Ben ik helemaal voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:42 schreef karoltje het volgende:
Nu maar nieuwe foto's dan?
Janice wist het goed te omschrijven, met haar "Village of the Damned" opmerkingquote:Op woensdag 1 februari 2006 10:43 schreef Sjoem het volgende:
Ik vind Christina eng
Haar ogen kijken altijd hetzelfde, alsof ze een spook ziet.
Het werd verder niet uitgelegd, maar 'het gebeurde wel vaker'quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:58 schreef karoltje het volgende:
Nee dat was meer soort kortsluiting in dr hersenen ofzo.
Maar het was wel weer 10 (<- die weet ik niet zeker, maar wel een boel jaren) jaar geleden dat ze het voor het laatst had.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het werd verder niet uitgelegd, maar 'het gebeurde wel vaker'
Ja, het arme kind...haar haar is nu echt verpest en het ziet er niet uit!quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:49 schreef Lienekien het volgende:
Michelle hebben ze zó lelijk gemaakt met die peroxide-look.
Oh, dat had ik niet meegekregen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Sjoem het volgende:
Maar het was wel weer 10 (<- die weet ik niet zeker, maar wel een boel jaren) jaar geleden dat ze het voor het laatst had.
Tip voor de volgende keerquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:07 schreef karoltje het volgende:
Oooh wat dom! Kijk nooooit op die sites!
Dè reden waarom ik niet naar foto's ga zoekenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:06 schreef Sjoem het volgende:
Ik heb per ongeluk al gezien wie er gaat winnen
Ik wilde nieuwe foto's zoeken, maar dat ging niet helemaal zoals gepland dus
Maar Brittany gaat niet winnen omdat ze eerder een pinup dan een model zou zijn. (jij valt blijkbaar meer op de playboy-vrouw dan op een modelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:07 schreef BoterKlontje het volgende:
Michelle is ronduit lelijk, voor de rest vind ik er eigenlijk niemand bijzitten die er echt uitspringt(als ik een avond uitga in de plaatselijke dorpskroeg kom ik mooiere meiden tegen), behalve Brittany(die van op de achtergrond) die is echt mooi.
Jawelquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dè reden waarom ik niet naar foto's ga zoeken
En, beetje blij met de winnares?(niet vertellen hoor, ik wil het echt niet weten)
Oh jee, volgens mij heb ik haar dan ook weer gezienquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, daar heb ik dan weer per ongeluk de winnares al van gezien (deel 5).
En die vond ik echt maar niks op de ene foto die ik van haar heb gezien, brrrr.
Dat gaat nu de hele tijd al zo... De foto's van de vorige aflevering staan ook op pagina 2 van het vorige topic ofzo...quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn foto's van de volgende aflevering. Ik vind dat toch een beetje spoileren.![]()
Ik vind het nog steeds niet leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:24 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat gaat nu de hele tijd al zo... De foto's van de vorige aflevering staan ook op pagina 2 van het vorige topic ofzo...
Dat vind ik ook heel knap ja, ze staat altijd goed op de foto, maar las ze niet poseert is ze gewoon niet mooi. Daarom gaat ze het ook nooit winnen, denk ik, maar kan ze het best ver schoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:
die van Michelle is wel mooi ondanks dat ik háár echt niet mooi vind
Ik las Zhenar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
Brittany lijkt wel Zhena, the hardcore Princess.
quote:
Xena!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was ik daar ook mee in de war, want ik bedoel die War Princess, Xenia of zo?
Kahlen is wel een van de leukste meisjes... maar niet het beste model denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:Kahlen
blijft mijn favoriet.
De foto van Tiffany is ronduit lelijk, die van Michelle is wel mooi ondanks dat ik háár echt niet mooi vind en ik zal nooit snappen wat iedereen toch in Keenyah ziet
moonbritquote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een dronken Brittany, ben érg benieuwd..
quote:
Oh nee.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vandaag toch eindelijk HET moment van Tyra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat ze helemaal ontploft? Toen eens gezien, maar wist niet dat dat deze serie was...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vandaag toch eindelijk HET moment van Tyra?
Ik heb dat laatst ook gezien... snap niet waar ze zich druk om maakte...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat ze helemaal ontploft? Toen eens gezien, maar wist niet dat dat deze serie was...
Het zou me niets verbazen, maar er hangt ook veel af van de foto's en ik vond die van Brittany zeker niet de slechtste.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg het nare voorgevoel dat Brittany eruit gekicked wordt vanavond.![]()
Klopt, maar altijd als er iemand uitgaat wordt de reden van tevoren nogal breed uitgemeten in de "tussenstukjes". Tot nu toe zie ik alleen Brittany.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen, maar er hangt ook veel af van de foto's en ik vond die van Brittany zeker niet de slechtste.
Nou, beter dan die HIV chick (hoe heet ze, die met die huidproblemen)quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rebecca is safe sex.Wat een geweldige omschrijving
Volgens mij hebben ze haar make-up vergeten...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef octopussy het volgende:
wat ziet Tyra er verschrikkelijk uit zeg!
Janice voor een keertje wel leuk...
Ze doen het wel goed...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:08 schreef Zhenar het volgende:De deelnemers snappen de parfum opdracht niet.
Idd. Vooral in combinatie met die shoot!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Rebecca is safe sex.Wat een geweldige omschrijving
Geweldig... dat zijn de bestequote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd. Vooral in combinatie met die shoot!Die continue blik van "ben ik al vaak genoeg naar de kerk geweest deze week?"
Nee man, die zijn sneuquote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Geweldig... dat zijn de beste![]()
Ik ookquote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik was even bang dat die malloten Rebecca eruit gingen sturen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:28 schreef manou het volgende:
beetje jammer dat popje rebecca er nog in zit!!! vind haar heleamaal niets.....
ik denk sarah, omdat ze zon btichopmerking maakte over bittany toen ze werd weggestuurdquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Viechi het volgende:
Wie o wie wordt door Tara Banks afgekat volgende week?
Iemand een gokje?
Sarah ligt er al uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk sarah, omdat ze zon btichopmerking maakte over bittany toen ze werd weggestuurd.
Staat - tussen spoilertags - ook in dit topic... of in het vorige...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef manou het volgende:
ik wil het weten!!! staat dit niet al in een spoiler topic?
joh, read my jokequote:
Ik vind 'em wel goed eigenlijk!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind Michelle by far de lelijkste foto hebben. Tijd dat die er eens uitgaat.
Echt? De rest kijkt heel speels of alsof ze het punt staan die jongen met huid en haar op te eten. En Michelle kijkt heel geforceerd, geposeerd en doods. Er is helemaal geen interactie met het mannelijke model.quote:
Zag je d'r stomen vanavond?!quote:Ik vind Naima een schatje, met geweldig haar
quote:Ik vind Keenyah een ontzettend saai kind met helemaaal geen bijzondere foto's!
Maar met haar slip aan!quote:ghehe.... mooning.... erg professioneel hoor..
Je had het misquote:Degene die eruit gaat heeft vaak de meeste tussenstukjes, merk ik op. Ik weet trouwens niet zeker wie weg gaat, dus ik kan het mis hebben .
On se rappelle Nicole?quote:Wel grappig dat Kahlen niet echt opvalt maar al haar foto's eigenlijk heel goed zijn
Slechte belichting.... gooi die fotograaf eruit...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef brando het volgende:
De foto's van volgend week:
Rebecca:
die gaat eruit. Slechte foto. Je ziet d'r gezicht nauwelijks.
Ik denk dat die fotograaf (die normaal gesproken make-up doet) zich flink had ingeslijmt ofzo. Het was echt zijn projectje. Vriendjespolitiek zeg maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Aarti het volgende:
Hoewel iedereen de foto's van vanavond hier lelijk vond, vond de jury de meeste foto's mooi...wat zien zij dat ik niet zie?
Eensch..totaal ongeinteresseerd kijkt ze. Maarja ze had ws liever een lekker wijf in dat bedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind alle foto's mooi behalve die van Michelle. Die kijkt een beetje dood de andere kant op. Alsof ze liever weg wil van die vent in dat bed.
Ze moest, het was haar keuze niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef Koningin het volgende:
Michelle had haar haar NOOIT blond moeten maken, staat heel erg onnatuurlijk vind ik. Heel lelijk.
(...)
Vind ik ook, honingblond ofzo had haar stukken beter gestaan. Door deze te gele kleur lijkt haar huid nog witter.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef Koningin het volgende:
Michelle had haar haar NOOIT blond moeten maken, staat heel erg onnatuurlijk vind ik. Heel lelijk.
viel me gisteren ook op. ze heeft best wel een buikje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Het viel me trouwens op dat Keenyah best wel stevig is, vooral bij haar buik en (boven)benen. Ik vind haar gezicht ook niet mooi 'in het echt', terwijl ze wel goed fotografeert. Ik vind Brittany het enige echte model.
"disadventage: you're a clown."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Brittany het enige echte model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
De-pot-verwijt-de ketel! Klopt wel een beetje dat vrouwen naar andere vrouwen toe, behoorlijk hard tegen elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
Nou toen ik het voor het eerst zag had ze een soort neglige dingetje aan van satijn. Daar valt het echt heel erg in op. Daarna ben ik er op gaan letten, ook van zij-aanzicht e.d. ze heeft gewoon een buikje.
maar nog lang niet zo erg als ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Lluvy ging er terecht uit vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:37 schreef Aventura het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Aventura op 07-02-2006 14:05:06 ]
Jammer dat ze in het echt zo eng isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoezo wordt. Michelle.
. nou weer voorgetrokken? Vind ik écht niet hoor, ik vind gewoon dat ze iedere keer weer prachtige foto's heeft en dus terecht door is.
.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]Je spoiler is misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Maar ik doe niet mee aan ANTM en ik heb drie kinderen gehad en ik ben al ver over de dertig en..en... * Puckzzz weet ff geen excuses meer te verzinnen voor haar buikjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef lachebekje het volgende:
[..]
De-pot-verwijt-de ketel! Klopt wel een beetje dat vrouwen naar andere vrouwen toe, behoorlijk hard tegen elkaar kunnen zijn.
Ja, dat vind ik nou ook. Vooral als ze huilt vloekt haar huid met haar haar en de rode vlekken in d'r gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer dat ze in het echt zo eng is
Altijd maar die vertrokken roodgevlekte kop, ik vind haar echt niks
ja verschrikkelijk hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook. Vooral als ze huilt vloekt haar huid met haar haar en de rode vlekken d'r gezicht.
Nou ja, niet zó lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk he![]()
jij ziet er zeker heel mooi uit als je huilt![]()
ik vind michelle een poepielekker puh
![]()
ik vind die man eigenlijk mooierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eindelijk een mooie foto van Christina trouwens, bij die bed met veren en man shoot.
precies, ze weet mooie poses aan te nemen alleen ze mag echt meer durven. ik denk dat als ze meer durft en meer uitgedaagd word, ze echt mooi word!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Michelle wel wat hebben. Ok, ze heeft een minder karakter, en die rode vlekken zijn lelijk, maar ze heeft iets statigs, echt model-achtigs wat ik bij de andere behalve Brittany mis. Ik gok dat zij, Tiffany en Keenyah in de finale staan.
Ik vind haar karakter ook wel verfrissend. Okay, ze moet wat minder huilieën, maar verder vind ik haar tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Michelle wel wat hebben. Ok, ze heeft een minder karakter, en die rode vlekken zijn lelijk, maar ze heeft iets statigs, echt model-achtigs wat ik bij de andere behalve Brittany mis. Ik gok dat zij, Tiffany en Keenyah in de finale staan.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Nuna het volgende:
Kahlen vind ik anders ook wel mooie foto's hebben, hoewel ze er altijd wel 'gewoontjes' uitziet.
huilieën?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind haar karakter ook wel verfrissend. Okay, ze moet wat minder huilieën, maar verder vind ik haar tof.
Nee, Rebecca is mijn favoriet van cycle 4, samen met Brittany en (in mindere mate) Kahlen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Ben ik dan de enige die Rebecca top vind?
rebecca is mooi, zeer mooi, maar ik vind haar wel een erg oppervlakkig karakter hebben en dat komt terug in de fotos, die het allemaal net niet hebben, behalve dan die ubervampy foto met de hondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, Rebecca is mijn favoriet van cycle 4, samen met Brittany en (in mindere mate) Kahlen.
Ne, ze had het over "femni.... femimi...fem... femiminen...."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
Zei Michelle met die parfumpresentatie nou dat ze worstelde? de sport dus...
ja klopt! Michelle worstelde voordat ze naar ANTM kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
owja
maar volgens mij ook iets over worstelen...dat zei ze daar dan aan vooraf geloof ik. Of was dat iemand anders die dat zei? Ik weet zeker dat er eentje over worstelen begon
naja..laat het maar gaan
zie je welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ja klopt! Michelle worstelde voordat ze naar ANTM kwam
Ik hoop dat dit niet als spoiler gezien wordt, maar het is géén toneelstukjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Suuz_ het volgende:
dat voorstukje van volgende week, over dat tyra zo schreeuwt tegen iemand is gewoon een toneelstukje volgens mij. Ze moeten volgende week toch acteren enzo. Dus is gewoon een lekker makertje wat dus niets voorstelt denk ik
oeh i wanna know morequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet als spoiler gezien wordt, maar het is géén toneelstukje![]()
Er staan genoeg spoilers in dit topicquote:
aaaiii dat is balen!! ik ben gewoon zelf nieuwsgierig om het op te zoeken, maar dit baalt wel zeg!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef Sannelie het volgende:
Vorige keer van ANTM keek ik per ongeluk op een site en zag wie er won... Dit keer wilde ik echt niet weten wie er ging winnen.
Zit ik in de tram... 2 meiden achter me hadden het erover en zeggen ze zo wie er gaat winnen! :S Lekker is dat![]()
Zij zijn professionals, jij niet. You do the math.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, ik weet al waarom Michelle het lievelingetje van de jury is!! Die zien natuurlijk ook wel in dat ze dat kind mishandeld hebben door dat haar te bleken tot het stro werd. En dus mag ze lang blijven(anders begrijp ik het ook niet)
Zo dat is echt matigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef Sannelie het volgende:
Vorige keer van ANTM keek ik per ongeluk op een site en zag wie er won... Dit keer wilde ik echt niet weten wie er ging winnen.
Zit ik in de tram... 2 meiden achter me hadden het erover en zeggen ze zo wie er gaat winnen! :S Lekker is dat![]()
Ja, de belichting bij deze shoot is echt helemaal ruk, de achtergrond is ook al zo donker. En dat terwijl hij toch écht overdag in de buitenlucht is geschoten, in een zonnig Californië.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:45 schreef senia het volgende:
[..]
wat vind iedereen zo mooi aan die bed-foto van christina? ik vind haar gezicht er helemaal niet zo mooi uitkomen![]()
rebecca vind ik wel een superfoto hebben.. jammer van de belichting
Ja, dat heb ik ook. Ik weet het nu ook al omdat iemand zijn mond voorbij heeft gepraatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:02 schreef Sannelie het volgende:
zon is meestal een hele storende factor wanneer je wilt fotograferen. Het licht is erg fel waardoor er al snel uitgebeten lichte stukken in de foto komen etc. Zon is dus absoluut geen ideale omstandigheid. Ik fotografeer het liefst in een geblindeerde studio waarin ikzelf alle controle over de belichting heb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, de belichting bij deze shoot is echt helemaal ruk, de achtergrond is ook al zo donker. En dat terwijl hij toch écht overdag in de buitenlucht is geschoten, in een zonnig Californië.
Ok, het is compleet offtopic hoor, maar de foto's die ik gemaakt heb met aapstok zijn bij volle zon genomen en het was echt perfect superlichtquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zon is meestal een hele storende factor wanneer je wilt fotograferen. Het licht is erg fel waardoor er al snel uitgebeten lichte stukken in de foto komen etc. Zon is dus absoluut geen ideale omstandigheid. Ik fotografeer het liefst in een geblindeerde studio waarin ikzelf alle controle over de belichting heb.
en per fotograaf, je noemt er ook wel gelijk een hele goed opquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, het is compleet offtopic hoor, maar de foto's die ik gemaakt heb met aapstok zijn bij volle zon genomen en het was echt perfect superlichtMja, misschien verschilt het per keer.
Maar om terug te komen op ANTM, ik vind de belichting wel vaker ruk op die foto's, ik twijfel ook wel eens aan de professionaliteit van die fotografen...
Dat denk ik ook jaquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en per fotograaf, je noemt er ook wel gelijk een hele goed op
ik denk dat hij beter met deze modellen aan de slag kan gaan dan sommige fotografen die ze nu gebruiken.
Hij is heel spontaan. Of althans: hij lijkt spontaan. Ze komt vaak heel hard over met dat scherpe gezicht van haar, maar nu is ze heel "zacht" en het spontaanst van iedereen. Ik neem aan dat de jury hier wel iets over gaat zeggen...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:45 schreef senia het volgende:
[..]
wat vind iedereen zo mooi aan die bed-foto van christina? ik vind haar gezicht er helemaal niet zo mooi uitkomen![]()
[...]
quote:
idem...quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook
neem het op, kom ik deze week kijken.
Dan moet je wel snel komen, fragment duurt niet zo gek lang vlgs mijquote:Op maandag 13 februari 2006 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat ik me op het flippen van Tyra ga aftrekken.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel komen, fragment duurt niet zo gek lang vlgs mij
Three words, baby:quote:Op maandag 13 februari 2006 16:21 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Dan moet je wel snel komen, fragment duurt niet zo gek lang vlgs mij
Ik ook, en zo hoort het !quote:Op maandag 13 februari 2006 15:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben lekker thuisen ga heerlijk genieten, heb er nu al zin in.
Niemand heeft je gevraagd om hier te komen hoorquote:
sorryquote:Op maandag 13 februari 2006 18:56 schreef senia het volgende:
bad mood today...? just joking mister....
21.30 uur RTL 5quote:Op maandag 13 februari 2006 19:24 schreef Moja het volgende:
Hoe laat begint het eigenlijk?
Bakje chips en cola erbij... (godzijdank hoef ik geen rekening te houden met n dieet, als niet-model zijndequote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, ik zag Tyra al grommend kijken... een voorbode?![]()
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is trouwens dat "lalalalalalala" liedje uit de openingstune? Meesa wanna![]()
Volgens mij ook ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.
quote:
MAAR IK WIL HET!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.
Dat vond ik ook. Als iemand in de camera kijkt komt het veels te geposeerd over. En zo komt het veel spontaner over.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef brando het volgende:
Nou. Ik heb er duidelijk geen verstand van.
Lekker speciaal: foto's van modellen die allemaal recht in de camera kijken. Ik vond die foto van Michelle niet goed: afstandelijk. En de foto van Christina bijvoorbeeld, ondanks het feit dat ze naar beneden kijkt (net als de rest, behalve Michelle) gewoon leuk en spontaan. Draag veel meer uit voor mij dan het voorbeeld van Janice.
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef brando het volgende:
[look to left]
Kahlen: "Look to left"
...
...
"Oh. Oops!"
![]()
Het moet haast wel of ze hebben er iets uitgeknipt. Waar haalt Tyra & co het recht vandaan om tegen iemand "how dare you!" te schreeuwen? Behalve dan als Tiffany echt iets ergs heeft gedaan. Maar "gelachen" (wat inderdaad gewoon uit zenuwen ofzo kan zijn; dat is heel persoonlijk, gaat Tyra geen ene reet aan) na haar uitschakeling kan toch geen reden zijn om Tyra dit alles te laten roepen.quote:...
HOW DARE YOU?
...
Bekijk het topic eens een keertje... zo doen we het van begin af aan...quote:Op maandag 13 februari 2006 22:35 schreef ChrisJX het volgende:
Ja, post idd ff foto's van volgende week
Nog niet gezien en dat is maar goed ook. Vind het een beetje flauw.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Bekijk het topic eens een keertje... zo doen we het van begin af aan...
De zondes:quote:Op maandag 13 februari 2006 22:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Volgende week de 7 zondes, ben er alleen nog niet uit wie welke zonde doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |