Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die is wel héél vermakelijk
Dan heb ik 3 uur de tijd nodigquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:32 schreef Gert het volgende:
[..]
En kun je daar dan ook allemaal nog niet eerder op internet geplaatste foto's van Lieske en haar familie op zetten?
Niet alleen de tenen. Echt ALLES trekt er krom vanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Tenenkrommend vaak, DanielleNaomi
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.
Ik blijf me hier verbazen, echt waar. Van Peter en LS begrijp ik het nog, maar dat de rest ook zo poeslief is snap ik niet helemaal. Maar misschien is het ook nergens goed voor om nu nog kritiek te gaan zitten leveren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zapte net langs Idols, de dweperij hier door een handjevol users heeft wel wat weg van wat je daar ziet. Alleen zijn het bij Idols middelbare scholieren of nog jonger, terwijl het hier gaat om volwassen mannen.
NL-talige muziek scoort best wel goed, ik weet het. Daar kan ik wel een verklaring voor geven, maar laten we het gezellig houdenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef DanielleNaomi het volgende:
o je mag je mond wel open doen hoor scanman haha ik kan er wel tegen.
Ik werk zelf met nederlandstalige artiesten hahahaha
En het is maar goed dat niet iedereen natuurlijk van dezelfde soort muziek houd ;-)
Daarom! Reden genoeg om dat zo te houden toch?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:41 schreef DanielleNaomi het volgende:
hahah nou ik vond het best wel gezellig al hoor
Best wel sneu ... het gaat al zover dat er reikhalzend gewacht wordt tot 23:00 uur. Nou maar hopen dat ze komt ... anders hebben we te maken met verdrietige volwassen mannenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:37 schreef Gert het volgende:
Ach kom op Scan...wat is er nou lekkerder dan zalig onderuitgezakt op "de bank" naar een onvervalste smartlap te luisteren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL-talige muziek scoort best wel goed, ik weet het. Daar kan ik wel een verklaring voor geven, maar laten we het gezellig houden
Mij maakt het niet veel uit hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:42 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Best wel sneu ... het gaat al zover dat er reikhalzend gewacht wordt tot 23:00 uur. Nou maar hopen dat ze komt ... anders hebben we te maken met verdrietige volwassen mannen![]()
Natuurlijk mag je kritiek hebben, alleen ietsjes genuanceerder als de meeste toen deden, omdat ze nu user isquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik blijf me hier verbazen, echt waar. Van Peter en LS begrijp ik het nog, maar dat de rest ook zo poeslief is snap ik niet helemaal. Maar misschien is het ook nergens goed voor om nu nog kritiek te gaan zitten leveren.
das niet te bedoelingquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit hoor
Vind het zo ook gezellig hier, tis net een 2de SC
Weer over die bank die 15 jaar oud wasquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach kom op Scan...wat is er nou lekkerder dan zalig onderuitgezakt op "de bank" naar een onvervalste smartlap te luisteren.![]()
Hee...wat is dat nouquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer over die bank die 15 jaar oud was.... Dat gaat vast nog 5 jaar zo door.
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:45 schreef DanielleNaomi het volgende:
we kunnen ook een verslag maken van wat ze allemaal gemist heeft hoeft ze niet zoveel terug te lezen hahahahahhahah
Klopt... rekenfoutje... Kwam ik ook achter. Snel veranderd, voordat er weer commentaar op kwam.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...wat is dat nou...je hebt er tijdens het reageren 5 jaar vanaf gepikt...
![]()
Dan zit ze er niet eens zo ver naastquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Ze zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen niets na te lezen en er vanuit te gaan dat er eigenlijk niets zinnigs hier gepost wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |