quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh kom op zeg, Peter![]()
* Isabeau geeft Peter een knuffel, hij is duidelijk in Het Adoreerstadium
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nlquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had dat al gelezen hoor Peter, maar zulke uitspraken halen mij niet over de streep.
Ik ga meer, voor aantoonbare feiten![]()
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nou nooit mensen op mij te wachten als ik zeg dat ik om 23:00 kom
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
Niet vanaf nu gerekend, maar ik wil je om 22.57 best ff helpen hoor.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms ben je dan ook wel weer scherp![]()
Maar dan geloof je weer nog steeds niet dat ze het is![]()
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Anitra het volgende:
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
En mongoolnoemer: Tan vond mijn tekst over haar weigering om friet met Joost te eten helemaal top
Ik heb WLMquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben! [afbeelding] Ik vergeet het steeds![]()
Dat zijn moderators, Admins hebben een rode kleur en Forum Admins (FA's) zijn darkbluequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik dacht dat het nou toch echt wel duidelijk was dat Tann echt Tanja was , het is een aantal malen in eerdere TanjaTopics duidelijk gemaakt ook door de admins .
Pff...sorry hoorquote:
......met de nadruk op "even" ....quote:Jappie, Ik hou juist van risico's nemen Beetje op de rand balanceren, is juist spannend.
.....jammer dat je soms op je bek gaat, maar dat toch liever, dan maar een beetje voort kabbellen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nl
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef DanielleNaomi het volgende:
o nou ja Bong4002 hahaha je begreep wel wat ik bedoelde ;-)
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk
Maar ik geloof dat het Tanja is, alleen niet iedereen, is ook logisch, er word zovaak gekloot met clones en nep users etc.Ik kan me ook wel als Bill Gates ofzo voordoen, dat kan iedereen
![]()
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk Anita Meijer.
Ik mocht niet eens meedoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Hier is zien vaak pas gelovenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
De slet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
En Country Wilma mocht wel komen "zingen"![]()
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoor
Ik geloof het ook 99,998% zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.
Nog afgezien van de IP-check.
Het is Tanja wel. Ze zat gisteravond nota bene met Menno thuis en hebben ze samen berichten geschreven op fok. Dan wordt de kans op een kloon toch wel aardig 0.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Als het Tanja niet is dan vind ik het een verdomd goede imitator
Maar ik geloof liever dat het gewoon Tanja uit BB is![]()
Ik doe op mijn manier mijn echtheids onderzoekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Dan hoop ik voor jullie dat ze komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemd![]()
Mij hoor je er niet over hoorquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over hoor![]()
De user Tann, vind ik een leuk mens PC, en wie het ook is, ze brengt veel vertier hier![]()
En kun je daar dan ook allemaal nog niet eerder op internet geplaatste foto's van Lieske en haar familie op zetten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef cuall het volgende:
Ik kan binnen een uur een site online hebben waarin ik zeg dat ik eigenlijk Lieske ben![]()
Een een of ander nederlandtalige D-artiest stond te zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
Heej dit is de SC nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
Lekker toch die nederlandstalige muziek??
Niets mis mee hoor
Maar ik heb ook geen positieve dingen over Lieske. Omdat Tanja wel positief over Lieske denkt, wil niet zeggen dat ik dat over neem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Lekker Simpel is het in ieder geval niet, want die gaat nog liever dood dan dat hij die positieve dingen over Lieske schrijft op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |