abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:29:33 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_34409453
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:35 schreef Marty het volgende:

[..]

Here you go...

[afbeelding]

Volgens mij kan deze foto wel geplaatst worden toch? Geeft geen spoiler ofzo.
Anders zeggen jullie het maar en dan haal ik hem weer weg..
Het wordt geloof ik nog erger die vlekken. Damn je zal het maar hebben. Het lijkt mij 1 of andere allergische reactie. En dat haar? What's up with that? Ziet er erg ongezond uit, net een bosje stro... ik zou als ik haar was maar uit de buurt van geiten blijven

maar ik bedoelde eigenlijk een spoiler als in: weet iemand wat er nou precies aan de hand was met die vlekken?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_34409800
Een vleesetende bacterie is niet Dat is namelijk dodelijk en zeker in je gezicht. Of je raakt je hele gezicht kwijt zonder overdrijven.

Het zal dus wel iets anders zijn.

En blonderen heeft haar haar absoluut geen goed gedaan. Arme meid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34409827
Ik vind het zo raar bij Michelle dat ze er op de shoots altijd geweldig uitziet, maar dan als ze zo in het wild rondloopt , dan lijkt het wel een koe. .
pi_34409957
Eerlijk, is eerlijk. Het ziet er walgelijk uit. Ben wel blij dat die Brandy pleitte is zeg, want een ego had zij! En zo knap was ze ook weer niet...
pi_34409977
Brandy had wel een erg mooi gezicht. Maar ja, die houding en dat haar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:52:43 #32
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34410058
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:49 schreef Isabeau het volgende:
Brandy had wel een erg mooi gezicht. Maar ja, die houding en dat haar
ikvond ronald McDonald niks, ook niet qua gezicht. vooral als ze chagerijnig keek, leek het net alsof ze een kaakstoot zou geven...
put
your
clothes
on!
pi_34410074
Haar hoofd had ook een hele rare vorm. Ik heb het even getekend. .

Die deuk die daar zat irriteerde me.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:56:23 #34
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_34410165
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Haar hoofd had ook een hele rare vorm. Ik heb het even getekend. .

[afbeelding]

Die deuk die daar zat irriteerde me.
Om het maar niet te hebben over die enorme spleet tussen haar tanden en dat rare accent van haar.
pi_34410194
Ja, volgens mij zat zij 24/7 aan de drugs. . Hoe ze praatte, niet normaal.

Ik mist d'r nu al. . Kahlen had er wel uit gemogen van mij, die voegt weinig toe.
pi_34410878
Lluvy leek echt op een dode vis, dat kwam ook mede door de dode kleur die ze opkreeg maar ik vind haar niet mooi ofzo. Haar hoofd is heel raar.
Ik ben een meisje!
pi_34411409
Ben erg blij dat Brandy eruit is, alles lag continu maar aan anderen! Zelfs toen ze eruit moest, zei ze nog "Als ZIJ nog wat verder hadden gekeken dan mijn woede..." in plaats van de hand in eigen boezem te steken. Ze had ook kunnen zeggen "Als IK me wat meer had ingehouden...". Het valt me op dat alle Afro-Amerikaanse meisjes in het huis een nogal aanmatigende houding hebben, ze vinden zichzelf helemaal geweldig (of zo komt het toch over) en 'all o' y'all' die het er niet mee eens zijn, 'need to shut up and mind ya' own bizniz'. Met bijbehorende hoofdbewegingen van links naar rechts.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:39:10 #38
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34411429
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef NAF_NAF het volgende:
Lluvy leek echt op een dode vis, dat kwam ook mede door de dode kleur die ze opkreeg maar ik vind haar niet mooi ofzo. Haar hoofd is heel raar.
dat vind ik eigenlijk alleen op de shoots... .
put
your
clothes
on!
pi_34411753
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:38 schreef weathergirl het volgende:
Ben erg blij dat Brandy eruit is, alles lag continu maar aan anderen! Zelfs toen ze eruit moest, zei ze nog "Als ZIJ nog wat verder hadden gekeken dan mijn woede..." in plaats van de hand in eigen boezem te steken. Ze had ook kunnen zeggen "Als IK me wat meer had ingehouden...". Het valt me op dat alle Afro-Amerikaanse meisjes in het huis een nogal aanmatigende houding hebben, ze vinden zichzelf helemaal geweldig (of zo komt het toch over) en 'all o' y'all' die het er niet mee eens zijn, 'need to shut up and mind ya' own bizniz'. Met bijbehorende hoofdbewegingen van links naar rechts.
helemaal mee eens, verschrikkelijk mens
ik vind trouwens dat ze tiffany wel erg de hand boven 't hoofd houden zeg
hopelijk rot ze snel op naar de achterbuurt waar ze vandaan komt
naima en michelle zijn mijn favorieten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:55:51 #40
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34412028
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
put
your
clothes
on!
pi_34412224
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:48 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Tiffany heeft wel geprobeerd om haar houding te veranderen, maar ze kan het gewoon niet volhouden. Ze wordt geirriteerd en geeft dan op. Ik vind haar echt niet verschrikkelijk. Ik vind mensen die voor hun lol andere mensen de grond in boren verschrikkelijk.
Ik ben een meisje!
pi_34412699
Ik vind Tiffany ook vreselijk, mag ook per direct weg. Hopenlijk volgende week.
pi_34412741
Ik kan me juist verschrikkelijk ergeren aan Michelle. Jeetje wat een zieligerd is dat zeg, in het begin dacht ik dat zij juist degene was die niet zo zeurde maar het tegendeel blijkt waar...
pi_34412782
Ik vind Naima trouwens het meest een 'modellenlook' hebben. Maar ik vind haar niet de mooiste van de groep.
pi_34412828
Cabin Fever!
Ignorance is Bliss
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:18:08 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_34412871
Ik mag Tiffany juist wel en vind haar ook erg mooi.
Tatiana's gezicht ga ik hoe langer des te opgepropter vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_34413166
eindelijk brandy er uit!!!!

was echt nog even bang dat het lluvy zou zijn, aangezien zij eigenlijk nog geen enkele mooie foto heeft gehad!

Die Tiffany mag van mij ook wel opdonderen naar de Getto, we weten nu wel eens dat je daar vandaan komt, en zo goed bent veranderd enzo, laat het dan eens merken in plaats van het steeds te verkondigen!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_34413179
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:14 schreef Airelle het volgende:
Ik kan me juist verschrikkelijk ergeren aan Michelle. Jeetje wat een zieligerd is dat zeg, in het begin dacht ik dat zij juist degene was die niet zo zeurde maar het tegendeel blijkt waar...
ach ze heeft 't gewoon moeilijk
pi_34413930
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:26 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

ach ze heeft 't gewoon moeilijk
Zeuren is niemand mee geholpen hoor . En zijzelf al helemaal niet...
pi_34414065
Nou in Cycle 3 zeurde Amanda elke 10 min. over der blindheid enzo, dus ik vind Michelle niet echt zeuren.
Ik ben een meisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')