Ik denk dat ze echt zo zijnquote:Op maandag 30 januari 2006 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht dat het voor de tv in scene gezet was, het lag er zo dik bovenop dat ze wel héél erg overdreven. Of zijn ze daar echt zo![]()
Dat klopt.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nope, dat eten juist alleen Hollanders
sushi misschien?quote:
Idd, ik vond Noelle helemaal niet echt een model. Als ze haar mond dichthield kon ze soms best mooi op een foto staan, maar zodra ze die mond weer opendeed vond ik het 3 x niks. 't Klopte niet helemaal.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:41 schreef MissBliss het volgende:
D'r was iss echt niks modellerigs aan Noëlle, goed dat ze eruit is
Oh en Manchelleze heeft echt problemen! Toen ik deze cycle voor het eerst zag ergerde ik me dood aan haar
maar nu vind ik haar maar zielig
Ja, en dát is het stomme, dan zeggen ze: 'Je ziet eruit als een marshmellowquote:Op maandag 30 januari 2006 22:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ze zag er idd uit als een marshmellow en dat kwam mede door de make-up.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Edit.. wat al gezegd is dus
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Jezus, kunnen zulke posts nou ook niet tussen de spoiler tagsquote:
Dan moet de topictitel ook tussen spoilertags....quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Jezus, kunnen zulke posts nou ook niet tussen de spoiler tags
Uhm, TT al gezien?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
sorrie maar het las even heel raarquote:Op maandag 30 januari 2006 22:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
In Amerikanen gaat het echt zo. Een wetenschapper ontdekt een bacterie die tegen antibiotica kan. En dat wordt in de media opgeblazen tot iets levensbedreigend, omdat er een minimale kans is dat je eraan overlijdt. Dat komt zo vaak voor. Dat iets heel kleins door de media gigantisch wordt uitgelicht en uit properties proporties wordt gehaald.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:01 schreef Marty het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat haute couture een exclusieve kledinglijn van een topdesigner was en niet extravagante make up!
Heb ik het nou mis of klopte het niet helemaal wat Jay vertelde?
Niets over make-up. En ik dacht hetzelfde als jij hoorquote:Haute couture is mode die is ontworpen door modeontwerpers die voor een slechts kleine markt werken. Er wordt één of slechts enkele exemplaren van de kledingsstukken gemaakt, die op maat worden gemaakt voor de drager ervan. Vanouds komt de haute couture uit Frankrijk (Parijs), maar tegenwoordig steeds meer uit steden als New York, Londen en Milaan. Een modeontwerper die haute couture maakt, wordt couturier genoemd. Slechts een kleine groep modeontwerpers in Frankrijk mag zich haute couturier noemen.
Ze moeten voldoen aan de volgende voorwaarden die bepaald zijn door het Chambre Syndicale de La Couture:Kleding moet in eigen ateliers vervaardigd worden. In de ateliers moeten minimaal 20 personen werken. Twee keer per jaar moet hun collectie gepresenteerd worden op de catwalk, met ten minste 50 verschillende, nieuwe kledingstukken per model. De kleding moet getoond worden door ten minste 3 mannequins. Er moet een speciale ruimte zijn waar kleding aan vaste klanten getoond kan worden.
Nieuwe haute couture wordt één of twee maal per jaar gepresenteerd op de catwalk. Andere kleding wordt vaak geïnspireerd op de mode van de haute couture, maar loopt daar enige tijd op achter. Vaak worden de modieuze extremen van de haute couture wat bescheidener gemaakt. Kragen worden kleiner, het bloot wordt minder, de kleuren worden gedempter, etc.
De mode die kant-en-klaar om gedragen te worden is, wordt confectie genoemd, of met een Frans woord prêt-à-porter.
Ontstaan
De haute couture is ontstaan rond de 2e helft in de 19e eeuw doordat de Engelse couturier Charles Frederick Worth niet kleding ontwierp op verzoek van klanten, maar hij ontwierp zijn eigen collecties. Die werden dan weer gepresenteerd aan rijke vrouwen die hun eigen stof toevoegden aan zijn ontwerpen.
Geez... In een topic getiteld "Tyra gaat flippen" vragen wanneer Tyra gaat flippen is niet echt (meer) een spoiler hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |