Schitterend. Echt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Waarom kraakt iedereen ze toch af?
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
Mijn Crocs, Brasilian Style:
[afbeelding]
[afbeelding]
En je wordt nog steeds serieus genomen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het spijt me serieus, maar ik vind ze echt verschrikkelijk, nee erger nog, traumatisch lelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef miki het volgende:
Faith Hill en Nicole Appleton ook!
[afbeelding]
dat was dus nicolequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?![]()
Maar! Je kan ze in de wasmachine doen, en ze drijven alsje gaat zwemmen en ze kwijt raakt! En ze lopen zó heerlijk...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef saaw het volgende:
ik vind ze wel wat hebben, de damesvariant iig
[afbeelding]
je hebt er ook een soort ballerina's van
[afbeelding]
ze zijn zo lelijk dat ze leuk zijn
maar wel vreselijk duur
Bij Scapino heb ik ze gezien! Geloof voor 10 euro ofzo. Ook vrij veel verschillende kleurtjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind ze best lelijk. En nou wil ik ze ookIk heb alleen de goedkopere variant nog nergens gespot dit jaar.
Crocs Mary Janes!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Mone het volgende:
Ik vind het nieuwe model wel cute eigenlijk..
[afbeelding]
Nog steeds niet superelegant.
Het topic loopt ook al vanaf vorig jaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef emss het volgende:
vorige zomer liep iedereen er Engeland/Italie/Spanje/Australie al mee, dus oud nieuws.
Toch maar niet doen misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef Fuente het volgende:
Ik vind ze niet bepaald mooi, maar ik ga ze wel aanschaffen voor op mijn werk straks! (begin in juni als verpleegkundige).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |