ik denk sarah, omdat ze zon btichopmerking maakte over bittany toen ze werd weggestuurdquote:Op maandag 6 februari 2006 22:29 schreef Viechi het volgende:
Wie o wie wordt door Tara Banks afgekat volgende week?
Iemand een gokje?
Sarah ligt er al uit.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik denk sarah, omdat ze zon btichopmerking maakte over bittany toen ze werd weggestuurd.
Staat - tussen spoilertags - ook in dit topic... of in het vorige...quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef manou het volgende:
ik wil het weten!!! staat dit niet al in een spoiler topic?
joh, read my jokequote:
Ik vind 'em wel goed eigenlijk!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Vind Michelle by far de lelijkste foto hebben. Tijd dat die er eens uitgaat.
Echt? De rest kijkt heel speels of alsof ze het punt staan die jongen met huid en haar op te eten. En Michelle kijkt heel geforceerd, geposeerd en doods. Er is helemaal geen interactie met het mannelijke model.quote:
Zag je d'r stomen vanavond?!quote:Ik vind Naima een schatje, met geweldig haar
quote:Ik vind Keenyah een ontzettend saai kind met helemaaal geen bijzondere foto's!
Maar met haar slip aan!quote:ghehe.... mooning.... erg professioneel hoor..
Je had het misquote:Degene die eruit gaat heeft vaak de meeste tussenstukjes, merk ik op. Ik weet trouwens niet zeker wie weg gaat, dus ik kan het mis hebben .
On se rappelle Nicole?quote:Wel grappig dat Kahlen niet echt opvalt maar al haar foto's eigenlijk heel goed zijn
Slechte belichting.... gooi die fotograaf eruit...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef brando het volgende:
De foto's van volgend week:
Rebecca:
die gaat eruit. Slechte foto. Je ziet d'r gezicht nauwelijks.
Ik denk dat die fotograaf (die normaal gesproken make-up doet) zich flink had ingeslijmt ofzo. Het was echt zijn projectje. Vriendjespolitiek zeg maar.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:35 schreef Aarti het volgende:
Hoewel iedereen de foto's van vanavond hier lelijk vond, vond de jury de meeste foto's mooi...wat zien zij dat ik niet zie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |