ik weet niet of je BB verder een beetje hebt gevolgd, maar het idee is dat de camera's 24/7 aan staan, niet dat ze weggedraaid worden omdat dat voor één bewoner even wat beter uitkomt.
ben ik wel met je eens hoor,quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Tanja hoefde niet 24 uur per dag bij dat kind te zijn, dat doen normale ouders ook niet.
Daar koos ze zelf voor dus.
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:20 schreef Danaa het volgende:
Ze wou zolang mogelijk bij haar baby zijn. <..>
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het was haar eigen keuze.
OOk zo grapig dat wel allemaal voor Tanja spreken, ik weet niet wat ze nu wel of niet vond, heet geen Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]![]()
Ik denk dat ze binnen de kortste keren mod zou zijn!quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:55 schreef PC eend het volgende:
<..>
Denk alleen wel, dat als tann hier niet had gemeld dat ze Tanja was, maar hier gewoon anoniem mee ging zitten kleppen, dat het binnen de kortste keren een gewaardeerd fokster zou zijn
<..>
Nee, daarvoor moet je nog een beetje botter kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
Ik denk dat ze binnen de kortste keren mod zou zijn!
Handje geeftquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbengeloof mij Tanja was en is een rasechte groninger , zijn stijfkoppen , recht doorzee en bot
ik kan het weten, ben der ook een
![]()
Ja egt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:31 schreef Danaa het volgende:
Ja ik bedoel dat ze zolang mogelijk bij haar baby wou zijn maar ze zat egt niet voor haar lol in die kamer hoor, ze had liever rond gelopen in huis met haar. Dat bedoel ik. Maar goed.. waar hebben we het elke keer nou weer over, elke keer die discussie's over wat ze wel en niet had moeten doen.. het maakt tog allemaal niks meer uit ![i]![]()
Ik denk dat ze een belangrijke internetprijs zou hebben gewonnen op Fokquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebtquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat; ' enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebt
-- En je nominatie-motivaties zijn echt geniaal![]()
![]()
-- En ook leuk dat je zo lief ben over Lieske![]()
Staat in mijn agendaquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:23 schreef DanielleNaomi het volgende:
pssssst PC eend
het is site beheerdSTER ikke is echt een vrouw haha
Maar over 13 jaar geld het ook nog wel hoor, dan maak ik hem over 13 jaar wel;-)
Als Tanja iets niet is dan is het botquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
grappig dat BB5 mensen nog zo in de greep hebbengeloof mij Tanja was en is een rasechte groninger , zijn stijfkoppen , recht doorzee en bot
ik kan het weten, ben der ook een
![]()
Precies...af en toe moet er ook gewoon een post in staan met iets dergelijks als...........quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.![]()
Daarom is het juist zo grappig, dat ze hier nu zelf ook verteld wat ze wel en niet vondquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
OOk zo grapig dat wel allemaal voor Tanja spreken, ik weet niet wat ze nu wel of niet vond, heet geen Tanja
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom is het juist zo grappig, dat ze hier nu zelf ook verteld wat ze wel en niet vond
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:38 schreef Pinball het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |