Eensch..totaal ongeinteresseerd kijkt ze. Maarja ze had ws liever een lekker wijf in dat bedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vind alle foto's mooi behalve die van Michelle. Die kijkt een beetje dood de andere kant op. Alsof ze liever weg wil van die vent in dat bed.
Ze moest, het was haar keuze niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef Koningin het volgende:
Michelle had haar haar NOOIT blond moeten maken, staat heel erg onnatuurlijk vind ik. Heel lelijk.
(...)
Vind ik ook, honingblond ofzo had haar stukken beter gestaan. Door deze te gele kleur lijkt haar huid nog witter.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:18 schreef Koningin het volgende:
Michelle had haar haar NOOIT blond moeten maken, staat heel erg onnatuurlijk vind ik. Heel lelijk.
viel me gisteren ook op. ze heeft best wel een buikje.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Het viel me trouwens op dat Keenyah best wel stevig is, vooral bij haar buik en (boven)benen. Ik vind haar gezicht ook niet mooi 'in het echt', terwijl ze wel goed fotografeert. Ik vind Brittany het enige echte model.
"disadventage: you're a clown."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Brittany het enige echte model.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
De-pot-verwijt-de ketel! Klopt wel een beetje dat vrouwen naar andere vrouwen toe, behoorlijk hard tegen elkaar kunnen zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
Nou toen ik het voor het eerst zag had ze een soort neglige dingetje aan van satijn. Daar valt het echt heel erg in op. Daarna ben ik er op gaan letten, ook van zij-aanzicht e.d. ze heeft gewoon een buikje.
maar nog lang niet zo erg als ik
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:32 schreef MissBliss het volgende:
Lluvy ging er terecht uit vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |