Is toch al sinds jaar en dag een succesvolle campagne in de USA:quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat melk op de bovenlip is nou niet echt je van het. Als je al zo reclame maakt dan toch zeker alleen een witte bovenlip bij kinderen en niet bij volwassenen. Volgens mij kan melk niet eens zo blijven plakken
Doet me aan de reclame voor Snor denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Sluit me aan bij Droeke...een paar paginas terug heb ik het gezegd... in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:46 schreef zoeperzazke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Je kan ergens je instellingen wijzen. Links bovenin geloof ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien, krijg alleen maar zwart beeld
Ja zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:51 schreef octopussy het volgende:
Wanneer krijgen we eens een ENTM? Een europese versie van ANTM dus?
lijkt me superleuk, ook vanwege de verschillende talen van de modellen ed!
Misschien moeten we even dat ideetje opsturen naar Talpa ofzo, daar heeft John de Mol vast wel oren naar![]()
Nee, daar is denk ik niks aan, als je een groep vrouwen bij elkaar zet gaan ze bitchen, roddelen en vechten. Mannen gaan gezellig een biertje drinken en situps doen ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt mij trouwens wel leuk om een keer een versie met mannen te zien!
en wat krijgen we dan hier?quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:19 schreef Torio het volgende:
Ja zou wel leuk zijnEr is trouwens al een Next Top Model in:
Frankrijk, Engeland, Duitsland, Australie, Canada, Finland, Noorwegen, Zweden, Thailand, Singapore en ik geloof ook in de Fillipijnen. Het concept is overal vrijwel hetzelfde; ipv Tyra mail is het nu bijv. Erika mail of Mimi mail
Ik weet iig al 1 meisje die het ver zou schoppen in de Nederlandse versie:quote:Op donderdag 26 januari 2006 06:19 schreef Torio het volgende:
[..]
Ja zou wel leuk zijnEr is trouwens al een Next Top Model in:
Frankrijk, Engeland, Duitsland, Australie, Canada, Finland, Noorwegen, Zweden, Thailand, Singapore en ik geloof ook in de Fillipijnen. Het concept is overal vrijwel hetzelfde; ipv Tyra mail is het nu bijv. Erika mail of Mimi mail
Hebben we geen ándere modellen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
en wat krijgen we dan hier?
Karen mail?
Frederique mail?
Inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, daar is denk ik niks aan, als je een groep vrouwen bij elkaar zet gaan ze bitchen, roddelen en vechten. Mannen gaan gezellig een biertje drinken en situps doen ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |