quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef Aventura het volgende:
[..]Je spoiler is misluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Maar ik doe niet mee aan ANTM en ik heb drie kinderen gehad en ik ben al ver over de dertig en..en... * Puckzzz weet ff geen excuses meer te verzinnen voor haar buikjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:35 schreef lachebekje het volgende:
[..]
De-pot-verwijt-de ketel! Klopt wel een beetje dat vrouwen naar andere vrouwen toe, behoorlijk hard tegen elkaar kunnen zijn.
Ja, dat vind ik nou ook. Vooral als ze huilt vloekt haar huid met haar haar en de rode vlekken in d'r gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer dat ze in het echt zo eng is
Altijd maar die vertrokken roodgevlekte kop, ik vind haar echt niks
ja verschrikkelijk hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nou ook. Vooral als ze huilt vloekt haar huid met haar haar en de rode vlekken d'r gezicht.
Nou ja, niet zó lelijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:11 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja verschrikkelijk he![]()
jij ziet er zeker heel mooi uit als je huilt![]()
ik vind michelle een poepielekker puh
![]()
ik vind die man eigenlijk mooierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eindelijk een mooie foto van Christina trouwens, bij die bed met veren en man shoot.
precies, ze weet mooie poses aan te nemen alleen ze mag echt meer durven. ik denk dat als ze meer durft en meer uitgedaagd word, ze echt mooi word!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Michelle wel wat hebben. Ok, ze heeft een minder karakter, en die rode vlekken zijn lelijk, maar ze heeft iets statigs, echt model-achtigs wat ik bij de andere behalve Brittany mis. Ik gok dat zij, Tiffany en Keenyah in de finale staan.
Ik vind haar karakter ook wel verfrissend. Okay, ze moet wat minder huilieën, maar verder vind ik haar tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:18 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Michelle wel wat hebben. Ok, ze heeft een minder karakter, en die rode vlekken zijn lelijk, maar ze heeft iets statigs, echt model-achtigs wat ik bij de andere behalve Brittany mis. Ik gok dat zij, Tiffany en Keenyah in de finale staan.
Vind ik ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:33 schreef Nuna het volgende:
Kahlen vind ik anders ook wel mooie foto's hebben, hoewel ze er altijd wel 'gewoontjes' uitziet.
huilieën?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind haar karakter ook wel verfrissend. Okay, ze moet wat minder huilieën, maar verder vind ik haar tof.
Nee, Rebecca is mijn favoriet van cycle 4, samen met Brittany en (in mindere mate) Kahlen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:27 schreef ScienceFriction het volgende:
Ben ik dan de enige die Rebecca top vind?
rebecca is mooi, zeer mooi, maar ik vind haar wel een erg oppervlakkig karakter hebben en dat komt terug in de fotos, die het allemaal net niet hebben, behalve dan die ubervampy foto met de hondenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, Rebecca is mijn favoriet van cycle 4, samen met Brittany en (in mindere mate) Kahlen.
Ne, ze had het over "femni.... femimi...fem... femiminen...."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
Zei Michelle met die parfumpresentatie nou dat ze worstelde? de sport dus...
ja klopt! Michelle worstelde voordat ze naar ANTM kwamquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
owja
maar volgens mij ook iets over worstelen...dat zei ze daar dan aan vooraf geloof ik. Of was dat iemand anders die dat zei? Ik weet zeker dat er eentje over worstelen begon
naja..laat het maar gaan
zie je welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ja klopt! Michelle worstelde voordat ze naar ANTM kwam
Ik hoop dat dit niet als spoiler gezien wordt, maar het is géén toneelstukjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:12 schreef Suuz_ het volgende:
dat voorstukje van volgende week, over dat tyra zo schreeuwt tegen iemand is gewoon een toneelstukje volgens mij. Ze moeten volgende week toch acteren enzo. Dus is gewoon een lekker makertje wat dus niets voorstelt denk ik
oeh i wanna know morequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit niet als spoiler gezien wordt, maar het is géén toneelstukje![]()
Er staan genoeg spoilers in dit topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |