abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 22:32:30 #1
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34395743
ff die OP aanpassen !

Lluvy heeft een goed model hoofd maar ik zou haar nooit doen in het echte leven zeg maar

Geef mij maar Kahlen of Rebecca

[ Bericht 61% gewijzigd door Roi op 23-01-2006 22:44:33 ]
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_34395782
Jammer dat Brandy eruit is, want zij was tenminste een echte bitch. .

Maar uiteraard ben ik ook blij dat . Lluvy. . er nog in zit.
pi_34395824
Wat een aflevering zeg, wat een heisa... wel genoten, wat een heerlijke amerikaanse taferelen toch! Heerlijk!
I had a signature once. It was awful.
  maandag 23 januari 2006 @ 22:41:19 #5
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_34396010
Ja, altijd dat gezeik hahaha.... Ze zijn gewoon grappig
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_34396311
Jeetje, hij zat al weer vol!
quote:
Ik vind Kahlen erg lief trouwens.
Keenyah moet dood (maar dat zullen jullie later nog wel zien...)
Naima is saai.
Tiffany is ghetto.
Christina is gewoon eng.
Brittany is tof.
En ik heb stiekem wel een beetje een zwak voor Michelle.
En de rest... Niet herinneringswaardig.
Ik vind Kahlen ook wel leuk, en deze foto van vanavond was goed. En ook ik vind Naima saai, en de foto van vanavond was heel slecht: die handjes!
Ik vind Keenyah tot nu toe de beste (samen met Tatiana, het mopshond-meisje ), en ik wil beslist niet over haar gespoilerd worden

En hoe oud is in godsnaam die Brittany wel niet? Ze ziet eruit alsof ze over de 25 is. Die Brita die er in de eerste ronde uitvloog was de dikste en de oudste, en die was 25...
quote:
Maar in cycle 5 is weer veel meer geld gestopt (alleen kunnen we er in Nederland nog niet naar kijken).
Ik neem aan dat er meer geld vrijkwam toen ze The Great Dick-inson aan de kant zetten
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_34396370
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jammer dat Brandy eruit is, want zij was tenminste een echte bitch. .

Maar uiteraard ben ik ook blij dat . Lluvy. . er nog in zit.
Ik vind de mensen die er tot nu toe uit zijn gehaald echt verrassend! Nu weer kiezen tussen Lluvy en Brandy; had ik echt niet verwacht.
Ik dacht dat het tussen Noelle en Michelle zou gaan.

Die vlek trouwens... die zag ik vanavond ook al zitten... toen dacht ik al...
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
  maandag 23 januari 2006 @ 22:55:16 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34396678
Maar even #2 in #3 veranderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 januari 2006 @ 23:00:57 #9
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34396931
nogmaals brando: bij cycle 3 zette LeBeau altijd 5 a 6 dagen van tevoren de fotos van de shoot online, is altijd al gedaan dus... (en met 'we" duid ik er dus op dat het altijd met goedkeuren van de rest van de mensen in het topic was...
put
your
clothes
on!
pi_34397939
Brandy eruit
En dat flippen van Tyra, is dat volgende week dan??
pi_34398218
Vergeten te kijken

Brandy ligt eruit?

dinsdag 24 januari 2006 @ 00:24:30 #12
521 ruby
Hell yeah!
pi_34399904
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:48 schreef brando het volgende:
Die vlek trouwens... die zag ik vanavond ook al zitten... toen dacht ik al...
Wat voor vlek? Je bedoelt dat op Michelle haar hoofd?
Damn, dat belooft wat volgende week. Het wordt alleen maar erger en de rest denkt dat ze er dood aan gaan.

Stelletje drama queens daarzo!

Yep en Brandy left the building. D'r attitude was toch even te veel van het goede. Maar ze had op zich wel potentie, ondanks die grote spleet tussen haar tanden.

Trouwens, ik vind Noelle niet zo bijzonder eigenlijk. Ze heeft best een grappig koppie maar om nou te zeggen dat ik 'r een model vind, nou nee niet echt.
Althans, laat wat aan die tanden doen. Een paar tandjes die niet perfect zitten is heus niet erg maar voor een model vind ik het een ander verhaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door ruby op 24-01-2006 07:58:08 (moest nog ff wat zeggen) ]
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_34403300
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Brandy eruit
En dat flippen van Tyra, is dat volgende week dan??
Nee ik denk de week daarna... als het volgende week zou zijn hadden we het wel in preview van next week gezien
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_34404369
Shit, ook vergeten te kijken. Dit weekend de herhaling maar zien dus.
Ben wel blij dat Brandy er uit is.

Ik vind het trouwens ook prima om de shoot van de volgende week al een paar dagen van te voren hier neer te zetten.
Kunnen we idd lekker speculeren.
Forza Juve!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:19:48 #15
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34404593
Ik wil spoilers van die enge vlekken van Michelle! Dat ziet er ranzig uit zeg

ik hoorde 1 van de meisjes zeggen dat het zo'n vleesetende bacterie is

Het verbaasd me trouwens dat Tyra niets zei over dat drinken en kotsen van Tiffany, is nou niet echt model-like lijkt me
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34404733
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Het verbaasd me trouwens dat Tyra niets zei over dat drinken en kotsen van Tiffany, is nou niet echt model-like lijkt me
Nou, als je naar Kate Moss en Naomi Campbell enzo kijkt. .
pi_34407698
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil spoilers van die enge vlekken van Michelle! Dat ziet er ranzig uit zeg

ik hoorde 1 van de meisjes zeggen dat het zo'n vleesetende bacterie is
Here you go...

Volgens mij kan deze foto wel geplaatst worden toch? Geeft geen spoiler ofzo.
Anders zeggen jullie het maar en dan haal ik hem weer weg..
Forza Juve!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:37:18 #18
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34407773
ik vind Lluvy op die foto wel weer erg schattig .
put
your
clothes
on!
pi_34407952
Ik vond Brita het allermooiste meisje maar ja, blijkbaar als model niet geschikt.

En toen Brandy en Lluvy daar stonden met z'n tweeën maakte het me weinig uit wie weg ging. Nou ja, ietsje liever Brandy dan Lluvy, maar daar tegenover stond wel dat Brandy leven in de brouwerij bracht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34408126
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:37 schreef Jerruh het volgende:
ik vind Lluvy op die foto wel weer erg schattig .
Dat is ze ook. .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:32 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34408148
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Brita het allermooiste meisje maar ja, blijkbaar als model niet geschikt.

En toen Brandy en Lluvy daar stonden met z'n tweeën maakte het me weinig uit wie weg ging. Nou ja, ietsje liever Brandy dan Lluvy, maar daar tegenover stond wel dat Brandy leven in de brouwerij bracht
ja maar lieve isa....lluvy is zo....cute.... .
ik ga zo weer de fotos van de volgende shoot opzoeken.
put
your
clothes
on!
pi_34408294
Ik vind Lluvy wel aardig, maar ze heeft zo'n eng gezicht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:05:16 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_34408735
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Marty het volgende:

[..]

Here you go...

[afbeelding]

Mijn hemel, wat dodelijk eng!!!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:07:36 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34408813
ze kijkt alleen alsof ze stiekem een scheetje heeft gelaten .
put
your
clothes
on!
pi_34409204
Sinds Michelle d'r haar heeft moeten blonderen zit het elke keer erg raar. Ik vind het ronduit lelijk.
Ben blij dat Brandy eruit is, want Lluvy is toch echt wel beter dan Brandy. Ik bedoel, wie zit er nu wél flatteus uit met allemaal pailletten op je gezicht
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:29:33 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34409453
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Marty het volgende:

[..]

Here you go...

[afbeelding]

Het wordt geloof ik nog erger die vlekken. Damn je zal het maar hebben. Het lijkt mij 1 of andere allergische reactie. En dat haar? What's up with that? Ziet er erg ongezond uit, net een bosje stro... ik zou als ik haar was maar uit de buurt van geiten blijven

maar ik bedoelde eigenlijk een spoiler als in: weet iemand wat er nou precies aan de hand was met die vlekken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34409800
Een vleesetende bacterie is niet Dat is namelijk dodelijk en zeker in je gezicht. Of je raakt je hele gezicht kwijt zonder overdrijven.

Het zal dus wel iets anders zijn.

En blonderen heeft haar haar absoluut geen goed gedaan. Arme meid.
pi_34409827
Ik vind het zo raar bij Michelle dat ze er op de shoots altijd geweldig uitziet, maar dan als ze zo in het wild rondloopt , dan lijkt het wel een koe. .
pi_34409957
Eerlijk, is eerlijk. Het ziet er walgelijk uit. Ben wel blij dat die Brandy pleitte is zeg, want een ego had zij! En zo knap was ze ook weer niet...
pi_34409977
Brandy had wel een erg mooi gezicht. Maar ja, die houding en dat haar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:52:43 #32
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34410058
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Brandy had wel een erg mooi gezicht. Maar ja, die houding en dat haar
ikvond ronald McDonald niks, ook niet qua gezicht. vooral als ze chagerijnig keek, leek het net alsof ze een kaakstoot zou geven...
put
your
clothes
on!
pi_34410074
Haar hoofd had ook een hele rare vorm. Ik heb het even getekend. .

Die deuk die daar zat irriteerde me.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:56:23 #34
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34410165
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar hoofd had ook een hele rare vorm. Ik heb het even getekend. .

[afbeelding]

Die deuk die daar zat irriteerde me.
Om het maar niet te hebben over die enorme spleet tussen haar tanden en dat rare accent van haar.
pi_34410194
Ja, volgens mij zat zij 24/7 aan de drugs. . Hoe ze praatte, niet normaal.

Ik mist d'r nu al. . Kahlen had er wel uit gemogen van mij, die voegt weinig toe.
pi_34410878
Lluvy leek echt op een dode vis, dat kwam ook mede door de dode kleur die ze opkreeg maar ik vind haar niet mooi ofzo. Haar hoofd is heel raar.
Ik ben een meisje!
pi_34411409
Ben erg blij dat Brandy eruit is, alles lag continu maar aan anderen! Zelfs toen ze eruit moest, zei ze nog "Als ZIJ nog wat verder hadden gekeken dan mijn woede..." in plaats van de hand in eigen boezem te steken. Ze had ook kunnen zeggen "Als IK me wat meer had ingehouden...". Het valt me op dat alle Afro-Amerikaanse meisjes in het huis een nogal aanmatigende houding hebben, ze vinden zichzelf helemaal geweldig (of zo komt het toch over) en 'all o' y'all' die het er niet mee eens zijn, 'need to shut up and mind ya' own bizniz'. Met bijbehorende hoofdbewegingen van links naar rechts.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:39:10 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34411429
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Lluvy leek echt op een dode vis, dat kwam ook mede door de dode kleur die ze opkreeg maar ik vind haar niet mooi ofzo. Haar hoofd is heel raar.
dat vind ik eigenlijk alleen op de shoots... .
put
your
clothes
on!
pi_34411753
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef weathergirl het volgende:
Ben erg blij dat Brandy eruit is, alles lag continu maar aan anderen! Zelfs toen ze eruit moest, zei ze nog "Als ZIJ nog wat verder hadden gekeken dan mijn woede..." in plaats van de hand in eigen boezem te steken. Ze had ook kunnen zeggen "Als IK me wat meer had ingehouden...". Het valt me op dat alle Afro-Amerikaanse meisjes in het huis een nogal aanmatigende houding hebben, ze vinden zichzelf helemaal geweldig (of zo komt het toch over) en 'all o' y'all' die het er niet mee eens zijn, 'need to shut up and mind ya' own bizniz'. Met bijbehorende hoofdbewegingen van links naar rechts.
helemaal mee eens, verschrikkelijk mens
ik vind trouwens dat ze tiffany wel erg de hand boven 't hoofd houden zeg
hopelijk rot ze snel op naar de achterbuurt waar ze vandaan komt
naima en michelle zijn mijn favorieten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:55:51 #40
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34412028
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
put
your
clothes
on!
pi_34412224
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Tiffany heeft wel geprobeerd om haar houding te veranderen, maar ze kan het gewoon niet volhouden. Ze wordt geirriteerd en geeft dan op. Ik vind haar echt niet verschrikkelijk. Ik vind mensen die voor hun lol andere mensen de grond in boren verschrikkelijk.
Ik ben een meisje!
pi_34412699
Ik vind Tiffany ook vreselijk, mag ook per direct weg. Hopenlijk volgende week.
pi_34412741
Ik kan me juist verschrikkelijk ergeren aan Michelle. Jeetje wat een zieligerd is dat zeg, in het begin dacht ik dat zij juist degene was die niet zo zeurde maar het tegendeel blijkt waar...
pi_34412782
Ik vind Naima trouwens het meest een 'modellenlook' hebben. Maar ik vind haar niet de mooiste van de groep.
pi_34412828
Cabin Fever!
Ignorance is Bliss
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:18:08 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34412871
Ik mag Tiffany juist wel en vind haar ook erg mooi.
Tatiana's gezicht ga ik hoe langer des te opgepropter vinden.
pi_34413166
eindelijk brandy er uit!!!!

was echt nog even bang dat het lluvy zou zijn, aangezien zij eigenlijk nog geen enkele mooie foto heeft gehad!

Die Tiffany mag van mij ook wel opdonderen naar de Getto, we weten nu wel eens dat je daar vandaan komt, en zo goed bent veranderd enzo, laat het dan eens merken in plaats van het steeds te verkondigen!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_34413179
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef Airelle het volgende:
Ik kan me juist verschrikkelijk ergeren aan Michelle. Jeetje wat een zieligerd is dat zeg, in het begin dacht ik dat zij juist degene was die niet zo zeurde maar het tegendeel blijkt waar...
ach ze heeft 't gewoon moeilijk
pi_34413930
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

ach ze heeft 't gewoon moeilijk
Zeuren is niemand mee geholpen hoor . En zijzelf al helemaal niet...
pi_34414065
Nou in Cycle 3 zeurde Amanda elke 10 min. over der blindheid enzo, dus ik vind Michelle niet echt zeuren.
Ik ben een meisje!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:15:18 #51
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34414779
precies naf_naf

@Lebeau: als je dit elest: weet jij waar je de fotos van aflevering 5 kan vnden!? er was wel een shoot maar geen fotos op de bekende pagina...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:15:20 #52
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34414780
quote:
Die Keenyah valt wel mee.En is ook veel mooier. Maar dat is dan ook meer een Bounty. volgens mij.
pi_34414876
Keenyah is gewoon slim.
Ze houdt zich een beetje afzijdig, huppelt vrolijk verder van ronde naar ronde en dan zal je zien dat ze straks ook nog in de laatste aflevering zit.
Ik ben een meisje!
pi_34415817
De shoot voor de volgende week is een soort van reclame voor Got milk?... De modellen moeten allemaal vrouwen van verschillende culturen voorstellen.

Brittany: African-American

Christina: East-Indian

Kahlen - Hawaïaans

Keenyah - Koreaans

Lluvy - Zweeds

Michelle - Inuit

Naima - Scandinavisch

Noelle - Afrikaans

Rebecca - Italiaans

Tatiana - ?

Tiffany - Native-American

Sorry voor de onduidelijkheid van de fotos, deze zijn niet op de officiële site te vinden dus zijn het screencaps. Misschien heeft iemand ze groter en duidelijker???
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34415962
Close-ups:

Brittany:

Christina:

Kahlen

Keenyah

Lluvy

Michelle

Naima

Noelle

Rebecca

Tatiana

Tiffany
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34416002
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:15 schreef Jerruh het volgende:
precies naf_naf

@Lebeau: als je dit elest: weet jij waar je de fotos van aflevering 5 kan vnden!? er was wel een shoot maar geen fotos op de bekende pagina...
Ik heb ze al gevonden voor je kijk hierboven
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34416135
quote:
Precies, valt me ook al op. Dit is zo vanaf serie 1met Robin, serie 2 met Camille (die ik stiekem wel leuk vond) en in het begin Eva uit serie 3. Ik geloof dat Tyra toen ook al aan Eva vroeg waarom ze juist haar zou moeten uitkiezen voor de laatste 14, 'because i don't wanna portray another black bitch'.
pi_34416424
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:00 schreef Torio het volgende:

[..]

Precies, valt me ook al op. Dit is zo vanaf serie 1met Robin, serie 2 met Camille (die ik stiekem wel leuk vond) en in het begin Eva uit serie 3. Ik geloof dat Tyra toen ook al aan Eva vroeg waarom ze juist haar zou moeten uitkiezen voor de laatste 14, 'because i don't wanna portray another black bitch'.
Ze hebben vaak wel een ik bijt van me af houding. Misschien is dat onzekerheid, maar YAYA was echt het toppunt man, ik irriteerde me echt mateloos aan haar ik weet het beter en ik ben sophisticater gedrag!
Ik ben een meisje!
pi_34416460
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:53 schreef NAF_NAF het volgende:
Nou in Cycle 3 zeurde Amanda elke 10 min. over der blindheid enzo, dus ik vind Michelle niet echt zeuren.
Nou ga maar eens opletten de volgende aflveringen .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:14:52 #60
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34416562
Is het 'Tyra-flip-incident' al volgende week?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_34416609
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:14 schreef MissBliss het volgende:
Is het 'Tyra-flip-incident' al volgende week?
Die is in week 7, volgens mij is dat volgende week ja.
Ik ben een meisje!
pi_34416771
Eens even iets anders, vinden jullie ook dat Tifanny zo'n moeilijke jeugd heeft gehad?
pi_34416847
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Eens even iets anders, vinden jullie ook dat Tifanny zo'n moeilijke jeugd heeft gehad?
Weet je dat Noelle een kind heeft!
Een zoontje.
Ik ben een meisje!
pi_34416860
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:16 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

Die is in week 7, volgens mij is dat volgende week ja.
Nee hoor volgende week pas aflevering/week 5, dus nog even geduld

SPOILER!
wie niet kan wachten:

http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2668933&pg=&skin=askmen&refsite=6183&mediaSize=default

[ Bericht 9% gewijzigd door water-nimf op 24-01-2006 16:36:45 ]
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34417181
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:26 schreef water-nimf het volgende:

[..]

Nee hoor volgende week pas aflevering/week 5, dus nog even geduld

SPOILER!
wie niet kan wachten:

http://www.ifilm.com/player/?ifilmId=2668933&pg=&skin=askmen&refsite=6183&mediaSize=default
Oh dat filmpje is zó hilarisch. Ik had het al een paar keer gezien, maar toch .
pi_34417268
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:37 schreef Airelle het volgende:

[..]

Oh dat filmpje is zó hilarisch. Ik had het al een paar keer gezien, maar toch .
het blijft leuk!
Tyra goes apeshit!!
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34417642
Het circuleerde ook al gelijk op het internet!
Ik ben een meisje!
pi_34417791
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:49 schreef water-nimf het volgende:
De shoot voor de volgende week is een soort van reclame voor Got milk?... De modellen moeten allemaal vrouwen van verschillende culturen voorstellen.

Brittany: African-American

[afbeelding]

Christina: East-Indian

[afbeelding]

Kahlen - Hawaïaans

[afbeelding]

Keenyah - Koreaans

[afbeelding]

Lluvy - Zweeds

[afbeelding]

Michelle - Inuit

[afbeelding]

Naima - Scandinavisch

[afbeelding]

Noelle - Afrikaans

[afbeelding]

Rebecca - Italiaans

[afbeelding]

Tatiana - ?

[afbeelding]

Tiffany - Native-American

[afbeelding]

Sorry voor de onduidelijkheid van de fotos, deze zijn niet op de officiële site te vinden dus zijn het screencaps. Misschien heeft iemand ze groter en duidelijker???
Bedankt voor de spoiler
pi_34418063
Ik ben denk ik voor Naima! Geen kapsones e.d. en gewoon leuke meid
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:27:34 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34418688
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef Roi het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler
Laatste keer: Dit ís geen spoiler. Zo is het hier altijd gegaan: na de uitzending worden de fotoshoots van de volgende aflevering geplaatst.
Buiten de thematiek en de al dan niet geslaagde poses kun je er niets aan aflezen. En wat dat tweede betreft, blijkt vaak dat onze meningen totaal anders zijn dan die van de jury.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:28:45 #71
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34418738
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef Roi het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler
nogmaals: bij cycle 3 was het nroaaml dat we altijd in de week voor de aflevering de shoot postten. dat wordt nu weer gedaan. ik snap niet dat bij cycle 3 niemand moeite had en nu wel...
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:30:47 #72
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34418813
ow. en ik wil geen spoiler maken maar:
a.s. maandag komt episode 5 op tv
filmpje van tyra is in episode 7, dus nog niet op tv...
put
your
clothes
on!
pi_34418842
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:28 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nogmaals: bij cycle 3 was het nroaaml dat we altijd in de week voor de aflevering de shoot postten. dat wordt nu weer gedaan. ik snap niet dat bij cycle 3 niemand moeite had en nu wel...
Het is ook normaal!
Dus gewoon doorgaan hoor.
Ik ben een meisje!
pi_34418864
Inderdaad! Niet zo zeuren allemaal!

Het is toch leuk om alvast over de foto's te praten? En het spoilert helemaal niks want je kunt aan de foto's toch niet zien wie er uit gaat..
Forza Juve!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:37:24 #75
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34419038
mijn god! rebecca
put
your
clothes
on!
pi_34419051
Is er trouwens iemand die ook naar Australias Next Top Model kijkt?
Vrijwel exact hetzelfde als America's Next Top Model (was te verwachten), ze hebben zelfs een (blanke) miss Jay Verschil is wel dat borsten en billen (tijdens het omkleden) niet gecensureerd worden bij de Australische versie.

Er gebeurde ook nog iets lulligs/grappigs; 1 van de girls heeft de wenkbrauw van een ander meisje afgeschoren

+ een foto van de kandidaten

opvallend veel blond zeg

[ Bericht 13% gewijzigd door Torio op 24-01-2006 18:38:56 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:41:10 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34419179
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Torio het volgende:
Vrijwel exact hetzelfde als America's Next Top Model (was te verwachten), ze hebben zelfs een (blanke) miss Jay Verschil is wel dat borsten en billen (tijdens het omkleden) niet gecensureerd worden bij de Australische versie.

Er gebeurde ook nog iets lulligs/grappigs; 1 van de girls heeft de wenkbrauw van een ander meisje afgeschoren
is die alleen te downloaden of denk je dat ie ooit ook op tv ga komen? klinkt namelijk vrij goed haha!
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:41:15 #78
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34419183
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:37 schreef Torio het volgende:

Ik wist niet eens van het bestaan af, maar ik zal eens zoeken dan... Afgeschoren wenkbrauwen
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_34419311
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

is die alleen te downloaden of denk je dat ie ooit ook op tv ga komen? klinkt namelijk vrij goed haha!
Die is te downloaden
pi_34420037
Naima heeft soms wat weg van JLO, qua gezicht. Ik vind haar erg mooi.
The secret of getting ahead is getting started
pi_34420061
Ik vind Naima ook erg mooi en het is geen zeur oid.
pi_34420379
Tering, wat zijn ze lelijk (voor topmodellen).

My parents were hungry so they came to America, but now again: I'm starving!

Look at me, I'm already looking like an older Sheryl Crow on my 21st birthday.

Check it out, I'm on coke even before I'm a topmodel!

Enige mooie: http://wwwimage.upn.com/s(...)rittney/pic_main.jpg
pi_34421835
quote:
De echte pornoliefhebber meldt zich hier ook
pi_34421912
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik vind haar niet "porno" overkomen hoor. dit is wel een pornohoer: http://wwwimage.upn.com/s(...)ichelle/pic_main.jpg
pi_34421946
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:20 schreef zoeperzazke het volgende:

pi_34422073
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind haar niet "porno" overkomen hoor. dit is wel een pornohoer: http://wwwimage.upn.com/s(...)ichelle/pic_main.jpg
Ey maar die vlekken van haar, shit maakt je gewoon bang.
Dat hoort toch niet bij een model, moet ze geen kuur volgen ofzo?
Ik ben een meisje!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:28:43 #87
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34422104
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:22 schreef pberends het volgende:

[..]

travestiepr0n dan, want ik vind britanny echt way more pr0n!
put
your
clothes
on!
pi_34422441
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Grappig zeg, net of je zelf geen p0rn0 kijkt.
pi_34423051
Hm, op die bloemetjesmarkthondenfoto vond ik wel zat ze nogal porno keek, maar dat was de schuld van de visagisten met die knalroze lippen... Op de laatste foto vond ik haar veel beter
pi_34423269
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Hm, op die bloemetjesmarkthondenfoto vond ik wel zat ze nogal porno keek, maar dat was de schuld van de visagisten met die knalroze lippen... Op de laatste foto vond ik haar veel beter
Ze moeten toch altijd verschillende thema's doen, waarom doen ze niet eens het thema: "Naturel, zonder makeup"
pi_34423818
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:38 schreef pberends het volgende:

Grappig zeg, net of je zelf geen p0rn0 kijkt.
Wil je een eerlijk antwoord of ga je dat bij voorbaat al heel kleinburgerlijk niet geloven?
pi_34424374
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wil je een eerlijk antwoord of ga je dat bij voorbaat al heel kleinburgerlijk niet geloven?
Geef maar een eerlijk antwoord. Ik en kleinburgelijk ?
pi_34424681
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef water-nimf het volgende:
Close-ups:
Keenyah
[afbeelding]
Keenyah vind ik heel erg leuk gedaan.. een van de foto's die het meest echt lijkt.. helemaal als je vergelijkt met hoe ze er normaal uit ziet
pi_34426250
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 20:04 schreef pberends het volgende:

[..]

Ze moeten toch altijd verschillende thema's doen, waarom doen ze niet eens het thema: "Naturel, zonder makeup"
dat hadden ze vorige cycle toch gedaan, met daarna de bewerkingsfoto's?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:49:50 #95
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34427350

ik kon het niet laten .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:14:18 #96
137995 Kirstenn
ellen ellen ellen !
pi_34428215
Lluvy en Kahlen zijn het leukst
pi_34429395
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:49 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

ik kon het niet laten .
Bwhahah
pi_34436460
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:49 schreef Jerruh het volgende:
[afbeelding]

ik kon het niet laten .
Niet lief van je, Jerruh Arme Tyra heeft al genoeg meegemaakt, en nu ga je ook nog eens stenen naar haar gooien
pi_34437450
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:54 schreef water-nimf het volgende:
Ik vond haar altijd al een beetje eng, maar met deze foto is het echt net satan reborn, het enige wat ze mist zijn horens en rode ogen
pi_34440949
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:20 schreef Outside_lines het volgende:

[..]

Ik vond haar altijd al een beetje eng, maar met deze foto is het echt net satan reborn, het enige wat ze mist zijn horens en rode ogen
hahahah
en je hebt nog gelijk ook
4, 8, 15, 16, 23, 42
pi_34441749
Die Got Milk shoot is niet erg flatteus...
pi_34441779
Nee, dat melk op de bovenlip is nou niet echt je van het. Als je al zo reclame maakt dan toch zeker alleen een witte bovenlip bij kinderen en niet bij volwassenen. Volgens mij kan melk niet eens zo blijven plakken

Doet me aan de reclame voor Snor denken
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:05:40 #103
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34441957
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat melk op de bovenlip is nou niet echt je van het. Als je al zo reclame maakt dan toch zeker alleen een witte bovenlip bij kinderen en niet bij volwassenen. Volgens mij kan melk niet eens zo blijven plakken

Doet me aan de reclame voor Snor denken
Is toch al sinds jaar en dag een succesvolle campagne in de USA:

Heppie melk?
pi_34442012
Het ziet er niet uit!
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:33:15 #105
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_34442877
Ben ik nou echt de enige die niet snapt waar het spoilerfilmpje nou over ging?! Ik snap er echt NIETS van, maar goed ik durf ook niet in het echte spoilertopic te kijken omdat ik dan wellicht 'de verkeerde dingen' te weten kom... Kan iemand een beetje context geven aan hetgeen hier gebeurd is? Natuurlijk onder spoilertekens... Is er net een dissmissing geweest? Omdat ze met foto's staan? Ikkuh nie snappie nie.... (sorry)
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_34443085
Sluit me aan bij Droeke...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:46:52 #107
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34443306
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Sluit me aan bij Droeke...
SPOILER
een paar paginas terug heb ik het gezegd... in een spoiler
SPOILER
put
your
clothes
on!
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:49:00 #108
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_34443376
ohhhh dat verklaart een hoop! Dank jullie wel
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:12:08 #109
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34444166
Ik kan het filmpje niet zien, krijg alleen maar zwart beeld
pi_34445324
SPOILER
  woensdag 25 januari 2006 @ 14:34:41 #111
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34446797
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:
SPOILER
SPOILER
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_34455251
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, krijg alleen maar zwart beeld
Je kan ergens je instellingen wijzen. Links bovenin geloof ik.
4, 8, 15, 16, 23, 42
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:32:20 #113
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34461520
Wat je al niet doet tijdens een maandban op Fok. Hele seizoen van dit programma gekeken. Wel grappig.
A.M.A.B
pi_34462298
Wanneer krijgen we eens een ENTM? Een europese versie van ANTM dus?

lijkt me superleuk, ook vanwege de verschillende talen van de modellen ed!

Misschien moeten we even dat ideetje opsturen naar Talpa ofzo, daar heeft John de Mol vast wel oren naar
pi_34462705
Ik vrees dat hij mevrouw Banks dan heel veel geld moet betalen
pi_34462722
Het lijkt mij trouwens wel leuk om een keer een versie met mannen te zien!
pi_34470948
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef octopussy het volgende:
Wanneer krijgen we eens een ENTM? Een europese versie van ANTM dus?

lijkt me superleuk, ook vanwege de verschillende talen van de modellen ed!

Misschien moeten we even dat ideetje opsturen naar Talpa ofzo, daar heeft John de Mol vast wel oren naar
Ja zou wel leuk zijn Er is trouwens al een Next Top Model in:
Frankrijk, Engeland, Duitsland, Australie, Canada, Finland, Noorwegen, Zweden, Thailand, Singapore en ik geloof ook in de Fillipijnen. Het concept is overal vrijwel hetzelfde; ipv Tyra mail is het nu bijv. Erika mail of Mimi mail
pi_34472482
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk om een keer een versie met mannen te zien!
Nee, daar is denk ik niks aan, als je een groep vrouwen bij elkaar zet gaan ze bitchen, roddelen en vechten. Mannen gaan gezellig een biertje drinken en situps doen ofzo. .
pi_34472493
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 06:19 schreef Torio het volgende:
Frankrijk, Engeland, Duitsland, Australie, Canada, Finland, Noorwegen, Zweden, Thailand, Singapore en ik geloof ook in de Fillipijnen. Het concept is overal vrijwel hetzelfde; ipv Tyra mail is het nu bijv. Erika mail of Mimi mail
en wat krijgen we dan hier?
Karen mail?
Frederique mail?
pi_34472861
tpg mail
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:16:31 #121
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34473046
Dat filmpje van Tyra
  donderdag 26 januari 2006 @ 10:23:48 #122
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34473214
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 06:19 schreef Torio het volgende:

[..]

Ik weet iig al 1 meisje die het ver zou schoppen in de Nederlandse versie:

onze eigenste Toeps!
binnenkort mag ik haar ook weer even voor de camera hebben
pi_34481523
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

en wat krijgen we dan hier?
Karen mail?
Frederique mail?
Hebben we geen ándere modellen? D ie presentatrice van TMF, Renate Verbaan, was toch ook een topmodel of niet?
pi_34483171
TMF heeft toch ook zo een model programma gedaan.
Alleen was het niet zo een show als ANTM, maar echt meer alleen een model vinden.
Geen bashing en geen shoots alleen iets van 4 rondes ofzo.
Weet het niet zo precies meer.
Ik ben een meisje!
pi_34483270
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, daar is denk ik niks aan, als je een groep vrouwen bij elkaar zet gaan ze bitchen, roddelen en vechten. Mannen gaan gezellig een biertje drinken en situps doen ofzo. .
Inderdaad

Een Nederlandse versie zou ook alleen maar stom zijn ben ik bang
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_34487242
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:24 schreef NAF_NAF het volgende:
TMF heeft toch ook zo een model programma gedaan.
Alleen was het niet zo een show als ANTM, maar echt meer alleen een model vinden.
Geen bashing en geen shoots alleen iets van 4 rondes ofzo.
Weet het niet zo precies meer.
Oh ja, dat is waar ook. Daar was trouwens echt geen reet aan
pi_34488718
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:21 schreef Torio het volgende:

[..]

Oh ja, dat is waar ook. Daar was trouwens echt geen reet aan
woord!
Ik ben een meisje!
pi_34489649
Er is een 'mannelijke' versie van ANTM, ben de naam ervan even kwijt maar het bestaat dus wel. Die mogen ze hier voor de verandering ook wel eens uitzenden .
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:54:46 #129
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34490181
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er is een 'mannelijke' versie van ANTM, ben de naam ervan even kwijt maar het bestaat dus wel. Die mogen ze hier voor de verandering ook wel eens uitzenden .
was dat niet manhunter ofzoiets?
put
your
clothes
on!
pi_34490253
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Moet jij meedoen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:58:36 #131
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34490294
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:57 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Moet jij meedoen
ik vlieg er in de voorrondes al uit man. denk ik ver te komen met de diva eva walk, blijkt het dat je stoer moet doen .
put
your
clothes
on!
pi_34490998
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:54 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Jaa dat was 'm
pi_34509705

Ik zie een Brittany-pornomond. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:12:49 #134
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34512505
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]

Ik zie een krater-navel
Ziggy played guitar
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:29:52 #135
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34513100
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik zie een krater-navel
ja
net een pinpasgleuf .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:26:39 #136
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34514928
Wanneer wordt het herhaald?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_34516868
Haha! Tyra die zo tekeer gaat Wel een beetje erg overdreven heur
pi_34517170
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 10:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]

Ze lijkt nu net Lil'Kim .
pi_34518951
OMG Tocorra!!!

Is ze de draad kwijt ofzo?
Ik ben een meisje!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:28:07 #140
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34519041
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef NAF_NAF het volgende:
OMG Tocorra!!!

Is ze de draad kwijt ofzo?
Waarschijnlijk haar nieuwe roeping gevonden.
A.M.A.B
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:29:03 #141
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_34519082
Damn, die buik. Niets op tegen als ze zo'n buik heeft overigens, maar zet 'm dan niet pontificaal op de voorpagina van zo'n blad..
pi_34519168
Sorry hoor maar ik vind Toccara er fantastisch uit zien! Okee de pose en de mond zijn een beetje bleh maar ze heeft best een mooie buik voor zo'n volle meid!
pi_34519345
Volgens mij is ze ook wel wat afgevallen.. Maar niet qua boezem zo te zien
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:48:23 #144
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34519735
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
ik vond dat zo geweldig dat ze een modeshow moesten doen van heatherette en dat haar tieten er telkens bijna uit vlogen !
put
your
clothes
on!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:04:16 #145
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34520334

Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 27 januari 2006 @ 16:04:27 #146
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34520344
quote:
als ze haar armen naar beneden laat hangen, gaat de rest ook mee hoor
pi_34522468
Fikse jopen. .
pi_34522627
Die tweede foto is een beetje of ze aan het poepen is.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:02:27 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34522645
Die 2de foto!
Ziggy played guitar
pi_34522791
Whihi, de slet .
pi_34523683
quote:
Hmm, op die andere foto's ziet ze er wel nog vrij stevig uit. Waarschijnlijk is ze voor de cover flink gefotosoept
pi_34523810
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Jerruh het volgende:

[..]

ik vond dat zo geweldig dat ze een modeshow moesten doen van heatherette en dat haar tieten er telkens bijna uit vlogen !
Ja en dat Norelle viel!!!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:41:38 #153
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34523908
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:37 schreef Torio het volgende:

[..]

Ja en dat Norelle viel!!!
.

ik mis season 3 wel een beetje
ik heb vandaag allerlei filmpjes op UPN gekeken van o.a. nicole en ann.
nicole was heel lang een van de grote favorieten van de jury, totdat dat stomme "oh ik zag je niet staan" gebeuren langskwam... en in die filmpjes zie je ook dat ze veeeeel langer bezig zijn met de bespreking... ze staan daar echt 5 minuten te ouwehoeren .
put
your
clothes
on!
pi_34524216
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

nicole was heel lang een van de grote favorieten van de jury, totdat dat stomme "oh ik zag je niet staan" gebeuren langskwam... en in die filmpjes zie je ook dat ze veeeeel langer bezig zijn met de bespreking... ze staan daar echt 5 minuten te ouwehoeren .
Ja dat was echt zwaar nep dat Tyra tot 2 keer toe Nicole vergat...toen maakten ze er maar van dat Nicole niet genoeg uitstraalt ofzo Niet dat ik het erg vond dat Nicole eruit moest, ik vond haar toch een van de mindere kandidates.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:04:49 #155
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34524568
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef Torio het volgende:

[..]

Ja dat was echt zwaar nep dat Tyra tot 2 keer toe Nicole vergat...toen maakten ze er maar van dat Nicole niet genoeg uitstraalt ofzo Niet dat ik het erg vond dat Nicole eruit moest, ik vond haar toch een van de mindere kandidates.
mjwa ik was haar fan .
put
your
clothes
on!
pi_34524666
Norelle blijft de leukste van vorig jaar. .

Toch jammer dat er dit jaar geen Norelle bij zit. .
pi_34524722
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

Oooh, was dát cycle 3? Maar die hebk wel gezien . Eva . Norelle . Ann . Nicole .
pi_34524827

Wat een koekeledosie. .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:17:23 #159
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34524883
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Norelle blijft de leukste van vorig jaar. .

Toch jammer dat er dit jaar geen Norelle bij zit. .
Norelle blijft de leukste kandidaat allertijden.
pi_34525617
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een koekeledosie. .
Norelle Toen ze in Japan waren en ze zei: 'Oh look, they also have Hello Kitty here!' ...dat was te liev
pi_34525665
Ik was vanaf het begin al fan van Eva.
Gewoon omdat ze gewoon point blank zei wat iedereen dacht.
Dat superdunne anorexia geval was echt om te .

Yaya wilde ik wel eens doden.
Ann the MAnn
OHw en ik werd helemaal zeeziek van die legally blindness van Amanda aka Ablinda.
Norelle heeft gewoon de beste quotes achtergelaten:
"Is Pink Positive getting a divorce"
"I don't eat Japanese food except Panda Express"
"One of my friends wants me to leave and the other thinks I'm fat"

Ohw man, ik mis het.
Ik ben een meisje!
pi_34525675
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Norelle blijft de leukste kandidaat allertijden.
Ja, ná Camille uit ANTM 2
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:51:38 #163
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34525783
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef Torio het volgende:

[..]

Ja, ná Camille uit ANTM 2
Fris mijn geheugen even op.
pi_34526092
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Fris mijn geheugen even op.
Nou, Camille was dus de diva van ANTM 2. Zo bood ze de andere girls in de 1e aflevering haar hulp aan, omdat zij 'al wat modellenwerk gedaan had, en dus wel weet hoe het ongeveer moet'. Dat was dus meteen een reden voor de anderen om haar niet liev te vinden .
Ze wilde altijd het laatste woord hebben, suggereerde dat een andere kandidate, Yoanna, anorexia had en in haar laatste aflevering in Milan deden de castingppl expres heel vervelend tegen de meisjes; dit om te kijken wie er rustig en professioneel bleef. Camille dus niet, ze zei over haar 'signature-walk' : 'I've been chosen out of x-thousand people and this walk is gonna make me famous' Dit was voor de jury de druppel en ze werd eruit gestemd

camille is de dame links
  vrijdag 27 januari 2006 @ 19:06:39 #165
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34526218
camille .
put
your
clothes
on!
pi_34526455
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:47 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik was vanaf het begin al fan van Eva.
Gewoon omdat ze gewoon point blank zei wat iedereen dacht.
Dat superdunne anorexia geval was echt om te .

Yaya wilde ik wel eens doden.
Ann the MAnn
OHw en ik werd helemaal zeeziek van die legally blindness van Amanda aka Ablinda.
Norelle heeft gewoon de beste quotes achtergelaten:
"Is Pink Positive getting a divorce"
"I don't eat Japanese food except Panda Express"
"One of my friends wants me to leave and the other thinks I'm fat"

Ohw man, ik mis het.
Die Kelle en Julie waren trouwens ook lomp. Kelly zei over zichzelf dat ze op een aap leek (dat was voor de andere donkere dames een "oh no she didn't'-moment) en Julie die zei dat ze mee deed aan de show omdat ze een kledingwinkel wilde beginnen

kelle

Julie
pi_34536506
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Wat een koekeledosie. .
Norelle Idd de leukste kandidate ooit
  zaterdag 28 januari 2006 @ 01:30:19 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34539176
Oh, ik was toen voor Nicole
Ziggy played guitar
pi_34539549
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:45 schreef Torio het volgende:

[..]

Norelle Toen ze in Japan waren en ze zei: 'Oh look, they also have Hello Kitty here!' ...dat was te liev
Nee toen ze in dat krappe Japanse tube (bedje) lag en zei: Ik voel me als een hondje hier.
En toen deed ze ook een lief puppie na met bedelende handjes en opgetrokken snuitje. Dat was uber
pi_34556378
quote:
oh my god
opzich wel lekker maar wat goedkoop
pi_34558082
Ik zag afgelopen week toevallig Germany's Next Top Model, door Heidi Klum. Wat een super-leuk mens dat in vergelijking tot uber-bitch-Banks. Helaas alleen op Pro7.
pi_34576475
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef stefimke het volgende:
Ik zag afgelopen week toevallig Germany's Next Top Model, door Heidi Klum. Wat een super-leuk mens dat in vergelijking tot uber-bitch-Banks. Helaas alleen op Pro7.
Tss, ik vind dat Tyra het best leuk doet hoor

En het is nu ook 'Heidi Mail' neem ik aan ?
  zondag 29 januari 2006 @ 15:55:01 #173
70004 niksan
net een beetje meer
pi_34582715
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef stefimke het volgende:
Ik vond Heidi nogal saai
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_34612798
Jeeeej vanavond weer!
  maandag 30 januari 2006 @ 15:23:03 #175
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34614513
quote:
Op maandag 30 januari 2006 14:24 schreef karoltje het volgende:
Jeeeej vanavond weer!
heb er ook al zin in

vanavond is niet de aflevering dat Tyra ontploft toch? Dat is volgende week als ik het topic goed heb gevolgd?
  maandag 30 januari 2006 @ 15:28:50 #176
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_34614685
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

heb er ook al zin in

vanavond is niet de aflevering dat Tyra ontploft toch? Dat is volgende week als ik het topic goed heb gevolgd?
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door LeBeau op 30-01-2006 15:51:57 ]
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  maandag 30 januari 2006 @ 15:47:55 #177
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34615279
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

heb er ook al zin in

zie stukje terug, waar ik het zei

LEES DEZE SPOILER NIET ALS JE WILT WETEN WAT ER DE KOMENDE WTEE WEKEN GAAT GEBEUREN!!!!!
SPOILER
put
your
clothes
on!
  maandag 30 januari 2006 @ 16:03:37 #178
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_34615751
Ik kijk nu alweer uit naar vanavond
En ik ben vóór een Nederlandse versie. Dit concept garandeert leuke tv, in welk land dan ook.
I'm just a girl in the world.
pi_34617799
quote:
Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef annoh het volgende:
Ik kijk nu alweer uit naar vanavond
En ik ben vóór een Nederlandse versie. Dit concept garandeert leuke tv, in welk land dan ook.
En welke presentatrice heb je in gedachten?
  maandag 30 januari 2006 @ 17:08:02 #180
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34617834
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Torio het volgende:

[..]

En welke presentatrice heb je in gedachten?
karen mulder .
put
your
clothes
on!
pi_34617855
Die stelt van RTL Boulevard zou een goeie kunnen zijn? (Hoe heet ze nou??)
pi_34617918
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef karoltje het volgende:
Die stelt van RTL Boulevard zou een goeie kunnen zijn? (Hoe heet ze nou??)
Stelt? . Wie bedoel je Fiona Heering (blond) of Irene van der Laar (bruin haar)?
pi_34617987
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef Jerruh het volgende:

[..]

karen mulder .
of Touriya Haoud
pi_34618126
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef Airelle het volgende:

[..]

Stelt? . Wie bedoel je Fiona Heering (blond) of Irene van der Laar (bruin haar)?
zolang het maar geen Fiona is; zij noemde Tyra ooit 'de nep Naomi Campbell'
pi_34618169
quote:
Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Jerruh het volgende:

[..]

zie stukje terug, waar ik het zei

LEES DEZE SPOILER NIET ALS JE WILT WETEN WAT ER DE KOMENDE WTEE WEKEN GAAT GEBEUREN!!!!!
SPOILER
Oh ik ben echt een trut, ga ik die spoiler lezen
pi_34618278
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Oh ik ben echt een trut, ga ik die spoiler lezen
bij mij heeft een meisje van mn studie verklapt wie gaat winnen...kutwijf
  maandag 30 januari 2006 @ 17:36:31 #187
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34618707
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Torio het volgende:

[..]

nee, ik dan

ik was bij een vriend op bezoek en die zit op kamers in een cruiseschip in amsterdam. die hokjes zijn kei gehorig, maar goed, wist ik veel toen... dus wij kwamen woensdag nacht om drie uur snachts terug van uitgaan, wij kletsen en we hadden het op een gegeven moment over ANTM. dus ik vroeg of hij al wist wie het was, en die vriend wist het al. dus ik zo: vind jij die ene (noemde de naam) de terechte winnares. dus hij zo: ja blablabla.

in ieder geval, sochtends word er op de deur geklopt, staat daar de buurvrouw van die vriend van me: "ja goffers, dankzij die vriend van je weet ik nu wie de winnares is". had ze ons gehoord en was ze wakker geworden .
put
your
clothes
on!
pi_34618862
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:

[..]

nee, ik dan

ik was bij een vriend op bezoek en die zit op kamers in een cruiseschip in amsterdam. die hokjes zijn kei gehorig, maar goed, wist ik veel toen... dus wij kwamen woensdag nacht om drie uur snachts terug van uitgaan, wij kletsen en we hadden het op een gegeven moment over ANTM. dus ik vroeg of hij al wist wie het was, en die vriend wist het al. dus ik zo: vind jij die ene (noemde de naam) de terechte winnares. dus hij zo: ja blablabla.

in ieder geval, sochtends word er op de deur geklopt, staat daar de buurvrouw van die vriend van me: "ja goffers, dankzij die vriend van je weet ik nu wie de winnares is". had ze ons gehoord en was ze wakker geworden .

tot nu toe wist ik bij elke cycle al wie zou winnen, voordat de finale er was, dankzij mensen zoals jij
  maandag 30 januari 2006 @ 17:44:21 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34618943
Ik denk dat het nog 3 afleveringen hooguit duurt voor ik ga kijken wie er wint. Heb me tot nu toe nog nooit kunnen beheersen
pi_34618964
quote:

[..]

Dat wist ik dus al, nu ook nog wie er komende weken uitgaan
pi_34619000
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het nog 3 afleveringen hooguit duurt voor ik ga kijken wie er wint. Heb me tot nu toe nog nooit kunnen beheersen
Neeeee, houd vol, het is zoveel leuker als je het tot het eind volhoudt
  maandag 30 januari 2006 @ 17:46:42 #192
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_34619007
Ik wil het dit keer NIET van te voren weten!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  maandag 30 januari 2006 @ 17:48:05 #193
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34619043
Ja ik weet het, ik ga mijn best doen dit keer niet naar de UPN-site te gaan
  maandag 30 januari 2006 @ 17:49:58 #194
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34619078
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Aventura het volgende:
upn upn uppn....
.

niet doen dus, anders weet je he took meteen van cycle 5

sorry torio .
put
your
clothes
on!
pi_34619132
quote:
Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Aventura het volgende:
Ja ik hoorde dat als je naar de officiële ANTM site gaat, je meteen de winnares ziet Ook niet liev voor de buitenlandse bezoekers...
  maandag 30 januari 2006 @ 17:52:00 #196
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34619147
Ik ga dat domein gewoon blokken
  maandag 30 januari 2006 @ 18:09:47 #197
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34619623
Dan ga je toch weer afvragen waarom we hier in Nederland (Europa) altijd zo achter moeten lopen op de VS. Met de moderne techniek moet toch te regelen zijn dat een aflevering dezelfde week nog in Nederland draait.
  maandag 30 januari 2006 @ 19:23:55 #198
521 ruby
Hell yeah!
pi_34622272
quote:

[..]

Wat een dom kind zeg.

Voor de rest kan ik me heel goed beheersen om niet te kijken naar die site.....denk ik.
pi_34624649
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef ruby het volgende:

[..]

Wat een dom kind zeg.

Voor de rest kan ik me heel goed beheersen om niet te kijken naar die site.....denk ik.
Om haar doen denk ik erover na om cycle 5 te downloaden en bekijken voordat zij die op TV ziet en het weer kan verklappen
  maandag 30 januari 2006 @ 21:32:44 #200
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34628131
Begonnen
  maandag 30 januari 2006 @ 21:35:34 #201
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34628269
Hallo iedereen ziet toch dat dat Jay is.
  maandag 30 januari 2006 @ 21:41:04 #202
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34628519
Je bent uit duizenden meisjes uitgekozen om mee te doen met ANT en dan ga je nog lopen janken dat je lelijk bent. Hoe weinig zelfvertrouwen heb je dan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Lonewolf2003 op 30-01-2006 21:49:13 ]
  maandag 30 januari 2006 @ 21:56:53 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34629202
Noelle schuift alles op haar zoontje af. Nee ze weet niet wat haute couture is, omdat haar zoontje steeds de TV uitzet
  maandag 30 januari 2006 @ 21:58:42 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34629281
[Noelle mode]
Zoon zoon zoon want zoon zoon zoon zoon daarom zoon. Zoon zoon zoon zoon zoon zoon dus zoon zoon zoon zoon zoon zoon. En zoon zoon zoon zoon. Maar zoon zoon zoon zoon zoon. Zoon. [/Noelle mode]
  maandag 30 januari 2006 @ 21:58:44 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34629284
Haar moeder is ook achterlijk, met haar vleesetende bactierie, ze heeft het niet van een vreemde
pi_34629862
Het is weer smullen vanavond
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:10:50 #207
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34629864
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Aventura het volgende:
Haar moeder is ook achterlijk, met haar vleesetende bactierie, ze heeft het niet van een vreemde
Dat was echt een fantastisch staaltje Amerikaanse angstzaaierij.
pi_34630036
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Dat was echt een fantastisch staaltje Amerikaanse angstzaaierij.
Ik dacht dat het voor de tv in scene gezet was, het lag er zo dik bovenop dat ze wel héél erg overdreven. Of zijn ze daar echt zo

En als het niet nep was, dan was het misschien nog wel het ergste dat ze alleen aan zichzelf dachten (krabbend en al) en niet aan dat arme meisje dat (volgens hun theorie) dood kon gaan aan de vleesetende bacterie. Lekkere troela's.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:20:07 #209
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34630342
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik dacht dat het voor de tv in scene gezet was, het lag er zo dik bovenop dat ze wel héél erg overdreven. Of zijn ze daar echt zo

En als het niet nep was, dan was het misschien nog wel het ergste dat ze alleen aan zichzelf dachten (krabbend en al) en niet aan dat arme meisje dat (volgens hun theorie) dood kon gaan aan de vleesetende bacterie. Lekkere troela's.
In Amerikanen gaat het echt zo. Een wetenschapper ontdekt een bacterie die tegen antibiotica kan. En dat wordt in de media opgeblazen tot iets levensbedreigend, omdat er een minimale kans is dat je eraan overlijdt. Dat komt zo vaak voor. Dat iets heel kleins door de media gigantisch wordt uitgelicht en uit properties wordt gehaald.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:29:44 #210
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34630765
Yes, we zijn van het zoontjes gezeik af.
pi_34630793
Americans, you gotta love 'em

Ik vond het zielig voor Michelle, maar nu wordt dat jankerige wel heel irritant.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:32:06 #212
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34630880
Die allerlaatste scene in de vooruitblik, wie was dat die met d'r blote hol tegen dat raam duwde?
  maandag 30 januari 2006 @ 22:34:22 #213
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_34630996
Britanny toch? Dat wordt weer leuk
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_34631101
Wat een heerlijke aflevering weer! ! Ik moest zo lachen om Lluvy die helemaal stond te trillen om de vleesetende bacterie. . Ik hoop dat Michelle er snel uit gaat, ze heeft serious issues, ik vind dr echt eng. En ze is nog lelijk ook. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34631125
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:34 schreef MiLalaa het volgende:
Britanny toch? Dat wordt weer leuk
Goede manier om van je porno-imago af te komen. .
Echte liefde!
  maandag 30 januari 2006 @ 22:38:43 #216
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_34631180
Die Brittany heeft wel een rare zware stem trouwens.
En Michelle moet er inderdaad maar snel uit, dat vieze poepgezicht met dat gele haar is niet om aan te zien.
Be sure to wear some flowers in your hair
  maandag 30 januari 2006 @ 22:39:45 #217
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34631233
Ik vind Michelle gestoord qua karakter, maar ik vind haar best 'modelesque'.
Ben ws. de enige. Met Janice
pi_34631243
Ja dat is Britanny. Ik mag haar ergens wel.

Janice trouwens tijdens jankende Michelle:" je ziet er zo geweldig uit"

ik snap die commentaren bij die foto's vaak echt niet. Die italiaanse was prachtig (wel beetje barbiepop) en er wordt nog over gezeurt. Die foto van de aziatische vond ik niet mooi gedaan, ook omdat de helft van haar gezicht donker was. Die vonden ze dan weer subliem
pi_34631269
quote:
Op maandag 30 januari 2006 21:58 schreef Aventura het volgende:
Ik vond die oma wel stoer!
  maandag 30 januari 2006 @ 22:41:30 #220
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34631304
D'r was iss echt niks modellerigs aan Noëlle, goed dat ze eruit is

Oh en Manchelle ze heeft echt problemen! Toen ik deze cycle voor het eerst zag ergerde ik me dood aan haar maar nu vind ik haar maar zielig
Ziggy played guitar
  maandag 30 januari 2006 @ 22:42:05 #221
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34631329
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:36 schreef Insomaniac het volgende:
Ik hoop dat Michelle er snel uit gaat, ze heeft serious issues, ik vind dr echt eng. En ze is nog lelijk ook. .
Lezen op eigen risico.
SPOILER
A.M.A.B
  maandag 30 januari 2006 @ 22:42:40 #222
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34631367
Lluvy is pas echt hopeloos. Kijk sommige meiden zien er lelijk uit maar fotograferen mooi, maar Lluvy ziet er lelijk uit én fotografeert niet mooi.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:43:18 #223
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34631396
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef octopussy het volgende:
Die foto van de aziatische vond ik niet mooi gedaan, ook omdat de helft van haar gezicht donker was. Die vonden ze dan weer subliem
Ja, en hoe moet je in godesnaam van binnen uitstralen dat je Aziatisch bent?
Ziggy played guitar
  maandag 30 januari 2006 @ 22:44:05 #224
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34631431
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:39 schreef octopussy het volgende:
Ja dat is Britanny. Ik mag haar ergens wel.
Ik ook, echt beetje een leuk feestbeest en niet zo serieus en saai met allerlei issues zoals de rest. En ik vind haar ook één van de knapsten. Maar denk niet dat ze het redt, vanwege de ordinaire pornolook die ze toch wel snel heeft.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:44:59 #225
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34631461
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, en hoe moet je in godesnaam van binnen uitstralen dat je Aziatisch bent?
Veel babipangpang eten.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:46:45 #226
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_34631535
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Veel babipangpang eten.
Nope, dat eten juist alleen Hollanders
pi_34631543
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:

Ik denk dat ze echt zo zijn

Maar daar moet ik wel bijzeggen dat impetigo er in het echt vrij ranzig uit kan zien. Wij zagen nu alleen maar bruine vlekjes die met make-up bijgewerkt waren.

Daarbij is impetigo ontzéttend besmettelijk. Weliswaar niet gevaarlijk, maar als je een wondje hebt, heb je zo impetigo overgenomen als iemand in je buurt dat heeft. En heb je het zelf eenmaal, dan spreidt het zich bij elk klein wondje weer uit Zelfs een mini-scheerwondje leidt al tot korsten.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:48:31 #228
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34631626
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

Nope, dat eten juist alleen Hollanders
Dat klopt. Hondjes dan
pi_34631712
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Veel babipangpang eten.
sushi misschien?

Ik vind echt dat de mensen van de grimage en de kleding soms zulke verkeerde keuzes maken. Je kan een model echt maken of breken met de make-up en de outfit. Zoals ook dit keer weer het geval was bij Lluvy. Ze zag er idd uit als een marshmellow en dat kwam mede door de make-up.
  maandag 30 januari 2006 @ 22:57:35 #230
521 ruby
Hell yeah!
pi_34632025
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
D'r was iss echt niks modellerigs aan Noëlle, goed dat ze eruit is

Oh en Manchelle ze heeft echt problemen! Toen ik deze cycle voor het eerst zag ergerde ik me dood aan haar maar nu vind ik haar maar zielig
Idd, ik vond Noelle helemaal niet echt een model. Als ze haar mond dichthield kon ze soms best mooi op een foto staan, maar zodra ze die mond weer opendeed vond ik het 3 x niks. 't Klopte niet helemaal.
En dat geblaat over 'r zoontje, dat wordt op den duur ook saai voor anderen.

En Michelle.....ik verwacht elk moment dat ze een psycho aanval krijgt.
pi_34632205
Heerlijke aflevering weer! Volgende keer Uvy eruit, ja ze heeft een aparte kop maar heeft ze tot nu toe een goede gehad ??!

Edit Cc: Geen spoiler, maar een wens. Excuses voor het ge-edit.

[ Bericht 41% gewijzigd door Copycat op 31-01-2006 13:35:03 ]
  maandag 30 januari 2006 @ 23:01:20 #232
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34632230
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ze zag er idd uit als een marshmellow en dat kwam mede door de make-up.
Ja, en dát is het stomme, dan zeggen ze: 'Je ziet eruit als een marshmellow ' maar ze doen het toch zelf! Net als bij die vissenfoto en alien-foto, dan geven ze het model de schuld terwijl ze haar debiel uitdossen
Ziggy played guitar
pi_34632655
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja!

"If you are bored, go read a book!"
Echte liefde!
pi_34633445
Wat een vage fotoshoot zeg. Allemaal raar opgemaakt en door dat kind moesten ze allemaal hetzelfde poseren waardoor ik echt geen verschil zie in de foto's .
  maandag 30 januari 2006 @ 23:32:09 #235
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34633712
Wanneer gaat Tyra nou flippen?! !
  maandag 30 januari 2006 @ 23:35:44 #236
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34633881
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:32 schreef Zhenar het volgende:
SPOILER
Ziggy played guitar
  maandag 30 januari 2006 @ 23:37:17 #237
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34633956
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef MissBliss het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_34634029
quote:
SPOILER

Edit.. wat al gezegd is dus
  maandag 30 januari 2006 @ 23:46:55 #239
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34634386
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ziggy played guitar
  maandag 30 januari 2006 @ 23:50:02 #240
2735 Aarti
pi_34634509
Ik lees steeds maar over flippen van Tyra, ik ben erg benieuwd aan het worden!!

Ik vind Michelle echt ranzig en lelijk, snap sowieso niet wat ze daar doet, ze is zo mannelijk en ieuw.
pi_34634707
quote:
Jezus, kunnen zulke posts nou ook niet tussen de spoiler tags
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:00:23 #242
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_34634932
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Roi het volgende:

[..]

Dan moet de topictitel ook tussen spoilertags....
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  dinsdag 31 januari 2006 @ 00:08:15 #243
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_34635235
quote:

[..]

Uhm, TT al gezien?
Ziggy played guitar
  dinsdag 31 januari 2006 @ 08:12:34 #244
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34639165
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

In Amerikanen gaat het echt zo. Een wetenschapper ontdekt een bacterie die tegen antibiotica kan. En dat wordt in de media opgeblazen tot iets levensbedreigend, omdat er een minimale kans is dat je eraan overlijdt. Dat komt zo vaak voor. Dat iets heel kleins door de media gigantisch wordt uitgelicht en uit properties proporties wordt gehaald.
sorrie maar het las even heel raar

was weer een lekkere uitzending. op naar volgende week
  dinsdag 31 januari 2006 @ 09:01:29 #245
4593 Marty
Digi-babe
pi_34639642
Was idd een leuke aflevering.
Stoere oma ja

Ik heb altijd gedacht dat haute couture een exclusieve kledinglijn van een topdesigner was en niet extravagante make up!
Heb ik het nou mis of klopte het niet helemaal wat Jay vertelde?

En welke idioot kan zichzelf nu niet een beetje normaal opmaken zonder spiegeltje?!?
Zelfs toen ze elkaar moesten opmaken bakten ze er niets van. Dat viel me wel een beetje tegen van meiden die een topmodel willen worden. Dat kan ik zelfs nog wel
Forza Juve!
pi_34639755
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 09:01 schreef Marty het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat haute couture een exclusieve kledinglijn van een topdesigner was en niet extravagante make up!
Heb ik het nou mis of klopte het niet helemaal wat Jay vertelde?
quote:
Haute couture is mode die is ontworpen door modeontwerpers die voor een slechts kleine markt werken. Er wordt één of slechts enkele exemplaren van de kledingsstukken gemaakt, die op maat worden gemaakt voor de drager ervan. Vanouds komt de haute couture uit Frankrijk (Parijs), maar tegenwoordig steeds meer uit steden als New York, Londen en Milaan. Een modeontwerper die haute couture maakt, wordt couturier genoemd. Slechts een kleine groep modeontwerpers in Frankrijk mag zich haute couturier noemen.

Ze moeten voldoen aan de volgende voorwaarden die bepaald zijn door het Chambre Syndicale de La Couture:

• Kleding moet in eigen ateliers vervaardigd worden.
  • In de ateliers moeten minimaal 20 personen werken.
  • Twee keer per jaar moet hun collectie gepresenteerd worden op de catwalk, met ten minste 50 verschillende, nieuwe kledingstukken per model.
  • De kleding moet getoond worden door ten minste 3 mannequins.
  • Er moet een speciale ruimte zijn waar kleding aan vaste klanten getoond kan worden.

Nieuwe haute couture wordt één of twee maal per jaar gepresenteerd op de catwalk. Andere kleding wordt vaak geïnspireerd op de mode van de haute couture, maar loopt daar enige tijd op achter. Vaak worden de modieuze extremen van de haute couture wat bescheidener gemaakt. Kragen worden kleiner, het bloot wordt minder, de kleuren worden gedempter, etc.

De mode die kant-en-klaar om gedragen te worden is, wordt confectie genoemd, of met een Frans woord prêt-à-porter.

Ontstaan
    De haute couture is ontstaan rond de 2e helft in de 19e eeuw doordat de Engelse couturier Charles Frederick Worth niet kleding ontwierp op verzoek van klanten, maar hij ontwierp zijn eigen collecties. Die werden dan weer gepresenteerd aan rijke vrouwen die hun eigen stof toevoegden aan zijn ontwerpen.
  • Niets over make-up. En ik dacht hetzelfde als jij hoor
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:22:30 #247
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34639934
    quote:

[..]

Geez... In een topic getiteld "Tyra gaat flippen" vragen wanneer Tyra gaat flippen is niet echt (meer) een spoiler hoor.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:41:51 #248
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_34640201
    Ze hadden het over 'Haute couture make-up'. Make-up voor op de catwalk, dus
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:49:16 #249
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_34640348
    Ah, dan is het een ander verhaal..
    Ik begreep "Do you know what haute couture is?"
    Verkeerd verstaan dan waarschijnlijk.
    Forza Juve!
      dinsdag 31 januari 2006 @ 09:52:27 #250
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34640416
    Noemen ze dat in Amerika niet High Fashion?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 10:26:43 #251
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_34641080
    Ik kan trouwens niet zeggen dat ik onder de indruk was van die kwakken blauwe verf op Tyra haar ogen. Nogal blauw..

Ach, zal wel haute couture zijn.
    pi_34641318
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 09:49 schreef Marty het volgende:
    Ah, dan is het een ander verhaal..
    Ik begreep "Do you know what haute couture is?"
    Verkeerd verstaan dan waarschijnlijk.
    Dat heb ik ook zo gehoord.
    pi_34641355
    Ik denk dat Jay zo in dat modellenwereldje zit, dat haute couture voor hem in een visagieruimte waarschijnlijk make-up is?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 10:40:08 #254
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_34641365
    Dat zei hij wel, maar dan als inleiding op het make-up gebeuren.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:09:32 #255
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34641988
    Hebben jullie ook steeds de neiging om Jay te slaan wanneer hij weer eens zijn enthousiaste uitleg praatje houdt, inclusief irritante mimiek en handgebaren?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:34:34 #256
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_34642601
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 10:26 schreef ruby het volgende:
    Ik kan trouwens niet zeggen dat ik onder de indruk was van die kwakken blauwe verf op Tyra haar ogen. Nogal blauw..

Ach, zal wel haute couture zijn.
    Ja
    Daar zat ik ook al naar te kijken van: 'Nou Tyra, heb je wel opgelet bij Jay zn les?'

En ik keek samen met mn moeder en die vroeg toen ze Tyra in beeld zag: 'Is zij nou knap? '
    Ziggy played guitar
    pi_34642666
    Ik ben blij dat Noelle eruit ligt. Met dat gezever over haar baby, get a grip.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:36:55 #258
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34642675
    Was ik trouwens de enige die vond dat ze allemaal naar huis gestuurd moesten worden, toen ze stonden te kijken alsof ze water zagen branden, nadat Jay had gevraagd of ze wisten wat haute-couture was.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:38:27 #259
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34642708
    Ik vind Tyra haar haar echt een ramp. Het ziet er hartstikke droog en flets uit... en die kleur(en)
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:39:11 #260
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34642727
    Ow en wie is die zieligerd nog maar weer die huilend op de bank zat dat ze dakloos was?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 11:39:50 #261
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_34642743
    Niet eentje is er ook echt van overtuigd dat ze model wil worden. Ik heb deze cycle voor het eerst niemand horen zeggen dat dat het liefste is wat ze wil. Ze zitten er dit keer alleen maar in om het winnen. Om een beter bestaan voor zichzelf te krijgen. Volgens mij is dat geen goede motivatie.
    pi_34643032
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef Puckzzz het volgende:
    Ow en wie is die zieligerd nog maar weer die huilend op de bank zat dat ze dakloos was?
    Tatiana, als ik het me goed herinner
    Ignorance is Bliss
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:16:23 #263
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_34643668
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:39 schreef Aventura het volgende:
    Niet eentje is er ook echt van overtuigd dat ze model wil worden. Ik heb deze cycle voor het eerst niemand horen zeggen dat dat het liefste is wat ze wil. Ze zitten er dit keer alleen maar in om het winnen. Om een beter bestaan voor zichzelf te krijgen. Volgens mij is dat geen goede motivatie.
    Ik vraag me af hoe die lui dan geselecteerd zijn....
    Als ze dat al in de voorrondes vermelden, dan zou je toch zeggen dat de jury daar niet zo heel blij mee is.
    Maar ja voorliegen kan natuurlijk ook.
    pi_34643871
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 23:00 schreef Roi het volgende:
    Heerlijke aflevering weer! Volgende keer
    SPOILER
    eruit, ja ze heeft een aparte kop maar heeft ze tot nu toe een goede gehad ??!
    Danku voor de fijne spoiler . (Heb het maar even in spoilertags gezet).
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:26:21 #265
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_34643898
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
    Was ik trouwens de enige die vond dat ze allemaal naar huis gestuurd moesten worden, toen ze stonden te kijken alsof ze water zagen branden, nadat Jay had gevraagd of ze wisten wat haute-couture was.
    Ja dat vond ik ook! Dat weet je toch wel als je model wilt worden?!? Helemaal TOPmodel!!!
    Forza Juve!
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:29:36 #266
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_34643972
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef Nuna het volgende:

[..]

Bedoelt hij niet dat hij hoopt dat ze eruit gaat ipv een spoiler?
    Ziggy played guitar
    pi_34643995
    quote:
    Op maandag 30 januari 2006 22:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Whehe ja, read a book!

Die got milk fotoshoot sloeg helemaal nergens op, ze krijgen allemaal opdrachten die in het echt ook nooit voor zouden komen. Een Got Milk campagne, met een andere huidskleur, met een kind erbij.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:32:28 #268
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_34644043
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 12:25 schreef Nuna het volgende:
    Zie het nu pas. Heb de oorspronkelijke tekst ook tussen tags gezet én een note gezet.

En dan lopen zeuren over de al lang en breed bekende uitbarsting van Tyra .
      dinsdag 31 januari 2006 @ 12:33:39 #269
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_34644070
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Bedoelt hij niet dat hij hoopt dat ze eruit gaat ipv een spoiler?
    Zoals ik het lees, is het een spoiler. Heb ik het mis dan hoor ik het graag van Roi. (En zal ik dat uiteraard ook rechtzetten in de notes) .
    pi_34644737
    Oh, zoals ik het las was het een wens en geen spoiler.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:45 #271
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_34644775
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef Isabeau het volgende:
    Oh, zoals ik het las was het een wens en geen spoiler.
    Ik begin nu ook die kant op te denken, maar wacht voor de zekerheid nog even op uitsluitsel van Roi .
    pi_34644899
    Want ik hoop eigenlijk dat zij er volgende week niet uit gaat
      dinsdag 31 januari 2006 @ 13:17:55 #273
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_34644981
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik begin nu ook die kant op te denken, maar wacht voor de zekerheid nog even op uitsluitsel van Roi .
    Gezien de ophef die hij maakte over de 'spoiler' van Zhenar denk ik niet dat hij zelf een spoiler post
    Maar even afwachten dan
    Ziggy played guitar
    pi_34645001
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 00:00 schreef babsjuh het volgende:

[..]

Dan moet de topictitel ook tussen spoilertags....
    oeps, whehe . Ik denk dat ik dit topic maar gewoon niet meer moet checken, ik zie het liever allemaal zelf wel
      dinsdag 31 januari 2006 @ 13:33:43 #275
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_34645448
    Ik geloof dat het nu duidelijk is .

Ik ga de laatste minuten van mijn pauze maar even besteden aan aanpassen.
    Exuses Roi voor de aantijgingen .
      dinsdag 31 januari 2006 @ 13:41:24 #276
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_34645667
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:33 schreef Copycat het volgende:
    Ik geloof dat het nu duidelijk is .

Ik ga de laatste minuten van mijn pauze maar even besteden aan aanpassen.
    Exuses Roi voor de aantijgingen .
    niet lezen als je wilt weten wat er volgende week dus gebeurt.
    SPOILER
    put
    your
    clothes
    on!
      dinsdag 31 januari 2006 @ 14:27:35 #277
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_34647122
    Is Tyra zwanger in deze cycle? Haar haar is ontploft en aan haar gezicht zie ik ook iets anders... Zwangerschapshormonen zouden misschien ook haar uitbarsting kunnen verklaren
    pi_34647397
    Ligt het aan mij of wordt er vrij weinig aandacht besteed aan Kahlen en Christina?
      dinsdag 31 januari 2006 @ 14:58:26 #279
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34648021
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 14:36 schreef Torio het volgende:
    Ligt het aan mij of wordt er vrij weinig aandacht besteed aan Kahlen en Christina?
    Ja, en op een gegeven moment zegt Tyra: "He Kahlen ik zag je niet staan," en ligt ze eruit
      dinsdag 31 januari 2006 @ 15:00:51 #280
    2735 Aarti
    pi_34648088
    Volgens mij vinden ze Kahlen gewoon erg goed!
    Ik vind haar ook leuk, zij is ook de enige waar ik me van kan voorstellen dat je erop zou kunnen vallen als je op vrouwen viel. Lekker ding!
      dinsdag 31 januari 2006 @ 15:04:42 #281
    4593 Marty
    Digi-babe
    pi_34648215
    quote:
    Die Berlinerin Micaela Schäfer (21) ist eine der zwölf Mädchen, die es in die Endrunde der TV-Show "Germany's Next Topmodel" geschafft hat. Sie lief vor Jurymitglied Heidi Klum (32), ließ sich Tips geben, erlebte die schroffe Kritik des Supermodels. Sie war dabei, als Nachwuchs-Model Irina (19) rausflog, weil sie "zu dick" war. Bei 1,76 Meter und nur 52 Kilo. Ärzte warnen vor der Show: "Sehr gefährlich. Die meisten Mädchen bekommen genau aus solchen Gründen Magersucht oder Bulimie." B.Z. fragte Micaela Schäfer, was hinter den Kulissen ablief.

Bron
    In het kort komt het er op neer dat ze er in Germany's Next Topmodel er een meisje uit hebben geknikkert omdat ze te dik zou zijn. Ze weegt 52 kg bij 1.76m
    Er is nu heel veel kritiek op Heidi Klum, omdat ze dat meisje in de uitzending flink zouden hebben afgekraakt vanwege haar gewicht
    Forza Juve!
      dinsdag 31 januari 2006 @ 15:13:38 #282
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_34648498
    Jemig ik vind die meid eerder te mager!!! Wat een achterlijke debielen...
      dinsdag 31 januari 2006 @ 15:17:39 #283
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_34648600
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 13:41 schreef Jerruh het volgende:

[..]

niet lezen als je wilt weten wat er volgende week dus gebeurt.
    SPOILER
    SPOILER
    Ziggy played guitar
    pi_34648618
    Omg, dat wil dus zeggen dat ik ook te dik ben Rare mensen
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:00:12 #285
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34649940
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 15:04 schreef Marty het volgende:

[..]

In het kort komt het er op neer dat ze er in Germany's Next Topmodel er een meisje uit hebben geknikkert omdat ze te dik zou zijn. Ze weegt 52 kg bij 1.76m
    Er is nu heel veel kritiek op Heidi Klum, omdat ze dat meisje in de uitzending flink zouden hebben afgekraakt vanwege haar gewicht
    Ja! duidelijk veel te dik.

Oproep aan alle meisjes onder de twintig:
    wanneer je er zo uitziet ben je veeeel te dik, ga gauw crashdieten, verneuk je darmen door laxeermiddelen en overgeven, en luister vooral niet naar alle mensen die zeggen dat je niet dik bent

Teeering wat een bullshit zeg, niet te geloven toch? Hoever moeten die heupbotten uitsteken dan????
    pi_34650158
    Noelle eruit, wist het dus al doordat ik een spoiler had gelezen Maar je ziet het echt al snel aankomen dat zij eruit ging want ze kreeg ineens 10x meer screen time dan normaal. Ze was niet echt een modeltypje nee, maar zij stond tenminste nog eens mooi op de foto en Lluvy niet. En goed op de foto staan lijkt me toch wel een stuk belangrijker dan en apart gezicht hebben. Maargoed, dat is de logica van de jury kennelijk . Christina mag er nou eens eindelijk uit van mij omdat ze eng is.
    pi_34650812
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:00 schreef Puckzzz het volgende:

Teeering wat een bullshit zeg, niet te geloven toch? Hoever moeten die heupbotten uitsteken dan????
    Minstens even ver als je ribben

Vind je het gek dat vrouwen een complex krijgen als ze ergens in de 60 kilo wegen...
      dinsdag 31 januari 2006 @ 16:43:52 #288
    1592 Puckzzz
    Bitch please!
    pi_34651275
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Minstens even ver als je ribben

Vind je het gek dat vrouwen een complex krijgen als ze ergens in de 60 kilo wegen...
    Jij mag niet meer meelezen in het Slank voor de zomer topic
    pi_34651313
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
    Jij mag niet meer meelezen in het Slank voor de zomer topic
    Ik dacht niet dat jij een complex had, maximaal een buikje oid waar je vanaf wilt
    pi_34653169
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 15:00 schreef Aarti het volgende:
    Volgens mij vinden ze Kahlen gewoon erg goed!
    Ik vind haar ook leuk, zij is ook de enige waar ik me van kan voorstellen dat je erop zou kunnen vallen als je op vrouwen viel. Lekker ding!
    Nee dat heb ik juist bij Rebecca. Naima vind ik best wel knap, maar niet lekker
      dinsdag 31 januari 2006 @ 18:22:22 #291
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_34654141
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 17:46 schreef Torio het volgende:

[..]

Nee dat heb ik juist bij Rebecca. Naima vind ik best wel knap, maar niet lekker
    we kijken naar modellen toch, niet naar pin-ups .
    zou jij met een gratenzak als heidi klum in bed stomende seks willen hebben? nah dat liever met brittany .
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_34655025
    Ik vind Naima een schatje, met geweldig haar. Verder heb ik niet echt favorieten, maar ik vind de foto's ook zo slecht de laatste tijd, qua concepten en ook qua stijl.

Maar ik blijf uiteraard wel kijken
    pi_34659828
    Oh, vanaf morgen op Net 5 een mannenmodellenwedstrijd: Mister Romance
    Voor de cover van de bouquetreeksboekjes
      dinsdag 31 januari 2006 @ 20:54:40 #294
    70004 niksan
    net een beetje meer
    pi_34659924
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
    "May the wind always be at your back and
    the sun always upon your face, and the
    winds of destiny carry you aloft to
    dance with the stars."
      dinsdag 31 januari 2006 @ 21:16:11 #295
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_34660681
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:47 schreef Scandalous het volgende:
    Ik vind Naima een schatje, met geweldig haar. Verder heb ik niet echt favorieten, maar ik vind de foto's ook zo slecht de laatste tijd, qua concepten en ook qua stijl.

Maar ik blijf uiteraard wel kijken
    voor iemand die enorm veel potentie als naima heeft maakt ze anders behoorlijk saaie fotos... ze is wel cute maar ze komt beetje leeg over, terwijl ik juist van haar een hoop frise, alternatieve vibes had verwacht .

ik heb enorm het idee dat iedereen aan het inkakken is, behalve die malloot van een brittany dan .

overigens, het feit dat de modellen allemaal een beetje mat zijn, zal in de toekomst vast nog wel worden bestraft , want tot nu toe is dat in elke versie van ANTM gebeurd...
    put
    your
    clothes
    on!
    pi_34661926
    het lijkt inderdaad alsof ze geen van allen gemotiveerd zijn. In de vorige cycle deden ze toen zo'n fotoshoot op het dak van een wolkenkrabber(tje) nadat iedereen naar boven gerend was. Dat was echt leuk. Dat soort dingen mis ik een beetje in deze cycle.
      dinsdag 31 januari 2006 @ 22:14:24 #297
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_34663246
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
    Ik zag net de promo. Zag er best hilarisch uit. Ze hebben zelfs een telefoonhok waar ze huilerige telefoontjes naar het thuisfront kunnen plegen!
      woensdag 1 februari 2006 @ 00:33:02 #298
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_34667927
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 22:14 schreef Zhenar het volgende:

Ik zag net de promo. Zag er best hilarisch uit.
    En nu ook met eigen topic: Mr. Romance: Mannenmodellenwedstrijd _O-

Hoe staat het trouwens met de foto's van volgende week?
      woensdag 1 februari 2006 @ 02:27:12 #299
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34669806
    quote:
    Op dinsdag 31 januari 2006 18:22 schreef Jerruh het volgende:

[..]

we kijken naar modellen toch, niet naar pin-ups .
    zou jij met een gratenzak als heidi klum in bed stomende seks willen hebben? nah dat liever met brittany .
    Jij zou Heidi Klum uit je bed uitslaan voor een meisje als Brittany.
    pi_34671800
    quote:
    Op woensdag 1 februari 2006 00:33 schreef Copycat het volgende:

Hoe staat het trouwens met de foto's van volgende week?
    Ja, nieuwe foto's!!

Of is het misschien beter om dit topic even vol te maken en de nieuwe foto's in het nieuwe topic te plaatsen? (Dit topic is bijna vol toch?)
    Forza Juve!
    pi_34673041
    Gewoon hier nieuwe foto's en in het volgende topic weer .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')