Doe ik regelmatigquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet superelegant, maar hier kom ik de zomer wel mee door!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten echt superlekker!![]()
Wat is de prijs in dollars? Vriendje zit in Orlando in juniquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:39 schreef Fannetje het volgende:
Ik vind ze eigenlijk lelijk, maar ik heb best veel last van mijn voeten en daarom ga ik in Orlando toch maar eens een paar passen. Dat scheelt behoorlijk in de kosten, zeker met de gunstige euro-dollar koers van dit moment
Vorige zomer was dit $30,-, had jammer genoeg geen plaats meer in mijn koffer toen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat is de prijs in dollars? Vriendje zit in Orlando in juni
Die wil ik me inderdaad ook nog gaan halen. Met 2 paar kan ik dan wel even vooruitquote:Op woensdag 25 april 2007 17:09 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik ben er echt ontzettend blij mee.
Ik heb snel last van vermoeide benen e.d. dus is dit echt een uitkomst.
Thanks... dat wordt dan hier passen en daar kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:50 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Vorige zomer was dit $30,-, had jammer genoeg geen plaats meer in mijn koffer toen.
Hou er wel rekening mee dat de maten in de VS nogal raar zijn. Je hebt damesmaten en herenmaten enzo. Dus goed opletten welke de jouwe is.quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Thanks... dat wordt dan hier passen en daar kopen
I know, but thanksquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de maten in de VS nogal raar zijn. Je hebt damesmaten en herenmaten enzo. Dus goed opletten welke de jouwe is.
Dan zal ik waarschijnlijk W8 moeten hebben, ik heb meestal 39 hier.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:24 schreef octopussy het volgende:
je kan op de website (crocs.eu) een matentabel zien van europese maat vs engelse maat vs amerikaanse maat
ik heb W10 gekozen, das volgens de tabel een 41,5. Heb eigenlijk maat 42, maar W11 was weer 43. Met slippers zou het eigenlijk geen probleem moeten zijn.
Die wil ik ook,maar ik denk dat ik voor de brons/goudkleurige ga.Morgen naar de stad,hopelijk kan ik ze vinden!quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet superelegant, maar hier kom ik de zomer wel mee door!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten echt superlekker!![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:56 schreef Jurk het volgende:
Vrienden begonnen al spontaan de tune van "de familie Knots" te zingen, maar in de Crocs versie, zeg maar...![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef tonks het volgende:
Stop je dan van die kekke buttons op je stompjes?
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:53 schreef Oblivion het volgende:
Zie er wel kleine mensjes met leuke jurkjes en korte broekjes mee lopen....
Maar voor mezelf?![]()
ivetje heb die meuk er al in, zal d'r morgen wel vragen om een foto te postenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.
Overingens: de volgende stap zijn de zgn. 'Jibbitz', versierinkjes die je in de gaatjes aan de bovenkant van de crocs 'klikt'. Ik heb hem vanmiddag een grote roze vlinder uit zijn hoofd weten te praten...
ja ikquote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef JacMar het volgende:
Ik vind de zilverkleurige ballerina's erg leuk!![]()
Heeft iemand al eens besteld op www.crocs.nl? Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Oh dat zou fijn zijn! Ik zag net op ebay dat de ballerina's er ook nog in andere kleurtjes zijn, maar de verzendkosten waren erg hoog!quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef DeLiedje het volgende:
BIj die crocs.nl kon je ze wel terug sturen geloof ik...
Leuk zijn die ballerina's ook ja!
Goh, eindelijk een normaal design. Het is verbaaswekkend waarom ze niet met meerdere normalere designs komenquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef JacMar het volgende:
Ik heb ze gewoon besteld![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze passen, want of ik ze terug kan sturen weet ik eigenlijk niet![]()
![]()
mm ik dacht dat je vanuit amerika via crocs.com niet bestellen kon?quote:Op zondag 29 april 2007 11:00 schreef DeLiedje het volgende:
Bij mij was mn bestelling bij crocs.nl er wel heel snel na het betalen al hoor, paar dagen maar...
En vanuit Amerika (waar ze inderdaad veel goedkoper zijn!) waren ze er ook snel!
Ik ben een beetje verslaafd ondertussen... Ik begon met een paar Athens slippers omdat ik die crocs wel 'leuk' vond, maar daar ga ik toch niet op lopen... dacht ik...
Toen zag ik de Mary Janes en heb ze (sttttt!) ondertussen al in 3 kleuren!!![]()
Dat is slechts $20, dus bestellen in Amerika is in dit geval niet zo'n goed idee, tenzij de kosten met 20 % er bovenop nog steeds minder zijn dan wanneer je de schoenen in Nederland koopt.quote:Op zondag 29 april 2007 15:46 schreef octopussy het volgende:
Ik zou wel uitkijken, de douane geilt tegenwoordig enorm op online aankopen. Voordat je het weet mag je 20% ofzo extra betalen op de productprijs + verzendkosten. Er is wel een belastingvrije drempel, maar ik weet niet precies hoeveel dat is.
Die heb ik ook. zonder Jibbitz.quote:Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef ivetje het volgende:
Hier dan de pic van mijn crocs met jibbitz
[afbeelding]
Spice Girls schoenen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Hijacking het volgende:
wat de fock zijn dat voorn schoenen zou er nog niet dood ingevonden willen worden
sterker nog ik loop nog liever op van die spice girls schoenen dan die !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |