Ik vind ze wel wat hebben!quote:Loop zo lang als je maar wilt. Draag ze op de boot, in de tuin of ga ermee naar je werk. Zoek gerust, maar lichtere, comfortabelere schoenen zul je nergens vinden.
Ergonomische vormgeving met Italiaanse styling: da’s typisch Crocs! Tel daarbij de hoge ‘fun’factor op en je loopt plotseling op de meest veelzijdige schoenen die je ooit zult dragen.
Uiterst draagbaar, niet alleen dankzij de antislip en ‘non–marking’ zool; Crocs zijn gemaakt van een speciale gesloten-cel kunststof die zich naar je voet vormt onder invloed van lichaamswarmte, bovendien heeft dit materiaal deodoriserende- en bacteriewerende eigenschappen.
Crocs zijn er in verschillende modellen, in heel veel maten en tal van kleuren. Crocs zijn geliefd bij zowel mannen, vrouwen en kinderen.
Kies uit 2 modellen en 17 kleuren. en een oneindig aantal gebruiksdoelen. Voor nog geen 40 euro koop je ze voor jezelf, maar laat je ook je vrienden en familie erop weg lopen.
Met Crocs ben je heel snel de hipste persoon in je omgeving want je hebt de wereld van Crocs aan je voeten.
Not..quote:bovendien heeft dit materiaal deodoriserende- en bacteriewerende eigenschappen.
Juist ja...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:07 schreef Deetch het volgende:
lekkere zweetkakken zul je er van krijgen
Doel je hiermee op een mannelijk persoon!?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Een vriend van me heeft ze
Ja!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:05 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Doel je hiermee op een mannelijk persoon!?
Niet dat ze voor vrouwen mooi zijn..
Wat een nonsens allemaal, dat hele bericht is op poeplucht gebaseerdquote:Iedere bekende filmster is er al mee gespot.
Ze zijn ook bedoeld voor in de stalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:23 schreef pberends het volgende:
Wat een holle frasen allemaal.
[..]
Wat een nonsens allemaal, dat hele bericht is op poeplucht gebaseerd.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:23 schreef pberends het volgende:
Wat een holle frasen allemaal.
[..]
Wat een nonsens allemaal, dat hele bericht is op poeplucht gebaseerd.
Van deze site www.celebritymagazine.nlquote:Ben Affleck en Drew Barrymore zijn al gespot met Crocs op Hollywood's Rodeo Drive.
Goh, elke ster.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
[..]
Van deze site www.celebritymagazine.nl
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef metalheadBOC het volgende:
wat een walgelijke dingen zeg hou het wel bij mn magnumpjes
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef metalheadBOC het volgende:
[afbeelding]
Crocs heeft dus 2 'sterren' zover gekregen die dingen even aan te trekken voor de camera. Best veel nog.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
[..]
[..]
Van deze site www.celebritymagazine.nl
Er is natuurlijk ook een slipper-uitvoering....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef As het volgende:
Zomertrend???![]()
Krijg je toch ontzettende zwêtvoeten van die rubbere dinge en ze zijn nog eens afschuwelijk ook!!![]()
Nee, geef mij dan maar slippers.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook een slipper-uitvoering....![]()
[afbeelding]
Amen to that!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Stansfield het volgende:
Ik hou het gewoon bij mijn reef slippers voor de zomer.
zeg eens eerlijk, hoeveel % comissie krijg je?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef arretje het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar een paar navy blue crocs.
En ik moet zeggen, ze lopen echt GEWELDIG!!!
Ik was vorig jaar op kayak vakantie in zuid-frankrijk en ik moest nog iets leuks meenemen voor mijn vriendin. Nou kwam ik deze dingen toevallig tegen op een camping en dat leek me wel een (vooral) grappig iets om mee te nemen. Dus voor mijzelf ook maar een paar van die afzichtelijke dingen gekocht.
Tot nu toe dus absoluut geen spijt van gehad, want ze lopen echt super. Ik doe mijn teva's alleen nog aan als ik lange afstanden moet lopen in de zomer. Verder loop ik op mijn crocs.
Ik vraag me af of er foto's zijn van zo'n 'bekende filmster' die deze gedrochten aan heeft... Pure cariere moordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik las net dat de Crocs schoenen deze zomer helemaal de trend worden.
Iedere bekende filmster is er al mee gespot.
Haha, nee hoor, geen comissie. Ik was gewoon op zoek naar wat meer informatie over die andere modellen. Ik wil namelijk wel een van die nieuwe modellen. Maar die zijn hier in nederland nog niet te krijgen, en de .com site levert niet naar europa. Maar toen kwam ik toevallig op dit topic terecht. En iedereen deed er zo negatief over dat ik er eens iets goeds over wou zeggen. Zoals ik al aangaf vind ik het ook niet de meest mooie schoenen, maar ze lopen wel top.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk, hoeveel % comissie krijg je?
Als je grappig wil zijn moet je zoiets aan trekkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:02 schreef Koningin het volgende:
Ik heb ze afgelopen weekend in een winkel gezien.
Zag er wel grappig uit, mijn man vond ze vreselijk.
Ja in dat geval gaat functionaliteit ook wel boven mode en lijken ze me ook superpraktisch. Maar als nieuwe modetrend...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Het zijn ook schoenen die enorm veel in ziekenhuizen gedragen worden, ze lopen heerlijk, gaan niet stinken, zijn ontsmetbaar enzo... Laten geen strepen achter. Vooral voor mensen die in operatiekamers werken, zijn ze handig
Ze lijken mij wel ideaal voor mn werk (ziekenhuis) maar klopt het dat je verschillende maten in een schoen hebt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef arretje het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar een paar navy blue crocs.
En ik moet zeggen, ze lopen echt GEWELDIG!!!
ga je ze nou ook serieus buiten je werk/stage dragen?quote:Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb vandaag een paar Crocs gekocht en ze lopen echt super super lekker! Ik wil eigenlijk niks anders meer, erg licht, erg soepel... Fantastisch gewoon!
Slippers zien er inderdaad wel leuk uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:37 schreef warrel het volgende:
Ik vind het ook niks, de klompen. Maar de slippers, mwah, ja. Die zijn leuk:
klik hier
Schitterend. Echt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Waarom kraakt iedereen ze toch af?
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
Mijn Crocs, Brasilian Style:
[afbeelding]
[afbeelding]
En je wordt nog steeds serieus genomen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het spijt me serieus, maar ik vind ze echt verschrikkelijk, nee erger nog, traumatisch lelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef miki het volgende:
Faith Hill en Nicole Appleton ook!
[afbeelding]
dat was dus nicolequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?![]()
Maar! Je kan ze in de wasmachine doen, en ze drijven alsje gaat zwemmen en ze kwijt raakt! En ze lopen zó heerlijk...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef saaw het volgende:
ik vind ze wel wat hebben, de damesvariant iig
[afbeelding]
je hebt er ook een soort ballerina's van
[afbeelding]
ze zijn zo lelijk dat ze leuk zijn
maar wel vreselijk duur
Bij Scapino heb ik ze gezien! Geloof voor 10 euro ofzo. Ook vrij veel verschillende kleurtjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind ze best lelijk. En nou wil ik ze ookIk heb alleen de goedkopere variant nog nergens gespot dit jaar.
Crocs Mary Janes!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Mone het volgende:
Ik vind het nieuwe model wel cute eigenlijk..
[afbeelding]
Nog steeds niet superelegant.
Het topic loopt ook al vanaf vorig jaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef emss het volgende:
vorige zomer liep iedereen er Engeland/Italie/Spanje/Australie al mee, dus oud nieuws.
Toch maar niet doen misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef Fuente het volgende:
Ik vind ze niet bepaald mooi, maar ik ga ze wel aanschaffen voor op mijn werk straks! (begin in juni als verpleegkundige).
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog steeds een paar van die laarzen maar ik was te lui om erachteraan te gaan. Mijn moeder heeft ze wel, inclusief die dingetjes die je in de gaatjes kunt proppen voor extra hipheid.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:56 schreef Miam het volgende:
Ik heb deze;
[afbeelding]
Ik gebruik ze overigens alleen voor m`n werk.
Ik zou er niet mee over straat willen lopen.
Nee! Nee! Nee!quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef C2C het volgende:
[..]mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor werk je doet?
't Is wel typisch mijn moeder. Ach, mij boeit het eigenlijk niet. Als mensen daar graag op/mee willen lopen, ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:03 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee!![]()
![]()
Mijn ogen wat doe je?!
Ze zijn al zo lelijk ...
ow, sorryquote:Het topic loopt ook al vanaf vorig jaar. Het ging mij even om de mary janes, die, in elk geval in NL, nieuw zijn.
Lachenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Wally__ het volgende:
Kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=zd1Ggd4L4_8
'Nuff said.
Eenschquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:45 schreef GotC het volgende:
Je ziet idd wel veel mensen die in de zorg werken ermee lopen: vind ik best logisch.
Maar alle mensen die die lelijke dingen dragen buiten dat..
en hem geloof je wel?? heb je ZIJN jeans gezien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Wally__ het volgende:
Kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=zd1Ggd4L4_8
'Nuff said.
Jij besteedt wel veel tijd aan dingen die je lelijk vindt he?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Serendips het volgende:
Teva heeft een rip-off van de Crocs:
[afbeelding]
Ja, het begint een ware kruistocht tegen lelijkheid te worden!quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Mone het volgende:
Jij besteedt wel veel tijd aan dingen die je lelijk vindt he?
Dat zou ik ook wel willen weten, anyone??quote:Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die ballerina's wel leuk. Die moeten iets van 25 euro kosten, dat vind ik niet duur op zich.
Op de Nederlandse site echter zijn ze niet te koop in mijn maat.
Iemand ze al in een 'echte' winkel gespot??
Nee die zijn subtielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef metalheadBOC het volgende:
[afbeelding]
Ik ben er echt ontzettend blij mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook aan tijdens mijn werk (ook in de zorg)
Ze zitten echt heerlijk
quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind ze echt verschrikkelijk.Lompe, knalgekleurde, rubberen klompen![]()
mijn zus is verpleegkundige dus die heeft ze, maar om die dingen nou buiten te dragen
Eens kijken of ik vriendlief zo gek krijg dat ik ze ook mag kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet superelegant, maar hier kom ik de zomer wel mee door!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten echt superlekker!![]()
Heerlijk...die vooroordelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Bolter het volgende:
Enkel van die lelijke, vatsige middelbare vrouwen die hopen hiermee hip te zijn lopen op Crocs. Geniaal van die gezinnetje allemaal op Crocs, hoe weinig inspraak heb je dan als man zijnde.
iig al een afspraak met m'n vriendin; dat eens één van ons ze koopt, dat de ander het uitmaakt.
Lelijk check *quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Bolter het volgende:
Enkel van die lelijke, vatsige middelbare vrouwen die hopen hiermee hip te zijn lopen op Crocs. Geniaal van die gezinnetje allemaal op Crocs, hoe weinig inspraak heb je dan als man zijnde.
iig al een afspraak met m'n vriendin; dat eens één van ons ze koopt, dat de ander het uitmaakt.
Doe ik regelmatigquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is de prijs in dollars? Vriendje zit in Orlando in juniquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind ze eigenlijk lelijk, maar ik heb best veel last van mijn voeten en daarom ga ik in Orlando toch maar eens een paar passen. Dat scheelt behoorlijk in de kosten, zeker met de gunstige euro-dollar koers van dit moment
Vorige zomer was dit $30,-, had jammer genoeg geen plaats meer in mijn koffer toen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat is de prijs in dollars? Vriendje zit in Orlando in juni
Die wil ik me inderdaad ook nog gaan halen. Met 2 paar kan ik dan wel even vooruitquote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ben er echt ontzettend blij mee.
Ik heb snel last van vermoeide benen e.d. dus is dit echt een uitkomst.
Thanks... dat wordt dan hier passen en daar kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Vorige zomer was dit $30,-, had jammer genoeg geen plaats meer in mijn koffer toen.
Hou er wel rekening mee dat de maten in de VS nogal raar zijn. Je hebt damesmaten en herenmaten enzo. Dus goed opletten welke de jouwe is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Thanks... dat wordt dan hier passen en daar kopen
I know, but thanksquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de maten in de VS nogal raar zijn. Je hebt damesmaten en herenmaten enzo. Dus goed opletten welke de jouwe is.
Dan zal ik waarschijnlijk W8 moeten hebben, ik heb meestal 39 hier.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef octopussy het volgende:
je kan op de website (crocs.eu) een matentabel zien van europese maat vs engelse maat vs amerikaanse maat
ik heb W10 gekozen, das volgens de tabel een 41,5. Heb eigenlijk maat 42, maar W11 was weer 43. Met slippers zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn.
Die wil ik ook,maar ik denk dat ik voor de brons/goudkleurige ga.Morgen naar de stad,hopelijk kan ik ze vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Jurk het volgende:
Vrienden begonnen al spontaan de tune van "de familie Knots" te zingen, maar in de Crocs versie, zeg maar...![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef tonks het volgende:
Stop je dan van die kekke buttons op je stompjes?
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:53 schreef Oblivion het volgende:
Zie er wel kleine mensjes met leuke jurkjes en korte broekjes mee lopen....
Maar voor mezelf?![]()
ivetje heb die meuk er al in, zal d'r morgen wel vragen om een foto te postenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.
Overingens: de volgende stap zijn de zgn. 'Jibbitz', versierinkjes die je in de gaatjes aan de bovenkant van de crocs 'klikt'. Ik heb hem vanmiddag een grote roze vlinder uit zijn hoofd weten te praten...
ja ikquote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef JacMar het volgende:
Ik vind de zilverkleurige ballerina's erg leuk!![]()
Heeft iemand al eens besteld op www.crocs.nl? Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Oh dat zou fijn zijn! Ik zag net op ebay dat de ballerina's er ook nog in andere kleurtjes zijn, maar de verzendkosten waren erg hoog!quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef DeLiedje het volgende:
BIj die crocs.nl kon je ze wel terug sturen geloof ik...
Leuk zijn die ballerina's ook ja!
Goh, eindelijk een normaal design. Het is verbaaswekkend waarom ze niet met meerdere normalere designs komenquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef JacMar het volgende:
Ik heb ze gewoon besteld![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze passen, want of ik ze terug kan sturen weet ik eigenlijk niet![]()
![]()
mm ik dacht dat je vanuit amerika via crocs.com niet bestellen kon?quote:Op zondag 29 april 2007 11:00 schreef DeLiedje het volgende:
Bij mij was mn bestelling bij crocs.nl er wel heel snel na het betalen al hoor, paar dagen maar...
En vanuit Amerika (waar ze inderdaad veel goedkoper zijn!) waren ze er ook snel!
Ik ben een beetje verslaafd ondertussen... Ik begon met een paar Athens slippers omdat ik die crocs wel 'leuk' vond, maar daar ga ik toch niet op lopen... dacht ik...
Toen zag ik de Mary Janes en heb ze (sttttt!) ondertussen al in 3 kleuren!!![]()
Dat is slechts $20, dus bestellen in Amerika is in dit geval niet zo'n goed idee, tenzij de kosten met 20 % er bovenop nog steeds minder zijn dan wanneer je de schoenen in Nederland koopt.quote:Op zondag 29 april 2007 15:46 schreef octopussy het volgende:
Ik zou wel uitkijken, de douane geilt tegenwoordig enorm op online aankopen. Voordat je het weet mag je 20% ofzo extra betalen op de productprijs + verzendkosten. Er is wel een belastingvrije drempel, maar ik weet niet precies hoeveel dat is.
Die heb ik ook. zonder Jibbitz.quote:Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef ivetje het volgende:
Hier dan de pic van mijn crocs met jibbitz
[afbeelding]
Spice Girls schoenen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Hijacking het volgende:
wat de fock zijn dat voorn schoenen zou er nog niet dood ingevonden willen worden
sterker nog ik loop nog liever op van die spice girls schoenen dan die !
Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef JacMar het volgende:
Ik heb ze gewoon besteld![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze passen, want of ik ze terug kan sturen weet ik eigenlijk niet![]()
![]()
Leuk zijn ze hè? Ik vind die gewone crocs ook niet zo..quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!
hoe vallen ze qua maat?
Ik heb maat 38 van schoenen, moet ik dan W7 nemen?
In de winkels heb ik ze nog niet gezien trouwens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Leuk zijn ze hè? Ik vind die gewone crocs ook niet zo..![]()
Wat de maten betreft heb ik geen ideeIk heb maat 39 en heb w8 genomen, precies zoals in het tabelletje staat
![]()
Welke kleur neem je?quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
In de winkels heb ik ze nog niet gezien trouwens.
Iemand anders wel? en zo ja, waar dan?
W7 staat volgens die tabel voor 37,5 en W8 idd voor 39.
ik denk dat ik dan voor W7 ga.
Ik heb W7 van de ballerina's genomen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!
hoe vallen ze qua maat?
Ik heb maat 38 van schoenen, moet ik dan W7 nemen?
Zal ik doenquote:Op zondag 29 april 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met de ballerina's, doe even melden als ze binnen zijn, hoe ze zitten.
Ik vind ze namelijk ook wel heel erg leuk, maar wil wel even weten of ze niet heel erg smal zijn of zo.
Will do. Welke maat heb jij, en welke maat Crocs?quote:Op zondag 29 april 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met de ballerina's, doe even melden als ze binnen zijn, hoe ze zitten.
Ik vind ze namelijk ook wel heel erg leuk, maar wil wel even weten of ze niet heel erg smal zijn of zo.
Ik wil de goudkleurige... maar op crocs.nl hebben ze die niet meer in W7quote:
ehm... hoe meet je dan precies? Gewoon vanaf het midden en dan kaarsrecht tot boven?quote:Op zondag 29 april 2007 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb W7 van de ballerina's genomen.
Ik heb maat 38, soms 39. Mijn voeten zijn 23,5 cm van hiel tot teen.
Hoe lang duurde het voordat je ze binnen had?quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef DeLiedje het volgende:
Dan zal ik mijn gouden tip hier los laten voor alle Crocs fans
www.taylorshoes.com
Daar hebben ze alle kleuren en alle, ook veel "normale" nieuwe modellen die in NL niet verkrijgbaar zijn!!
Ze zijn daar veel goedkoper dan in NL, zelfs met de verscheep- verzendkosten erbij!
Ze hebben de ballerina's in 9 kleuren, en ook hele normale sandaaltjes (Crocs Cleo), en ook sleehakken (Crocs Sassari) enzo
Van Jibbits hou ik niet zo heel erg... Maar smaken verschillen!![]()
Oh my gawd...een winkel die Crocs en Teva's en Uggs verkooptquote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef DeLiedje het volgende:
Dan zal ik mijn gouden tip hier los laten voor alle Crocs fans
www.taylorshoes.com
Daar hebben ze alle kleuren en alle, ook veel "normale" nieuwe modellen die in NL niet verkrijgbaar zijn!!
Ze zijn daar veel goedkoper dan in NL, zelfs met de verscheep- verzendkosten erbij!
Ze hebben de ballerina's in 9 kleuren, en ook hele normale sandaaltjes (Crocs Cleo), en ook sleehakken (Crocs Sassari) enzo
Van Jibbits hou ik niet zo heel erg... Maar smaken verschillen!![]()
ja die wil ik ook maar maat 7 vliegt kennelijk weg in de diverse kleuren.quote:Op zondag 29 april 2007 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb maat 41 en ik heb Mary Janes W10.
Ik ben heel benieuwd!Ik ben iig wel om hoor, nog steeds niet de gewone crocs, want die vind ik echt niet mooi, maar de MJ's vind ik nog net kunnen.
En de ballerina's volgens mij ook wel.
Vanaf je hiel tot de punt van je grote teen!quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ehm... hoe meet je dan precies? Gewoon vanaf het midden en dan kaarsrecht tot boven?
Dank je, zoiets dacht ik al..quote:Op maandag 30 april 2007 01:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vanaf je hiel tot de punt van je grote teen!
In welke winkel heb jij ze gezien?quote:Op maandag 30 april 2007 02:10 schreef wonderer het volgende:
Ik zag vandaag iemand op Ballerina's lopen en ik zag ze ook in een winkel liggen (niet dat jullie daar iets aan hebben), wel grappig om dat nu zo te zien terwijl jullie het erover hebben
Kweenie meer hoe hij heet maar het was niet bij Den Haag in de buurtquote:
Ik wilde ze via internet bestellen.. maar misschien handiger om eerst even een winkel te zoeken die ze verkopen inderdaad. Weet iemand dat toevallig? Een winkel in Tilburg? (of Eindhoven)quote:Op maandag 30 april 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Kwestie van proberen denk ik.
Ik heb ergens op de crocs site gezien dat W10 voo 41,5 staat...
Ah dankje. Hmm dat valt nog best mee he.quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef DeLiedje het volgende:
@Mone, het duurde anderhalve week in totaal denk ik... Vond het reuze meevallen. Kreeg zo'n 5 dagen na de betaling een mailtje dat mijn order was verstuurd en dat het 7 tot 21 dagen zou duren voor die er zou zijn, 4 dagen later belde de 'postbode' al aan!
In Tilburg op de besterd...weet niet precies hoe die schoenenwinkel heet, maar hij zit op het hoekje. Naast de DA-drogist enzoquote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik wilde ze via internet bestellen.. maar misschien handiger om eerst even een winkel te zoeken die ze verkopen inderdaad. Weet iemand dat toevallig? Een winkel in Tilburg? (of Eindhoven)
Ik moet dat dan ook maar eens doen want ik snap de ophef nog steeds niet. Ik vind ze echt niet mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Nijna het volgende:
Vandaag toen ik ze zag liggen maar eens gepast en ik moet zeggen dat ik wel snap waarom mensen ze kopen. Het zat best wel lekker.
Den Haag Perry sport heeft Crocsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee of de prima's ergens in de buurt van Den Haag of Rotterdam te krijgen zijn? Ik heb smalle voeten en wil ze toch echt eerst passen.
Waarom zou je die moeite doen danquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moet dat dan ook maar eens doen want ik snap de ophef nog steeds niet. Ik vind ze echt niet mooi![]()
Zoals ik al zei; dan begrijp ik "die ophef" misschien wel? en misschien zitten ze wel zo lekker dat ik ze toch koop?quote:
nee niet dus ik heb gewone geprobeerd maat 39 pasten prima, ik heb t model relief besteld en die zijn 2 cm te grootquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
Vallen alle modellen qua maat hetzelfde? Want anders heeft passen in de winkel dus weinig zin als ik op i-net een ander model wil bestellen/
Helaas, de modellen vallen allemaal anders. Maar check mijn tabelletje voor de Prima's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
Vallen alle modellen qua maat hetzelfde? Want anders heeft passen in de winkel dus weinig zin als ik op i-net een ander model wil bestellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |