quote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb er ook al zin in
vanavond is niet de aflevering dat Tyra ontploft toch? Dat is volgende week als ik het topic goed heb gevolgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LeBeau op 30-01-2006 15:51:57 ]Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
zie stukje terug, waar ik het zeiquote:Op maandag 30 januari 2006 15:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb er ook al zin in
vanavond is niet de aflevering dat Tyra ontploft toch? Dat is volgende week als ik het topic goed heb gevolgd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
En welke presentatrice heb je in gedachten?quote:Op maandag 30 januari 2006 16:03 schreef annoh het volgende:
Ik kijk nu alweer uit naar vanavond
En ik ben vóór een Nederlandse versie. Dit concept garandeert leuke tv, in welk land dan ook.
karen mulderquote:Op maandag 30 januari 2006 17:07 schreef Torio het volgende:
[..]
En welke presentatrice heb je in gedachten?![]()
Stelt?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:08 schreef karoltje het volgende:
Die stelt van RTL Boulevard zou een goeie kunnen zijn? (Hoe heet ze nou??)
zolang het maar geen Fiona is; zij noemde Tyra ooit 'de nep Naomi Campbell'quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stelt?. Wie bedoel je Fiona Heering (blond) of Irene van der Laar (bruin haar)?
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zie stukje terug, waar ik het zei
LEES DEZE SPOILER NIET ALS JE WILT WETEN WAT ER DE KOMENDE WTEE WEKEN GAAT GEBEUREN!!!!!Oh ik ben echt een trut, ga ik die spoiler lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh ik ben echt een trut, ga ik die spoiler lezen![]()
nee, ik danquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Torio het volgende:
[..]
bij mij heeft een meisje van mn studie verklapt wie gaat winnen...kutwijf
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, ik dan
ik was bij een vriend op bezoek en die zit op kamers in een cruiseschip in amsterdam. die hokjes zijn kei gehorig, maar goed, wist ik veel toen... dus wij kwamen woensdag nacht om drie uur snachts terug van uitgaan, wij kletsen en we hadden het op een gegeven moment over ANTM. dus ik vroeg of hij al wist wie het was, en die vriend wist het al. dus ik zo: vind jij die ene (noemde de naam) de terechte winnares. dus hij zo: ja blablabla.
in ieder geval, sochtends word er op de deur geklopt, staat daar de buurvrouw van die vriend van me: "ja goffers, dankzij die vriend van je weet ik nu wie de winnares is". had ze ons gehoord en was ze wakker geworden![]()
.
Dat wist ik dus al, nu ook nog wie er komende weken uitgaanquote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Torio het volgende:
[..]
Neeeee, houd vol, het is zoveel leuker als je het tot het eind volhoudtquote:Op maandag 30 januari 2006 17:44 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat het nog 3 afleveringen hooguit duurt voor ik ga kijken wie er wint. Heb me tot nu toe nog nooit kunnen beheersen
upn upn uppn....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Aventura het volgende:
Ja ik weet het, ik ga mijn best doen dit keer niet naar de UPN-site te gaan
Ja ik hoorde dat als je naar de officiële ANTM site gaat, je meteen de winnares zietquote:Op maandag 30 januari 2006 17:48 schreef Aventura het volgende:
Ja ik weet het, ik ga mijn best doen dit keer niet naar de UPN-site te gaan
Wat een dom kind zeg.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:20 schreef Torio het volgende:
[..]
Om haar doen denk ik erover na om cycle 5 te downloaden en bekijken voordat zij die op TV ziet en het weer kan verklappenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat een dom kind zeg.![]()
Voor de rest kan ik me heel goed beheersen om niet te kijken naar die site.....denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |