Ik las Zhenar.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:30 schreef Copycat het volgende:
Brittany lijkt wel Zhena, the hardcore Princess.
quote:
Xena!quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Volgens mij was ik daar ook mee in de war, want ik bedoel die War Princess, Xenia of zo?
Kahlen is wel een van de leukste meisjes... maar niet het beste model denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:17 schreef MissBliss het volgende:Kahlen
blijft mijn favoriet.
De foto van Tiffany is ronduit lelijk, die van Michelle is wel mooi ondanks dat ik háár echt niet mooi vind en ik zal nooit snappen wat iedereen toch in Keenyah ziet
moonbritquote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een dronken Brittany, ben érg benieuwd..
quote:
Oh nee.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vandaag toch eindelijk HET moment van Tyra?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat ze helemaal ontploft? Toen eens gezien, maar wist niet dat dat deze serie was...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vandaag toch eindelijk HET moment van Tyra?
Ik heb dat laatst ook gezien... snap niet waar ze zich druk om maakte...quote:Op maandag 6 februari 2006 21:41 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat ze helemaal ontploft? Toen eens gezien, maar wist niet dat dat deze serie was...
Het zou me niets verbazen, maar er hangt ook veel af van de foto's en ik vond die van Brittany zeker niet de slechtste.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef Zhenar het volgende:
Ik krijg het nare voorgevoel dat Brittany eruit gekicked wordt vanavond.![]()
Klopt, maar altijd als er iemand uitgaat wordt de reden van tevoren nogal breed uitgemeten in de "tussenstukjes". Tot nu toe zie ik alleen Brittany.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen, maar er hangt ook veel af van de foto's en ik vond die van Brittany zeker niet de slechtste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |