quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:25 schreef E.T. het volgende:
Die prima's zijn leuk
Ik heb trouwens nepperds (klompmodel) van Bristolmaar die lopen ook geweldig. Heb ze echt heel vaak aan omdat ze zo lekker zitten.
Wil nog op zoek naar Mary Jane's ook. Maar ik kom ze maar nergens tegen in winkels hier(net als die prima's.. heb ik ook nog nergens gezien)
quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
nee niet dus ik heb gewone geprobeerd maat 39 pasten prima, ik heb t model relief besteld en die zijn 2 cm te groot![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Helaas, de modellen vallen allemaal anders. Maar check mijn tabelletje voor de Prima's.
Ik vond online ook nog een officiele 'sizing chart' die je kunt uitprinten zodat je je voet erop kunt zetten:
http://solecentral.com.au(...)ocs_sizing_chart.pdf
Voor welk model Crocs dit geldt staat er niet bij. Er wordt wel gezegd dat het normaal is als je voor en achter een cm. overhoudt, ze horen ruim te zitten. Maar dat lijkt me voor de Prima's niet handig, die glippen dan uit!
In die kleuren en bruinig hingen ze ook bij perrysport.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Perrysport.nl kun je de Mary Janes trouwens online bestellen in zwart en groen.
De meest gangbare maten zijn wel uitverkocht alleen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Bij Perrysport.nl kun je de Mary Janes trouwens online bestellen in zwart en groen.
Ik ook! Ik durf ze niet online te bestellen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:27 schreef JacMar het volgende:
Ben benieuwd of mijn prima's nog bezorgd worden deze week![]()
![]()
Je doet je naam in iedergeval eer aan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel. Ik vind ze echt graflelijk en krijg er platvoeten in. Maar ja. ze lijken me wel vreselijk handig op vakantie, bijvoorbeeld. En voor naar het strand. Ze zijn denk ik praktischer dan slippers... want ze blijven veel beter zitten en beschermen je voet beter.
Moeilijk, moeilijk.
Hoe vallen ze? Groot, klein of normaal? Ik wil ook een paar Capri's bestellen, ik heb beach crocs maat W6-8 en die zijn eigenlijk net iets te groot...quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:59 schreef octopussy het volgende:
Oeh mijn Capri's zijn binnen![]()
ze zitten heerlijk, en dempen heel erg goed. Ik vermoed dat ik hier lang op kan lopen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
zie post Crocs schoenen. Een nieuwe trend? #2quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe vallen ze? Groot, klein of normaal? Ik wil ook een paar Capri's bestellen, ik heb beach crocs maat W6-8 en die zijn eigenlijk net iets te groot...
Dit zijn de neppers:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:33 schreef Kadoc het volgende:
Wat zijn Crocs schoenen? Is dat een merk of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |