quote:
In je profielquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:12 schreef snetje het volgende:
OT ......waar zit die avater knop hier ???
En heb jij dan ook geen zin meer in de zwangerschap en verrheug je je niet meer op de komst van de baby?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:07 schreef snetje het volgende:
[..]
ja volkomen begrijpelijk !!
als een gynacoloog aan mij vraagt tijdens de echo "wil je het weten ?" en ik zeg NEE !!!
en hij/zij zegt het alsnog ........kan diegene een goeie knal voor zijn kop verwachten !
Volgens mij is het onzin dat in haar contract zou hebben gestaan dat BB dit niet bekend zou mogen maken. Het is dacht ik eerder andersom: Tanja had juist aanvankelijk gezegd dat ze er geen problemen mee had, maar is daar later op teruggekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stond
cuall?? Et tu?????quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ben om
![]()
![]()
![]()
Tanja en Tann is één en dezelfde persoon![]()
![]()
Sherlock Cuall heeft haar onderzoek gedaan en Tanja is geslaagd.
Ik Wil bij deze aangeven dat ik haar dus NIET goed heb beoordeeld.Het is wel een sociaal persoon en met gevoel voor humor en begrip voor de ander.
.........gaat zich schamen in een hoekje![]()
Nu nog vriendjes worden met Peter6000 en je kunt met een gerust hart naar de hemelpoort.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Ik Wil bij deze aangeven dat ik haar dus NIET goed heb beoordeeld.Het is wel een sociaal persoon en met gevoel voor humor en begrip voor de ander.
Ze mochten het wel aan de kijkers vertellen, vond Tanja toen. Later realiseerde Tanja zich opeens dat het misschien wel over de schutting zou worden geroepen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:11 schreef snetje het volgende:
[..]
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stond
* BONG4002 troost Cuallquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Ik ben om
![]()
![]()
![]()
Tanja en Tann is één en dezelfde persoon![]()
![]()
Sherlock Cuall heeft haar onderzoek gedaan en Tanja is geslaagd.
Zo begreep ik het ook ja?!quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is het onzin dat in haar contract zou hebben gestaan dat BB dit niet bekend zou mogen maken. Het is dacht ik eerder andersom: Tanja had juist aanvankelijk gezegd dat ze er geen problemen mee had, maar is daar later op teruggekomen.
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijdequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:21 schreef cuall het volgende:
Hmmmmmmmm zal daar maar niet opin gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou vooral veel over de kwaliteit van de Groningers zeggen, als meedoen aan Big Brother het beste is wat er in dat jaar is gepresteerd door de noorderlingen.
FC Groningen staat trouwens achter.
haar kraamverzorgster is een nichtje van de tante schoonzussie , beetje ingewikkeld maar wist al wel dat ze in het huis ging en ze was heeeeeeeeel positief over Tanjaquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij vond Tan het geen bezwaar dat de kijkers het wisten, maar ze had er geen rekening mee gehouden dat het over het hek geschreeuwd kon worden.
Toen ze van gedachte veranderde werd dat niet gerespecteerd door de makers.
Die kraamverzorgster mag wel trots zijn op haar beroepsgeheim
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu nog vriendjes worden met Peter6000 en je kunt met een gerust hart naar de hemelpoort.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijde
Zoals ik al zei, ik doe altijd graag mijn eigen onderzoek en ik heb inmiddels Tanja persoonlijk gesprokenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:30 schreef Mabelle het volgende:
Nu Cuall om is .... is echt het end zoek![]()
Echt?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik doe altijd graag mijn eigen onderzoek en ik heb inmiddels Tanja persoonlijk gesproken![]()
Ze heeft contact met mij gezocht, Scan, dat zegt toch wel watquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat tot nu toe nog steeds enkel over Tanja hoor. Ik heb haar nog geen vraag aan iemand anders zien stellen. Maar dat terzijde
Ik heb haar geschreven en naar aanleiding van mijn brief heeft ze contact met mij opgenomenquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:
En hoezo ben je om cuall?? Heb je haar gesproken, msn, gezien, wat???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |