Er is natuurlijk ook een slipper-uitvoering....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:54 schreef As het volgende:
Zomertrend???![]()
Krijg je toch ontzettende zwêtvoeten van die rubbere dinge en ze zijn nog eens afschuwelijk ook!!![]()
Nee, geef mij dan maar slippers.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook een slipper-uitvoering....![]()
[afbeelding]
Amen to that!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:27 schreef Stansfield het volgende:
Ik hou het gewoon bij mijn reef slippers voor de zomer.
zeg eens eerlijk, hoeveel % comissie krijg je?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef arretje het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar een paar navy blue crocs.
En ik moet zeggen, ze lopen echt GEWELDIG!!!
Ik was vorig jaar op kayak vakantie in zuid-frankrijk en ik moest nog iets leuks meenemen voor mijn vriendin. Nou kwam ik deze dingen toevallig tegen op een camping en dat leek me wel een (vooral) grappig iets om mee te nemen. Dus voor mijzelf ook maar een paar van die afzichtelijke dingen gekocht.
Tot nu toe dus absoluut geen spijt van gehad, want ze lopen echt super. Ik doe mijn teva's alleen nog aan als ik lange afstanden moet lopen in de zomer. Verder loop ik op mijn crocs.
Ik vraag me af of er foto's zijn van zo'n 'bekende filmster' die deze gedrochten aan heeft... Pure cariere moordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:44 schreef Koningin het volgende:
Ik las net dat de Crocs schoenen deze zomer helemaal de trend worden.
Iedere bekende filmster is er al mee gespot.
Haha, nee hoor, geen comissie. Ik was gewoon op zoek naar wat meer informatie over die andere modellen. Ik wil namelijk wel een van die nieuwe modellen. Maar die zijn hier in nederland nog niet te krijgen, en de .com site levert niet naar europa. Maar toen kwam ik toevallig op dit topic terecht. En iedereen deed er zo negatief over dat ik er eens iets goeds over wou zeggen. Zoals ik al aangaf vind ik het ook niet de meest mooie schoenen, maar ze lopen wel top.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zeg eens eerlijk, hoeveel % comissie krijg je?
Als je grappig wil zijn moet je zoiets aan trekkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:02 schreef Koningin het volgende:
Ik heb ze afgelopen weekend in een winkel gezien.
Zag er wel grappig uit, mijn man vond ze vreselijk.
Ja in dat geval gaat functionaliteit ook wel boven mode en lijken ze me ook superpraktisch. Maar als nieuwe modetrend...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Het zijn ook schoenen die enorm veel in ziekenhuizen gedragen worden, ze lopen heerlijk, gaan niet stinken, zijn ontsmetbaar enzo... Laten geen strepen achter. Vooral voor mensen die in operatiekamers werken, zijn ze handig
Ze lijken mij wel ideaal voor mn werk (ziekenhuis) maar klopt het dat je verschillende maten in een schoen hebt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:23 schreef arretje het volgende:
Ik heb nu bijna een jaar een paar navy blue crocs.
En ik moet zeggen, ze lopen echt GEWELDIG!!!
ga je ze nou ook serieus buiten je werk/stage dragen?quote:Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb vandaag een paar Crocs gekocht en ze lopen echt super super lekker! Ik wil eigenlijk niks anders meer, erg licht, erg soepel... Fantastisch gewoon!
Slippers zien er inderdaad wel leuk uit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:37 schreef warrel het volgende:
Ik vind het ook niks, de klompen. Maar de slippers, mwah, ja. Die zijn leuk:
klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |