Schitterend. Echt.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Waarom kraakt iedereen ze toch af?
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
Mijn Crocs, Brasilian Style:
[afbeelding]
[afbeelding]
En je wordt nog steeds serieus genomen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
Ik heb ze nu 1,5 maand en na intensief gebruik in Duitsland tijdens de World Cup lopen ze nog steeds lekker.
Moet er wel bij zeggen dat ze gekregen zijn, zelf zou ik ze nooit hebben gekocht. Maar na het lopen er op ben ik verkocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het spijt me serieus, maar ik vind ze echt verschrikkelijk, nee erger nog, traumatisch lelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef larshil het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef miki het volgende:
Faith Hill en Nicole Appleton ook!
[afbeelding]
dat was dus nicolequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:18 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Faith Hill heeft ook een Spongebob T-shirt aan, moeten we dat nu ook allemaal gaan dragen?![]()
Maar! Je kan ze in de wasmachine doen, en ze drijven alsje gaat zwemmen en ze kwijt raakt! En ze lopen zó heerlijk...quote:Op woensdag 18 april 2007 23:27 schreef saaw het volgende:
ik vind ze wel wat hebben, de damesvariant iig
[afbeelding]
je hebt er ook een soort ballerina's van
[afbeelding]
ze zijn zo lelijk dat ze leuk zijn
maar wel vreselijk duur
Bij Scapino heb ik ze gezien! Geloof voor 10 euro ofzo. Ook vrij veel verschillende kleurtjes.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:44 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik vind ze best lelijk. En nou wil ik ze ookIk heb alleen de goedkopere variant nog nergens gespot dit jaar.
Crocs Mary Janes!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:31 schreef Mone het volgende:
Ik vind het nieuwe model wel cute eigenlijk..
[afbeelding]
Nog steeds niet superelegant.
Het topic loopt ook al vanaf vorig jaarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef emss het volgende:
vorige zomer liep iedereen er Engeland/Italie/Spanje/Australie al mee, dus oud nieuws.
Toch maar niet doen misschienquote:Op woensdag 18 april 2007 19:07 schreef Fuente het volgende:
Ik vind ze niet bepaald mooi, maar ik ga ze wel aanschaffen voor op mijn werk straks! (begin in juni als verpleegkundige).
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:43 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nog steeds een paar van die laarzen maar ik was te lui om erachteraan te gaan. Mijn moeder heeft ze wel, inclusief die dingetjes die je in de gaatjes kunt proppen voor extra hipheid.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:56 schreef Miam het volgende:
Ik heb deze;
[afbeelding]
Ik gebruik ze overigens alleen voor m`n werk.
Ik zou er niet mee over straat willen lopen.
Nee! Nee! Nee!quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef C2C het volgende:
[..]mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor werk je doet?
't Is wel typisch mijn moeder. Ach, mij boeit het eigenlijk niet. Als mensen daar graag op/mee willen lopen, ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:03 schreef Serendips het volgende:
[..]
Nee! Nee! Nee!![]()
![]()
Mijn ogen wat doe je?!
Ze zijn al zo lelijk ...
ow, sorryquote:Het topic loopt ook al vanaf vorig jaar. Het ging mij even om de mary janes, die, in elk geval in NL, nieuw zijn.
Lachenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Wally__ het volgende:
Kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=zd1Ggd4L4_8
'Nuff said.
Eenschquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:45 schreef GotC het volgende:
Je ziet idd wel veel mensen die in de zorg werken ermee lopen: vind ik best logisch.
Maar alle mensen die die lelijke dingen dragen buiten dat..
en hem geloof je wel?? heb je ZIJN jeans gezien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:05 schreef Wally__ het volgende:
Kijk dit: http://www.youtube.com/watch?v=zd1Ggd4L4_8
'Nuff said.
Jij besteedt wel veel tijd aan dingen die je lelijk vindt he?quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Serendips het volgende:
Teva heeft een rip-off van de Crocs:
[afbeelding]
Ja, het begint een ware kruistocht tegen lelijkheid te worden!quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Mone het volgende:
Jij besteedt wel veel tijd aan dingen die je lelijk vindt he?
Dat zou ik ook wel willen weten, anyone??quote:Op zondag 22 april 2007 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind die ballerina's wel leuk. Die moeten iets van 25 euro kosten, dat vind ik niet duur op zich.
Op de Nederlandse site echter zijn ze niet te koop in mijn maat.
Iemand ze al in een 'echte' winkel gespot??
Nee die zijn subtielquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:34 schreef metalheadBOC het volgende:
wat een walgelijke dingen zeg hou het wel bij mn magnumpjes
[afbeelding]
Ik ben er echt ontzettend blij mee.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:29 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik heb ze ook aan tijdens mijn werk (ook in de zorg)
Ze zitten echt heerlijk
quote:Op maandag 23 april 2007 17:31 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind ze echt verschrikkelijk.Lompe, knalgekleurde, rubberen klompen![]()
mijn zus is verpleegkundige dus die heeft ze, maar om die dingen nou buiten te dragen
Eens kijken of ik vriendlief zo gek krijg dat ik ze ook mag kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Het is niet superelegant, maar hier kom ik de zomer wel mee door!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze zitten echt superlekker!![]()
Heerlijk...die vooroordelenquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Bolter het volgende:
Enkel van die lelijke, vatsige middelbare vrouwen die hopen hiermee hip te zijn lopen op Crocs. Geniaal van die gezinnetje allemaal op Crocs, hoe weinig inspraak heb je dan als man zijnde.
iig al een afspraak met m'n vriendin; dat eens één van ons ze koopt, dat de ander het uitmaakt.
Lelijk check *quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:32 schreef Bolter het volgende:
Enkel van die lelijke, vatsige middelbare vrouwen die hopen hiermee hip te zijn lopen op Crocs. Geniaal van die gezinnetje allemaal op Crocs, hoe weinig inspraak heb je dan als man zijnde.
iig al een afspraak met m'n vriendin; dat eens één van ons ze koopt, dat de ander het uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |