quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:17 schreef tonks het volgende:
Stop je dan van die kekke buttons op je stompjes?
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:53 schreef Oblivion het volgende:
Zie er wel kleine mensjes met leuke jurkjes en korte broekjes mee lopen....
Maar voor mezelf?![]()
ivetje heb die meuk er al in, zal d'r morgen wel vragen om een foto te postenquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:26 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Mijn zoontje (4) heeft Crocs voor zijn verjaardag gehad. Doet ze 's morgens aan en 's avonds met tegenzin weer uit.
Overingens: de volgende stap zijn de zgn. 'Jibbitz', versierinkjes die je in de gaatjes aan de bovenkant van de crocs 'klikt'. Ik heb hem vanmiddag een grote roze vlinder uit zijn hoofd weten te praten...
ja ikquote:Op zondag 29 april 2007 01:03 schreef JacMar het volgende:
Ik vind de zilverkleurige ballerina's erg leuk!![]()
Heeft iemand al eens besteld op www.crocs.nl? Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Oh dat zou fijn zijn! Ik zag net op ebay dat de ballerina's er ook nog in andere kleurtjes zijn, maar de verzendkosten waren erg hoog!quote:Op zondag 29 april 2007 12:42 schreef DeLiedje het volgende:
BIj die crocs.nl kon je ze wel terug sturen geloof ik...
Leuk zijn die ballerina's ook ja!
Goh, eindelijk een normaal design. Het is verbaaswekkend waarom ze niet met meerdere normalere designs komenquote:Op zondag 29 april 2007 11:55 schreef JacMar het volgende:
Ik heb ze gewoon besteld![]()
[afbeelding]
Ik ben benieuwd of ze passen, want of ik ze terug kan sturen weet ik eigenlijk niet![]()
![]()
mm ik dacht dat je vanuit amerika via crocs.com niet bestellen kon?quote:Op zondag 29 april 2007 11:00 schreef DeLiedje het volgende:
Bij mij was mn bestelling bij crocs.nl er wel heel snel na het betalen al hoor, paar dagen maar...
En vanuit Amerika (waar ze inderdaad veel goedkoper zijn!) waren ze er ook snel!
Ik ben een beetje verslaafd ondertussen... Ik begon met een paar Athens slippers omdat ik die crocs wel 'leuk' vond, maar daar ga ik toch niet op lopen... dacht ik...
Toen zag ik de Mary Janes en heb ze (sttttt!) ondertussen al in 3 kleuren!!![]()
Dat is slechts $20, dus bestellen in Amerika is in dit geval niet zo'n goed idee, tenzij de kosten met 20 % er bovenop nog steeds minder zijn dan wanneer je de schoenen in Nederland koopt.quote:Op zondag 29 april 2007 15:46 schreef octopussy het volgende:
Ik zou wel uitkijken, de douane geilt tegenwoordig enorm op online aankopen. Voordat je het weet mag je 20% ofzo extra betalen op de productprijs + verzendkosten. Er is wel een belastingvrije drempel, maar ik weet niet precies hoeveel dat is.
Die heb ik ook. zonder Jibbitz.quote:Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef ivetje het volgende:
Hier dan de pic van mijn crocs met jibbitz
[afbeelding]
Spice Girls schoenen?quote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef Hijacking het volgende:
wat de fock zijn dat voorn schoenen zou er nog niet dood ingevonden willen worden
sterker nog ik loop nog liever op van die spice girls schoenen dan die !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |