Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!quote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef JacMar het volgende:
Ik heb ze gewoon besteld![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze passen, want of ik ze terug kan sturen weet ik eigenlijk niet![]()
![]()
Leuk zijn ze hè? Ik vind die gewone crocs ook niet zo..quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!
hoe vallen ze qua maat?
Ik heb maat 38 van schoenen, moet ik dan W7 nemen?
In de winkels heb ik ze nog niet gezien trouwens.quote:Op zondag 29 april 2007 17:48 schreef JacMar het volgende:
[..]
Leuk zijn ze hè? Ik vind die gewone crocs ook niet zo..![]()
Wat de maten betreft heb ik geen ideeIk heb maat 39 en heb w8 genomen, precies zoals in het tabelletje staat
![]()
Welke kleur neem je?quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
In de winkels heb ik ze nog niet gezien trouwens.
Iemand anders wel? en zo ja, waar dan?
W7 staat volgens die tabel voor 37,5 en W8 idd voor 39.
ik denk dat ik dan voor W7 ga.
Ik heb W7 van de ballerina's genomen.quote:Op zondag 29 april 2007 17:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind de gewone Crocs echt vreselijk lelijk, maar die ballerina's lijken me wel erg leuk!
hoe vallen ze qua maat?
Ik heb maat 38 van schoenen, moet ik dan W7 nemen?
Zal ik doenquote:Op zondag 29 april 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met de ballerina's, doe even melden als ze binnen zijn, hoe ze zitten.
Ik vind ze namelijk ook wel heel erg leuk, maar wil wel even weten of ze niet heel erg smal zijn of zo.
Will do. Welke maat heb jij, en welke maat Crocs?quote:Op zondag 29 april 2007 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden met de ballerina's, doe even melden als ze binnen zijn, hoe ze zitten.
Ik vind ze namelijk ook wel heel erg leuk, maar wil wel even weten of ze niet heel erg smal zijn of zo.
Ik wil de goudkleurige... maar op crocs.nl hebben ze die niet meer in W7quote:
ehm... hoe meet je dan precies? Gewoon vanaf het midden en dan kaarsrecht tot boven?quote:Op zondag 29 april 2007 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik heb W7 van de ballerina's genomen.
Ik heb maat 38, soms 39. Mijn voeten zijn 23,5 cm van hiel tot teen.
Hoe lang duurde het voordat je ze binnen had?quote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef DeLiedje het volgende:
Dan zal ik mijn gouden tip hier los laten voor alle Crocs fans
www.taylorshoes.com
Daar hebben ze alle kleuren en alle, ook veel "normale" nieuwe modellen die in NL niet verkrijgbaar zijn!!
Ze zijn daar veel goedkoper dan in NL, zelfs met de verscheep- verzendkosten erbij!
Ze hebben de ballerina's in 9 kleuren, en ook hele normale sandaaltjes (Crocs Cleo), en ook sleehakken (Crocs Sassari) enzo
Van Jibbits hou ik niet zo heel erg... Maar smaken verschillen!![]()
Oh my gawd...een winkel die Crocs en Teva's en Uggs verkooptquote:Op zondag 29 april 2007 14:54 schreef DeLiedje het volgende:
Dan zal ik mijn gouden tip hier los laten voor alle Crocs fans
www.taylorshoes.com
Daar hebben ze alle kleuren en alle, ook veel "normale" nieuwe modellen die in NL niet verkrijgbaar zijn!!
Ze zijn daar veel goedkoper dan in NL, zelfs met de verscheep- verzendkosten erbij!
Ze hebben de ballerina's in 9 kleuren, en ook hele normale sandaaltjes (Crocs Cleo), en ook sleehakken (Crocs Sassari) enzo
Van Jibbits hou ik niet zo heel erg... Maar smaken verschillen!![]()
ja die wil ik ook maar maat 7 vliegt kennelijk weg in de diverse kleuren.quote:Op zondag 29 april 2007 18:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb maat 41 en ik heb Mary Janes W10.
Ik ben heel benieuwd!Ik ben iig wel om hoor, nog steeds niet de gewone crocs, want die vind ik echt niet mooi, maar de MJ's vind ik nog net kunnen.
En de ballerina's volgens mij ook wel.
Vanaf je hiel tot de punt van je grote teen!quote:Op zondag 29 april 2007 22:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ehm... hoe meet je dan precies? Gewoon vanaf het midden en dan kaarsrecht tot boven?
Dank je, zoiets dacht ik al..quote:Op maandag 30 april 2007 01:58 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Vanaf je hiel tot de punt van je grote teen!
In welke winkel heb jij ze gezien?quote:Op maandag 30 april 2007 02:10 schreef wonderer het volgende:
Ik zag vandaag iemand op Ballerina's lopen en ik zag ze ook in een winkel liggen (niet dat jullie daar iets aan hebben), wel grappig om dat nu zo te zien terwijl jullie het erover hebben
Kweenie meer hoe hij heet maar het was niet bij Den Haag in de buurtquote:
Ik wilde ze via internet bestellen.. maar misschien handiger om eerst even een winkel te zoeken die ze verkopen inderdaad. Weet iemand dat toevallig? Een winkel in Tilburg? (of Eindhoven)quote:Op maandag 30 april 2007 15:58 schreef Brighteyes het volgende:
Kwestie van proberen denk ik.
Ik heb ergens op de crocs site gezien dat W10 voo 41,5 staat...
Ah dankje. Hmm dat valt nog best mee he.quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef DeLiedje het volgende:
@Mone, het duurde anderhalve week in totaal denk ik... Vond het reuze meevallen. Kreeg zo'n 5 dagen na de betaling een mailtje dat mijn order was verstuurd en dat het 7 tot 21 dagen zou duren voor die er zou zijn, 4 dagen later belde de 'postbode' al aan!
In Tilburg op de besterd...weet niet precies hoe die schoenenwinkel heet, maar hij zit op het hoekje. Naast de DA-drogist enzoquote:Op maandag 30 april 2007 20:14 schreef Coam het volgende:
[..]
Ik wilde ze via internet bestellen.. maar misschien handiger om eerst even een winkel te zoeken die ze verkopen inderdaad. Weet iemand dat toevallig? Een winkel in Tilburg? (of Eindhoven)
Ik moet dat dan ook maar eens doen want ik snap de ophef nog steeds niet. Ik vind ze echt niet mooiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:01 schreef Nijna het volgende:
Vandaag toen ik ze zag liggen maar eens gepast en ik moet zeggen dat ik wel snap waarom mensen ze kopen. Het zat best wel lekker.
Den Haag Perry sport heeft Crocsquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:44 schreef imago het volgende:
Iemand enig idee of de prima's ergens in de buurt van Den Haag of Rotterdam te krijgen zijn? Ik heb smalle voeten en wil ze toch echt eerst passen.
Waarom zou je die moeite doen danquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:00 schreef lily het volgende:
[..]
Ik moet dat dan ook maar eens doen want ik snap de ophef nog steeds niet. Ik vind ze echt niet mooi![]()
Zoals ik al zei; dan begrijp ik "die ophef" misschien wel? en misschien zitten ze wel zo lekker dat ik ze toch koop?quote:
nee niet dus ik heb gewone geprobeerd maat 39 pasten prima, ik heb t model relief besteld en die zijn 2 cm te grootquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
Vallen alle modellen qua maat hetzelfde? Want anders heeft passen in de winkel dus weinig zin als ik op i-net een ander model wil bestellen/
Helaas, de modellen vallen allemaal anders. Maar check mijn tabelletje voor de Prima's.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:22 schreef Jojogirl het volgende:
Vallen alle modellen qua maat hetzelfde? Want anders heeft passen in de winkel dus weinig zin als ik op i-net een ander model wil bestellen/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |