En ze is zo slim!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
-- Hartstikke goed van je Tan, dan je Ing vergeven hebt
-- En je nominatie-motivaties zijn echt geniaal![]()
![]()
-- En ook leuk dat je zo lief ben over Lieske![]()
Tanja IS NIET BOTquote:Op woensdag 1 februari 2006 19:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je nog een beetje botter kunnen zijn.![]()
Scherp, ze zei juist het sfeertje op fok wel leuk te vinden, voor je het weet is ze wegquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Jongens, jongens, doe een beetje rustig, probeer een klein beetje waardigheid te bewaren, uiteindelijk vertegenwoordigen we hier wel Fok!.![]()
En daar kan ze dan nog om lachen ook, dat is nou het mooie van tannquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...af en toe moet er ook gewoon een post in staan met iets dergelijks als...........
Tanja...ik vond je niet leuk in het huis....en daarbuiten al evenmin.......niets persoonlijks verder...is gewoon mijn eerste en tweede indruk![]()
![]()
Mag jij Tann zeggen ?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
En daar kan ze dan nog om lachen ook, dat is nou het mooie van tann![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat vond ik idd ook een van haar minpunten.![]()
Heel fok, want dat is haar usernamequote:
Ow...owkee...dat zal dan welquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heel fok, want dat is haar username![]()
Dat is nu ze hier user is nog zo'n beetje het enige wat je over haar mag zeggen.quote:
En ja hoor, daar hebben we PLAEquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef PLAE@ het volgende:
Tanja waar leef je op dit moment van? Een uitkering, liggend op je rug of heb je misschien een rijke vent aan de haak geslagen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow...owkee...dat zal dan wel
Let verder niet op mij...ik was aan het teruglezen vandaag of ik misschien nog iets ergs had gezegd over Tanja, maar ik kon weinig terugvinden...kwestie van de schade een beetje inhalen dus...
Moet zijn 'de verwekker', ik weet niet of daar in de policy ook melding van wordt gemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is nu ze hier user is nog zo'n beetje het enige wat je over haar mag zeggen.
En ik weet niet eens of devadervanhetkindje nog wel mag, want partners zijn tegenwoordig gratis meeverzekerd..![]()
Indien "tann"quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En ja hoor, daar hebben we PLAE
Tan, dankzij PLAE ben je geen Groninger van het Jaar geworden, ik zou je willen adviseren hem volledig te negeren
What did I do wrongquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan, dankzij PLAE ben je geen Groninger van het Jaar geworden, ik zou je willen adviseren hem volledig te negeren
Ze vroeg vanmiddag idd waar ik die foto van Rooie Rinus en Pé Daalemmer vandaan had.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
Indien "tann"over een klein beetje mensenkennis beschikt zal ze hem dat alles behalve kwalijk nemen....de gedachte alleen al....
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Een discussie om wie de grootste Tanja-fan was/is
Kom op jongens er waren er zat met een grote bek toen ze in het huis zat, toen ze eruit was wou iedereen haar er weer in hebben omdat het zo verdomde saai was geworden en nu ze hier op Fok! is word ze aanbeden door degene met de grootste bek
En als ik zei dat ik haar zo begreep en het psies deed zoals ik het gedaan zou hebben dan kon ik me hier een week niet meer vertonen.
Een stel schatten zijn jullie
We vinden het allemaal geweldig dat ze hier op Fok! is!
Ik bleef ook en las lekker door alle kritiek heenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Toch een klein puntje van kritiek, jij zei altijd dat je veel van jezelf in Tanja 'terugzag', maar Tanja zou zich niet door kritiek een week niet laten zien hoor
Het zou vooral veel over de kwaliteit van de Groningers zeggen, als meedoen aan Big Brother het beste is wat er in dat jaar is gepresteerd door de noorderlingen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Indien "tann"over een klein beetje zelfkennis beschikt zal ze hem dat alles behalve kwalijk nemen....de gedachte alleen al....
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik bleef ook en las lekker door alle kritiek heen
Inderdaad, anders was ze hier pas in 2712 weer gesignaleerd.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:04 schreef PC eend het volgende:
![]()
Toch een klein puntje van kritiek, jij zei altijd dat je veel van jezelf in Tanja 'terugzag', maar Tanja zou zich niet door kritiek een week niet laten zien hoor
Nou, waarom zou ze de Groninger van het jaar moeten zijnquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond haar in september al lief.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Anitra het volgende:
Een discussie om wie de grootste Tanja-fan was/is
<..>
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Pinball het volgende:
![]()
![]()
Nee sorry, ik volg het niet zo, maar ik vind Tanja zo lief![]()
* Pinball kruipt weer op z´n stoel, huilend van het lachen
Heb je Tanja ook al voor mij gewaarschuwd?quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gammaquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad, anders was ze hier pas in 2712 weer gesignaleerd.
Huhquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Tanja hoeft nu natuurlijk niet heilig verklaart te worden omdat ze Fok! heeft ontdekt.![]()
Ze was in het huis bij tijd en wijle onuitstaanbaar egoistisch bezig, zwangere hormoonbaal of niet.![]()
Maar zoals ze momenteel met de kritiek en de commentaren op Fok! omgaat en zoals ze op msn is, heeft mijn beeld over haar wel wat bij doen trekken.
Ze heeft in ieder geval een prima gevoel voor humor, heb ik gemerkt.
Ja, ik vind de manier waarop sommige users hier haast amechtig aan Tann haar lippen hangen, een beetje sneu.quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef golfer het volgende:
Tanja hoeft nu natuurlijk niet heilig verklaart te worden omdat ze Fok! heeft ontdekt.![]()
Ze was in het huis bij tijd en wijle onuitstaanbaar egoistisch bezig, zwangere hormoonbaal of niet.![]()
Maar zoals ze momenteel met de kritiek en de commentaren op Fok! omgaat en zoals ze op msn is, heeft mijn beeld over haar wel wat bij doen trekken.
Ze heeft in ieder geval een prima gevoel voor humor, heb ik gemerkt.
Zo`n soort tekst kan alleen maar van de echte Tann komenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Voor mij is het nog niet zeker dat het één en dezelfde persoon is
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:42 schreef tann het volgende:
in wie ik het meest teleurgesteld was, toch wel ff Ing toen na de bevalling, maar das al weer over hoor, ff over dat nomineren das wel leuk op zich te vertellen, ik wou niet nomineren op karakter, of dat je iemand mag of niet, of dat ie een opdracht verknald want niet alleen ik heb een opdracht verknald, in de eerste week had ik al besloten wie ik in welke volgorde zou nomineren, ik hoefde alleen nog maar iets stoms te bedenken, zoals de boter bij naat, ik had haar nooit willen nomineren omdat het bijvoorbeeld mijn type niet zou zijn, dido had ik voor het licht steeds aan doen bijvoorbeeld als ik lag te slapen want ik was erg moe de laatste weken, of rikkert die van me won met triktrak, joost omdat hij met zn vingers in de chocoladepasta zat enz enz. ik wou dit volhouden, lieske heeft een nieuwe kans gekregen omdat ik haar toch om persoonlijke redenen had genomineerd, en ik het niet tof vond hoe iedereen haar in een hoekje zette ondanks dat ik het eerst niet met haar kon vinden, die stond bij mij dus later als laatste en ik kan je niet zeggen hoe ongelovelijk veel respect ik voor die meid heb gekregen!!!!
Soms ben je dan ook wel weer scherpquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ik vind de manier waarop sommige users hier haast amechtig aan Tann haar lippen hangen, een beetje sneu.
Tanja was in het huis grotendeels een soort asobig en dat waren velen met mij eens. Voor mij is het nog niet zeker dat het één en dezelfde persoon is. De Tann die hier post is een hele andere dan ik op tv heb gezien. Ze komt op mij ook véél symphatieker over, en zeker met gevoel voor humor, maar voor mij blijft ze gewoon een user op Fok, ik ben niet zo'n fan van al dat idoliseren![]()
Je zit er al klaar voor?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Tanja komt rond 23:00uur weer begreep ik?
Ja, iddquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Tanja komt rond 23:00uur weer begreep ik?
[Henk Krol mode]quote:
Ben benieuwd wat ze hebben gegetenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ja Tanja komt na 23.00 weer , ze is eten bij haar ouders
doet ze meestal elke woensdag
Oh kom op zeg, Peterquote:
Het heeft wel iets sneu's, jaquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
hahahaha peter ga je dan morgen hetzelfde eten ;-)
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n soort tekst kan alleen maar van de echte Tann komen![]()
[..]
Niet vanaf nu gerekend, maar ik wil je om 22.57 best ff helpen hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nou nooit mensen op mij te wachten als ik zeg dat ik om 23:00 kom
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:02 schreef Isabeau het volgende:
Oh kom op zeg, Peter![]()
* Isabeau geeft Peter een knuffel, hij is duidelijk in Het Adoreerstadium
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nlquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik had dat al gelezen hoor Peter, maar zulke uitspraken halen mij niet over de streep.
Ik ga meer, voor aantoonbare feiten![]()
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:01 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nou nooit mensen op mij te wachten als ik zeg dat ik om 23:00 kom
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
Niet vanaf nu gerekend, maar ik wil je om 22.57 best ff helpen hoor.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Soms ben je dan ook wel weer scherp![]()
Maar dan geloof je weer nog steeds niet dat ze het is![]()
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:07 schreef Anitra het volgende:
Om 23.00 heb ik mijn msn aan, zit ik achter mijn pc en wacht heel saai speciaal op jou dan oke?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
En mongoolnoemer: Tan vond mijn tekst over haar weigering om friet met Joost te eten helemaal top
Ik heb WLMquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, MSN, dat schijn ik ook te hebben! [afbeelding] Ik vergeet het steeds![]()
Dat zijn moderators, Admins hebben een rode kleur en Forum Admins (FA's) zijn darkbluequote:Op woensdag 1 februari 2006 22:08 schreef DanielleNaomi het volgende:
Ik dacht dat het nou toch echt wel duidelijk was dat Tann echt Tanja was , het is een aantal malen in eerdere TanjaTopics duidelijk gemaakt ook door de admins .
Pff...sorry hoorquote:
......met de nadruk op "even" ....quote:Jappie, Ik hou juist van risico's nemen Beetje op de rand balanceren, is juist spannend.
.....jammer dat je soms op je bek gaat, maar dat toch liever, dan maar een beetje voort kabbellen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens bij het nieuws op www.bb-tanja.nl
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:12 schreef DanielleNaomi het volgende:
o nou ja Bong4002 hahaha je begreep wel wat ik bedoelde ;-)
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
Tuurlijk
Maar ik geloof dat het Tanja is, alleen niet iedereen, is ook logisch, er word zovaak gekloot met clones en nep users etc.Ik kan me ook wel als Bill Gates ofzo voordoen, dat kan iedereen
![]()
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBBquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben eigenlijk Anita Meijer.
Ik mocht niet eens meedoenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Hier is zien vaak pas gelovenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
De slet.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
En Country Wilma mocht wel komen "zingen"![]()
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben ook pas sinds gisterenmiddag overtuigd hoor
Ik geloof het ook 99,998% zekerquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik eergisteren op de msn van Bluezz door haar en gisteravond nog eens bevestigd op mijn eigen msn, toen Menno die bij haar op bezoek was, ook soms even meedeed.
Nog afgezien van de IP-check.
Het is Tanja wel. Ze zat gisteravond nota bene met Menno thuis en hebben ze samen berichten geschreven op fok. Dan wordt de kans op een kloon toch wel aardig 0.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Als het Tanja niet is dan vind ik het een verdomd goede imitator
Maar ik geloof liever dat het gewoon Tanja uit BB is![]()
Ik doe op mijn manier mijn echtheids onderzoekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:15 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhh sorry cuall ik ben diegene die de website maakt van Tanja
Ik heb de bewijzen dat Tann echt Tanja is door gegeven via misshobje en bluez en die hebben het bevestigt
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemdquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor je, dat je naam niet één keer is genoemd in HBB
Dan hoop ik voor jullie dat ze komtquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Hier heb je het mis hoor Peter, die naam is al een paar keer genoemd![]()
Mij hoor je er niet over hoorquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Mij hoor je er niet over hoor![]()
De user Tann, vind ik een leuk mens PC, en wie het ook is, ze brengt veel vertier hier![]()
En kun je daar dan ook allemaal nog niet eerder op internet geplaatste foto's van Lieske en haar familie op zetten?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:13 schreef cuall het volgende:
Ik kan binnen een uur een site online hebben waarin ik zeg dat ik eigenlijk Lieske ben![]()
Een een of ander nederlandtalige D-artiest stond te zingenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
Heej dit is de SC nietquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er dan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:35 schreef DanielleNaomi het volgende:
Lekker toch die nederlandstalige muziek??
Niets mis mee hoor
Maar ik heb ook geen positieve dingen over Lieske. Omdat Tanja wel positief over Lieske denkt, wil niet zeggen dat ik dat over neem.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Lekker Simpel is het in ieder geval niet, want die gaat nog liever dood dan dat hij die positieve dingen over Lieske schrijft op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |