Speak for yourselfquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, voordat ze al dat oeverloze ge-slowchat heeft doorgelezen in de afgelopen topics is het alweer te laat voor haar om zelf nog even hier te kunnen reageren.
Ze zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen niets na te lezen en er vanuit te gaan dat er eigenlijk niets zinnigs hier gepost wordt.
Alsof jij geen onzinnige topics bijleest die over jou gaanquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan zit ze er niet eens zo ver naast
haha =quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:49 schreef DanielleNaomi het volgende:
ja het laatste lijkt me de beste optie Golfer hahahah
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:51 schreef snetje het volgende:
tann !! ik heb nog een vraag !
nadat het bekend was gemaakt dat het een meisje zou worden ..iets wat jij dus duidelijk nog niet wou weten....en wat bijna iedere vrouw bij haar eerste zwangerschap niet wil weten !!!.was je dagen van slag .......volkomen begrijpbaar in mijn ogen .......maar niet in die van de medebewonersheb je al hun commentaar toen meegekregen of heb je dat later pas terug gezien
en wat vind je ervan
![]()
Ik lees ALLESquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alsof jij geen onzinnige topics bijleest die over jou gaan![]()
Dan heb je mijn posts niet goed gelezenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...
Maar zal wel aan de hormonen hebben gelegen
Sorry Tanja, maar dat was ook iets waar ik helemaal niets van begrepen heb
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
euhhhhhhhh euhhh euh okee![]()
![]()
![]()
jeetje maar met snelreageren zie je die dingen helemaal niet pffffff
nou moet ik weer een handeling meer doen
ik ben helemaal niet zo in de smilies hahahaha onee sorry moestzijn
Wat hebben jouw posts daar mee te maken dan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts niet goed gelezen![]()
Sowieso al niet omdat ze vooraf wel degelijk ermee accoord was gegaan dat het in de uitzending bekend zou worden gemaakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Snelle leerling ben je!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:57 schreef DanielleNaomi het volgende:
ik ben helemaal niet zo in de smilies hahahaha onee sorry moestzijn
Bye byequote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef DanielleNaomi het volgende:
Nou ik kom straks wel weer ff spieken hier
moet nou ff het eten voor mijn huspup maken die komt net thuis van zijn werk..
laterssssss
![]()
![]()
Ik heb haar veel verdedigd, a4tjes vol (niet zo erg als jij met Lieske deed, maar het kwam in de buurt), omdat ik haar dacht te begrijpen, ook hier heb ik het over gehad, dan kan je wel zeggen: ja jij, maar jij bent Tanja niet, maar in alles wat ze tot nu toe heeft uitgelegd blijkt dat ik er niet veel naast zatquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat hebben jouw posts daar mee te maken dan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer over die bank die 15 jaar oud was.... Dat gaat vast nog 5 jaar zo door.
![]()
ja volkomen begrijpelijk !!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volkomen begrijpelijk? Ze deed het overkomen alsof er nu helemaal niets meer aan was en het leek wel alsof ze het liefst helemaal niet meer zwanger wilde zijn. Voor haar hoefde het allemaal niet meer. Wat is er nog aan om een baby te krijgen als je al weet wat het is, zoiets...
Maar zal wel aan de hormonen hebben gelegen
Het moet ook in het officiele FoK-woordenboekquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer over die bank die 15 jaar oud was.... Dat gaat vast nog 5 jaar zo door.
![]()
Of wat dacht je van de "FOK! wiki"quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:08 schreef doka het volgende:
[..]
Het moet ook in het officiele FoK-woordenboek![]()
naar mijn weten had tanja de afspraak met BB dat het geslacht van de baby absoluut niet bekend gemaakt zou worden .........ik heb haar nog horen zeggen dat ze dat niet konden maken omdat het zo in het contract stondquote:Op woensdag 1 februari 2006 23:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso al niet omdat ze vooraf wel degelijk ermee accoord was gegaan dat het in de uitzending bekend zou worden gemaakt.
Dus hoe diep zat die wens om het niet te willen weten dan.
OK, je kan van mening veranderen, en BB had daar respectvoller mee om moeten gaan.
Maar om er dan nog wéken over door te gaan en dingen te zeggen als "Het allermooiste wat ik had is van me afgepakt", dat vond ik bizar.
Ze komt zeker net online op MSN?quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik vermoed dat ze zo haar gezicht weer even komt laten zien hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |