Het wordt geloof ik nog erger die vlekken. Damn je zal het maar hebben. Het lijkt mij 1 of andere allergische reactie. En dat haar? What's up with that? Ziet er erg ongezond uit, net een bosje stro... ik zou als ik haar was maar uit de buurt van geiten blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Marty het volgende:
[..]
Here you go...
[afbeelding]
Volgens mij kan deze foto wel geplaatst worden toch? Geeft geen spoiler ofzo.
Anders zeggen jullie het maar en dan haal ik hem weer weg..
ikvond ronald McDonald niks, ook niet qua gezicht. vooral als ze chagerijnig keek, leek het net alsof ze een kaakstoot zou geven...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Brandy had wel een erg mooi gezicht. Maar ja, die houding en dat haar
Om het maar niet te hebben over die enorme spleet tussen haar tanden en dat rare accent van haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar hoofd had ook een hele rare vorm. Ik heb het even getekend..
[afbeelding]
Die deuk die daar zat irriteerde me.
dat vind ik eigenlijk alleen op de shoots...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Lluvy leek echt op een dode vis, dat kwam ook mede door de dode kleur die ze opkreeg maar ik vind haar niet mooi ofzo. Haar hoofd is heel raar.
helemaal mee eens, verschrikkelijk mensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef weathergirl het volgende:
Ben erg blij dat Brandy eruit is, alles lag continu maar aan anderen! Zelfs toen ze eruit moest, zei ze nog "Als ZIJ nog wat verder hadden gekeken dan mijn woede..." in plaats van de hand in eigen boezem te steken. Ze had ook kunnen zeggen "Als IK me wat meer had ingehouden...". Het valt me op dat alle Afro-Amerikaanse meisjes in het huis een nogal aanmatigende houding hebben, ze vinden zichzelf helemaal geweldig (of zo komt het toch over) en 'all o' y'all' die het er niet mee eens zijn, 'need to shut up and mind ya' own bizniz'. Met bijbehorende hoofdbewegingen van links naar rechts.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, verschrikkelijk mens![]()
ik vind trouwens dat ze tiffany wel erg de hand boven 't hoofd houden zeg![]()
hopelijk rot ze snel op naar de achterbuurt waar ze vandaan komt![]()
![]()
naima en michelle zijn mijn favorieten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
Tiffany heeft wel geprobeerd om haar houding te veranderen, maar ze kan het gewoon niet volhouden. Ze wordt geirriteerd en geeft dan op. Ik vind haar echt niet verschrikkelijk. Ik vind mensen die voor hun lol andere mensen de grond in boren verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, verschrikkelijk mens![]()
ik vind trouwens dat ze tiffany wel erg de hand boven 't hoofd houden zeg![]()
hopelijk rot ze snel op naar de achterbuurt waar ze vandaan komt![]()
![]()
naima en michelle zijn mijn favorieten![]()
ach ze heeft 't gewoon moeilijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef Airelle het volgende:
Ik kan me juist verschrikkelijk ergeren aan Michelle. Jeetje wat een zieligerd is dat zeg, in het begin dacht ik dat zij juist degene was die niet zo zeurde maar het tegendeel blijkt waar...
Zeuren is niemand mee geholpen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ach ze heeft 't gewoon moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |