Bakje chips en cola erbij... (godzijdank hoef ik geen rekening te houden met n dieet, als niet-model zijndequote:Op maandag 13 februari 2006 20:15 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal klaar voor...![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 22:05 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, ik zag Tyra al grommend kijken... een voorbode?![]()
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.quote:Op maandag 13 februari 2006 21:39 schreef Zhenar het volgende:
Wat is trouwens dat "lalalalalalala" liedje uit de openingstune? Meesa wanna![]()
Volgens mij ook ja.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.
quote:
MAAR IK WIL HET!!!!quote:Op maandag 13 februari 2006 22:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is dat speciaal voor ANTM gemaakt.
Dat vond ik ook. Als iemand in de camera kijkt komt het veels te geposeerd over. En zo komt het veel spontaner over.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:12 schreef brando het volgende:
Nou. Ik heb er duidelijk geen verstand van.
Lekker speciaal: foto's van modellen die allemaal recht in de camera kijken. Ik vond die foto van Michelle niet goed: afstandelijk. En de foto van Christina bijvoorbeeld, ondanks het feit dat ze naar beneden kijkt (net als de rest, behalve Michelle) gewoon leuk en spontaan. Draag veel meer uit voor mij dan het voorbeeld van Janice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |